Σελίδα 5 από 6

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 17, 2013 2:49 pm
από kostas200vi
Κώστας RWD έγραψε:
saikoe39 έγραψε: ΑΑΑΑ...οποιος θελει εχω εκεντρα απο tf 125 :klaps:
Το μέσο όρο έβγαλες; :-D
115 και 135 ειναι!
Πόσες μοίρες είναι ο 135 και πόσες ο εξαγωγής του VVC ξέρει κάνεις

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 17, 2013 6:36 pm
από kostas200vi
kostas200vi έγραψε:
Κώστας RWD έγραψε:
saikoe39 έγραψε: ΑΑΑΑ...οποιος θελει εχω εκεντρα απο tf 125 :klaps:
Το μέσο όρο έβγαλες; :-D
115 και 135 ειναι!
Πόσες μοίρες είναι ο 135 και πόσες ο εξαγωγής του VVC ξέρει κάνεις
Τα βρήκα
115-135 = 252
VVC = 252 exhaust
turbo = 248
BP255H = 248
BP270H = 264
BP285H = 274
Piper VVC = 264 exhaust

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 18, 2013 2:04 am
από R414
Η ptp αναφερει για τους 135-252 με 9.45 mm

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 18, 2013 11:08 am
από kostas200vi
R414 έγραψε:Η ptp αναφερει για τους 135-252 με 9.45 mm
252 είναι.... λάθος πληκτρολόγηση.

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 18, 2013 11:15 am
από ANTKX
.....και τώρα η σφήνα από έναν σπασίκλα της νομιμότητας .... Για να κυκλοφορήσει ένα αμάξι νόμιμα με διαφορετικό τύπο κινητήρα από αυτόν που αναγράφει η άδεια ,θα πρέπει η αντιπροσωπεία να δώσει βεβαίωση ότι ο κινητήρας μπαίνει στο συγκεκριμένο σασί. Κακά τα ψέματα με τα Roverakia μας πλέον έχουμε πρόβλημα αντιπροσώπευσης .όταν χρειάστηκε να βρω αντιπροσωπεία για να δηλώσω την εργοστασιακή ηλιοροφή -αφού στο κτέο θυμήθηκαν ότι 18 χρόνια ήταν αδήλωτη στο αμάξι μου, έμεινα μετέωρος αφού όσους πέτυχα ήταν πρώην αντιπρόσωποι .Ακόμα και αν βρεθεί ο αντιπρόσωπος -αν τον ξέρει κάποιος ας μας τον πει σε περίπτωση που τον χρειαστούμε μελλοντικά- απαιτείται μελέτη από μηχανικό για όλη την διαδικασία μετατροπής και τοποθέτησης του κινητήρα. Για τον λόγο αυτό προτείνω σε όλους ,τις όποιες μετατροπές- βελτιώσεις να τις κάνουν στον δηλωμένο τύπο του κινητήρα τους ,ώστε να εξοικονομούν χρήματα .κατά την γνώμη μου είναι προτιμότερο να δίνει κάποιος λεφτά για να πάρει ολόκληρο αμάξι για ανταλλακτικά παρά να κάνει μετατροπές που θα κοστίσουν μια περιουσία και θα είναι αναξιόπιστες. Εδώ κάποιοι φωστήρες μηχανικοί και πρώην εξουσιοδοτημένοι δεν μπορούν να διορθώσουν μια καμμένη φλάντζα κοστολογώντας υπέρογκα ποσά ,θα μπορούν να κάνουν μια μετατροπή που θα κοστίζει τουλάχιστον όσο τρεις κινητήρες (με μέση τιμή 500 ευρώ και πολλά λέω) ;;;;

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 18, 2013 10:45 pm
από kostas200vi
ANTKX έγραψε:.....και τώρα η σφήνα από έναν σπασίκλα της νομιμότητας .... Για να κυκλοφορήσει ένα αμάξι νόμιμα με διαφορετικό τύπο κινητήρα από αυτόν που αναγράφει η άδεια ,θα πρέπει η αντιπροσωπεία να δώσει βεβαίωση ότι ο κινητήρας μπαίνει στο συγκεκριμένο σασί. Κακά τα ψέματα με τα Roverakia μας πλέον έχουμε πρόβλημα αντιπροσώπευσης .όταν χρειάστηκε να βρω αντιπροσωπεία για να δηλώσω την εργοστασιακή ηλιοροφή -αφού στο κτέο θυμήθηκαν ότι 18 χρόνια ήταν αδήλωτη στο αμάξι μου, έμεινα μετέωρος αφού όσους πέτυχα ήταν πρώην αντιπρόσωποι .Ακόμα και αν βρεθεί ο αντιπρόσωπος -αν τον ξέρει κάποιος ας μας τον πει σε περίπτωση που τον χρειαστούμε μελλοντικά- απαιτείται μελέτη από μηχανικό για όλη την διαδικασία μετατροπής και τοποθέτησης του κινητήρα. Για τον λόγο αυτό προτείνω σε όλους ,τις όποιες μετατροπές- βελτιώσεις να τις κάνουν στον δηλωμένο τύπο του κινητήρα τους ,ώστε να εξοικονομούν χρήματα .κατά την γνώμη μου είναι προτιμότερο να δίνει κάποιος λεφτά για να πάρει ολόκληρο αμάξι για ανταλλακτικά παρά να κάνει μετατροπές που θα κοστίσουν μια περιουσία και θα είναι αναξιόπιστες. Εδώ κάποιοι φωστήρες μηχανικοί και πρώην εξουσιοδοτημένοι δεν μπορούν να διορθώσουν μια καμμένη φλάντζα κοστολογώντας υπέρογκα ποσά ,θα μπορούν να κάνουν μια μετατροπή που θα κοστίζει τουλάχιστον όσο τρεις κινητήρες (με μέση τιμή 500 ευρώ και πολλά λέω) ;;;;
Εαν έψαχνες λίγο στο Forum θα έβρισκες το Link του Υπουργείου Συγκοινωνιών που έχω παραθέσει με τις αλλαγές κινητήρα που έχουν γίνει σε Rover με έγκριση τύπου ακόμα και για το μοτερ του 620 στο 214si,και δεν "απαιτείται μελέτη από μηχανικό για όλη την διαδικασία μετατροπής και τοποθέτησης του κινητήρα" πριν βγάζετε συμπεράσματα καλό θα ήταν να ρωτάτε....... viewtopic.php?f=3&t=5735 ;)

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 19, 2013 2:49 am
από ANTKX
kosta200v1 ομολογώ ότι με έπιασες αδιάβαστο !!! Να υποθέσω ότι σε περίπτωση αλλαγής τύπου κινητήρα σε εγκεκριμένο τύπο απλά βάσει αυτού του πίνακα δηλώνω την αλλαγή χωρίς να χρειάζομαι βεβαιώσεις και άλλη χαρτούρα , σωστά ;;;;thanks για την παρέμβαση!!!

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 19, 2013 10:32 am
από kostas200vi
ANTKX έγραψε:kosta200v1 ομολογώ ότι με έπιασες αδιάβαστο !!! Να υποθέσω ότι σε περίπτωση αλλαγής τύπου κινητήρα σε εγκεκριμένο τύπο απλά βάσει αυτού του πίνακα δηλώνω την αλλαγή χωρίς να χρειάζομαι βεβαιώσεις και άλλη χαρτούρα , σωστά ;;;;thanks για την παρέμβαση!!!
Θα ζητήσεις από το Συγκοινωνιών να σου στείλουν με φαξ τον "τάδε" αριθμό πρακτικού μετατροπής με τον αριθμό Έγκριση Τύπου (θα κανουν καμιά βδομάδα να το στείλουν) και με την βεβαίωση του μηχανικού σου ότι άλλαξε κινητήρα, τα καταθέτεις για αλλαγη κινητήρα και περνάς ΚΤΕΟ. :beer:

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 20, 2013 3:41 am
από ANTKX
.

Re: Κινητηρες rover

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 20, 2013 3:41 am
από ANTKX
Σε ευχαριστώ kosta200vi για τις διευκρινήσεις !!! θέλω όμως να συμπληρώσω κάτι που ίσως βγάζει εκτός κάποιες μετατροπές που παλιότερα ήταν στα νόμιμα όρια .Βάσει του
ΦΕΚ τεύχος β΄1818- 2/09/2009
" η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός δεν μπορεί να
διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη
του αρχικού κινητήρα."

Αυτό σημαίνει αυτόματα το δικαίωμα παρεμπόδισης μετατροπής από 1400 σε 2000 κ.ε.

βεβαία στην Ελλάδα ζούμε και το τι εφαρμόζεται στην πράξη είναι διαφορετικό από τους ισχύοντες νόμους. όπως και να έχει όμως το ότι βάσει του συγκεκριμένου φεκ (Υ.Γ. και της Υπουργικής Απόφασης ΥΑ 53640/3269 -16/11/2009 http://www.yme.gr/getfile.php?id=2627 δίνεται η δυνατότητα αλλαγής ίδιου τύπου κινητήρα απεριόριστες φορές χωρίς κανένα χαρτί ή τιμολόγιο και χωρίς ανάγκη δήλωσης της αλλαγής είναι ένα μεγάλο αβαντάζ σε σχέση με αυτές που απαιτούν τιμολόγια και χαρτιά.