Αλέξανδρε, θυμήσου τι έγραφες στο θέμα "VVC vs VTec" για "κάγκουρες" αλλοδαπούς (και όχι μόνο θα προσθέσω εγώ) που βάζουν κακάσχημα bodykits... και ledακια... και αεροτομές-απλώστρες... και εξατμίσεις που κάνουν θόρυβο... κτλ..., στα Honda...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Θα μπορούσε, λοιπόν, να σου πει κανείς όλα αυτά που εσύ λες τώρα, ότι δηλαδή απαξιώνεις εύκολα αυτά τα αμάξια, που ασχέτως αν δε σου αρέσουν εμφανισιακά, αυτός που το χει φτιάξει μπορεί να χει ρίξει τρελή δουλειά, και μπορεί να το χει κάνει πολλά άλογα κτλ... Και άρα το κρίνεις πολύ βιαστικά... το κατηγοριοποιείς... έχεις κι εσύ αυτήν την "κακία" του Έλληνα που περιγράφεις, και θες να δημιουργήσεις εντυπώσεις... και... και... και... χίλια δυο.
Κάνω το δικηγόρο του διαβόλου για να σου δείξω ότι στην προκειμένη περίπτωση, ασχέτως αν σου αρέσει εσένα αυτό το mg, είναι όπως το πε ο crass... καγκούρικο.
Μπορεί η ομορφιά να είναι κάτι το υποκειμενικό όπως λένε, αλλά εγώ θα λεγα ότι το προσωπικό γούστο του καθενός είναι αυτό που είναι υποκειμενικό...
Αντικειμενικά αν προσέξεις αυτό το F, οι αισθητικές (ή αντιαισθητικές
![tongue :P](./images/smilies/005.gif)
) αλλαγές που έχουν γίνει είναι εντελώς λάθος.
Καταρχήν είναι υπερβολικά φουσκωμένο ως προς το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου. Και το γεγονός ότι έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα μετατρόχια του, σίγουρα θα έχει μεγάλη επίπτωση στην οδική συμπεριφορά και δεν νομίζω προς το καλύτερο...
Οι στογγυλοί προβολείς στον εμπρός προφυλακτήρα θυμίζουν evo6
![down :down:](./images/smilies/1thumbsdown.gif)
, ενώ το σπόιλερ τύπου μαχαίρι εξέχει περίπου 15cm από τον προφυλακτήρα.
Ο πίσω προφυλακτήρας είναι πολύ... στρογγυλός και χωρίς έμπνευση, και τελικά άσχημος.
Η πλαϊνή όψη με αυτά τα φουσκώματα και τα μαρσπιέ μου φέρνει λίγο... σε σκαραβαίο (ούτε καν σε TT).
Και πάμε στο hardtop το οποίο είναι απλά τραγικό. Η σχεδίαση του είναι εντελώς άκυρη. Το μούφα airscoop τύπου F1 δεν θα μπορούσε να "ξεγελάσει" κανέναν ότι καταλήγει στο μηχανοστάσιο, ενώ τα δυο βράγχια στο "τυφλό" κομμάτι που όπως ξεκάθαρα φαίνεται υπήρχε το πίσω τζάμι του hard top, από το οποίο πήρε το καλούπι, τι να πω... αυτά τα βάζουν κάτι κάγκουρες στο καπό του saxo τους.
Η αεροτομή απλώς έρχεται να συμπληρώσει την αισθητική... πανδαισία...
Το αμάξι γενικά με αυτή την εμφάνιση έχει χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά του: το διακριτικό του στυλ, το "σοφιστικέ" αλλά σπορ look, την αγγλική κομψότητά του, τις ιδανικές διαστάσεις και γραμμές του αμαξώματος.
Η ίδια η Rover έβγαλε το καλύτερο και ομορφότερο bodykit για το mg f... το mg tf!!!
Μην παρεξηγήσεις τα παραπάνω... προσπάθησα να δώσω μια αντικειμενική ερμηνεία στο γιατί η πλειοψηφία του club το βλέπουμε άσχημο.
![amstel :beer:](./images/smilies/cheers.gif)