Rover 200-400
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Rover 200-400
http://www.youtube.com/watch?v=CPsn1yUxVXY
http://www.youtube.com/watch?v=Qz9xNADqHuU
http://www.youtube.com/watch?v=2iBjiVUMNWY
https://www.youtube.com/watch?v=P-P2qZalKmo
http://www.youtube.com/watch?v=0qVm1fyGDYU
http://www.youtube.com/watch?v=PMgiziz-sbk
http://www.youtube.com/watch?v=YNyUShYhN28
http://www.youtube.com/watch?v=RLSI11cEWeg
http://www.youtube.com/watch?v=zb8ygTdJCUk
http://www.youtube.com/watch?v=Qz9xNADqHuU
http://www.youtube.com/watch?v=2iBjiVUMNWY
https://www.youtube.com/watch?v=P-P2qZalKmo
http://www.youtube.com/watch?v=0qVm1fyGDYU
http://www.youtube.com/watch?v=PMgiziz-sbk
http://www.youtube.com/watch?v=YNyUShYhN28
http://www.youtube.com/watch?v=RLSI11cEWeg
http://www.youtube.com/watch?v=zb8ygTdJCUk
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200-400
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200-400
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200-400
οσο υπαρχει πανω η φλατζα κ series ο κινητηρας ειναι
https://en.wikipedia.org/wiki/SAIC_Kavachi_Engine
οι κινεζοι ειναι χρονια μπροστα κ ελυσαν το προβλημα απλα με μια αναβαθμισμενη δικη τους κατασκευη φλατζα κεφαλης, απλα respect
https://en.wikipedia.org/wiki/SAIC_Kavachi_Engine
οι κινεζοι ειναι χρονια μπροστα κ ελυσαν το προβλημα απλα με μια αναβαθμισμενη δικη τους κατασκευη φλατζα κεφαλης, απλα respect
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200-400
Πολύ ευχάριστο αυτό ειδικά αν μπορεί να λύσει το πρόβλημα των υπαρχόντων Κ κινητήρων, αλλά στο link γράφει ότι ανασχεδιάστηκε ο κινητήρας και αλλάχτηκαν και κάποια υλικά με πιο ποιοτικά. Το ότι οι Κινέζοι είναι χρόνια μπροστά πάντως δε το λες.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 434
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2006 5:21 am
- Τοποθεσία: Eyboia
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200-400
το να συμμαζεψεις στα σημεια εναν κινητηρα που υπαρχει σχεδον 30 χρονια δεν το λες και χρονια μπροστα.
αν ηταν χρονια μπροστα θα εβγαζαν καινουργιο μοτερ καλυτερο.
αν ηταν χρονια μπροστα θα εβγαζαν καινουργιο μοτερ καλυτερο.
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200-400
κατορθοσαν να κανουν αυτο που δεν εκαναν η που δεν μπορεσαν να κανουν οι αλλοι;
μα ολα αυτα τα χρονια οι μνηστηρες που περασαν απο την εταιρεια εισεπραξαν κ εφυγαν γιατι δεν εβαλαν δικα τους μοτερ;
η mg-roewe οχι μονο ελυσε το κλασσικο θεμα του κινητηρα Κ αποδυκνειοντας την τεχνογνωσια της, αφου τον εβγαλε στην κυκλοφορια για καποια χρονια να λειτουργει πραγματικα απροβληματιστα για χιλιαδες χιλιομετρα διχως να εχει αναφερθει ποτε περιστατικο καμμενης φλατζας, μετα για τους ρυπους euro 5 k 6 εβγαλε νεους κινητηρες που βασιζονται σε εξελιξη του κινητηρα Κ στα 1.3 κ 1.5 με καδενα καλη ιπποδυναμη, νεο σασι καλο επιπεδο εξοπλισμου κ ανταγωνιστικη τιμη
παραδεχομαι την εταιρεια roewe που καταφερε να ξναβγαλει την mg στις αγορες κ στον ανταγωνισμο
μα ολα αυτα τα χρονια οι μνηστηρες που περασαν απο την εταιρεια εισεπραξαν κ εφυγαν γιατι δεν εβαλαν δικα τους μοτερ;
η mg-roewe οχι μονο ελυσε το κλασσικο θεμα του κινητηρα Κ αποδυκνειοντας την τεχνογνωσια της, αφου τον εβγαλε στην κυκλοφορια για καποια χρονια να λειτουργει πραγματικα απροβληματιστα για χιλιαδες χιλιομετρα διχως να εχει αναφερθει ποτε περιστατικο καμμενης φλατζας, μετα για τους ρυπους euro 5 k 6 εβγαλε νεους κινητηρες που βασιζονται σε εξελιξη του κινητηρα Κ στα 1.3 κ 1.5 με καδενα καλη ιπποδυναμη, νεο σασι καλο επιπεδο εξοπλισμου κ ανταγωνιστικη τιμη
παραδεχομαι την εταιρεια roewe που καταφερε να ξναβγαλει την mg στις αγορες κ στον ανταγωνισμο
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200-400
Οι αλλαγές που έγιναν στους κινητήρες k-series αφορούν μόνο τους κινητήρες 1.8 που μάλλον αποτελούν μειοψηφία για τα ενεργά rover των 1.4 κ 1.6. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rover_K-series_engine
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200-400
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης