Ακαμψία αμαξώματος
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 02, 2013 6:06 pm
- Επικοινωνία:
Ακαμψία αμαξώματος
Καλημέρα σε όλους!
Το 620ti γενικά δεν φημίζεται για την οδηγική συμπεριφορά του στις στροφές, σε μεγάλο βαθμό λόγω της οχι τόσο καλής ακαμψίας του αμαξώματός του.
Θα άξιζε να γίνει κάποια επέμβαση; Πχ τοποθέτηση μπαρών θόλων ή κάτι άλλο; Θα σημειωνόταν κάποια εμφανής βελτίωση στην οδική συμπεριφορά ή θα ήταν πεταμένα λεφτά;
Σημειωτέον το αυτοκίνητο φοράει σχετικά καινούρια αμορτισέρ kyb (λίγο πιο σκληρά από τα εργοστασιακά δηλαδή), τα κλασσικά ελαστικά διαστάσεων 205/50/16 και δεν εχει χαμηλώσει. Άλλωστε, πρόκειται για μεγάλο σεντάν που χρησιμοποιείται κυρίως εντός πόλης και σε κάποια ταξίδια γι' αυτό και δεν έκανα αλλαγές που θα άλλαζαν το χαρακτήρα του αυτοκινητου και θα έκαναν κουραστική την χρήση του (χαμήλωμα, αγωνιστικά αμορτισέρ κλπ).
Αυτό που θα ήθελα είναι μια πιο στιβαρή συμπεριφορά στις στροφές και καλύτερη πληροφόρηση από το αρκετά ελαφρύ τιμόνι. Ποιά είναι η γνώμη σας;
Το 620ti γενικά δεν φημίζεται για την οδηγική συμπεριφορά του στις στροφές, σε μεγάλο βαθμό λόγω της οχι τόσο καλής ακαμψίας του αμαξώματός του.
Θα άξιζε να γίνει κάποια επέμβαση; Πχ τοποθέτηση μπαρών θόλων ή κάτι άλλο; Θα σημειωνόταν κάποια εμφανής βελτίωση στην οδική συμπεριφορά ή θα ήταν πεταμένα λεφτά;
Σημειωτέον το αυτοκίνητο φοράει σχετικά καινούρια αμορτισέρ kyb (λίγο πιο σκληρά από τα εργοστασιακά δηλαδή), τα κλασσικά ελαστικά διαστάσεων 205/50/16 και δεν εχει χαμηλώσει. Άλλωστε, πρόκειται για μεγάλο σεντάν που χρησιμοποιείται κυρίως εντός πόλης και σε κάποια ταξίδια γι' αυτό και δεν έκανα αλλαγές που θα άλλαζαν το χαρακτήρα του αυτοκινητου και θα έκαναν κουραστική την χρήση του (χαμήλωμα, αγωνιστικά αμορτισέρ κλπ).
Αυτό που θα ήθελα είναι μια πιο στιβαρή συμπεριφορά στις στροφές και καλύτερη πληροφόρηση από το αρκετά ελαφρύ τιμόνι. Ποιά είναι η γνώμη σας;
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Ακαμψία αμαξώματος
Οι μπάρες θόλων και ψαλιδιών και γενικά οι όποιες ενισχύσεις γίνονται στο αμάξωμα, πάντα βοηθάνε, ειδικά σε αυτοκίνητα παλαιοτέρων ετών. Για το ελαφρύ τιμόνι (δεδομένου ότι δεν υπάρχει κάποια βλάβη που το προκαλεί) δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Ίσως, αν υπάρχει στην αγορά κάποιο κιτάκι για ρύθμιση της γωνίας κάστερ, τότε να μπορούσες να βελτιώσεις την αίσθηση τιου τιμονιού και το στρίψιμο του αυτοκινήτου γενικότερα, δίνοτας παραπάνω κάστερ. Επίσης, κάτι άλλο που μπορεί να βελτιώσει τη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου είναι οι μεγαλύτερες αντιστρεπτικές, αλλά εκεί θέλει πολύ ψάξιμο για να μην κάνεις λάθος επιλογές. Γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις με μια μπάρα στους εμπρός θόλους και ίσως μια μπάρα εμπρός ψαλιδιών και βλέπεις από εκεί και ύστερα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 02, 2013 6:06 pm
- Επικοινωνία:
Re: Ακαμψία αμαξώματος
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Και εγώ για μπάρα θόλων προσανατολίζομαι. Τι κόστος να υπολογίζω;
Η μπάρα στα ψαλίδια δεν θα επηρεάσει τη άνεση μέσα σε πόλη (λακούβες κλπ); Προσφέρει κάτι σημαντικό παραπάνω; Ρωτάω γιατί όσο έχω ψάξει όλοι από μπάρα θόλων ξεκινάνε.
Για αντιστρεπτικές από όσο ξερω το ti είχε ενισχυμένες σε σχέση με τα υπόλοιπα 600ρια και για να είμαι ειλικρινής φοβάμαι να αρχίσω να το σκαλίζω.
Και εγώ για μπάρα θόλων προσανατολίζομαι. Τι κόστος να υπολογίζω;
Η μπάρα στα ψαλίδια δεν θα επηρεάσει τη άνεση μέσα σε πόλη (λακούβες κλπ); Προσφέρει κάτι σημαντικό παραπάνω; Ρωτάω γιατί όσο έχω ψάξει όλοι από μπάρα θόλων ξεκινάνε.
Για αντιστρεπτικές από όσο ξερω το ti είχε ενισχυμένες σε σχέση με τα υπόλοιπα 600ρια και για να είμαι ειλικρινής φοβάμαι να αρχίσω να το σκαλίζω.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Ακαμψία αμαξώματος
Για μπάρα θόλων θα έλεγα να υπολογίζεις γύρω στα 100 - 120 ευρώ, αν πας σε κάποια έτοιμη λύση. Η μπάρα ψαλιδιών δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση την άνεση. Στην ουσία ενισχύει τα σημεία στήριξης των ψαλιδιών στο υποπλαίσιο, ενώνοντάς τα μεταξύ τους και αυξάνοντας την στρεπτική του ακαμψία, ώστε να διατηρείται η γεωμετρία της ανάρτησης υπό έντονα φορτία. Για τις αντιστρεπτικές συμφωνώ κι εγώ ότι καλύτερα να μην πειραματιστείς, αν δεν έχεις κάποιο συγκεκριμένο, επιτυχημένο παράδειγμα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Ακαμψία αμαξώματος
Στο 414 πριν το δωσω ειχα φορεσει μπροστα ψαλιδομπαρα και πισω θολων και ψαλιδιων επισης.Οταν τις εβαλα δυστιχως δεν ειχα καλα λαστιχα για να σοβαρες δοκιμες αλλα το αμαξι εδεσε απιστευτα αν και το εκανε λιγο πιο υποστροφικο και ολα αυτα με kayba-monroe αναρτηση που δεν ειναι για σπορ χρηση.Αξιζει παρα πολυ για μενα καθως δε σκληραινει το αμαξι απο θεμα αναρτησης οποτε μενει ευχαριστο και μαλακο αλλα δινει την αισθηση του δεσιματος και του stiff
Απλα θελει προσοχη η μπροστα ψαλιδομπαρα σε λακουβες και κρασπεδα
Απλα θελει προσοχη η μπροστα ψαλιδομπαρα σε λακουβες και κρασπεδα
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 02, 2013 6:06 pm
- Επικοινωνία:
Re: Ακαμψία αμαξώματος
Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Θα το κοιτάξω σε 2000χλμ που παω για αλλαγή λαδιών, θα το συζητήσω και με το μηχανικό και μαλλον θα το προχωρήσω.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 10:09 am
- Επικοινωνία:
Re: Ακαμψία αμαξώματος
εγω θα σου πω για το τιμονι μου ποτε ειδα διαφορα.
αλλαξα τα συνεμπλοκ με powerflex μπροστα ψαλιδιων αντιστρεπτικησ και αναρτησησ.
ειδα απιστευτη διαφορα στο τιμονι και σε ερωτηση μου στο μηχανικο οτι επιτελουσ εσφιξε το
χαλαρο τιμονι μου μου ειπε οτι οφειλοταν στα συνεμπλοκ των ψαλιδιων.
νομιζω για τα λεφτα τουσ κανουν αρκετη διαφορα.
αν θυμαμαι καλα των ψαλιδιων εχουν γυρω στα 40 - 50ε.
αλλα σχετικα με ολα τα υπολοιπα εαν δεν θελεισ κατι πολυ απολυτο και σκληρο μην τα προτιμησεισ.
εγω που τα ηθελα για δικουσ μου λογουσ ηταν απο τισ καλεσ μετατροπεσ που εκανα και εμεινα πολυ
ευχαριστημενοσ.
αλλαξα τα συνεμπλοκ με powerflex μπροστα ψαλιδιων αντιστρεπτικησ και αναρτησησ.
ειδα απιστευτη διαφορα στο τιμονι και σε ερωτηση μου στο μηχανικο οτι επιτελουσ εσφιξε το
χαλαρο τιμονι μου μου ειπε οτι οφειλοταν στα συνεμπλοκ των ψαλιδιων.
νομιζω για τα λεφτα τουσ κανουν αρκετη διαφορα.
αν θυμαμαι καλα των ψαλιδιων εχουν γυρω στα 40 - 50ε.
αλλα σχετικα με ολα τα υπολοιπα εαν δεν θελεισ κατι πολυ απολυτο και σκληρο μην τα προτιμησεισ.
εγω που τα ηθελα για δικουσ μου λογουσ ηταν απο τισ καλεσ μετατροπεσ που εκανα και εμεινα πολυ
ευχαριστημενοσ.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
Re: Ακαμψία αμαξώματος
Μπαρα θολων,μπαρα ψαλιδιων(αν υπαρχει για 620 και αν δεν βγαινει πολυ χαμηλα με φοβο να βρισκει σε σαμαρακια),Συνεμπλοκ πολυουρεθανης σε ΟΛΟ το μπροστινο συστημα ΚΑΙ στην κρεμαγιερα γιατι μαλακωνουν και κανει βολτες,αν δεν βρεις πολυουρεθανης τοτε μια αλλαγη με ΟΕΜ παλι θα δεις διαφορα με πριν γιατι σιγουρα θα εχουν τα χρονακια τους αυτα που εχεις πανω.
μια αναρτηση με λιγο πιο σπορ ρυθμιση και λιγο χαμηλωμα και τελος μια λιγο πιο επιθετικη ευθυγραμμιση.
βεβαια με το βαρος και την cruise καταγωγη του μην περιμενεις να κυνηγας rallakia σε φουρκετες αλλα
θα δεις μεγαλες διαφορες σε σχεση με τωρα.
μια αναρτηση με λιγο πιο σπορ ρυθμιση και λιγο χαμηλωμα και τελος μια λιγο πιο επιθετικη ευθυγραμμιση.
βεβαια με το βαρος και την cruise καταγωγη του μην περιμενεις να κυνηγας rallakia σε φουρκετες αλλα
θα δεις μεγαλες διαφορες σε σχεση με τωρα.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Ακαμψία αμαξώματος
Σχετικά με τα συνεμπλόκ πολυουρεθάνης θα σας έλεγα να δείτε το παρακάτω βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=_z6OEohnPKw" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=_z6OEohnPKw" onclick="window.open(this.href);return false;
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 10:09 am
- Επικοινωνία:
Re: Ακαμψία αμαξώματος
τελικα ο τυποσ αυτοσ εναι υπερ η κατα των συνεμπλοκ πολυουρεθανησ?
απο αυτα που καταλαβα μου φανηκε λιγο ναι μεν αλλα........
απο αυτα που καταλαβα μου φανηκε λιγο ναι μεν αλλα........
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες