vtec inside ROVER 400
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 8:01 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα, Αμπελόκηποι
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Ανάρτηση φοράει ίδια με το αγγλικό Civic 5door, καθώς και με Civic μοντέλο 92-95. Από 96 και μετά η Ηοnda άλλαξε την ανάρτηση πίσω. Η μπροστά παραμένει η ίδια.
Σε 15" δεν ξαναγυρνάω. Ότι διαφορά νιώθεις όταν αλλάζεις τη μαμά ανάρτηση με μια χαμηλωμένη aftermarket το ίδιο είναι και όταν πας από 15" σε 17". Εντελώς άλλο πάτημα. Είναι δύσκολο να βρεις όμως ελαστικά με δείκτη V γιατί τα άλλα δε ζεσταίνονται με τίποτα.
Για πιο άγριους εκκεντροφόρους δεν νομίζω κατά πόσο αξίζει τον κόπο. Κομπρέσσορα ήθελα να βάλω κάποια στιγμή αλλά στα VTI-ESI και μάλιστα ΟΒD1 που είναι εμένα (χωρίς knock sensor) θα βαράει συνέχεια πυράκια οπότε το έβγαλα από το μυαλό μου.
Σε 15" δεν ξαναγυρνάω. Ότι διαφορά νιώθεις όταν αλλάζεις τη μαμά ανάρτηση με μια χαμηλωμένη aftermarket το ίδιο είναι και όταν πας από 15" σε 17". Εντελώς άλλο πάτημα. Είναι δύσκολο να βρεις όμως ελαστικά με δείκτη V γιατί τα άλλα δε ζεσταίνονται με τίποτα.
Για πιο άγριους εκκεντροφόρους δεν νομίζω κατά πόσο αξίζει τον κόπο. Κομπρέσσορα ήθελα να βάλω κάποια στιγμή αλλά στα VTI-ESI και μάλιστα ΟΒD1 που είναι εμένα (χωρίς knock sensor) θα βαράει συνέχεια πυράκια οπότε το έβγαλα από το μυαλό μου.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Βασικά ένα σετάκι εκκεντροφόρια είναι πολύ καλύτερο value for money από aftermarket χταπόδι που ήδη έχεις βάλει,κατά την ταπεινή μου άποψη...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Το χταπόδι είναι σωστή κίνηση... Το επόμενο βήμα είναι εκκεντροφόροι δεύτερου σταδίου παρέα με ελάτηρια και retainers για απροβλημάτιστες 9000 rpm... τσε βάλεεε... Σε τέτοιο μοτέρ δε λέει να βάλεις κομπρέσορα... εξάλλου με τους εκκεντροφόρους αγγίζει τα 200 ps!!! Πάντως για τις 17αρες δε συμφωνώ... άσχετα αν δίνουν καλύτερη αίσθηση λόγω πιο σκληρών πλαϊνών του ελαστικού, με 15αρες στρίβει καλύτερα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 8:01 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα, Αμπελόκηποι
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Και για να ευλογήσω τα γένια μου... Το χταπόδι ήταν όντως σωστή κίνηση
Αυτό το κατάλαβα όχι όταν το έβαλα, αλλά όταν το έβγαλα για να το μοσχοπουλήσω αντιλήφθηκα πόσο έχασε το αμάξι. Έτσι πήγα κατευθείαν και ξανααγόρασα το ίδιο.
Φυσικά και δε δίνει 13 άλογα που ισχυρίζεται η DC Sports (χταπόδι και τελικό μαζί) αλλά όντως έχει κάποια διαφορά.
Απαραίτητο ήταν όμως να ρυθμίσω και τις βενζίνες με το VAFC.
Αν και κάθε αμάξι είναι διαφορετικό αναλόγως το στήσιμο του, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τα ΗONDA γενικώς χαμηλά έχουν πολύ πλούσιο μείγμα και μέχρι εκεί που μπαίνει το VTEC αν κόψεις βενζίνες γύρω στο -4% θα πάρεις άλογα.
Αυτό το κατάλαβα όχι όταν το έβαλα, αλλά όταν το έβγαλα για να το μοσχοπουλήσω αντιλήφθηκα πόσο έχασε το αμάξι. Έτσι πήγα κατευθείαν και ξανααγόρασα το ίδιο.
Φυσικά και δε δίνει 13 άλογα που ισχυρίζεται η DC Sports (χταπόδι και τελικό μαζί) αλλά όντως έχει κάποια διαφορά.
Απαραίτητο ήταν όμως να ρυθμίσω και τις βενζίνες με το VAFC.
Αν και κάθε αμάξι είναι διαφορετικό αναλόγως το στήσιμο του, αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τα ΗONDA γενικώς χαμηλά έχουν πολύ πλούσιο μείγμα και μέχρι εκεί που μπαίνει το VTEC αν κόψεις βενζίνες γύρω στο -4% θα πάρεις άλογα.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Μα αν βάλει 15άρες..θα χαμηλώσει και πάλι, στην "προβληματική" περιοχή των 6-7 πόντων που είχε παλιότερα..!! Οπότε, όχι μόνο θα συμφωνήσω για τις 17άρες..μιας που έχω και εγώ, αλλά θα σου ζητήσω και γνώμη για τα Avon γιατί μαζί με τα Hankook αποτελούν τις επόμενες επιλογές μου..μετά την αποτυχημένη επιλογή των Michelin Pilot Exalto 2 με δείκτη ταχύτητας W(?) νομίζω..
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 8:01 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα, Αμπελόκηποι
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Με τα AVON δεν έχω κάνει αρκετά χλμ ακόμη, οπότε δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά, καλούτσικα όμως δείχνουν. Πάντως μεταξύ Pilot Sport και Eagle F1 μάλλον θα προτιμήσω τα Michelin γιατί αν και πιο μαλακά (με ότι αντίκτυπο έχει αυτό στις λακούβες), ζεσταίνονταν λίγο πιο γρήγορα. Αν και με δείκτη Y πιο ζέσταμα θα μου πείτε...
Τώρα εσένα αφού δε σου άρεσαν τα Exalto, μήπως να δοκίμαζες τα Yokohama A539 που βγαίνουν με δείκτη V? Αυτά θα είναι κατά πάσα πιθανότητα και η δική μου επόμενη επιλογή. Καλά λόγια έχω ακούσει και για τα Dunlop SP Sport 9000 και ήταν 100-150 ευρώ φθηνότερα από τα υπόλοιπα (η τετράδα).
Τώρα εσένα αφού δε σου άρεσαν τα Exalto, μήπως να δοκίμαζες τα Yokohama A539 που βγαίνουν με δείκτη V? Αυτά θα είναι κατά πάσα πιθανότητα και η δική μου επόμενη επιλογή. Καλά λόγια έχω ακούσει και για τα Dunlop SP Sport 9000 και ήταν 100-150 ευρώ φθηνότερα από τα υπόλοιπα (η τετράδα).
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
195/55/15" ---> Διάμετρος = 595,5 mmnikolas έγραψε:Μα αν βάλει 15άρες..θα χαμηλώσει και πάλι, στην "προβληματική" περιοχή των 6-7 πόντων που είχε παλιότερα..!!
205/40/17" ---> Διάμετρος = 595,8 mm
Αλλάζεις διάσταση στη ζάντα αλλά και στο λάστιχο για να διατηρηθεί η ίδια συνολική διάμετρο του τροχού!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Άμα βαλθεί να κάνει κάτι ο Τάσος,δε γλιτώνεις...Ψάχνε για 15άρες από τώρα...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Ναι ισχύει ότι ανάλογα με το πως παίξεις και με το λάστιχο προσαρμόζεις τη διαφορά..Εγώ είχα ψηλώσει πάντως!!Tasos_7R έγραψε:195/55/15" ---> Διάμετρος = 595,5 mmnikolas έγραψε:Μα αν βάλει 15άρες..θα χαμηλώσει και πάλι, στην "προβληματική" περιοχή των 6-7 πόντων που είχε παλιότερα..!!
205/40/17" ---> Διάμετρος = 595,8 mm
Αλλάζεις διάσταση στη ζάντα αλλά και στο λάστιχο για να διατηρηθεί η ίδια συνολική διάμετρο του τροχού!!
Από 185/60/14 ---> διάμετρος 578mm σε 205/45/17 ---> διάμετρος 616mm
Σήμερα συζήταγα πάλι για ελαστικά, και φαίνεται να μπαίνουν στο παιχνίδι Fulda και Kumho..Βασικά θέλω να συγκεντρώσω όλες τις μάρκες που στη διάσταση που θέλω βγάζουν V δείκτη ταχύτητας..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Μπορεις να αναφερεις που εγινε η συγκεκριμενη μετατροπη και ποσο σου κοστισε το ολο
θεμα με το μοτερ και τα περιφερειακα πανω?
θεμα με το μοτερ και τα περιφερειακα πανω?
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες