Ροϊκή στην κεφαλή

Questions
pontios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 3:07 am
Τοποθεσία: Aleksandroupoli
Επικοινωνία:

Ροϊκή στην κεφαλή

Δημοσίευση από pontios »

pedes as mou pei kapios pou kserei ti enooume legontas "egine roiki stin kefali"...
kai ti alazei sti mixani toy autokinitou..

edit by nikolas: τίτλος
ΕικόναΕικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: "roiki stin kefeli"

Δημοσίευση από kostas200vi »

Η πρώτη φωτο είναι όπως βγαίνει από το εργοστάσιο.
Η δεύτερη είναι μετά από φάγωμα στους αυλούς.
Η τρίτη είναι το τελικό φινίρισμα - γυάλισμα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: "roiki stin kefeli"

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Φτιάξε λιγο τον τίτλο!!
Αστείος ειναι!
MG TF turbo...
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: "roiki stin kefeli"

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Κώστας RWD έγραψε:Φτιάξε λιγο τον τίτλο!!
Αστείος ειναι!
ελα μωρε πως κανεις ετσι με μια ροικη ηταν που δεν σου εκαναν :P
Εικόνα
pontios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 3:07 am
Τοποθεσία: Aleksandroupoli
Επικοινωνία:

Re: Ροϊκή στην κεφαλή

Δημοσίευση από pontios »

kales i fotografies alla ti epitinxanoume m'auto to tropo kai ti epiptoseis tha exei i kefali...
me liga logia ta kala kai ta kaka tis roikis...
ΕικόναΕικόνα
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Ροϊκή στην κεφαλή

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Διορθωνεις τι ατελειες που εχουν επιπτωση στην ροη του αερα-καυσαυεριων,μεγαλωνεις τους αυλους ωστε να υπαρχει πιο ευκολη εισαγωγη αερα και εξαγωγη κασαυεριων με αποτελεσμα να κερδιζεις το κατι τις σου και απο εκει αλλα το θεμα ειναι οτι μονο μια κεφαλη κερδιζει ουσιαστικα και παιρνει ροικη αυτη του vvc.Αρνητικα θελω να πιστευω οτι αν γινει σωστη δουλεια δεν εχεις καποιο θεμα.Αν ομως το παρακανεις μπορει να πεις γεια σου στην κεφαλη σου.Αυτα τα λιγα μπακαλικα απο μενα μετα μιλ με τους ειδημωνες που εχουν πειραξει και ξερουν να στα πουν καλυτερα
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Ροϊκή στην κεφαλή

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Όπως λέει και η λέξη βελτιώνεις τα ροΙκά χαρακτηριστικά της κεφαλής, δηλαδή διευκολύνεις την ροή των καυσαερίων, με τον τρόπο που βλέπεις στις παραπάνω φωτογραφίες.
Το θέμα είναι ότι σε ένα συμβατικό μοτέρ, που δε σκοπεύει κανείς να βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό (εκκεντροφόρους, κτλ.) η ροΙκή δεν έχει νόημα, ούτε και δίνει κάποιο σημαντικό κέρδος, άρα είναι πεταμένα λεφτά.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Ροϊκή στην κεφαλή

Δημοσίευση από kostas200vi »

Όπως είπε και ο Τάσος, ροικες ελαφρωματα στροφάλου- τροχαλίες κλπ είναι αφού έχεις κάνει μια ολοκληρωμένη βελτίωση και μετά ψάχνεις να πάρεις από το μοτερ τα τελευταία άλογα, σε ένα μαμά μοτερ δεν έχουν ουσία.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Ροϊκή στην κεφαλή

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Ας πουμε δηλαδη η ροικη θα ειχε νόημα σε ενα VHPD setup στην δική μας περίπτωση στον κινητηρα Κ-Series, σωστα ?

Παραθέτω και γω κάτι που βρηκα στο ιντερνετ....

Ροική εξέλιξη κυλινδροκεφαλής

Η απόδοση ενος κινητήρα είναι αποτέλεσμα της καυσης του καυσίμου μίγματος εντος του θαλάμου καυσης.
Υπάρχουν 5 τρόποι για να ανεβάσουμε την απόδοση ενος κινητήρα.
• Να επιτύχουμε την αποτελεσματικότερη κάυση του καυσίμου μίγματος
• Να αυξήσουμε την μηχανική του απόδοση περαν του τυπικού 90% μεσω της μείωσης των απωλειών εντος του κινητήρα
• Να αυξήσουμε την θερμοδυναμική του απόδοση
• Να μεγαλώσουμε την ογκομετρική του απόδοση μεσω της αύξηση του καυσίμου μίγματος (βενζίνη/αέρας) που θα μπεί στον θάλαμο καύσης
• Να αυξήσουμε τον ρυθμό περιστορφής του κινητήρα
Η κυλινδροκεφαλή έχει επίδραση στους 3 απο τους ανωτέρω 5 τρόπους αύξησης της απόδοσης.
Θερμοδυναμική απόδοση,απολεσματικότερη καύση και ογκομετρική απόδοση εξαρτώνται απο την σχεδίαση και μορφή της κυλινδροκεφαλής

Θερμοδυναμική απόδοση
Για να αυξήσουμε την θερμοδυναμική απόδοση ενος κινητήρα θα πρέπει να προβούμε σε λείανση του θαλάμου καύσης και του πιστονιού και να μπορέσουμε να επιτύχουμε υψηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας.

Αποτελεσματικότερη καύση
Η αποτελεσματικότερη κάυση εξαρτάται απο την σχεδίαση του θαλαμου καύσης , τον γενικότερο σχεδιασμό της κεφαλής απο το εργοστάσιο κατασκευής , την σχέση συμπίεσης , την επιφάνεια και το σχήμα των θυρίδων εισαγωγής , το σχήμα της άνω επιφάνειας του πιστονιου και τον χρονισμό των εκκεντροφόρων και της ανάφλεξης. Ο βελτιωτής δεν μπορεί να επέμβει και να αλλάξει την σχεδίαση της κυλινδροκεφαλής και του θαλάμου καύσης , μπορεί όμως να επέμβει σε ολους τους άλλους παράγοντες. Ειδικά για την συμπίεση ενας γενικός κανόνας καθορίζει οτι η ιδανική σχέση συμπίεσης για κάθε κινητήρα επιδόσεων πρέπει να είναι τοσο υψηλή οσο γίνεται ώστε να μην παραουσιάζονται κατα την λειτουργία του πειράκια ή προαναφλέξεις.

Ογκομετρική απόδοση
Η ογκομετρική απόδοση ενος κινητήρα είναι ο λόγος μεταξύ του θεωρητικά υπολογιζόμενου εισερχόμενου μίγματος και του πραγματικά εισερχόμενου μίγματος στον κινητήρα. Το ποσοστό ογκομετρικής απόδοσης ενός κινητήρα εξαρτάται απο διάφορες τις μικροανωμαλίες που εμποδίζουν την ομαλή ροή του μείγματος και του μικρού χρόνου που είναι διαθέσιμος για να πληρωθεί ο κύλινδρος με καύσιμο μίγμα.Λειαίνοντας τους αυλούς εισαγωγής και μεγαλώνοντας τις έδρες των βαλβίδων εξαφανίζουμε τις οποιες μικροανωμαλίες υπάρχουν εκει ως υπολείματα απο την φάση της χύτευσης της κυλινδροκεφαλής.Αν στην συνέχεια τοποθετηθεί και ενας εκκεντροφόρος με μεγαλύτερη διάρκεια και βύθισμα απο τον εργοστασιακό αποκτάμε αυτόματα μεγαλύτερο χρόνο για την πλήρωση του θαλάμου καύσης με περισσότερο καύσιμο μίγμα. Κατα την διάρκεια βελτίωσης της κυλινροκεφαλής γίνονται εργασίες αφαίρεσης ολων των καταλοίπων της χύτευσης , μεγαλώνει η διάμετρος του αυλού της βαλβίδας καθως και η έδρα της.Στην συνέχεια λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες που εμποδίζουν την ομαλή ροή του μίγματος.Γινονται τελος επιπλέον εργασίες με σκοπό την σωστή εφαρμογή της κυλινδροκεφαλής με την πολλαπλή εισαγωγής και εξαγωγής και λειαίνονται και οι αυλοί εξαγωγής. Όλες οι ανωτέρω εργασίες γίνονται με σκοπό την μέγιστη απόδοση σε συγχρονισμό με τους παλμούς της εισαγωγής.Επιτυγχάνοντας την μέγιστη δυνατή πλήρωση του θαλάμου καύσης εχουμε σαν αποτέλeσμα την μεγιστη απόδοση του κινητήρα.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Επίσης βρηκα ενα λινκ, ετσι να το δουμε σαν παράδειγμα
απο μια εταιρεια (στην Αμερική είναι :-) )που κανει ροικη εξελιξη σε κεφαλη Κ-Series
τους στελνεις την κεφαλή και επιλέγεις σε τι σταδιο την θέλεις.

http://www.hybrid-racing.com/store/blue ... c165dd2df6


Εικόνα
pontios
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 3:07 am
Τοποθεσία: Aleksandroupoli
Επικοινωνία:

Re: Ροϊκή στην κεφαλή

Δημοσίευση από pontios »

malista... stin Ameriki na stilo tin kefali ligo xlomo to vlepo... kapoy entos Ellados asxolite kaneis kai poso pernoyn gia tin doyleia kai an einai sosti i douleia poy kanei?
ΕικόναΕικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες