![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Για την ιστορία το αποτέλεσμα από στάση ήταν να είμαι 2-3 καρότσες μπροστά στο κούμπωμα 4ης.
Η καλύτερη λύση κατ' εμέ για την εισαγωγή είναι να φτιάξετε κάτι αντίστοιχο με το CAI της AEM. Δηλαδή, σωλήνα που θα ξεκινάει απ' την πεταλούδα και θα καταλήγει στην τρύπα κάτω απ' το φιλτροκούτι, οπότε η χοάνη θα είναι στο θόλο απομονωμένη από τις θερμοκρασίες του μηχανοστασίου και θα πέρνει άφθονο δροσερό αέρα. Για χοάνη θα πρότεινα την Apex'i ή μια K&N.K-mech έγραψε:Επίσης άσχετο...τώρα που το σκέπτομαι κοιτοντας τη φωτο της προηγούμενης σελλιδας, πρέπει να ξεφορτωθούμε άμεσα αυτό το ελεεινό μαμά φιλτροκούτι... ακόμα και τα αντίστοιχα civic με το ίδιο μοτέρ (D16A6 και detuned που έβγαιναν στο εξωτερικό με 106 ps) είχαν αισθητά μεγαλύτερο φιλτροκούτι-επιφάνεια φίλτρου.)
Tasos_7R έγραψε:Το ξέρω...i-VTec έγραψε:Τάσο είναι πιό ωραίο απ'το δικό σου ρε![]()
![]()
Αν κατέβω,θέλω βόλτα και κόφτες με το CRX!!!Κι ο Μήτσος αυτό σκεφτόταν, και του το κάναμε χωρίς να κόψουμε τον προφυλακτήρα και χωρίς να φαίνεται τίποτα!!Άντε κατέβα...
Hondakias έγραψε:Μπραβο Παναγιωτη ωραιος, και το αμαξι ειναι πενα. Ρε παιδια να ρωτησω κατι, εχω το z2 και γω με φιλτροχοανη, μπουζοκαλωδια, μπουζι ιριδιου και ενα τελικο και εχω ανεβασει αβανς περιπου 2 μοιρες, ειναι καλα? εσεις ποσο το εχετε ανεβασει?
Οχι kmech δεν εννοω το βασικο, απλα εχω δωσει λιγο αβανς απο το ντιστριμπιτερ και ρωταω γιατι ειδα οτι και ο αριστος και ο Παναγιωτης εχουν δωσει απο το ντιστρ. θα θελα να μου πει και ο Παναγ. ποσο εχει δωσει.
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες