Πρόβλημα με το σασμάν!!
- parios
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 286
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2007 1:40 am
- Τοποθεσία: mandra-attikhs
- Επικοινωνία:
Πρόβλημα με το σασμάν!!
Στο 400άρι ροβεράκι μου όταν βάζω 5ή ταχύτητα στο σασμάν ακούγετε πολύ θόρυβος, επισκευάζετε ή να ψάχνω για άλλο σασμαν?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με το σασμάν!!
επισκευάζεται..αλλά δεν ξέρω τι συμφέρει καλύτερα..
από τη μία το μεταχειρισμένο είναι ρίσκο..από την άλλη ούτως ή άλλως και το δικό σου μάλλον ταλαιπωρημένο θα είναι..οπότε μία η άλλη θα σου έρθει λογικά..
από τη μία το μεταχειρισμένο είναι ρίσκο..από την άλλη ούτως ή άλλως και το δικό σου μάλλον ταλαιπωρημένο θα είναι..οπότε μία η άλλη θα σου έρθει λογικά..
- parios
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 286
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2007 1:40 am
- Τοποθεσία: mandra-attikhs
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με το σασμάν!!
Δεν είναι ταλαιπωρημένο πολύ, το έχω αλλάξει και δεν έχει πολλά χιλιόμετρα αλλά μετά το vvc χτύπησε αμέσως!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με το σασμάν!!
ε και σένα το πόδι σου παραείναι βαρύ..
PG1
PG1
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με το σασμάν!!
Βαλε PG1.... καμιά σχέση.....
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με το σασμάν!!
Να γράψω κι εγώ εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.... Έχει αρκετό καιρό που παρατηρώ ότι σε κάθε αλλαγή πάνω από τις 5000-5.500 rpm μέχρι τον κόφτη, από 2α σε 3η , το σασμάν ''ψιλογραντζουνάει'' , κάνοντας κι εκείνον το χαρακτηριστικό ήχο. Στις άλλες σχέσεις όλα καλά.
Βαλβολίνες έχω αλλάξει 2 φορές τα τελευταία 4 χρόνια. Έχει φαγωθεί κανα γρανάζι ( κόμπλερ ή συγχρονιζέ ) όπως το αντιλαμβάνομαι ε?
Χρειάζεται κατέβασμα σασμάν και επισκευή κι αν ναι πόσο πάει περίπου μια τέτοια διαδικασία? Δίσκο-πλατό δεν έχει αλλαχτεί ποτέ, μήπως παίζει κι αυτό ρόλο? Αλλά αν ήταν έτσι θα 'χα θέμα και με τις άλλες σχέσεις...
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Βαλβολίνες έχω αλλάξει 2 φορές τα τελευταία 4 χρόνια. Έχει φαγωθεί κανα γρανάζι ( κόμπλερ ή συγχρονιζέ ) όπως το αντιλαμβάνομαι ε?
Χρειάζεται κατέβασμα σασμάν και επισκευή κι αν ναι πόσο πάει περίπου μια τέτοια διαδικασία? Δίσκο-πλατό δεν έχει αλλαχτεί ποτέ, μήπως παίζει κι αυτό ρόλο? Αλλά αν ήταν έτσι θα 'χα θέμα και με τις άλλες σχέσεις...
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Rover 416GSi '92
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με το σασμάν!!
Όπως το λες, μάλλον θέλει άλλαγμα το συγχρονιζέ 2ας-3ης. Σαν κόστος δεν ξέρω που κυμαίνεται, αλλά όπως και να το κάνεις θα θέλει κάμποσα ευρώ. Βέβαια καλύτερα να πας σε aftermarket λύσεις για πιο φτηνά (π.χ. sychrotech, m-factory, κλπ). Ευκαιρία είναι να αλλάξεις και το σετ δίσκο-πλατό-ρουλεμάν. Εδώ η καλύτερη (αλλά και ακριβότερη) επιλογή είναι το γνήσιο της Honda. Επίσης, καλό είναι στα σασμάν της Honda να αλλάζεις λάδια (δεν πέρνει βαλβολίνες) όσο συχνότερα γίνεται (κανονικά θέλει αλλαγή μαζί με κάθε αλλαγή λαδιών, αλλά και ανά 2 αλλαγές λαδιών θα είναι καλά). Και φυσικά το MTF της Honda (ή της Rover που είναι το ίδιο και ίσως το πουλάει φθηνότερα) είναι το καλύτερο.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με το σασμάν!!
Tasos_7R έγραψε:Όπως το λες, μάλλον θέλει άλλαγμα το συγχρονιζέ 2ας-3ης. Σαν κόστος δεν ξέρω που κυμαίνεται, αλλά όπως και να το κάνεις θα θέλει κάμποσα ευρώ. Βέβαια καλύτερα να πας σε aftermarket λύσεις για πιο φτηνά (π.χ. sychrotech, m-factory, κλπ). Ευκαιρία είναι να αλλάξεις και το σετ δίσκο-πλατό-ρουλεμάν. Εδώ η καλύτερη (αλλά και ακριβότερη) επιλογή είναι το γνήσιο της Honda. Επίσης, καλό είναι στα σασμάν της Honda να αλλάζεις λάδια (δεν πέρνει βαλβολίνες) όσο συχνότερα γίνεται (κανονικά θέλει αλλαγή μαζί με κάθε αλλαγή λαδιών, αλλά και ανά 2 αλλαγές λαδιών θα είναι καλά). Και φυσικά το MTF της Honda (ή της Rover που είναι το ίδιο και ίσως το πουλάει φθηνότερα) είναι το καλύτερο.
Κατατοπιστικότατος ρε Τάσο! Όταν λες κάμποσα, πόσα δηλ περίπου για το συγχρονιζέ? Και για το δίσκο-πλατό της Honda? Έτσι για να 'χω μια τάξη μεγέθους.
Ναι ξέρω, λέγοντας βαλβολίνες εννοούσα λάδια , αφού ότι βάζω στο μοτέρ βάζω και στο σασμάν, δηλ 10W40 , και μάλιστα της Amsoil, που θεωρείται από τις κορυφαίες στο είδος.
Είναι θέμα που χρήζει άμεσης επισκευής? Εννοώ παίζει να κάνω μεγαλύτερη ζημιά αν κυκλοφορώ έτσι? Θα μου πεις εξαρτάται και από τις αλλαγές ταχυτήτων που θα κάνω, οι οποίες πρέπει να ναι λίγο πιο συνετές απ'ότι καταλαβαίνω μέχρι να το επισκευάσω...
Rover 416GSi '92
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με το σασμάν!!
Ξεκινώντας από το τελευταίο ερώτημά σου Παναγιώτη, όχι δεν θα κάνεις μεγαλύτερη ζημιά αν το αφήσεις. Στη χειρότερη αν επιμένεις να κάνεις αλλαγές στον κόφτη να το φας περισσότερο και πλέον να μη κουμπώνει εύκολα η ταχύτητα στα ψηλά. Τα σασμάν της Honda είναι σκυλιά!! Το ίδιο και οι δίσκοι. Αν έβλεπες το δίσκο μου όταν τον άλλαξα μετά από πολλά ζόρικα χιλιόμετρα θα καταλάβαινες.
Τώρα σχετικά με το κόστος ανάλογα το μηχανικό που θα πας χρέωνουν 100-150 ευρώ το ανέβα-κατέβα του σασμάν (μαζί με τα λάδια). Το συγχρονιζέ δεν ξέρω ποσό κάνει για το σασμάν σου, αλλά για των VTi έκανε 200-250 ευρώ το κάθε ένα πριν 3 χρόνια περίπου (γνήσιο Honda). Ψάξε όμως για κάποιο aftermarket απ' αυτά που σου πρότεινα και σύγκρινε τιμές να δεις τι σε συμφέρει. Ο δίσκος της Honda επίσης δεν ξέρω πόσο έχει αλλά πιστεύω κανά 300άρι στο νερό. Το θέμα είναι ότι αξίζει τα λεφτά του και είναι πολύ ανώτερος από τους δίσκους που προτείνουν μεγάλες εταιρείες (όπως π.χ. η Exedy) σαν αντικατάσταση του "μαμά" δίσκου. Επομένως, αν επιλέξεις aftermarket πάρε κάποιο πιο ενισχυμένο μοντέλο και όχι αυτά που προτείνουν σαν αντικατάσταση του εργοστασιακού. Γνωστές μάρκες είναι Exedy, Clutch Masters, Competition Clutch, F1, κλπ. Τώρα απ' την άλλη αν δεν κάνεις σκληρή χρήση μπορεί με ένα καλό φτηνό δίσκο (όπως π.χ. της Aisin) να κάνεις τη δουλειά σου με πολύ χαμηλότερο κόστος, αφού παίζει κοντά στα 150 ευρώ.
Τώρα σχετικά με το κόστος ανάλογα το μηχανικό που θα πας χρέωνουν 100-150 ευρώ το ανέβα-κατέβα του σασμάν (μαζί με τα λάδια). Το συγχρονιζέ δεν ξέρω ποσό κάνει για το σασμάν σου, αλλά για των VTi έκανε 200-250 ευρώ το κάθε ένα πριν 3 χρόνια περίπου (γνήσιο Honda). Ψάξε όμως για κάποιο aftermarket απ' αυτά που σου πρότεινα και σύγκρινε τιμές να δεις τι σε συμφέρει. Ο δίσκος της Honda επίσης δεν ξέρω πόσο έχει αλλά πιστεύω κανά 300άρι στο νερό. Το θέμα είναι ότι αξίζει τα λεφτά του και είναι πολύ ανώτερος από τους δίσκους που προτείνουν μεγάλες εταιρείες (όπως π.χ. η Exedy) σαν αντικατάσταση του "μαμά" δίσκου. Επομένως, αν επιλέξεις aftermarket πάρε κάποιο πιο ενισχυμένο μοντέλο και όχι αυτά που προτείνουν σαν αντικατάσταση του εργοστασιακού. Γνωστές μάρκες είναι Exedy, Clutch Masters, Competition Clutch, F1, κλπ. Τώρα απ' την άλλη αν δεν κάνεις σκληρή χρήση μπορεί με ένα καλό φτηνό δίσκο (όπως π.χ. της Aisin) να κάνεις τη δουλειά σου με πολύ χαμηλότερο κόστος, αφού παίζει κοντά στα 150 ευρώ.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 20, 2017 7:15 pm
- Επικοινωνία:
Re: Πρόβλημα με το σασμάν!!
Γεια σας παιδες ειμαι καινουργιος πηρα ενα rover 416 gti απο μεγαλο κυριο ο οποιος το αγορασε το 91 εχει ολα τα σερβις απο τοτε μεχρι το 2016 εκτοτε δεν εχει κανει.Το βαζω μπροστα και ακουω ενα χαμηλο γρυλισμα[ σαν να ακουμπαει κατι πανω σε φτεροτη]μολις παταω συμπλεκτη σταματαει και φυσικα οταν ειμαι σε πορεια ακουγιεται πιο εντονα,οι ταχυτητες κουμπωνουν κανονικα πολυ γλυκα μηπως μπορειτε να μου πειτε αν ειναι γραναζι η ρουλεμαν και ποσο περιπου θα μου κοστισει γιατι αυτην την στιγμη ειμαι πνιγμενος δεν ξερω που να πρωτοδωσω και αν δεν το αλλαξω αμεσως μπορει να με αφησει? οδηγαω νορμαλ δεν το ζοριζω ετσι και αλλιως ειναι ενα αμαξι που χαιδευεις το γκαζι και εχεις αυτο που θελεις.Ευχαριστω εκ των πρωτερων
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης