Σελίδα 1 από 2

Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 06, 2017 4:50 pm
από Lefteris414
Γειά σας, έχω ακούσει πως το ροβερακι μου που είναι μοντέλο του 1997 παίρνει κορωνοπήνιο από το 8V και γίνεται πραγματικά άλλο αυτοκίνητο, γνωρίζει ή έχει κάνει κανείς αυτό το πράγμα να μου πει ή να μου δείξει κάνα βίντεο; :smok: :burn:

Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 06, 2017 8:23 pm
από andreas
το σαζμαν σε καποια μοντελα νομιζω ειναι ιδιο με peugeot.
λεπτομερειες δεν ξερω αλλα καλη η ιδεα σου αν θελεις να ζωηρεψεις

Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 06, 2017 10:54 pm
από R414
Τα r65 ειναι οντως γαλλοφερτα εξου και τα θεματα με τις φουρκετες...
Γινεται να βαλεις Κ-π απο saxorallo θελει ραψιμο ομως απ οτι ξερω πανω στο δικο σου γενικα μπενει
Τελικη σχεση στο r65 ειναι 3,765 ειτε 16/63 με τελικη 3,938 αναλογα αν εχεις κωδικο 37 ή 39 στο σασμαν σου

Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 1:32 am
από Lefteris414
andreas έγραψε:το σαζμαν σε καποια μοντελα νομιζω ειναι ιδιο με peugeot.
λεπτομερειες δεν ξερω αλλα καλη η ιδεα σου αν θελεις να ζωηρεψεις
Άσε Ανδρέα πολύ ψωφίμι το 14αρι , πρέπει να γίνει λίγο πιο σβέλτο ... Απλά έχω θέμα, στάζει βαλβολινες και αφού θα κατεβεί που θα κατεβεί για να φτιαχτεί ας γίνει και αυτό.. του 8v είναι το 13/61 η κάνω λάθος;

Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 1:33 am
από Lefteris414
R414 έγραψε:Τα r65 ειναι οντως γαλλοφερτα εξου και τα θεματα με τις φουρκετες...
Γινεται να βαλεις Κ-π απο saxorallo θελει ραψιμο ομως απ οτι ξερω πανω στο δικο σου γενικα μπενει
Τελικη σχεση στο r65 ειναι 3,765 ειτε 3,938 αναλογα αν εχεις κωδικο 37 ή 39 στο σασμαν σου
Θα το κοιτάξω ! Σε ευχαριστώ πολύ !

Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 1:34 am
από Lefteris414
Πάντως έχω ένα 414 κουκλάκι σκέτο και έχουμε εξελίξεις μέχρι στιγμής!!

Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 3:02 pm
από R414
13/59 (106 1.3 Rallye) με τελική σχέση μετάδοσης 4,54:1
14/60 (106 1.4 xsi) με τελική σχέση μετάδοσης 4,29:1
16/65 (106 1.6 8V) Rallye με τελική σχέση μετάδοσης 4,06:1
16/63 (106 1.6 16V) Rallye με τελική σχέση μετάδοσης 3,93:1
13/61 (307 1.6 16V) με τελική σχέση μετάδοσης 4,69:1
17/64 (206 1.6 16V) με τελική σχέση μετάδοσης 3,77:1


Η καλυτερη επιλογη οπως βλεπεις ειναι το 14-60 με τελικη σχεση 4,29 αλλα κοντενει αρκετα ολο το σασμαν και αμεσως μετα του 8βαλβιδου με 16-65 αλλα ειναι μικρες οι διαφορες αν ειναι να το κανεις βεβαια σε συνεννοηση με το μαστορα ..

Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 4:14 pm
από Lefteris414
Εγώ έχω ακούσει για του 1.3 8ν ότι κάνει παπάδες στο αμάξι μας...

Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 5:34 pm
από marbin
Για να κανει παπαδεs το αμαξι θελει και μοτερικα πραγματακια.Ετσι μαμα τι διαφορα νομιζειs οτι θα δειs?
Πιστευω λιγα πραγματα για τα λεφτα που θα δωσειs.
Δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο.Αν δεν κανω καποιο λαθοs το r65 το δικο μαs ειναι ιδιο με του 16v peugeot.
Βαλε ενα 18αρι καλυτερα πανω και με το σασμανακι του 14αριου θα εισαι μια χαρα νομιζω.Εστω και το απλο.

Δε νομιζω σε κοστοs να εχουν τρελεs διαφορεs.

Re: Κορωνοπήνιο από RALLYE 8V σε R414Si

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 07, 2017 6:18 pm
από Lefteris414
Εννοείται πως δε θα δώσω αρκετά χρήματα σε αυτόν τον κινητήρα, θα βάλω το κωρονοπηνιο και έχω ήδη τελικό εξάτμισης και χωρίς μεσαίο (πιο ελεύθερο) και του φορούσα βαρελάκι bmc που έκανε πολύ καλή δουλειά όμως το έβγαλα και έβαλα το κουτί του ξανά μαζί με κανονικό φίλτρο​. Εννοείται πως δε ψάχνω ΤΑ άλογα και μόλις έρθει η σωστή στιγμή θα μπεί πάνω vvc 160 :beer: