Σελίδα 2 από 2

Re: PG1 Gearbox oil

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 02, 2010 10:22 am
από kostas200vi
DimTf160+ έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
DimTf160+ έγραψε:βαλε αυτο που εβαλα κι εγω,ειναι κορυφαιο..
Δημήτρη στις αλλαγές ταχυτήτων είναι εντάξει με αυτό το λάδι η το νιώθεις λίγο σφιχτό ?
καθολου σφιχτο,ισα ισα που οι αλλαγες γινονται πολυ αερατα...
Πόσο καιρό το χρησιμοποιείς στο PG1 ?

Re: PG1 Gearbox oil

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 02, 2010 12:55 pm
από DimTf160+
περιπου 7-8000 χλμ.

Re: PG1 Gearbox oil

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 02, 2010 1:44 pm
από kostas200vi
DimTf160+ έγραψε:περιπου 7-8000 χλμ.
Ok θα το δοκιμάσω thanks !!! :beer:

Re: PG1 Gearbox oil

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 02, 2010 3:38 pm
από ALEX_MGF
Παρεπιπτόντως περα απο το θεμα τι βαλβολίνη επιλέγουμε, Οι αλλαγες στις ταΧύτητες συγκεκριμένα στο F και στο TF έχουν διαφορά σε αίσθηση κάτι που εχει να κάνει με τον μηχανισμο του λεβιέ τελικά που τον εκαναν πιο σφιχτό και σε ξεγελαει στο να βγαλεις συμπέρασμα αν έχει βαλβολινες το αυτοκίνητο ή οχι. Δυκολία στον να μπει, παει το μυαλό σου, ε μήπως δεν έχει Βαλβολίνες? Γιατι Προφατα ανεβηκε ενα φιλαρακι στο δικό μου όπου οι αλλαγες είναι βουτυρο ενω στο TF του μπαίναν σφιχτά και αναρωτιομασταν αν ήταν οι βαλβολίνες το ζήτημα, γιατι ουτε γνωριζε αν αλλάχτηκαν απο τον προηγουμενο . Αλλα ρωτωντας στα φορουμς βγήκε το συμπερασμα οτι ήταν θεμα λεβιέ γενικά στο TF.
Σημαντικο να ξερουμε τι βαζουμε για βαλβολίνη στο σαζμαν και προπαντως να μην ξεχναμε να βαζουμε...
Εχω δει MGF να εχει ερθει στο συνεργειο οπου πάω που ρήμαξε το σαζμαν του και μετα απο έλεγχο δεν ειχε σταγονα βαλβολίνης...μέσα
Αστα να πάνε.....