Κι αλλος με Rover...

Πείτε μας μερικά πράγματα για εσάς!
konpatra
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ Απρ 30, 2011 4:54 am
Επικοινωνία:

Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από konpatra »

Καλως σας βρηκα λοιπον.
Αλλο ενας με Rover..
Κατοικος Πατρων, ονομαζομαι Κωστας και ειμαι (ημι)ιδιοκτητης ενος Rover 414GSi 93' με καπου στις 130000km στρογκυλα (2ο χερι εδω και 10 χρονια)!!Καλο αυτοκινητακι, οικονομικο, ανετο, ταξιδιαρικο, γκλαμουρια (θα μπορουσα να το πω καθοτι μο αρεσει λιγακι παραπανω κι ας μην το δειχνω στους αλλους) Και πανω απο ολα δν μας αφησε ποτε πθνα!!!. Με τα χρονια μπορει να εχει και αυτο τις φθορες του αλλα χαλαλι του!τη δουλεια του την κανει και με το παραπανω!
Απο μετατροπες μηχανικες/οπτικες ......καμια..... :D
Απο προβληματα τωρα... Περαν της φυσιολογικης φθορας καποιον εξαρτηματων τιποτα παραπερα (και ελπιζω να μην χρειαστει να βγαλει :-D Ειναι δυσκολοι οι καιροι)
Προσφατα αλλαξαμε δισκο-πλατο-ρουλεμαν!το αυτοκινητο εγινε η μερα με τη νυχτα γιατι ο προηγουμενος δισκος ειχε βγει λιγακι Off
Επομενες κινησεις ειναι αντικατασταση αναρτησεων γιατι εχει ακομη τις μαματες και την εχουν "ακουσει" !!Και ειμαι στο ψαξιμο!Μου εχουν πει για νορμαλ χρηση bilstein original B4(τις μαυρες) Λιγακι πιο καλες απο τις μαματες αλλα οχι και αγωνιστικες!(να μπορουμε να παμε ενα ταξιδι στο χωριο, δν το εχουμε για πατηματα)Κατι τετοιο λοιπον ψαχνω. Εννοειται και στην αναλογη τιμη!Οτι γνωριζεται απο εταιρειες και τιμες θα ηταν σωτηριο να με βοηθησετε!Ξεκιναμε παντα εννοειται απο τη χαμηλοτερη τιμη σε αντιστοιχια με αποδοση! Μαζι με τις αναρτησεις πρεπει να γινει και αλλαγη ελαστικων (ντρεπομαι να πω ποσων ετων λαστιχα φοραει... :oops: ) Και τι λαστιχα προτεινεται?Σε μια νορμαλ τιμη για χρηση μεσα στην πολη και ταξιδια.Οπως καταλαβατε μεχρι τωρα απο κρατημα 0 εις το πυλικο...

Αυτο που με προβληματιζει στο εσωτερικο ειναι η ταπετσαρια του Ουρανου η οποια με τα χρονια εχει πεσει.. εχει σακουλιασει... Παιρνει καποια διορθωση εκτος απο τη λυση της "πινεζας"? :lol: Και αν μιλαμε μονο για τη λυση της αντικαταστασης, ποσο στοιχιζει αν γνωριζει καποιος μια ενδεικτικη τιμη?
Επισης το ρολοι χανει την ωρα ή μενει σβηστο.Και να το ρυθμισω, μπορει να τη χασει την επομενη φορα που θα το σβησω, μπορει να τη χασει και μετα απο 2-3 μερες!Τι φταιει γι αυτο?Γνωριζει κανεις?
Και τριτο και σοβαροτερο απο ολα εχει να κανει με την ομαλη λειτουργια του μοτερ. Πριν την αλλαγη δισκου πατιναρε αρκετα ειδικα σε αποτομο πατημα γκαζιου σε 4η... Δεν συζηταω για 5η.. δεν ηταν να μπει καθολου (ειχε φτασει σε αθλια κατασταση ο δισκος) και γενικοτερα φενοταν πως δν απεδιδε το αμαξι.Το ειχαμε ομως συνδεσει με το δισκο το ολο θεμα.αλλα και μετα την αλλαγη δισκου το αυτοκινητο μια παει μια δν παει. Υπαρχουν φορες που οντως δινει το μοτερ και φευγει και φορες που δεν φευγει τοσο ανετα!Δλδ ωρες ωρες πεταει το αμαξι!Και αλλες παλι φορες, σαν να μην πηγαινει... Ξερω ειναι δυσκολο μεσα απο αυτα που γραφω να μπορεσει να καταλαβει καποιος τι μπορει να φταιει, αλλα εστω αν μπορει να δωσει μια ιδεα απο που να ξεκινησω τι να κοιταξω, τι παιζει να φταιει!


Ξερω κουρασα με το μεγαλο ποστ και με τις ερωτησεις αλλα επρεπε καπου να τα πω καθοτι εδω τριγυρω δν ξερω και κανεναν αλλο με rover να μπορεσω να πω δυο κουβεντες...
Καλως σας βρηκα λοιπον!
:beer:
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από PaNoSGR »

καλως ηρθες Κωστα ( πηξαμε απο δαυτους εδω μεσα για να παρω κανα κεφαλι για εκκαθαριση :P ) να το χαιρεσαι το roverακι σου και σου ευχομαι να συνεχισει να βγαζει χλμ.Οι αναρτησεις ειναι κατι διεξοδικα ανελυμενο εδω μεσα αλλα ετσι 2 λογακια τα bilstein ειναι γενικα καλα οχι τοσο η μαυρη σειρα αλλα για την δουλεια που τα θελεις πιστευω οτι δεν θα σε χαλασουν.Για λαστιχα οι χιλιομετροφαγοι ειναι τα michelin αλλα δεν ξερω ποια κατηγορια θα πρεπει να βαλεις γιατι εγω ειχα τα energy πριν πολυ καιρο και δεν τα ειχα για τα τρελα λαστιχα.Οσο για αυτο που λες για το μοτερ και σε συνδυασμο με τα αλλα για ρευματα μου φενεται αν ειναι στιγμες που δινει και στιγμες που δεν δινει.Τα παιδια μετα απο μενα θα μου πουν αν εχω δικιο ή αδικο και θα σου απαντησουν.ελπιζουμε να σε δουμε και σε μια συναντηση απο κοντα
Εικόνα
aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από aristos87 »

Καλώς ήρθες φίλε Κώστα!

Κάτοχος 416Gsi και γω :D

Τώρα όσο για τα θεματάκια που αναφέρεις. Αρχικά θα πάμε στα εύκολα, για το ρολόι δοκίμασε να βγάλεις το ξύλο της πρόσοψης και να δοκιμάσεις να βάλεις κάποιο σπρεί επαφών στην φυσούλα. Αυτό βέβαια για την περίπτωση που είναι θέμα επαφής μιας και το ρολόι παίρνει συνεχώς ένα σήμα απο την μπαταρία αντίστοιχο αυτού που παίρνει το ράδιο για να κρατάει τους σταθμούς (οπότε αν το ράδιο σου κρατάει τους σταθμούς και δεν χάνει τα settings του σε τακτά χρονικά διαστήματα όπως το ρολόι σου τότε είναι θέμα επαφής της φύσας του ρολογιού). Σου παραθέτω εικόνα απο το Service Manual για το πώς θα βγάλεις το ρολόι :

Εικόνα


Τώρα για το θέμα των αναρτήσεων εγώ έχω Kayaba μαύρα στο δικό μου τα οποία είναι και αυτά factory replacement αλλά δεν έχω δοκιμάσει και άλλα για να σου πω ολοκληρωμένη άποψη πάντως εντάξει είναι. Όσο για το θέμα των τιμών πάνω κάτω αν ψάξεις στο Internet θα δείς οτι περίπου όλοι στα ίδια επίπεδα βρίσκονται γιατί και γώ κάποτε που ρώταγα οι αποκλίσεις σε μαγαζιά ήταν σε φάση 20-30€. Για τα λάστιχα τώρα έχω τα bridgestone turanza εδώ και 5 χρόνια και είμαι αρκετά ικανοποιημένος, βέβαια δεν κάνω πολλά χλμ και είναι το αμάξι σε κλειστό γκαράζ.


Πάμε στο τελευταίο πρόβλημα που αναφέρεις για το "μια πάει μια δεν πάει". Δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι το μοτέρ και τα ηλεκτρικά σου, αλλά αρχικά κοίτα για φίλτρο βενζίνης ή βρες κάποιον τρόπο (σε συνεργείο λογικά) να μετρήσεις την πίεση της βενζίνης μιας και η αντλία μετά από τόσα χρόνια είναι λογικό να είναι καταπονημένη ιδικά αν συνηθίζεις να κινείς το αμάξι με άδειο ντεπόζιτο. Από κει και πέρα δες σε πρώτη φάση τα μπουζοκαλώδια - καπάκι ντεσιμπιτέρ που είναι και φθηνά και στη συνέχεια έλεγξε ότι σχετίζεται με την ανάφλεξη και τα ηλεκτρικά του μοτέρ. Το βράδυ πως πάνε τα φώτα; Βλέπεις πτώσεις ή να "παίζουν";

Όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ γενικό το πρόβλημα και είναι λίγο δύσκολο να προσδιοριστεί μια σαφής απάντηση. Αναμένουμε νέα σου και welcome again :beer:
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από kostas200vi »

:wellcome: :wellcome:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από nikolas »

Καλώς ήρθες φίλε Κώστα.
Σχετικά με τα προβλήματά σου:
α) ανάρτηση: με πρόλαβαν ήδη, και εγώ τα KYB (KaYaBa) θα σου πρότεινα, είναι μία φτηνή και τίμια λύση.
β) λάστιχα: michelin energy saver για την χρήση που λες πως κάνεις. Μαλακό λάστιχο, ζεσταίνεται εύκολα, ιδανικό για την πόλη αλλά και για ταξίδια σε normal οδηγικές καταστάσεις)
γ) απόδοση: φίλτρο βενζίνης και πίεση βενζίνης τα δύο πρώτα που θα έλεγχα..ειδικά αν η πεσμένη απόδοση, σου φαίνεται μετά από κάποια ώρα λειτουργίας του μοτέρ. Επόμενος ύποπτος, ράουλο/ ντιστριμπιτέρ (αλλά λογικά θα σου κανε και κάποια κοψίματα) Αν δεν είναι αυτά..το βλέπουμε πιο διεξοδικά στην πορεία..
giorgosvi
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 03, 2005 8:09 pm
Τοποθεσία: ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΛΙΒΑΔΕΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από giorgosvi »

:wellcome:
konpatra
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ Απρ 30, 2011 4:54 am
Επικοινωνία:

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από konpatra »

Καλως σας βρηκα!
Ευχαριστω για τις απαντησεις!
Αρα, σιγα σιγα (επιτελους) καταληγω στα πραγματα τα οποια πρεπει να αλαχτουν και πρεπει να κοιταξω σχετικα με το αμαξι!
Για αρχη απο οτι καταλαβα αναρτησεις Kayaba εφοσον ειναι και δοκιμασμενες και σε αυτα που ζηταω.Αν γνωριζεται τον κωδικο και τον τυπο πως τις ζηταω, θα μου ηταν πολυ χρησιμο! Τιμη μηπως θυμαται καποιος να μου πει και να μου προτινει μαγαζι?(αν γνωριζει και απο Πατρα καποιο ακομη καλυτερα!)
Σε λαστιχα ναι, θελω κατι για ολες τις δουλειες!Και να μπορουν να βγαλουν χιλιομετρα!το αυτοκινητο ειναι για χρηση 50%-50% πολη και ταξιδι!(ειναι και λιγο μακρια η δουλεια και αναγκαζομαι καποιες φορες να το παιρνω!)Αν και πολη εδω και ενα χρονο ξεκινησαμε να το χρησιμοποιουμαι... Απο τα 80000km (που το πηραμε) μεχρι τα 120000km ηταν μονο ταξιδια, σε ποσοστο 90%-10% ταξιδια-πολη!Τιμες για τα λαστιχα ποσο παιζουν??Και να μπορουν να βγαλουν χιλιομετρα!
Και σε μοτερ απο οτι καταλαβα αυτο που πρεπει πρωτα απο ολα να τσεκαρω ειναι τροφοδοσια τρομπα βενζινης, και μετα να ασχοληθουμε με ηλεκτρικο κυκλωμα.. Το προβλημα αυτο με το "μια παει, μια δεν παει" αμ ειναι να το κανει, το κανει απο την αρχη!Δλδ δν επιρεαζεται απο το αν ειναι ζεστο το αμαξι ή οχι. Η αληθεια ειναι πως κατα 70% το αυτοκινητο ειναι κατω απο τη μεση ο δεικτης βενζινης... Συνηθως "παιζει" στα μισα του μισου.. :lol: (οικονομικη κριση βλεπεται δν αφηνει περιθωρια για μεγαλα γεμισματα!!)Το βραδυ τα φωτα σταθερα και δυνατα οφειλω να πω!Ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο τα φωτα του!
Απλα, το εχω φοβηθει λιγακι με τα πιθανα προβληματα που μπορει να βγαλει το μοτερ γιατι ολοι τα κακολογουν τα rover.(Αλλα ολο οι αλλοι τρεχουν σε συνεργεια! :twisted: :twisted:) Εχω ακουσει πολλα για καμενους εγκεφαλους και για καμενες φλατζες στη κεφαλη.. Ισχυουν ολα αυτα??(το δικο μας ειναι ανεφ A/C)

Επισης σχετικα με την ταπετσαρια του ουρανου ξερει κανεις να δωσει καμια ιδεα?
Επισης κατι αλλο που ξεχασα να αναφερω ειναι πως μετα τα 80 ξεκιναει το κοσκινισμα. Ελπιζω να ειναι λογο ελαστικων και αναρτησεων και οχι τπτ παραπερα!
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από nikolas »

Στο μοντέλο σου όντως παίζουν καμμένοι εγκέφαλοι, ή έστω προβληματικοί οπότε αν τα υπόλοιπα που ελέγξεις δε φέρουν αποτέλεσμα, καλό είναι να δοκιμάσεις έναν εγκέφαλο..
Για την ταπετσαρία της οροφής, θα πας σε έναν ταπετσέρη να στη φτιάξει..λογικά θα σου πάρει κανα 100ευρω να την ξηλώσει και να περάσει νέο ύφασμα..
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από PaNoSGR »

για την ταπετσαρια στο περιπου μιας και πανε πολλα χρονια απο τοτε που το ειχαν φτιαξει οι δικοι μου τους ειχε παει 250000δραχμες για να φτιαχτει ο ουρανος και ολες οι ταπετσαριες απο τις πορτες και τα σκιαστρα(τα λεω σωστα)
Εικόνα
aristos87
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
Επικοινωνία:

Re: Κι αλλος με Rover...

Δημοσίευση από aristos87 »

Την ταπετσαρία εγώ την κόλλησα μαζί με τον πατέρα μου κάπου στο 2001 (όταν ακόμα είχε αυτός το αμάξι) με βενζυνόκολλα αλλά σε μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία. Δηλαδή ξηλώσαμε την ταπετσαρία και με λεπτό στρώμα βενζυνόκολλας κάθε 5-10 cm κολλάγαμε την οροφή και απο τότε είναι στην θέση της. Άν έχεις όρεξη και χρόνο και πιάνουν τα χέρια σου δοκίμασε.



Edit δεν παρατήρησα οτι έχεις 414 sorry. Η παρακάτω απάντηση είναι αν είχες 416.

Ο εγκέφαλος σε αυτό το μοντέλο είναι Honda και συγκεκριμένα είναι ο PP4-G01 και σπάνια έχει θέμα μιας και στα Honda ο αντίστοιχος PM6 δεν έβγαζε προβλήματα.
Το check engine σου έχει ανάψει ποτέ όταν σου κάνει το πρόβλημα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aristos87 την Σάβ Απρ 30, 2011 11:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα μέλη / Newbies”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες