SPOOKY1998 νομίζω ότι στις περιγραφές που κάνεις ενδείκνυται η αλλαγή πολλαπλασιαστών, αλλά αν τελικά δεν λυθεί το πρόβλημα (που το απεύχομαι) μην βάλεις τις φωνές..
![:-D](./images/smilies/003.gif)
Από τι άλλο ταίριαξε? για ρώτα τι έβαλε και πες μου.SPOOKY1998 έγραψε:Λοιπον, μετα απο πολυ καιρο μαλλον βρεθηκε το προβλημα!!!!!
Πρεπει να ηταν η βαλβιδα επιστοφης καυσιμου η καπως ετσι!!
Πριν κανα μηνα το πηγα να μου αλλαξουν ψυγειο γιατι ειχε ραγισει και εχανε νερα....
Ειπα στο μαστορα να κοιταξει και την πιεση της αντλιας βενζινης γιατι το αμαξι δεν πηγαινε οπως παλια για αρκετο καιρο....
Το κοιταξε και μου ειπε οτι ηταν με το ζορι στα 2.5 bar
Μου αλλαξε αυτη την βαλβιδα και η πιεση ηρθε στα φυσιολογικα 3 bar.
Μπορω να πω οτι τα αμαξι εχει στρωσει κατα πολυ τραβαει πολυ καλυτερα δεν κλωτσαει οπως πριν οταν ειναι κρυο και γενικα εχει μεγαλη διαφορα με πριν!!!
Μια ερωτηση.
Επειδη δεν ειχε βαλβιδα απο ροβερ μου εβαλε απο ενα αλλο....
Παιζει ρολο κατι τετοιο ξερει κανεις??
Να την αλλαξω παλι με γνησια ροβερ??
Υπαρχει λογος???
Παρεπιπτοντος ειχα πει στον μαστορα που πηγαινα πριν να κοιταξει την πιεση της αντλιας βενζηνης 2 φορες και με ειχε γραψει λεγοντας μου οτι δεν παιζει να φταιει αυτο!!!!!! Τι να πεις!!!!
Αυτος εχασε εναν πελατη!!!!!
Οκ. ευχαριστώ.SPOOKY1998 έγραψε:Καλησπερα κωστα.
Απο εμεαθα απο καποιο mazda εβαλε δεν εμαθα ποιο ακριβως....
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες