Ειμαι σε διαδικάσια αλλαγης φλάντζας κυλινδροκεφαλης στο MGF
Απο την μια αγχωμένος να πανε όλα καλα απο την αλλη μια ευκαιρια
να δουμε την όλη ιστορια απο κοντα, πως και τι μαθαινοντας καποια πραγματα
και μοιραζομενος εντυπωσεις ερωτησεις σχόλια εδω στο φορουμ.
και Ακουγωντας συμβουλες προτάσεις και γνώμες.
Το αυτοκινητο ειχε αρχισει το τελευταιο διαστημα των τεσσαρων μηνων
να βγαζει μαγιονεζιτσες μεσα στο νερό. Δεν ανεβασε θερμοκρασιες εκρινα όμως οτι εφτασε όμως η ωρα να γινει άμεσα.
Τα χιλιομετρα μου ειναι 134 000.
Χτες το πήγα στο συνεργείο και βρηκαμε στον εγκεφαλο
το μοντελο και τιες σχετικες οδηγιες πως και τι να μαρκαρουμε
μπήκαν τα μπλανκο και σιγα σιγα λυσανε λυσανε, και λύσαν εντελως το κεφαλάρι και το βγαλαμε έξω.
Βγηκε όλη η εισαγωγη, χταπόδι με downpipe, δυναμό, βαση μηχανής και αφοτου λύθηκε το πήραμε στα χέρια
Πρωτες εντυπώσεις, το μοτερ δεν ειχε ξαναανοιχτει,οι βαλβιδες δεν ειχαν τριφτει ποτέ.
Η φλαντζα δεν εδειχνε να ειναι καμμένη αλλα ειχε σε 1,2 σημεια μια σχετικη ταλαιπωρια
καθως επίσης και στους 4 δακτυλιους, τα δαχτυλιδια
Θα ερθει να το παρει ο ρεκτιφιατζής το κεφαλαρι και θα το παει για πρεσσαρισμα σημερα να γινει ελεγχος για τυχον διαρροες.
Η πρωτη χαζομάρα εγινε και λυθηκε ο μηχανισμος VVC απο το συνεργειο στην προσπαθεια
να απογυμνωθει το κεφαλαρι για να παει για πρεσσαρισμα.(Θα μπορουσε να αποφευχθει κατι τετοιο)
Δηλαδη οι δυο μηχανισμοι αφαιρεθηκαν απο τους 2 εκκεντροφορους εισαγωγης καθως και
η μακρινή ράβδος με τα γραναζια που δενει επάνω τους δεξια και αριστερα.
Ευτυχως οι μηχανισμοι τοποθετηθηκαν με τα εντοσθια τους ανασκελα επάνω στο τραπεζι χωρις να μετακινησουμε κάτι.
Τα πραγματα θα ηταν μετα ακομα πιο πολυπλοκα. Τελος παντων τα πραγματα ειναι ηδη σοβαρα αλλα θα μπορουσε να ειναι και χειροτερα.
Ειλικρινα η θεα και μονο των μηχανισμων με εκανε να παγωσω, μιλαμε για πολυ πολυπλοκο μηχανισμο με ενα σωρο κινητα μερη.
Καλα λενε οι Αγγλοι Very Very Complicated
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nevermind για καποιον που γνωριζει το θεμα ειναι μια απλη και γρηγορη διαδικασια.
Το μανικι ειναι οχι μόνο να συναρμολογηθει σωστα ολοκληρο αλλα και να επανατοποθετηθει ξανα.
και ειναι εξαιρετικα δυκολο αν δεν το ξερεις και μπορει να γινει και ζημια, πρεπει να παει το κεφαλαρι σε γνωστη για να μπορέσει να συναρμολογηθει.
Το ειχα το αμαξι στην Χαλκιδικη και ο μαστορας εμπειρος ειχε ξανακανει Ροβερ οχι ομως VVC
φιλος μου, και λεω ας το ξεκινησει. Δεν πηγε και μενα το μυαλο μου οτι επρεπε να λυθει ολο το VVC
Και ειπα που να το οδηγάω τωρα ως την Θεσσαλονίκη μην κανω και καμμια ζημια.
Βεβαια ο δικος μου εχει συνεργατες που τα γνωριζουν τα κεφαλαρια.Μαλλον στον Αιβαζη θα το πάω.
Το θεμα ειναι θα καταφέρουν να το φτιαξουν ρε γμτ.
Θα πρεπει να παραγγειλουμε την φλαντζα σετ για VVC
Εντωμεταξυ εβλεπα εχτες το συνολο των κολαρων με το κελυφος
που φερει τον 88 θερμοστατη και ελεγα να το βγαζαμε σημερα και να το καναμε την τρυπα.
Η Σκεφτομουν να περνα απο το elise shop τον 82αρη, τελος παντων βλεποντας και κανοντας
Μιλαμε οτι στο MGF ειναι τοσο δυσκολοπρόσβατο το σημειο που πλεον μονο με αυτο το απογυμνωμα που εγινε
στο μοτερ μπορω να σκεφτω καν να κανω αυτην την εργασια στον θερμοστατη.
Μιλησα ηδη με τον Kosta200vi και τον ευχαριστω για τις συμβουλες του.
Θα τα λεμε στην πορεία εως οτου ολοκληρωθει.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)