Future MG TF
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Future MG TF
2014 MG TF
LONDON — Engineers at MG Birmingham continue to work on an all-new replacement for the storied British marque’s midengine TF roadster. With the Pontiac Solstice and Saturn Sky out of production, Mazda’s MX-5 Miata once again has the U.S. roadster market all to itself, and MG may now consider this a prime opportunity to return to the United States.
Now under Chinese ownership, the Shanghai Auto affiliate is engineering the future TF as a front-engine roadster, as the midengine layout of the current car can’t be developed further. The chassis may come from the rear-wheel-drive MG ZT V8.
Although initial production of the new TF is likely three years away, engine options for the future roadster are expected to include a General Motors-sourced turbodiesel, a V6 gasoline engine, and a hybrid powertrain based on the Roewe 750′s system.
Keeping with the pure roadster appeal of the original MG drop tops, the new shapely sports car will undoubtedly offer a fabric soft top instead of an expensive, heavy retractable hardtop.
Next MG TF
Shut down last fall, production of the current TF is restarting in England, but the model is not expected to live much beyond the end of 2010.
MG officially exited the United States auto market in 1980, with the death of the U.S.-compliant MGB.
Inside Line says: Although it hasn't been in the United States for 30 years, MG still has the name recognition to move desperate housewives and starving students alike. This car could be big in America. — Kelly Toepke, News Editor
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Future MG TF
Με την πρώτη ματιά μου θύμισε έντονα το Opel GT... Πέρα από αυτό, το ντιζάιν του στερείται παντελώς έμπνευσης... Τα ίδια πίσω φανάρια με το υπάρχον μοντέλο και λίγο διαφορετικά τα μπροστινά, σε ένα πιο "μυώδες" αμάξωμα, που "δανείζεται" στυλιστικά στοιχεία από άλλα roadsters... Δε με ενθουσιάσε καθόλου μπορώ να πω...
Αν η MG θέλει να επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, πρέπει να καταβάλει πολύ πιο σοβαρές προσπάθειες από αυτήν...
Αν η MG θέλει να επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, πρέπει να καταβάλει πολύ πιο σοβαρές προσπάθειες από αυτήν...
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Future MG TF
Και μένα μου θυμιζει το Opel GT, αλλα ειναι και ενα αυτοκίνητο που επίσης μου αρέσει παρα πολυ.
Εντάξει τα γουστα ποικίλουν, φυσιολογικο είναι. Δεν αρέσει σε πολυ κοσμο το Opel Gt, αλλα προσωπικα
δεν ξέρω μου αρέσει παρα πολύ, γιατι ειναι χαμηλό, βάρβαρο οπελιστικο γερμανικό λοοκ, αρκετα φαρδυ το μετατρόχιο για το μεταξόνιο του και αυτο με αρέσει πολύ Οδηγικα βρίσκεται διαβάζω στο στυλ ενος S-2000 αν θες να το πας γρήγορα.
Κάτσε να δουμε Τάσο πως θα πάνε οι πωλησεις της MG με αυτο που βγάλαν τώρα,να σηκώσουν λίγο
τα οικονομικά τους.. για να μπορέσουν να πάνε και στο επόμενο project , φυσικα και ευχόμαστε να πανε όλα καλα..
Εντάξει τα γουστα ποικίλουν, φυσιολογικο είναι. Δεν αρέσει σε πολυ κοσμο το Opel Gt, αλλα προσωπικα
δεν ξέρω μου αρέσει παρα πολύ, γιατι ειναι χαμηλό, βάρβαρο οπελιστικο γερμανικό λοοκ, αρκετα φαρδυ το μετατρόχιο για το μεταξόνιο του και αυτο με αρέσει πολύ Οδηγικα βρίσκεται διαβάζω στο στυλ ενος S-2000 αν θες να το πας γρήγορα.
Κάτσε να δουμε Τάσο πως θα πάνε οι πωλησεις της MG με αυτο που βγάλαν τώρα,να σηκώσουν λίγο
τα οικονομικά τους.. για να μπορέσουν να πάνε και στο επόμενο project , φυσικα και ευχόμαστε να πανε όλα καλα..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Future MG TF
Εμένα μου άρεσε..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Future MG TF
καλα απο ενα σχεδιο ενος πρωτοτυπου μεχρι την γραμμη παραγωγης υπαρχουν ετη φωτος διαφορες
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Future MG TF
Ποιός θα αγοράσει ένα TF με V6 μοτέρ πολλών κυβικών πού θα κάνει και 30 χιλιάρικα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Future MG TF
Γιατί το επετειακό πόσο έκανε? σχεδόν τόσο δεν έκανε..? και με πολύ μικρότερο μοτέρ..Αν και με βάση το κείμενο πιστεύω πως το v6 θα είναι προσανατολισμένο προς την αμερικάνικη αγορά εκεί που τα κυβικά τα έχουν για πλάκα..i-VTec έγραψε:Ποιός θα αγοράσει ένα TF με V6 μοτέρ πολλών κυβικών πού θα κάνει και 30 χιλιάρικα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ?
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Future MG TF
αυτος που θα τα εχει προφανως...και θα του αρεσει επιπλεον....i-VTec έγραψε:Ποιός θα αγοράσει ένα TF με V6 μοτέρ πολλών κυβικών πού θα κάνει και 30 χιλιάρικα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ?
εδω αγοραζονται αμαξια πιο ακριβα που ειναι εντελως για τον φουτσο
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Future MG TF
Όπως?
Ακριβά μοντέλα έχουν λόγο ύπαρξης μόνο όταν θα υπάρξουν και κάποιοι πού θα το αγοράσουν...Και αυτό συνήθως γίνεται λόγω μάρκας (Mercedes, BMW, supercars κ.λπ.) Από τους 100 πού θα δώσουν πάνω από 35-40 χιλιάρικα για ένα αμάξι, οι 30 θα πάρουν καμιαά boxster/carrera/cayman, άλλοι 30 καμιά BMW/Mercedes πολυτελή (M5, SL55 κ.λπ.), καμιά 20αριά θα πάρουν τζιπάκι (X3, X5, ML350, Cayenne) και μένουν 20 πού θα ψάξουν κάτι πιό ιδιαίτερο, με επιδόσεις και look, συνήθως πιό νέοι σε ηλικία. Από αυτούς τους 20, πόσοι θα πάρουν ένα V6 TF? Μόνοι εγγλεζόφιλοι και MGόφιλοι...1-2 άτομα το πολύ, αφού υπάρχουν πολλά ακόμα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία και μάλιστα πιό αναγνωρίσιμα/αποδεκτά από το κοινό (π.χ. το Opel GT). Ε, με τέτοιες προοπτικές, μόνο κερδοφόρα δε θα είναι η κυκλοφορία του...
Ακριβά μοντέλα έχουν λόγο ύπαρξης μόνο όταν θα υπάρξουν και κάποιοι πού θα το αγοράσουν...Και αυτό συνήθως γίνεται λόγω μάρκας (Mercedes, BMW, supercars κ.λπ.) Από τους 100 πού θα δώσουν πάνω από 35-40 χιλιάρικα για ένα αμάξι, οι 30 θα πάρουν καμιαά boxster/carrera/cayman, άλλοι 30 καμιά BMW/Mercedes πολυτελή (M5, SL55 κ.λπ.), καμιά 20αριά θα πάρουν τζιπάκι (X3, X5, ML350, Cayenne) και μένουν 20 πού θα ψάξουν κάτι πιό ιδιαίτερο, με επιδόσεις και look, συνήθως πιό νέοι σε ηλικία. Από αυτούς τους 20, πόσοι θα πάρουν ένα V6 TF? Μόνοι εγγλεζόφιλοι και MGόφιλοι...1-2 άτομα το πολύ, αφού υπάρχουν πολλά ακόμα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία και μάλιστα πιό αναγνωρίσιμα/αποδεκτά από το κοινό (π.χ. το Opel GT). Ε, με τέτοιες προοπτικές, μόνο κερδοφόρα δε θα είναι η κυκλοφορία του...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης