MG ZR 105 (?)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 06, 2014 1:27 pm
Πωλούνται τα ακόλουθα:
1. Εκκεντροφόροι piper270 H με ρυθμιζόμενα γρανάζια
2. Εισαγωγή ITG Maxogen αλουμινίου
3. Πλήρης εξάτμιση X-Power (Janspeed) – Χταπόδι 4-2-1 – αγωνιστικός καταλύτης – ενδιάμεσο – τελικό με διπλή απόληξη για χρήση δρόμου
4. Μεταλλική πεταλούδα 52 mm
5. Μεταλλική πολλαπλή εισαγωγής με αντίστοιχα μπεκ από MG ZR 160
6. Koni κίτρινα αμορτισέρ (ρυθμιζόμενα) με ελατήρια χαμηλώματος και bump stops πολυουρεθάνης
7. Μπροστά φρένα από ZR 160 με δίσκους 282 mm χαρακτούς και τρυπητούς EBC, τακάκια EBC Green Stuff σωληνάκια αεροπορικού για όλους τους τροχούς
8. Mπουζοκαλώδια Magnecor KV 85
9. Πίσω προέκταση αεροτομής της X-power
10. Πίσω diffuser της X-power
11. Ζάντες 17 ιντσών (gunmetal grey + chrome) και λάστιχα 1μιση έτους
12. Προβολάκια ομίχλης
13. Καινούργιος υφασμάτινος ουρανός εσωτερικά
14. Φώτα xenon (8000 K)
15. Εργαλειοθήκη χώρου αποσκευών με λογότυπο MG
16. Σετ σηματάκια MG καινούργια σε σακουλάκι (μπροστά γρίλια, πίσω χώρο αποσκευών και σημαιούλες στο πλάι).
17. Πίσω ξύλινη εταζέρα με ηχεία (δίνεται και η «μαμά»)
18. Η μαμά πολλαπλή εξαγωγής να υπάρχει για τυχόν ανταλλακτικά
ΔΩΡΟ αυτοκίνητο MG ZR 105 μαύρου χρώματος, ατρακάριστο, 10/2005 με 172.000 κμ, υπερκυβισμένο στα 1600 κυβικά (προφανώς δηλωμένο 1.4 με το αρχικό μπλοκ να γράφει κανονικά πάνω ότι είναι 1.4), δεν έχει κάψει ποτέ φλάντζα (έγινε αλλαγή στον υπερκυβισμό πριν από 100.000 κμ περίπου), έχει συντηρηθεί ευλαβικά στο συνεργείο του κ. Λούρμπα, έχει δερμάτινο τιμόνι, μεμβράνες αντιηλιακές στα πλαϊνά και πίσω τζάμια και είναι ακόμη το καθημερινό μου αυτοκίνητο με το οποίο κάνω 2000+ κμ ανά μήνα.
Έχει περάσει ΚΤΕΟ το Νοέμβριο του 2013.
Είναι ασφαλισμένο με μικτή ασφάλεια που δεν έχει ενεργοποιηθεί ποτέ από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας.
Η τιμή είναι συζητήσιμη με αρχική τα 2750 €, προτιμώ να το δώσω συνολικά λίγο φθηνότερα από το να μπω στη διαδικασία να βγάλω όλα τα εξτρά και να τα πουλήσω χωριστά και να δώσω το αυτοκίνητο μόνο του 1500 ευρώ...(προφανώς αν είχα το χρόνο τα συνολικά χρήματα θα ήταν περισσότερα)
Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο νήμα εδώ:
http://mgclub.forumup.gr/viewtopic.php?t=868" onclick="window.open(this.href);return false;
Σε σχέση με το νήμα αυτό και τις δυναμομετρήσεις εκεί έχει φύγει ο dastek, οπότε οι επιδόσεις είναι λίγο χαμηλότερες.
1. Εκκεντροφόροι piper270 H με ρυθμιζόμενα γρανάζια
2. Εισαγωγή ITG Maxogen αλουμινίου
3. Πλήρης εξάτμιση X-Power (Janspeed) – Χταπόδι 4-2-1 – αγωνιστικός καταλύτης – ενδιάμεσο – τελικό με διπλή απόληξη για χρήση δρόμου
4. Μεταλλική πεταλούδα 52 mm
5. Μεταλλική πολλαπλή εισαγωγής με αντίστοιχα μπεκ από MG ZR 160
6. Koni κίτρινα αμορτισέρ (ρυθμιζόμενα) με ελατήρια χαμηλώματος και bump stops πολυουρεθάνης
7. Μπροστά φρένα από ZR 160 με δίσκους 282 mm χαρακτούς και τρυπητούς EBC, τακάκια EBC Green Stuff σωληνάκια αεροπορικού για όλους τους τροχούς
8. Mπουζοκαλώδια Magnecor KV 85
9. Πίσω προέκταση αεροτομής της X-power
10. Πίσω diffuser της X-power
11. Ζάντες 17 ιντσών (gunmetal grey + chrome) και λάστιχα 1μιση έτους
12. Προβολάκια ομίχλης
13. Καινούργιος υφασμάτινος ουρανός εσωτερικά
14. Φώτα xenon (8000 K)
15. Εργαλειοθήκη χώρου αποσκευών με λογότυπο MG
16. Σετ σηματάκια MG καινούργια σε σακουλάκι (μπροστά γρίλια, πίσω χώρο αποσκευών και σημαιούλες στο πλάι).
17. Πίσω ξύλινη εταζέρα με ηχεία (δίνεται και η «μαμά»)
18. Η μαμά πολλαπλή εξαγωγής να υπάρχει για τυχόν ανταλλακτικά
ΔΩΡΟ αυτοκίνητο MG ZR 105 μαύρου χρώματος, ατρακάριστο, 10/2005 με 172.000 κμ, υπερκυβισμένο στα 1600 κυβικά (προφανώς δηλωμένο 1.4 με το αρχικό μπλοκ να γράφει κανονικά πάνω ότι είναι 1.4), δεν έχει κάψει ποτέ φλάντζα (έγινε αλλαγή στον υπερκυβισμό πριν από 100.000 κμ περίπου), έχει συντηρηθεί ευλαβικά στο συνεργείο του κ. Λούρμπα, έχει δερμάτινο τιμόνι, μεμβράνες αντιηλιακές στα πλαϊνά και πίσω τζάμια και είναι ακόμη το καθημερινό μου αυτοκίνητο με το οποίο κάνω 2000+ κμ ανά μήνα.
Έχει περάσει ΚΤΕΟ το Νοέμβριο του 2013.
Είναι ασφαλισμένο με μικτή ασφάλεια που δεν έχει ενεργοποιηθεί ποτέ από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας.
Η τιμή είναι συζητήσιμη με αρχική τα 2750 €, προτιμώ να το δώσω συνολικά λίγο φθηνότερα από το να μπω στη διαδικασία να βγάλω όλα τα εξτρά και να τα πουλήσω χωριστά και να δώσω το αυτοκίνητο μόνο του 1500 ευρώ...(προφανώς αν είχα το χρόνο τα συνολικά χρήματα θα ήταν περισσότερα)
Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο νήμα εδώ:
http://mgclub.forumup.gr/viewtopic.php?t=868" onclick="window.open(this.href);return false;
Σε σχέση με το νήμα αυτό και τις δυναμομετρήσεις εκεί έχει φύγει ο dastek, οπότε οι επιδόσεις είναι λίγο χαμηλότερες.