ZR160
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 05, 2013 2:59 pm
- Επικοινωνία:
ZR160
Γεια σας, γεια σας!
Στους επομενους μηνες (βασικα μετα το καλοκαιρι) σκεφτομαι να παω για ενα ΖR160 (facelift). Τι θα πρεπει να προσεξω; Ποια ειναι τα πιο "χτυπητα" προβληματα του αυτοκινητου; Ηθελα να το παρω γυρω στα τελη του '06 αλλα ειχαν "τελειωσει" τα 160αρια στο χωραφι του Longbridge και εμπλεξα με αγωνες αφου εσκασε μια αλλη ευκαιρια τοτε, ενα 13αρι 106 grA. 7 χρονια αργοτερα και με τιμες στον πατο λεω να το κανω επιτελους αντι ενος 120-150αλογου της εποχης,για να μου φυγει το αχτι. Εχω αναγκη "να ξαναοδηγησω" γιατι το Kadett GSi που ετοιμαζω εχει κολλησει στην καταψυξη, οπως και οι αγωνες βεβαια...
Οποιος λοιπον πρωην/νυν κατοχος ας μου πει καποια πραγματα για τη συμβιωση του με το ZR160. Ευχαριστω...
Στους επομενους μηνες (βασικα μετα το καλοκαιρι) σκεφτομαι να παω για ενα ΖR160 (facelift). Τι θα πρεπει να προσεξω; Ποια ειναι τα πιο "χτυπητα" προβληματα του αυτοκινητου; Ηθελα να το παρω γυρω στα τελη του '06 αλλα ειχαν "τελειωσει" τα 160αρια στο χωραφι του Longbridge και εμπλεξα με αγωνες αφου εσκασε μια αλλη ευκαιρια τοτε, ενα 13αρι 106 grA. 7 χρονια αργοτερα και με τιμες στον πατο λεω να το κανω επιτελους αντι ενος 120-150αλογου της εποχης,για να μου φυγει το αχτι. Εχω αναγκη "να ξαναοδηγησω" γιατι το Kadett GSi που ετοιμαζω εχει κολλησει στην καταψυξη, οπως και οι αγωνες βεβαια...
Οποιος λοιπον πρωην/νυν κατοχος ας μου πει καποια πραγματα για τη συμβιωση του με το ZR160. Ευχαριστω...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Καλώς ήλθες!
Γενικά αν βρείς κάποιο σε καλή κατάσταση και με λίγα σχετικά χιλιόμετρα, θα είσαι οκ. Προφανώς ελέγχεις τα κλασικά από κάτω, δηλαδή αναρτήσεις/σινεμπλοκ κ.λπ., αν και δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο που να "πονάνε" πολύ αυτά τα αμάξια. Αυτό που πρέπει να προσέξεις πολύ είναι φυσικά το μοτέρ, αφού σαν κλασικό Κ-Series μπορεί να είναι έτοιμο για φλάτζα ή να έχει φλατζάρει στο παρελθόν και να έχει επισκευαστεί, με σωστό ή λάθος τρόπο. Μπορείς να κοιτάξεις για τα τυπικά σημεία δηλαδή άνοδο θερμοκρασίας, λεκέδες στα λάδια ή μέσα στο δοχείο διαστολής κ.λπ. Επίσης, πριν αγοράσεις κάποιο, πέρνα το μια βόλτα από Λούρμπα στους Αγίους Αναργύρους να το τσεκάρει.
Γενικά αν βρείς κάποιο σε καλή κατάσταση και με λίγα σχετικά χιλιόμετρα, θα είσαι οκ. Προφανώς ελέγχεις τα κλασικά από κάτω, δηλαδή αναρτήσεις/σινεμπλοκ κ.λπ., αν και δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο που να "πονάνε" πολύ αυτά τα αμάξια. Αυτό που πρέπει να προσέξεις πολύ είναι φυσικά το μοτέρ, αφού σαν κλασικό Κ-Series μπορεί να είναι έτοιμο για φλάτζα ή να έχει φλατζάρει στο παρελθόν και να έχει επισκευαστεί, με σωστό ή λάθος τρόπο. Μπορείς να κοιτάξεις για τα τυπικά σημεία δηλαδή άνοδο θερμοκρασίας, λεκέδες στα λάδια ή μέσα στο δοχείο διαστολής κ.λπ. Επίσης, πριν αγοράσεις κάποιο, πέρνα το μια βόλτα από Λούρμπα στους Αγίους Αναργύρους να το τσεκάρει.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Γιατί θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο με k series μοτέρ ;
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 05, 2013 2:59 pm
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Eυχαριστω πολυ για τις συμβουλες. Προφανως το θεμα με τη φλαντζα ειναι η αχιλλειος πτερνα του αυτοκινητου. Επειδη δεν κανω ομως πολλα km το χρονο αν βρω καποιο σωστο δεν θα με πτοησει ο k-series. Και στο φιναλε, το ηθελα τοτε και δεν το πηρα απο τυχη, αφου δεν βρεθηκε καποιο καινουργιο. "Με φυλαξε ο θεος;" Μπορει, γιατι αλλο να δωσεις 22.500Ε που εκανε τοτε και αλλο...το 1/5 περιπου που κανει σημερα. Οποτε θα αντεξω τις παραξενιες του. Απλα δε θελω να παρω κατι πιο αργο μονο και μονο για την αξιοπιστια και δεν θελω λογω αγωνων να παω σε κατι πιο καινουργιο και αρα πολυ ακριβοτερο. Πρεπει επιτελους να τελειωσει και αυτο το Kadett...
Σε τι km περιπου εκαιγε τη φλατζα;
Σε τι km περιπου εκαιγε τη φλατζα;
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Κατά μέσο όρο από 60000 ως 120000 περίπου, ανάλογα τη χρήση και την...τύχη. Αν δεν το σκίζεις κρύο αντέχει προφανώς παραπάνω. Εγώ έχω αυτή τη στιγμή περίπου 100.000 κμ και δεν μου έχει κάψει φλάντζα από όταν είχα κάνει υπερκυβισμό και αναγκαστικά την είχα αλλάξει στα 60.000 περίπου χιλιόμετρα (έχω το 105).
Life is too short not to...
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 05, 2013 2:59 pm
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Ευχαριστω crAss.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: ZR160
Λανθασμένη σχεδιάσει συστήματος ψύξεις σε συνδυασμό με κακής ποιότητας υλικών.htsopelas έγραψε:γιατι οι Κ καινε φλαντζα?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες