Όχι ο ιμάντας χρονισμού, δεν χρειάζεται να αλλαχτεί, αν δεν είναι στον καιρό του με τη φλάντζα..
Επίσης, αν δεν έχεις αλλάξει ξανά φλάντζα, μπορεί να γλυτώσεις και τις βίδες, ωστόσο, αν αποφασίσεις να τις αλλάξεις, άλλαξε και τον φορέα (oil rail) με τον αναβαθμισμένο..
Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Φλάτζα...ακόμα ένας στο club! απορίες
αυτος ο ιμαντας αν εχει πανω απο 25.000χλμ αλλαξε τον,να μην ξαναχρεωνεσαι εργασια
ποια φλατζα θα σου βαλει
η γνησια,αυτη που φορας
μια αναβαθμιση της γνησιας για κεφαλες και μπλοκ που εχουνε προβληματα στεγανοποιησης
η αναβαθμισμενη φλατζα landrover(αποτελειται απο 2 κομματια) μαζι με φορεα λαδιου,λυνει το προβλημα για παντα
ανοιξτε να καθαρισετε και το καρτερ να φυγει η 'μαγιονεζα', αλλιως θα βαρεθεις να ακους τα ωστηρια μεχρι την επομενη αλλαγη λαδιων
ποια φλατζα θα σου βαλει
η γνησια,αυτη που φορας
μια αναβαθμιση της γνησιας για κεφαλες και μπλοκ που εχουνε προβληματα στεγανοποιησης
η αναβαθμισμενη φλατζα landrover(αποτελειται απο 2 κομματια) μαζι με φορεα λαδιου,λυνει το προβλημα για παντα
ανοιξτε να καθαρισετε και το καρτερ να φυγει η 'μαγιονεζα', αλλιως θα βαρεθεις να ακους τα ωστηρια μεχρι την επομενη αλλαγη λαδιων
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης