![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Αυτή την φορά το έχω τραβήξει αρκετά παραπέρα, και θα παει και αλλο ακομα
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Και για να σας λυθεί η απορία στο αμάξι εγιναν τα ακόλουθα:
-σφυρήλατα πιστόνια (84.92mm)
-τριμεταλλικά βάσης στροφάλου και μπιελών
-1ο στάδιο ρεκτιφίε (+20cc)
-μπιελες PAUTER
-ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι
-ζύγισμα στροφάλου, μπιελών, βολάν και καθαρισμός και γυάλισμα του τελευταίου
-εκκεντροφόροι πειραγμένοι απο τον BOUBI με το προφίλ που δίνει η PIPER για το Τ16 το μοτερ
-δίσκο-πλατώ
-ατσάλινες βίδες ARP μπιελών
-ατσάλινες βίδες ARP καπακιού
-καθαρισμός εισαγωγής-πεταλούδας (θα πεσει και μεγαλωμα λειαν συντομως)
-καινούριοι αισθητήρες θερμοκρασίας καυσίμου, όγκου αέρα, λ
-καθάρισμα πλεξούδας μοτέρ(ναί είχε γίνει άστα να πάνε 10 χρόνια τώρα και είπα να την φρεσκάρω)
-ενισχυμένες φλάτζες κεφαλής
-μεγαλύτερη τρόμπα βενζίνης
-ρυθμιστή πίεσης βενζίνης στα 3.8 bar ρελαντί και 4.5 φούλ γκάζι
-σταθεροποιητή τάσης GREDDY
-τουρμπίνα της GARRETT GT3071R ρουλεμάν
-front mount intercooler (καμιά 10αριά λίτρα εχχεχε και σωληνώσεις αλουμινενιες με υποδοχή για 1 έξτρα μπέκ και σκάστρα)
-εξάτμιση απο downpipe μέχρι πίσω 76mm με δύο καζάνια κάι μεταλλικό καταλύτη
-κίτ γείωσεων
-μπουζοκαλώδια 5core σιλικονάτα 5απλου πυρηνα
-μπουζί τριπλατινένια
-φίλτροχοάνη GREEN
-πρόγραμμα SUPERCHIPS
-ρυθμιστή πίεσης τούρμπο
-σκάστρα SSQV
-4 έξτρα μπέκ με μπεκιερα
-παραλληλος εγγεφαλος της MOTEC που τρεχει τα 4 μαμα και τα 4 εξτρα με MAP SENSOR και ρυθμιζει και αβανς(αυτο περιμενω να τελειωσω τωρα)
-ψύκτρα στο φίλτρο λαδιού
-δοχείο αναθυμιάσεων
-δισκοπλακες ΝΑΤΙΟΝΑL μπρος πισω τρυπητες
-αμορτισερ BILSTEIN κιτρινα
-σωληνακια υψηλης GOODRIDGE
-απο οργανακια εχω τα εξης a/f meter, πυρομετρο, μπαρομετρο, θερμοκρασια και πιεση λαδιου, turbotimer, GTECH PRO
Συντομα θα σας ανεβασω και φψτογραφίες
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)