Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
Δεν ειμαι τρελος ρε παιδια απλα σας λεω το ποσο πιο γρηγορα εκανε ο αλλος εξαερωση στο δικο του σε σχεση με το δικο μου...5 αστερια εεε να αρχισω να χρεωνω τις παροχες μου τοτε
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
Και εμείς σου απαντάμε ότι το επειχείρημα ότι έκανε πιο γρήγορα εξαέρωση επειδή είναι turbo μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να θεωρηθεί
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
δεν νομιζω οτι θα γελαγε κανεις αλλα σαν χαζο μπορει να χαρακτηριστει τεσπα το κοβω εδω γιατι κατανταει μπουρδα και βγαινει εκτος θεματος
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 03, 2005 8:09 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΛΙΒΑΔΕΙΑ
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
http://www.youtube.com/watch?v=tdk7RTEn ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
1) Πραγματικότητα
2) Αναλώσιμη
1) Πραγματικότητα
2) Αναλώσιμη
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
Αναλωσιμη
θα αντικαθισταται η καθε 20.000χλμ μαζι με το φιλτρο βενζινης η καθε 60.000χλμ(στην καλυτερη περιπτωση) μαζι με ιμαντα χρονισμου
στο δικο μου το φλατζαρα στα 176.000χλμ με την απλη , τωρα εχω 216.000χλμ και μαλλον θα το φλατζαρω ξανα στα 236.000χλμ μαζι με αντικατασταση του ιμαντα χρονιμου και τεντωτηρα (πακετο ολα στα 300-350Ε)
θα αντικαθισταται η καθε 20.000χλμ μαζι με το φιλτρο βενζινης η καθε 60.000χλμ(στην καλυτερη περιπτωση) μαζι με ιμαντα χρονισμου
στο δικο μου το φλατζαρα στα 176.000χλμ με την απλη , τωρα εχω 216.000χλμ και μαλλον θα το φλατζαρω ξανα στα 236.000χλμ μαζι με αντικατασταση του ιμαντα χρονιμου και τεντωτηρα (πακετο ολα στα 300-350Ε)
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
Εμένα κράτησε 20.000χλμ..χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία, χωρίς να μείνει από νερά, χωρίς τίποτα..
ευτυχώς που δούλεψε το λαμπάκι της στάθμης του ψυκτικού, και με "ενημέρωσε" έγκαιρα, ότι ενώ οδηγούσα, εξαφανίστηκε όλο το νερό, και σταμάτησα..
είναι που ήταν ενισχυμένες οι νεότερες φλάντζες με την κόκκινη και μπλε σιλικόνη...@@
ευτυχώς που δούλεψε το λαμπάκι της στάθμης του ψυκτικού, και με "ενημέρωσε" έγκαιρα, ότι ενώ οδηγούσα, εξαφανίστηκε όλο το νερό, και σταμάτησα..
είναι που ήταν ενισχυμένες οι νεότερες φλάντζες με την κόκκινη και μπλε σιλικόνη...@@
- antonis132
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 16, 2008 11:07 am
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
σε ολους μας καπως ετσι στα καλα καθουμενα μεσα σε 2-3 μερες υπηρξε αποτομη πτωση νερου
η εργοστασιακη ειναι αυτη με την κοκκινη σιλικονη περιμετρικα και επειτα βγηκε και μια γαλαζια που ολη η επιφανεια ειχε ενα ψιλο στρωμα γαλαζιας σιλικονης(καλυτερη απο τη μπλε)
θεωρητικα η φλατζα με την κοκκινη σιλικονη γυρω-γυρω θεωρειται η καλυτερη λυση αν δεν εχει γινει αψογη δουλεια με την κεφαλη η υπαρχει η υποψια μη καλου πλανισματος στο ρεκτιφιε(βασικα τις περισσοτερες φορες ειναι καλυτερο να την καθαρισει ο μηχανικος την κεφαλη λιγο με ψιλο σμυριδοπανο παρα να παει στο ρεκτιφιε και να την γ@μησουν) αν χρησιμοποιουσαν καοτσουκ αντι για σιλικονη πιστευω να κρατουσε περισσοτερο
βασικα ολες τις φορες που μου αλλαξε φλατζα κεφαλης (2φορες) δεν εβαλε καμια απο τις 2 παραπανω που εχω αναφερθει αλλα ουτε και την mls, εχει βαλει μια μεταλλικη (ασημι) χωρις 'ιχνος' σιλικονης στην επιφανεια της, και το μεγαλυτερο της μειονεκτημα ειναι οτι καθε 10.000-15.000χλμ 'ψιλοστρεσσαρεται' και καιει νερα σε καποιο κυλινδρο αλλα ριχνοντας ενα μπουκαλακι seal-up βρισκω την ησυχια μου για αλλα 15.000χλμ περιπου
η επομενη επιλογη μου (βαση της καταστασης κεφαλης-μπλοκ)θα ειναι αυτη με τη γαλαζια σιλικονη σε ολη της την επιφανεια, με ρισκο και απο περιεργεια σε συμπεριφορα με τα τωρινα δεδομενα θα δοκιμαζα την mls
η εργοστασιακη ειναι αυτη με την κοκκινη σιλικονη περιμετρικα και επειτα βγηκε και μια γαλαζια που ολη η επιφανεια ειχε ενα ψιλο στρωμα γαλαζιας σιλικονης(καλυτερη απο τη μπλε)
θεωρητικα η φλατζα με την κοκκινη σιλικονη γυρω-γυρω θεωρειται η καλυτερη λυση αν δεν εχει γινει αψογη δουλεια με την κεφαλη η υπαρχει η υποψια μη καλου πλανισματος στο ρεκτιφιε(βασικα τις περισσοτερες φορες ειναι καλυτερο να την καθαρισει ο μηχανικος την κεφαλη λιγο με ψιλο σμυριδοπανο παρα να παει στο ρεκτιφιε και να την γ@μησουν) αν χρησιμοποιουσαν καοτσουκ αντι για σιλικονη πιστευω να κρατουσε περισσοτερο
βασικα ολες τις φορες που μου αλλαξε φλατζα κεφαλης (2φορες) δεν εβαλε καμια απο τις 2 παραπανω που εχω αναφερθει αλλα ουτε και την mls, εχει βαλει μια μεταλλικη (ασημι) χωρις 'ιχνος' σιλικονης στην επιφανεια της, και το μεγαλυτερο της μειονεκτημα ειναι οτι καθε 10.000-15.000χλμ 'ψιλοστρεσσαρεται' και καιει νερα σε καποιο κυλινδρο αλλα ριχνοντας ενα μπουκαλακι seal-up βρισκω την ησυχια μου για αλλα 15.000χλμ περιπου
η επομενη επιλογη μου (βαση της καταστασης κεφαλης-μπλοκ)θα ειναι αυτη με τη γαλαζια σιλικονη σε ολη της την επιφανεια, με ρισκο και απο περιεργεια σε συμπεριφορα με τα τωρινα δεδομενα θα δοκιμαζα την mls
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος antonis132 την Σάβ Σεπ 03, 2011 1:15 am, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
Οι βίδες της Rover είναι λάστιχο.nikolas έγραψε:Εμένα κράτησε 20.000χλμ..χωρίς να ανεβάσει θερμοκρασία, χωρίς να μείνει από νερά, χωρίς τίποτα..
ευτυχώς που δούλεψε το λαμπάκι της στάθμης του ψυκτικού, και με "ενημέρωσε" έγκαιρα, ότι ενώ οδηγούσα, εξαφανίστηκε όλο το νερό, και σταμάτησα..
είναι που ήταν ενισχυμένες οι νεότερες φλάντζες με την κόκκινη και μπλε σιλικόνη...@@
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Φλαντζα Κεφαλης:Μυθος ή πραγματικοτητα-αναλωσιμη ή μη;
Έχω φτάσει στο αμήν "fed up" που θα λεγαν οι Άγγλοι, με αυτό το θέμα..
Πρώτη φορά μετά από χρόνια, και πλέον σκέφτομαι πολύ σοβαρά δύο επιλογές για το μέλλον του αυτοκινήτου..και η μία είναι να το πουλήσω..
Πρώτη φορά μετά από χρόνια, και πλέον σκέφτομαι πολύ σοβαρά δύο επιλογές για το μέλλον του αυτοκινήτου..και η μία είναι να το πουλήσω..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης