προβλημα με εκκίνηση
Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 19, 2013 10:03 am
Καλημέρα σας,
Μόλις έκανα εγγραφή ως νέο μέλος και καλώς σας βρήκα.
Είμαι κάτοχος απ το ΄98 ενός 416si … κοινώς 15 χρονάκια μαζί…
Γενικά ευχαριστημένος απ΄το αυτοκίνητο … Δεν έχω κάνει βέβαια τα άπειρα χιλιόμετρα (περίπου 135 χιλ), αλλά με πήγε παντού…
Θέλω όμως να περιγράψω ένα πρόβλημα και να ζητήσω την βοήθειά σας – γνώμη σας.
Εδώ και μια τετραετία περίπου συμβαίνει το εξής: ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας (υπολογίζω 20’ τουλάχιστον – σε πιο σύντομα χρονικά διαστήματα δεν μου το παρουσίασε), οπότε ο κινητήρας είναι ζεστός και σε περίπτωση που τον σβήσω για οποιοδήποτε λόγο, είναι πολύ δύσκολο να τεθεί ξανά σε λειτουργία. Η μίζα γυρίζει εξαιρετικά δύσκολα 5-6 φορές και στο τέλος μπαίνει σε λειτουργία. Γιαυτό το λόγο δεν το έδινα και τόσο σημασία αφού τελικά μπορούσα να κινηθώ.
Πριν 3-4 μήνες το πρόβλημα εντάθηκε μ΄ αποτέλεσμα να μην παίρνει σε καμία περίπτωση μπροστά ο κινητήρας. Όμως αφήνοντας τον να κρυώσει 15΄-20΄ έπαιρνε αμέσως…!!!
Οπότε ξεκίνησε και η οδύσσεια…. Αρχικά αντικαταστάθηκε η μπαταρία ( είχε ήδη μια πενταετία η παλιά) με νέα 55άρα… Καμία αλλαγή. Ακριβώς η ίδια διαδικασία … Αναμονή για να πέσει η θερμοκρασία (τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω ότι συμβαίνει) και μετά εκκίνηση χωρίς πρόβλημα…
Ηλεκτρολόγος και συνεργείο στη συνέχεια…εξήγηση του θέματος… Απόφαση για αλλαγή μίζας…. (τα γνωστά…. Χωρίς συγκεκριμένο στόχο…. «μπας και γίνει κάτι» … «το πιο πιθανό είναι αυτό» κλπ κλπ)
Αλλαγή μίζας με μεταχειρισμένη …. (αποδείχθηκε τελικά ότι η παλιά μίζα δεν είχε θέμα). Για κανα 2μηνο περίπου όλα καλά ή σχεδόν καλά. Η μίζα γυρνούσε κανονικά ή με ελάχιστο ζόρι σ΄ οποιεσδήποτε συνθήκες.
Μετά, πάλι τα ίδια … ακριβώς. Η ίδια διαδικασία. Σώζει την κατάσταση τις περισσότερες φορές η μπαταρία που είναι αρκετά δυνατή και τελικά γυρίζει τη μίζα, αλλά δεν λύνεται το πρόβλημα.
Δεν ξέρω αν το θέμα είναι ηλεκτρολογικό ή μηχανολογικό. Να σημειωθεί ότι πριν 5 χρόνια περίπου κάηκε η φλάντζα (διαρροή του ψυγείου) και ο κινητήρας πήγε για ρεκτιφιέ.
Μου είπαν ότι για κάποια χιλιόμετρα στην αρχή θα υπάρχει κάποιο θέμα λόγω συμπίεσης (θ΄ αργεί να πάρει ο κινητήρας). Πράγματι έτσι έγινε αλλά ομαλοποιήθηκε η κατάσταση …. Εκ των υστέρων παρουσιάστηκε αυτό το θέμα και μ΄αυτή την ένταση…..
Παρακαλώ για τη γνώμη – συμβουλή σας ή αν γνωρίζετε κάτι για το θέμα.
Σας ευχαριστώ.
Μόλις έκανα εγγραφή ως νέο μέλος και καλώς σας βρήκα.
Είμαι κάτοχος απ το ΄98 ενός 416si … κοινώς 15 χρονάκια μαζί…
Γενικά ευχαριστημένος απ΄το αυτοκίνητο … Δεν έχω κάνει βέβαια τα άπειρα χιλιόμετρα (περίπου 135 χιλ), αλλά με πήγε παντού…
Θέλω όμως να περιγράψω ένα πρόβλημα και να ζητήσω την βοήθειά σας – γνώμη σας.
Εδώ και μια τετραετία περίπου συμβαίνει το εξής: ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας (υπολογίζω 20’ τουλάχιστον – σε πιο σύντομα χρονικά διαστήματα δεν μου το παρουσίασε), οπότε ο κινητήρας είναι ζεστός και σε περίπτωση που τον σβήσω για οποιοδήποτε λόγο, είναι πολύ δύσκολο να τεθεί ξανά σε λειτουργία. Η μίζα γυρίζει εξαιρετικά δύσκολα 5-6 φορές και στο τέλος μπαίνει σε λειτουργία. Γιαυτό το λόγο δεν το έδινα και τόσο σημασία αφού τελικά μπορούσα να κινηθώ.
Πριν 3-4 μήνες το πρόβλημα εντάθηκε μ΄ αποτέλεσμα να μην παίρνει σε καμία περίπτωση μπροστά ο κινητήρας. Όμως αφήνοντας τον να κρυώσει 15΄-20΄ έπαιρνε αμέσως…!!!
Οπότε ξεκίνησε και η οδύσσεια…. Αρχικά αντικαταστάθηκε η μπαταρία ( είχε ήδη μια πενταετία η παλιά) με νέα 55άρα… Καμία αλλαγή. Ακριβώς η ίδια διαδικασία … Αναμονή για να πέσει η θερμοκρασία (τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω ότι συμβαίνει) και μετά εκκίνηση χωρίς πρόβλημα…
Ηλεκτρολόγος και συνεργείο στη συνέχεια…εξήγηση του θέματος… Απόφαση για αλλαγή μίζας…. (τα γνωστά…. Χωρίς συγκεκριμένο στόχο…. «μπας και γίνει κάτι» … «το πιο πιθανό είναι αυτό» κλπ κλπ)
Αλλαγή μίζας με μεταχειρισμένη …. (αποδείχθηκε τελικά ότι η παλιά μίζα δεν είχε θέμα). Για κανα 2μηνο περίπου όλα καλά ή σχεδόν καλά. Η μίζα γυρνούσε κανονικά ή με ελάχιστο ζόρι σ΄ οποιεσδήποτε συνθήκες.
Μετά, πάλι τα ίδια … ακριβώς. Η ίδια διαδικασία. Σώζει την κατάσταση τις περισσότερες φορές η μπαταρία που είναι αρκετά δυνατή και τελικά γυρίζει τη μίζα, αλλά δεν λύνεται το πρόβλημα.
Δεν ξέρω αν το θέμα είναι ηλεκτρολογικό ή μηχανολογικό. Να σημειωθεί ότι πριν 5 χρόνια περίπου κάηκε η φλάντζα (διαρροή του ψυγείου) και ο κινητήρας πήγε για ρεκτιφιέ.
Μου είπαν ότι για κάποια χιλιόμετρα στην αρχή θα υπάρχει κάποιο θέμα λόγω συμπίεσης (θ΄ αργεί να πάρει ο κινητήρας). Πράγματι έτσι έγινε αλλά ομαλοποιήθηκε η κατάσταση …. Εκ των υστέρων παρουσιάστηκε αυτό το θέμα και μ΄αυτή την ένταση…..
Παρακαλώ για τη γνώμη – συμβουλή σας ή αν γνωρίζετε κάτι για το θέμα.
Σας ευχαριστώ.