i-VTec έγραψε:Άρα το δυναμόμετρο βρίσκει σωστά τις απώλειες,αλλά βγάζει λιγότερα άλογα στρόφαλο "επίτηδες"...Αν βγάζει τα ίδια τροχό όμως,το ίδιο κάνει...
Ποιό λόγο έχει να σου βγάλει λιγότερα αλόγα επίτηδες? Συνήθως το ανάποδο συμβαίνει γιατί έτσι μένει ευχαριστημένος ο πελάτης...
Πάντως όπως και να έχει η διαφορά ισχύος είναι παλαβή από το ένα δυναμόμετρο στο άλλο.
Οι δυναμομετρησεις έγιναν σε κοντινά χρονικά διαστήματα? Μπάς και έβγαλε κανένα πρόβλημα ο εγκέφαλος στο maha? κανένα διαγνωστικό έτρεχε την ώρα της δυναμομέτρησης?
Επίσης όπως ανέφεραν είδη άν μπορούσαμε να δούμε τα διαγράμματα καλά θα ήταν.
Πάντως τον Ιανουάριο του 2007 που είχε γίνει δυναμομέτρηση από τον aristos87 στο ίδιο δυναμόμετρο, τα ps μας είχαν φανεί απόλυτα λογικά για ένα μοτέρ με εξάτμιση από το καταλύτη και πίσω και ένα φίλτρο στο φιλτροκούτι.
Μόνο που τότε είχε δώσει 60ευρω ενώ τώρα βλέπω να μιλάτε για 40
Ελπίζω να μιλάμε για το ίδιο δυναμόμετρο και όχι άπλα να μοιάζει το layout του χαρτιού που τυπώνει ώστε να τα τα μπέρδεψα.
Μιλάω γι αυτό
http://www.0-1000hp.gr/" onclick="window.open(this.href);return false; [edit] και ναί α ότι βλέπω τα μπέρδεψα
Συγκεκριμένα
Ξανανέβασα (τα παλιά link στο θέμα του Aρίστου είναι dead) τη δυναμομέτρηση μήπως βοηθήσει στη σύγκριση Ελεγκτή ή στοιχειών περιβάλλοντος κλπ
[edit] Ναι τα μπέρδεψα... το μόνο που μοιάζει μεταξύ αυτής και των άλλων δυναμομετρήσεων είναι το layout του χαρτιού και ο τύπος του δυναμομέτρου.
Οπότε μένουμε με το ερωτηματικό του καλιμπραρισματος που κάνει ο κάθε χειριστής...