ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ - ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!! ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 30, 2007 2:54 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
- Επικοινωνία:
ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ - ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!! ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !!!!
Αγαπητοί φίλοι χαίρομαι πολύ που σας ανακάλυψα και ελπίζω να μοιραστώ μαζί σας εμπειρίες και γνώσεις για ένα αμάξι που πραγματικά αγαπώ πολύ, το Rover 414 SLi. To Roverάκι μου κυκλοφόρησε 01/01/1996 στη Λάρισα και το χρώμα του είναι το nightfire/μπορντώ (είμαι πολύ χαρούμενος για το χρώμα του και ακόμα γυαλίζει σαν καινούργιο). Το αμάξι έχει γράψει απροβλημάτιστα 120.000Km (ένας καλός μηχανικός στη Λάρισα με συμβούλεψε να αλλάξω έγκαιρα φλάντζα...). Είναι όλα τέλεια εκτός από ένα πράγμα !!!! Που και που κάτι το πιάνει και "χαλάει" το ρελαντί του...Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα? Βρήκε λύση? Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις απόψεις σας !!! Χαιρετισμούς !!!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 30, 2007 2:54 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
- Επικοινωνία:
Καταρχήν nicolas σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου.
Θα προσπαθήσω να περιγράψω αναλυτικά το πρόβλημα:
Το πρόβλημα είναι η αστάθεια του ρελαντί. Δηλαδή χωρίς γκάζι ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα και μερικές φορές ανεβαίνουν ακόμα και στις 3.500rpm!!! Επιπλέον, όταν το αμάξι είναι σε κίνηση με κομπλαρισμένη ταχύτητα και πατάω γκάζι στιγμιαία εμφανίζεται ένα "κράτημα" στον κινητήρα. Επίσης, σε κατηφόρα με ταχύτητα στο κιβώτιο και χωρίς γκάζι, οι στροφές του κινητήρα δεν είναι σταθερές και το αμάξι επιταχύνει/επιβραδύνει. Όταν πρωτοεμφανίσθηκε το πρόβλημα ο μηχανικός είπε ότι φταίει το κινητό (κατά τη γνώμη μου αδύνατον διότι ο εγκέφαλος είναι κλεισμένος σε μεταλικό περίβλημα συνεπώς λειτουργεί σαν κλωβός Faraday) άλλαξε τον εγκέφαλο αλλά το πρόβλημα επανεμφανίσθηκε!!! Στη συνέχεια ένας άλλος είπε όταν εμφανίζεται το πρόβλημα αυτό να ανοίγω το διακόπτη ώστε να ανάψουν οι ενδεικτικές λυχνίες και να πατάω βαθιά το γκάζι 5-10 φορές ώστε να γίνει reset στον εγκέφαλο. Κάποιες φορές το κόλπο έπιασε αλλά σύντομα ξαναχάλασε. Εγώ σκέφτηκα να βγάζω την φίσα του εγκέφαλου και με το δάχτυλο του χεριού πιάνω τα pins προκειμένου να εκφορτίσω τυχόν στατικό ηλεκτρισμό που ενδεχομένως αναπτύσσεται. Το κόλπο αυτό δείχνει να λύνει το πρόβλημα για περισσότερο χρονικό διάστημα!!!
Σημαντική παρατήρηση: σε περιόδους που έχει αστάθεια ρελαντί, όταν γυρνάω τον διακόπτη στη θέση που ανάβουν οι ενδεικτικές λυχνίες ΔΕΝ ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος που προβλέπεται (δεν ξέρω από που προέρχεται αυτός ο ήχος αλλά νομίζω ότι ΠΡΕΠΕΙ να ακούγεται από κάποιο εξάρτημα του κινητήρα, σαν να ενεργοποιείται κάτι). Όλα αυτά έχουν συμβεί και άκρη δε βγάζω. Πάντως κατά την ταπεινή μου άποψη το πρόβλημα μου κάνει για ηλεκτρολογικής φύσης και όχι για κάτι άλλο.
Ελπίζω να μην σε κούρασα με τόσες λεπτομέρειες αλλά νομίζω χρήσιμες για να βγεί ένα συμπέρασμα. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Θα προσπαθήσω να περιγράψω αναλυτικά το πρόβλημα:
Το πρόβλημα είναι η αστάθεια του ρελαντί. Δηλαδή χωρίς γκάζι ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα και μερικές φορές ανεβαίνουν ακόμα και στις 3.500rpm!!! Επιπλέον, όταν το αμάξι είναι σε κίνηση με κομπλαρισμένη ταχύτητα και πατάω γκάζι στιγμιαία εμφανίζεται ένα "κράτημα" στον κινητήρα. Επίσης, σε κατηφόρα με ταχύτητα στο κιβώτιο και χωρίς γκάζι, οι στροφές του κινητήρα δεν είναι σταθερές και το αμάξι επιταχύνει/επιβραδύνει. Όταν πρωτοεμφανίσθηκε το πρόβλημα ο μηχανικός είπε ότι φταίει το κινητό (κατά τη γνώμη μου αδύνατον διότι ο εγκέφαλος είναι κλεισμένος σε μεταλικό περίβλημα συνεπώς λειτουργεί σαν κλωβός Faraday) άλλαξε τον εγκέφαλο αλλά το πρόβλημα επανεμφανίσθηκε!!! Στη συνέχεια ένας άλλος είπε όταν εμφανίζεται το πρόβλημα αυτό να ανοίγω το διακόπτη ώστε να ανάψουν οι ενδεικτικές λυχνίες και να πατάω βαθιά το γκάζι 5-10 φορές ώστε να γίνει reset στον εγκέφαλο. Κάποιες φορές το κόλπο έπιασε αλλά σύντομα ξαναχάλασε. Εγώ σκέφτηκα να βγάζω την φίσα του εγκέφαλου και με το δάχτυλο του χεριού πιάνω τα pins προκειμένου να εκφορτίσω τυχόν στατικό ηλεκτρισμό που ενδεχομένως αναπτύσσεται. Το κόλπο αυτό δείχνει να λύνει το πρόβλημα για περισσότερο χρονικό διάστημα!!!
Σημαντική παρατήρηση: σε περιόδους που έχει αστάθεια ρελαντί, όταν γυρνάω τον διακόπτη στη θέση που ανάβουν οι ενδεικτικές λυχνίες ΔΕΝ ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος που προβλέπεται (δεν ξέρω από που προέρχεται αυτός ο ήχος αλλά νομίζω ότι ΠΡΕΠΕΙ να ακούγεται από κάποιο εξάρτημα του κινητήρα, σαν να ενεργοποιείται κάτι). Όλα αυτά έχουν συμβεί και άκρη δε βγάζω. Πάντως κατά την ταπεινή μου άποψη το πρόβλημα μου κάνει για ηλεκτρολογικής φύσης και όχι για κάτι άλλο.
Ελπίζω να μην σε κούρασα με τόσες λεπτομέρειες αλλά νομίζω χρήσιμες για να βγεί ένα συμπέρασμα. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
- machos_si
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1242
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2006 10:39 pm
- Τοποθεσία: κερατσινι
- Επικοινωνία:
καλησπερα κ καλος ηρθες κ απο εμενα! στο θε μα σου τωρα.. αυτο που ακουγετε οταν γυρνας στην θεση on ειναι η τρομπα βενζινης. κοιτα οπως ειπε κ ο Νικος την πεταλουδα μοιπος θελει καθαρισμα η μοιπος θελουν τα μπεκ σου.. κοιτα κ το ραουλο του διανομεα μοιποσ ειναι στα τελευταια του.
http://www.aquazone.gr/forums/index.php ... 18029&st=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Welcome.kbriasti έγραψε: Όταν πρωτοεμφανίσθηκε το πρόβλημα ο μηχανικός είπε ότι φταίει το κινητό (κατά τη γνώμη μου αδύνατον διότι ο εγκέφαλος είναι κλεισμένος σε μεταλικό περίβλημα συνεπώς λειτουργεί σαν κλωβός Faraday) άλλαξε τον εγκέφαλο αλλά το πρόβλημα επανεμφανίσθηκε!!!
Αυτό το παραπάνω πάντως μου ακούγεται τρελή μαϊμουδιά...Καινόυργιος εγκέφαλος γι'αυτό?
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 30, 2007 2:54 pm
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
- Επικοινωνία:
Συγκεκριμένα, τοποθέτησε μεταχειρισμένο εγκέφαλο αξίας 140.000δρχ το 1999!!! Εγώ όμως κράτησα τον παλιό και μόλις ξαναχάλασε το ρελαντί πήγα συνεργείο και επί τόπου ξαναβάλαμε τον μαμίσιο και το αμάξι δούλευε ρολόϊ. Μιλάμε για x-files!!! Ο μηχανικός κατάπιε τη γλώσσα του και μου μέτρησε 140.000δρχ τα οποία επιστρέψαν στην τσέπη μου!!!!i-VTec έγραψε:Welcome.kbriasti έγραψε: Όταν πρωτοεμφανίσθηκε το πρόβλημα ο μηχανικός είπε ότι φταίει το κινητό (κατά τη γνώμη μου αδύνατον διότι ο εγκέφαλος είναι κλεισμένος σε μεταλικό περίβλημα συνεπώς λειτουργεί σαν κλωβός Faraday) άλλαξε τον εγκέφαλο αλλά το πρόβλημα επανεμφανίσθηκε!!!
Αυτό το παραπάνω πάντως μου ακούγεται τρελή μαϊμουδιά...Καινόυργιος εγκέφαλος γι'αυτό?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Για τον εγκέφαλο, ευτυχώς που πήρες τα λεφτά σου πίσω..γιατί όντως η αιτιολόγηση του μηχανικού έμπαζε από παντού..
Το πρόβλημα το έχεις από το 1999 μέχρι σήμερα?
Αν και με πρόλαβε ο Μάχος, όντως ο ήχος που ακούς όταν γυρνάς το κλειδί είναι από την τρόμπα βενζίνης και λογικά τον ακούς από πίσω..-είναι απόλυτα φυσιολογικός..
Για το θέμα του ρελαντί θα επιμείνω, σε πρώτο επίπεδο να καθαρίσεις την πεταλούδα όσο πιο πολύ γίνεται..και αν είναι δυνατόν να δοκιμάσεις και κάποια άλλη..μήπως και είναι από εκεί..
Συνέχεια θα σου πω και εγώ ράουλο, διανομέρα(ντιστριμπιτέρ) μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή) αλλά αν το πρόβλημα στο κάνει από το 1999 ασταμάτητα..τότε θα θεωρούσα πιθανόν αν ήταν πχ ράουλο να σε είχε αφήσει εντελώς μέχρι τώρα..
Το πρόβλημα το έχεις από το 1999 μέχρι σήμερα?
Αν και με πρόλαβε ο Μάχος, όντως ο ήχος που ακούς όταν γυρνάς το κλειδί είναι από την τρόμπα βενζίνης και λογικά τον ακούς από πίσω..-είναι απόλυτα φυσιολογικός..
Για το θέμα του ρελαντί θα επιμείνω, σε πρώτο επίπεδο να καθαρίσεις την πεταλούδα όσο πιο πολύ γίνεται..και αν είναι δυνατόν να δοκιμάσεις και κάποια άλλη..μήπως και είναι από εκεί..
Συνέχεια θα σου πω και εγώ ράουλο, διανομέρα(ντιστριμπιτέρ) μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή) αλλά αν το πρόβλημα στο κάνει από το 1999 ασταμάτητα..τότε θα θεωρούσα πιθανόν αν ήταν πχ ράουλο να σε είχε αφήσει εντελώς μέχρι τώρα..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 957
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
- Επικοινωνία:
οντως ραουλο δεν πρεπει να ειναι το θεμα ειναι μην του εχει κοπει σε καποιο σημειο κανενα καωδιο και εχει διαροη ρευματοσ(πληροφοριων προς τον εγκεφαλο) ο οποιος στελνει λαθος εντολες στον κινητηρα και εχει αυτο το ανεβα κατεβα στις στροφες του κινητηρα.Πιστευω πως πολυ πιθανο θα ειναι να εχει πετσικαρει και η πλαστικη πεταλουδα και να θελει αλλαγη γιατι κολλαει μπορει βεβαια να ειναι απλα βρωμικη
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1338
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 3:26 am
- Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 957
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
- Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης