και για να σου ξαναεξηγησω μαλλον γιατι ουτε εσυ πρεπει να με καταλαβεσ αυτα κανεισ δεν υπογραφει
οτι θα γινουν ετσι και αλλιωσ σε εναν k series και οχι σε ενα vti.
μπορουν καλιστα να γινουν και σε ενα vti μπορει και χειροτερα.
σε μενα παντωσ εδω και 16 χρονια δεν γιναν.σε αλλον μπορει και σε καποιον αλλο οχι.
αυτο εννοω.δεν ειναι ολα τα rover ιδια οπωσ δεν ειναι και ολα τα honda ιδια.
και εαν καποιοσ πηγαινε απο την αρχη το αυτοκινητο του σε γνωστη στα rover και απλα του αλλαζε το θερμοστατη απο τον πλαστικο καφε στον μεταλλικο μπλε και δεν ελλιωνε να κολλαει και να σηκωνει θερμοκρασιεσ δεν θα ειχε καψει μπορει και
ποτε φλατζα γιατι καταρχην τα rover απο αυτον τον θερμοστατη την πατησαν τα περισσοτερα.
για μενα δεν ειχαν τα rover-mg προβλημα.
περισσοτερο προβλημα ηταν οι μηχανικοι που ασχοληθηκαν μαζι τουσ χωρισ να εχουν τισ καταληλεσ γνωσεισ και χωρισ
να ξερουν που πραγματικα πονανε αυτα τα αυτοκινητα για να κανουν τισ καταλληλεσ αλλαγεσ για να μην ερθουν τα
χειροτερα.
ακομα και τωρα.ασ μου πει καποιοσ ποσοι ειναι πραγματικα αυτοι τη στιγμη στην ελλαδα οι μηχανικοι που ξερουν να κανουν βελτιωση ακομα και σωστο servis σε rover.2-3?αυτο τα λεει ολα.
εγω δυο φορεσ πηγα το αμαξι μου σε μηχανικο εκτοσ rover γιατι καποιοι καλοθελητεσ με πρηξαν πηγαινε το αλλου
ειναι ακριβα σε δαγκωνουν σε κανουν και κοντεξα να παρω το αμαξι στο χερι.και τελικα το ξαναπηγα εκει με
σκυμενο κεφαλη απλα και μονο για να μου επαναφερει το αμαξι.
εδω καλα καλα ουτε μπουζι ξερουν να βαλουν οι περισσοτεροι στα rover.
αυτοσ ο απιστευτοσ που το ειχα παει τοτε μου εβαλε τα τετρακινθα τοτε δεν θυμαμαι BOSH ηταν γιατι ελεγε οτι ηταν
τα καλυτερα και το αμαξι κοντεξε να τα δει ολα.
απλα οι hondakιdes σταθηκαν περισσοτερο τυχεροι γιατι υπηρχαν μηχανικοι με γνωσεισ στα ιαπωνικα μοτερ γιαυτο
και δεν τουσ βγηκαν τα χειροτερα.
γιατι ο καλοσ μηχανικοσ δεν πρεπει μονο να φτιαχνει αλλα και να προλαβαινει ενα μελλοντικο προβλημα.
![bow :bow:](./images/smilies/1bowdown.gif)
![bow :bow:](./images/smilies/1bowdown.gif)