Rover 200Vi
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Ο Κωστας ξερει πολυ καλα γιατι ειπα οτι ειπα μονος του εχει πει και ειναι και πασιγνωστο πως k-series δεν αξιζει να σκαλισεις ουτε βιδα εκτος αν το χεις απο hobby και πολυ απλα εισαι οικονομικα ανετος για τετοια πραματα..Οσο πιο μαμα τοσο πιο αξιοπιστο(οσο μπορει να ναι για k-series..)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
εάν το είχα τώρα το μοτέρ και ξεκινούσα από την αρχή θα έβαζα η Honda η Vag.R414 έγραψε:Ο Κωστας ξερει πολυ καλα γιατι ειπα οτι ειπα μονος του εχει πει και ειναι και πασιγνωστο πως k-series δεν αξιζει να σκαλισεις ουτε βιδα εκτος αν το χεις απο hobby και πολυ απλα εισαι οικονομικα ανετος για τετοια πραματα..Οσο πιο μαμα τοσο πιο αξιοπιστο(οσο μπορει να ναι για k-series..)
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Άμα ο μηχανικός είναι στόκος και honda d series να έχεις το ίδιο ακριβώς πρόβλημα θα αντιμετωπίσεις .Μιλάω εκ πείρας αφού αρκετοί μου λέγανε ότι τα Rover είναι αναξιόπιστα και ότι πετάω τα λεφτά μου για ένα κάρο 20ετίας που βγάζει συνέχεια φλάντζες !!!! ο μηχανικός μου πήρε 800 ευρώ για 2 ρεκτιφιέ στο καπάκι (άσχετα αν το δεύτερο αποδείχτηκε ότι δεν το έκανε ποτέ) σε ένα μπλοκ που όταν το έψαξα αργότερα είχε 3/10 απόκλιση .φταίει η αξιοπιστία των d series ή ο μηχανικός ;;;; Από ότι έχω δει τα kseries έχουν ένα θέμα παραπάνω με τις φλάντζες αλλά ποιος μου εγγυάται ότι με την αλλαγή φλάντζας ελέγχουν και το μπλοκ αν έχει απόκλιση πριν το κουμπώσουν ; ποιος μου εγγυάται ότι βάζουν το σωστό αντιπηκτικό και το αλλάζουν και κάθε 2 χρόνια όπως προβλέπει ο κατασκευαστής;
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Κώστα, όταν με το καλό βάλεις κανά Κ20 (τον σωστό Κ δηλαδή ), βάλτον και στο κέντρο και κάντο πισωκίνητο κεντρομήχανο!!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Ναι ομως ολα αυτα σε honda μοτερακι που δεν μασαει και πολυ σε αντιθεση με rover μοτερ που αν δεν γινουν ολα ευλαβικα στην επισκευη εχεις 15000-20000 το πολυ km ενω και σε προχειροφτιαγμενο k hondaki τα ωφελιμα km ειναι αστρονομικα μακρια απο τα αντιστοιχα k rover ιδιας καταστασης..ANTKX έγραψε:Άμα ο μηχανικός είναι στόκος και honda d series να έχεις το ίδιο ακριβώς πρόβλημα θα αντιμετωπίσεις .Μιλάω εκ πείρας αφού αρκετοί μου λέγανε ότι τα Rover είναι αναξιόπιστα και ότι πετάω τα λεφτά μου για ένα κάρο 20ετίας που βγάζει συνέχεια φλάντζες !!!! ο μηχανικός μου πήρε 800 ευρώ για 2 ρεκτιφιέ στο καπάκι (άσχετα αν το δεύτερο αποδείχτηκε ότι δεν το έκανε ποτέ) σε ένα μπλοκ που όταν το έψαξα αργότερα είχε 3/10 απόκλιση .φταίει η αξιοπιστία των d series ή ο μηχανικός ;;;; Από ότι έχω δει τα kseries έχουν ένα θέμα παραπάνω με τις φλάντζες αλλά ποιος μου εγγυάται ότι με την αλλαγή φλάντζας ελέγχουν και το μπλοκ αν έχει απόκλιση πριν το κουμπώσουν ; ποιος μου εγγυάται ότι βάζουν το σωστό αντιπηκτικό και το αλλάζουν και κάθε 2 χρόνια όπως προβλέπει ο κατασκευαστής;
Ta παλια vag ειναι μοτερ για αρκετα πραματα με πολλα αλογα αν τα φτιαξεις καλα.Και μιλαω για μοτερακια s3-s4 παλιας χρονολογιας οχι τα μαιμουδομοτερ που βγαζουν 170 αλογα απο 1400..Τα δικα μας οσο κι αν τα σκαλιζεις προκοπη δεν βγαινει ειναι μοτερ λαχεια τη τυχη μου γαμω..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Κάτσε να τελειώσω με το k series και μετά βλέπουμε για τον K20....... άσε που η ιδέα για τετρακίνητο μου μπήκε πριν ένα χρόνο, τότε το ψάχναμε με τον Red, αλλά η επιλογή πίσω άξονα με αξιόπιστο σασμάν με σταμάτησε.Tasos_7R έγραψε:Κώστα, όταν με το καλό βάλεις κανά Κ20 (τον σωστό Κ δηλαδή ), βάλτον και στο κέντρο και κάντο πισωκίνητο κεντρομήχανο!!!
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 4:29 pm
Re: Rover 200Vi
ROVER-Kiss my ash.......Putos!!!!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 10:09 am
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
εγω παντωσ πιστευω οτι οσο αξιοπιστο ειναι ενα χοντα η ενα βαγκ βελτιωμενο στα 300 αλογα αλλο τοσο αξιοπιστοσ
ειναι και ενασ κ.συγκριση δεν μπορει να γινει με τιποτα και για τιποτα.παιζουν ρολο πολλα πραγματα.ο μηχανικοσ
τα πραγματα που βαζεισ στο αυτοκινητο απο την τιμη τουσ οσο και απο τη μαρκα τουσ.συνηθωσ οτι πληρωσεισ παιρνεισ.παραδειγμα.2 χοντα στα 250 αλογα.το ενα παει συνεργειο καθε 2 μηνεσ το αλλο εχει να παει για ζημια 2 χρονια.
ο ενασ εχει σκασει γυρω στα 8 χιλιαρικα και ο αλλοσ 4.500.το ενα το εχει φτιαξει μηχανικοσ φιλοσ του το αλλα γνωστοσ
χοντακιασ βελτιωτησ.τα abbibas δεν ειναι τα ιδια με τα addidas.οπωσ και ο καταξιωμενοσ γνωστοσ βελτιωτησ δεν εχει
καμια σχεση με τον καθε μαστρομητσο.συνηθωσ οτι πληρωνεισ παιρνεισ οπωσ εγραψα και παραπανω και αυτο αφορα
και τα αυτοκινητα μασ.και ενασ λογωσ παραπανω για μασ του ροβερακιδεσ που εαν υπαρχουν 3-4 βελτιωτεσ που
ασχολουνται και εχουν πραγματικα γνωσεισ με τουσ κ ειναι ζητημα.συνηθωσ ακουμε.ελα μωρε δεν παιρνουν αλογα.υπαρχουν πολλα παραδειγματα απο 1.4 - 1.8 τουρμπο που δεν κανανε κιχ.και απο καυτεσ ιδιοκτητεσ.αλλα.......τα
σκασανε ζεστα και κανανε σωστη δουλεια.οχι βαλαμε μια τουρμπινα σηκωνουμε 1.2 πιεση και παμε.ειτε ειναι πεζο η σιτροεν
η βαγκ η χοντα ολα εξαρτονται απο τα λεφτα που θα δωσεισ για να το κανεισ αναλογα αξιοπιστο.η μηπωσ δεν εχει ακουσει
κανενασ για σπασμενα χοντα η βαγκ.παιδια μιλαμε για βελτωμενα.οποιοσ θελει αξιοπιστια εκατο τα εκατο μενει
εργοστασιακοσ.το βελτιωμενο οτι και μαρκα να ειναι ειναι παντα επιφοβο.
ειναι και ενασ κ.συγκριση δεν μπορει να γινει με τιποτα και για τιποτα.παιζουν ρολο πολλα πραγματα.ο μηχανικοσ
τα πραγματα που βαζεισ στο αυτοκινητο απο την τιμη τουσ οσο και απο τη μαρκα τουσ.συνηθωσ οτι πληρωσεισ παιρνεισ.παραδειγμα.2 χοντα στα 250 αλογα.το ενα παει συνεργειο καθε 2 μηνεσ το αλλο εχει να παει για ζημια 2 χρονια.
ο ενασ εχει σκασει γυρω στα 8 χιλιαρικα και ο αλλοσ 4.500.το ενα το εχει φτιαξει μηχανικοσ φιλοσ του το αλλα γνωστοσ
χοντακιασ βελτιωτησ.τα abbibas δεν ειναι τα ιδια με τα addidas.οπωσ και ο καταξιωμενοσ γνωστοσ βελτιωτησ δεν εχει
καμια σχεση με τον καθε μαστρομητσο.συνηθωσ οτι πληρωνεισ παιρνεισ οπωσ εγραψα και παραπανω και αυτο αφορα
και τα αυτοκινητα μασ.και ενασ λογωσ παραπανω για μασ του ροβερακιδεσ που εαν υπαρχουν 3-4 βελτιωτεσ που
ασχολουνται και εχουν πραγματικα γνωσεισ με τουσ κ ειναι ζητημα.συνηθωσ ακουμε.ελα μωρε δεν παιρνουν αλογα.υπαρχουν πολλα παραδειγματα απο 1.4 - 1.8 τουρμπο που δεν κανανε κιχ.και απο καυτεσ ιδιοκτητεσ.αλλα.......τα
σκασανε ζεστα και κανανε σωστη δουλεια.οχι βαλαμε μια τουρμπινα σηκωνουμε 1.2 πιεση και παμε.ειτε ειναι πεζο η σιτροεν
η βαγκ η χοντα ολα εξαρτονται απο τα λεφτα που θα δωσεισ για να το κανεισ αναλογα αξιοπιστο.η μηπωσ δεν εχει ακουσει
κανενασ για σπασμενα χοντα η βαγκ.παιδια μιλαμε για βελτωμενα.οποιοσ θελει αξιοπιστια εκατο τα εκατο μενει
εργοστασιακοσ.το βελτιωμενο οτι και μαρκα να ειναι ειναι παντα επιφοβο.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Φιλε μου μια τοποθετηση ολοι μπορουν και τη κανουν δεν ειναι εκει το θεμα.Οταν ανοιγεις μοτερ και οταν λεω ανοιγεις οχι απλα βγαζεις κεφαλη,φλατζα και παλι κλεισιμο οταν κανεις ολικο rebuild ειδικα σε μεταλλα στροφαλου και μπιελοβιδες που τραβανε τα ζορια και που βγαινουν ολα η καθε βιδα που απαιτει συσφιξη πρεπει να ναι με ακριβεια του χιλιοστου με σωστη ροπη σγιγμενη οχι βασει εμπειριας του καθε χασαπη μαστορα..Βεβαια κατα ποσο ισχυει αυτο σε μεγαλες μετατροπες με αρκετα αλογα ειναι αλλο θεμα και δεν πιστευω οτι ακολουθουνται εργοστασιακες προδιαγραφες και πας λιγο στη τυχη με την εμπειρια του βελτιωτη και προηγουμενες εφαρμογες και εμπειριες...Γενικα οπως ειπες η βελτιωση αν δεν ακολουθειται απο ρευστο ειναι αμφιβολη και λαχειο..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Rover 200Vi
Κατά αρχήν δεν νομίζω ότι είναι η κατάλληλη ενότητα για να συζητήσουμε ένα θέμα που το έχουμε εξαντλήσει , κατά δεύτερον οι κινητήρες Honda - Vag δεν έχουν την ίδια ποιότητα μετάλλων με τον K series και αυτό είναι το Α & το Ω για την βελτίωση ενός καλού κινητήρα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες