Το Roverάκι μου ήταν 214 Si του 1991 5πορτο.
Έχω κάνει πλήρης μετατροπή σε 216 GTi του 1991. (D16A9 powered by Honda)
Φρένα διπλά αεριζόμενα μπροστά QH τριπιτά, πίσω δίσκους μαμά.
Ανάρτηση ΚΟΝΙ κίτρινα με Eibach μαύρα 3μισι πόντων χαμηλώματος και πίσω αντιστρεπτική δοκό (μπροστά είχε από την μάνα του).
Μπάρα θόλων OMP.
Ζάντες 15άρες με λάστιχα Michelin Pilot Exalto 82v 195-50-15.
Φιλτροχοάνη JR με μεταλική εισαγωγή αέρα.(βέβαια για καθημερινή χρήση βγάζω την φιλτροχοάνη και έχω και ένα ΚΝ φίλτρο στο φιλτροκούτι για να μην με ζαλίζει από φασαρία η φιλτροχοάνη)
Μπουζοκαλώδια Splitfire 2πλού πυρίνα.
Τελικό Sebring 101.
Πρόγραμμα Powerchips.
Αυτά από μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη...
Εξωτερικά όχι πολλά πράγματα απλά μια αεροτομή της μάνας του, ένα Spoilerάκι μπροστά και αυτό της μάνας του, flash πλαϊνά λευκά, κολοφάναρα φιμέ.
Εσωτερικά μεταλικό χρώμα καντράν με μπλέ γράμματα και κόκκινους δίκτες, OMP χειρολαβή λεβιέ ταχυτήτων, σαλονάκι από Rover 216 GLSi με πίσω προσκέφαλα και μπρος & πίσω τεμπέλη.
Ηχοσύστημα ραδιοCD Sony CDX-C580R
Μπροστινά ηχεία Boschmann 2 δρόμων
Tweeters στις κολώνες,
πίσω ηχεία Boschmann,
ενισχυτής Boschmann 4κάναλος PCH-8800LX 600 Watt,
ενισχυτής Axton CAA-20,
Subwoofer Sony Xplod 12'' (με χειροποίητη κούτα).
CD Changer MP3 CDX-T70MX (6 CDs) Xplod.
Είμαι τρελαμένος με το Drift ....
Tigraki... 216 GTi (5door) 1991
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2593
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
- Επικοινωνία:
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 2593
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης