Σελίδα 7 από 7

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιούλ 21, 2011 8:00 am
από kostas200vi
nikolas έγραψε:Το δοχείο το άλλαξα και εγώ..γιατί όπως δείχνει και στη φωτογραφία είναι τελείως διαφορετικό από το δικό μας..
Νικόλα, το δοχείο γιατί το άλλαξες, έχει βέβαια καποιες διαφορές, είναι μεγαλύτερο και έχει καποια κλίση, εάν το έβαζες όπως είναι θα είχε πρόβλημα ?

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 22, 2011 1:09 am
από nikolas
Οι τρόμπες στο discovery και στο f/tf έχουν μια κλίση. Γι'αυτό χρησιμοποιούν παρόμοια (αν όχι ίδια) δοχεία, που έχουν την κλίση, η οποία όμως στα συγκερκριμένα μοντέλα, φαίνεται επίπεδη, λόγω της κλίσης που έχει ολόκληρη η τρόμπα.
Δεν υπήρχε συγκεκριμένος λόγος που το άλλαξα. Το έκανα για δύο λόγους:
α) για να μοιάζει πιο πολύ στην στάνταρ τρόμπα αφού το δοχείο της μαμάς ήταν σχεδιασμένο για την οριζόντια τοποθέτηση
β) για να αποφύγω έστω και μικρό ενδεχόμενο λάθος ένδειξης του φλοτέρ της στάθμης των υγρών, καθώς θα ήταν σε πλάγια θέση.
Έτσι, για να μη σπαταλάμε τσάμπα υγρά φρένων και ταλαιπωρία μηχανικού, προτίμησα εξ αρχής να αλλάξουμε το δοχείο, εκ τους ασφαλούς το οποίο κουμπώνει και ξεκουμπώνει πανεύκολα.

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 17, 2011 9:44 pm
από slacker
Νικόλα έχουμε κανένα νέο με το θέμα των κατανεμητών? Όσον αφορά την τρόμπα? Ποιά είναι η άποψή σου τώρα μετά από τόσο καιρό? Η τοποθέτησή της ήταν εύκολη υπόθεση? Θέλω να πω, βγάζεις την παλιά κ βάζεις την καινούρια? Δεν χρειάζεται κάτι άλλο εκτός απο το να αλλάξεις το δοχείο?

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2011 12:31 am
από kostas200vi
Μπορείς να βαλεις κατανεμητή της Willwood είναι ρυθμιζόμενος και υπάρχει περιστροφικός και με σκάλες.

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2011 4:40 am
από nikolas
Λοιπόν, η τρόμπα είναι "plug n play" βγαίνει η παλιά, βάζεις την καινούρια, και κάνεις εξαέρωση από τα μαρκούτσια του δοχείου..κουμπώνει κατευθείαν και πλέον την συνιστώ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΧΤΑ..!!
σχετικά με τον κατανεμητή..στην περίπτωσή μας, δεν είναι κατανεμητής (δεν θυμάμαι αν το είχα ξαναγράψει) αλλά "πνίχτης"..με λίγα λόγια, επίτηδες δεν στέλνουν δύναμη πίσω, γιατί αν μπλοκάρει ο κώλος (κάνε αναζήτηση στο google) την έκατσες..
Ωστόσο, θεωρώ ότι παραέχουν μικρή πίεση πίσω και έχει περιθώρια βελτίωσης, οπότε με έναν ρυθμιζόμενο κατανεμητή, να μπορείς να παίξεις, αλλά με προσοχή..ΔΕΝ θες να μπλοκάρουν οι πίσω τροχοί..θες απλά να φρενάρουν πιο δυνατά..
Στο τονίζω, γιατί αν ψάξεις στους κατανεμητές πολλοί τονίζουν το θέμα να μην μπλοκάρουν οι πίσω τροχοί και ειδικά πριν από τους μπροστινούς..

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2011 8:47 am
από kostas200vi
Ναι, θέλει προσοχή με την ρύθμιση του κατανεμητή γιατί γυρνάει ο κώλος.

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2011 12:33 pm
από slacker
Ωραία! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες παιδιά!