+1000red_drifter έγραψε:egw pou exw piso bilstain kai mprosta koni ... lew oti ta bilstain einai gia petamaaa apla !!!
414 tuning...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
λοιπόν ο κύβος ερρίφθη!!σε λίγο καιρό θα χούμε τετραπεταλουδο k series στο club αν είμαστε καλά!!δεν ξέρω ποσο θα m πάρει αλλα θα το κάνω αργά η γρήγορα..
έχω λειώσει στο διάβασμα με τα πάντα πάνω στο k series και πλέον έχω γνώση(πιστεύω dld) τι μπορώ να κάνω και πως.ρώτησα από δω και από κει για τη μετατροπή σε honda μοτέρ αλλα δεν έβγαλα άκρη και να πω την αλήθεια φοβάμαι μην χαλάσω όλη τη καρότσα στο τέλος από λάθος βάσεις και δεν είμαι για τέτοια...δεν αξίζει να σπάσω το σασί μου για το tpt μετά από όσα του χω ρίξει μονο και μονο για na "στροφαρω"
αρχικά θα πάρω τετραπεταλουδο janvey και emerald αφού είναι μονόδρομος,mpek 300cc για να χει φαΐ το μοτέρ μας.επόμενο είναι αγορά vvc κεφαλής σε καλή κατάσταση στην οποια θα βγούν τα πάντα ώστε να γίνει έλεγχος και ροϊκή και ντύσιμο με πράματα piper κατάργηση του vvc και θα παίξει το κιt που δίνει με τους 285 non vvc conversion με μηχανικά ωστήρια,ελατήρια και retainers,για βαλβίδες μάλλον θα κρατήσω τις μαμά μάλλον αφού είναι υπεραρκετές για αυτά που θέλω αλλιώς θα αλλαχτούν μονο οι εισαγωγής αν βρω 32.5 mm όπως του Mike Bees..σίγουρα θα θέλει και δουλειά κάτω από τη κεφαλή οποτε πάμε για σφυρήλατα μάλλον wossner και Τhs μπιέλες αν το κάνω 1800 αλλιώς τις μαμά για 1600.χιτώνια ενισχυμένα από qed βίδες arp για mpouzwnia και mpielobides και μέταλλα στροφάλου μάλλον accrallite από τι έχω δει βγάζει.θα αναρωτηθείτε εύλογα γιατί δεν βάζω ολόκληρο μοτέρ vvc πάνω η δεν πάω να to πετάξω να πάρω tpt άλλο??ο λόγος αφού μονο mplok θα μείνει εργοστασιακό και ούτε vvc θα υπάρχει..φαίνεται πολύ μακρινό και όνειρο για κάποιους και για μένα εδώ που τα λέμε,αλλα το χω δηλώσει δεν το δίνω δεν το πουλάω den,δεν αν δεν το δω 160 και άλογα και ας σπάσει που όλοι λένε,έτσι από πείσμα..
ευχαριστώ που είμαι μέλος του club σας και ελπίζω στο κοντινό μέλλον αν είμαστε καλά και με υγεία σε όλους να
σας κάνω κάποτε μια παρουσίαση και για με το αμαξάκι m και ας είναι ένα ταπεινό και απλό rover 414 si
(ο μακακας τα γράφω τώρα και συγκινούμαι.. )
έχω λειώσει στο διάβασμα με τα πάντα πάνω στο k series και πλέον έχω γνώση(πιστεύω dld) τι μπορώ να κάνω και πως.ρώτησα από δω και από κει για τη μετατροπή σε honda μοτέρ αλλα δεν έβγαλα άκρη και να πω την αλήθεια φοβάμαι μην χαλάσω όλη τη καρότσα στο τέλος από λάθος βάσεις και δεν είμαι για τέτοια...δεν αξίζει να σπάσω το σασί μου για το tpt μετά από όσα του χω ρίξει μονο και μονο για na "στροφαρω"
αρχικά θα πάρω τετραπεταλουδο janvey και emerald αφού είναι μονόδρομος,mpek 300cc για να χει φαΐ το μοτέρ μας.επόμενο είναι αγορά vvc κεφαλής σε καλή κατάσταση στην οποια θα βγούν τα πάντα ώστε να γίνει έλεγχος και ροϊκή και ντύσιμο με πράματα piper κατάργηση του vvc και θα παίξει το κιt που δίνει με τους 285 non vvc conversion με μηχανικά ωστήρια,ελατήρια και retainers,για βαλβίδες μάλλον θα κρατήσω τις μαμά μάλλον αφού είναι υπεραρκετές για αυτά που θέλω αλλιώς θα αλλαχτούν μονο οι εισαγωγής αν βρω 32.5 mm όπως του Mike Bees..σίγουρα θα θέλει και δουλειά κάτω από τη κεφαλή οποτε πάμε για σφυρήλατα μάλλον wossner και Τhs μπιέλες αν το κάνω 1800 αλλιώς τις μαμά για 1600.χιτώνια ενισχυμένα από qed βίδες arp για mpouzwnia και mpielobides και μέταλλα στροφάλου μάλλον accrallite από τι έχω δει βγάζει.θα αναρωτηθείτε εύλογα γιατί δεν βάζω ολόκληρο μοτέρ vvc πάνω η δεν πάω να to πετάξω να πάρω tpt άλλο??ο λόγος αφού μονο mplok θα μείνει εργοστασιακό και ούτε vvc θα υπάρχει..φαίνεται πολύ μακρινό και όνειρο για κάποιους και για μένα εδώ που τα λέμε,αλλα το χω δηλώσει δεν το δίνω δεν το πουλάω den,δεν αν δεν το δω 160 και άλογα και ας σπάσει που όλοι λένε,έτσι από πείσμα..
ευχαριστώ που είμαι μέλος του club σας και ελπίζω στο κοντινό μέλλον αν είμαστε καλά και με υγεία σε όλους να
σας κάνω κάποτε μια παρουσίαση και για με το αμαξάκι m και ας είναι ένα ταπεινό και απλό rover 414 si
(ο μακακας τα γράφω τώρα και συγκινούμαι.. )
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
Μάλιστα......άντε να το δούμε.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
1)τετραπεταλουδο kseries ειχαμε πριν ακομα παρεις roverR414 έγραψε:λοιπόν ο κύβος ερρίφθη!!σε λίγο καιρό θα χούμε τετραπεταλουδο k series στο club αν είμαστε καλά!!δεν ξέρω ποσο θα m πάρει αλλα θα το κάνω αργά η γρήγορα..
έχω λειώσει στο διάβασμα με τα πάντα πάνω στο k series και πλέον έχω γνώση(πιστεύω dld) τι μπορώ να κάνω και πως.ρώτησα από δω και από κει για τη μετατροπή σε honda μοτέρ αλλα δεν έβγαλα άκρη και να πω την αλήθεια φοβάμαι μην χαλάσω όλη τη καρότσα στο τέλος από λάθος βάσεις και δεν είμαι για τέτοια...δεν αξίζει να σπάσω το σασί μου για το tpt μετά από όσα του χω ρίξει μονο και μονο για na "στροφαρω"
αρχικά θα πάρω τετραπεταλουδο janvey και emerald αφού είναι μονόδρομος,mpek 300cc για να χει φαΐ το μοτέρ μας.επόμενο είναι αγορά vvc κεφαλής σε καλή κατάσταση στην οποια θα βγούν τα πάντα ώστε να γίνει έλεγχος και ροϊκή και ντύσιμο με πράματα piper κατάργηση του vvc και θα παίξει το κιt που δίνει με τους 285 non vvc conversion με μηχανικά ωστήρια,ελατήρια και retainers,για βαλβίδες μάλλον θα κρατήσω τις μαμά μάλλον αφού είναι υπεραρκετές για αυτά που θέλω αλλιώς θα αλλαχτούν μονο οι εισαγωγής αν βρω 32.5 mm όπως του Mike Bees..σίγουρα θα θέλει και δουλειά κάτω από τη κεφαλή οποτε πάμε για σφυρήλατα μάλλον wossner και Τhs μπιέλες αν το κάνω 1800 αλλιώς τις μαμά για 1600.χιτώνια ενισχυμένα από qed βίδες arp για mpouzwnia και mpielobides και μέταλλα στροφάλου μάλλον accrallite από τι έχω δει βγάζει.θα αναρωτηθείτε εύλογα γιατί δεν βάζω ολόκληρο μοτέρ vvc πάνω η δεν πάω να to πετάξω να πάρω tpt άλλο??ο λόγος αφού μονο mplok θα μείνει εργοστασιακό και ούτε vvc θα υπάρχει..φαίνεται πολύ μακρινό και όνειρο για κάποιους και για μένα εδώ που τα λέμε,αλλα το χω δηλώσει δεν το δίνω δεν το πουλάω den,δεν αν δεν το δω 160 και άλογα και ας σπάσει που όλοι λένε,έτσι από πείσμα..
ευχαριστώ που είμαι μέλος του club σας και ελπίζω στο κοντινό μέλλον αν είμαστε καλά και με υγεία σε όλους να
σας κάνω κάποτε μια παρουσίαση και για με το αμαξάκι m και ας είναι ένα ταπεινό και απλό rover 414 si
(ο μακακας τα γράφω τώρα και συγκινούμαι.. )
2) η κινηση να βαλεις τετραπεταλουδο, δεν φανερωνει οτι εχεις "διαβασει", αλλα οτι τα εχεις κανει μακαρονια στο μυαλο σου.
3)αυτα που γραφεις ξεπερνανε τις 5.500 ευρω.
.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
Ακριβώς ότι είπε το βήμα από πάνω μου...Θα δώσεις 5+ χιλιάρικα για ένα αρκετά πουσαρισμένο μοτέρ με σημαντικές αδυναμίες εκ κατασκευής (Rover γαρ) πού ρεαλιστικά θα αγγίζει τα 180-190 Ps (και πολλά λέω), αυτό φυσικά αν και μόνο αν έχει ΤΕΛΕΙΟ management. Ενώ με 3 χιλιάρικα το κάνεις Β16 πρώτο στάδιο, με μικρότερη κατανάλωση, μεγαλύτερη αξιοπιστία και κοντά στα 170 Ps πού σίγουρα είναι υπεραρκετά για να χαρείς το αμάξι σου. Προσωπικά δε θα το σκεφτόμουν καν...
Δε χρειάζεται να φοβάσαι τη δουλειά με τις βάσεις για να βάλεις Honda μοτέρ...Το έχουν κάνει πολλοί πριν από σένα και δεν είχαν θέμα με τις βάσεις.
Δε χρειάζεται να φοβάσαι τη δουλειά με τις βάσεις για να βάλεις Honda μοτέρ...Το έχουν κάνει πολλοί πριν από σένα και δεν είχαν θέμα με τις βάσεις.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
Τα 5000 € στο νερό για όλα αυτά...θα πάει παραπάνω...μια απλή ερώτηση θα σου κάνω...Ποιος θα σου χρονίσει τους piper?
Life is too short not to...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
στο χρονισμα τον piper κολλησες ας εχει τα λεφτα και θα βρεθει καποιος
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
θεοςcrAss έγραψε:Τα 5000 € στο νερό για όλα αυτά...θα πάει παραπάνω...μια απλή ερώτηση θα σου κάνω...Ποιος θα σου χρονίσει τους piper?
-Ετοιμαζουμε ενα project, γυρω στα 600 αλογα
-Καλη επιτυχια αλλα να ρωτησω κατι, οσο το φτιαχνετε θα τρωτε πιτσες απο pizza fan η hut??
.
- George416
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2005 2:01 pm
- Τοποθεσία: thessaloniki
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
με 5500 χιλαρικα φτιαχνεις b16 τουρμπισιο κιολας και εχεις 400 αλογα και @αμας πολλα αυτοκινητα απροβληματιστα και αξιοπιστα!!πρωσοπικη μου αποψη δεν αξιζει να επενδυεις τοσα λεφτα σε vvc
rover 416 gti (b20b3 POWER)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 414 tuning...
40 σελίδες φαντασίας......και συνεχίζουμε το ταξίδι στο όνειρο.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες