Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβαστο

Problems
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
Επικοινωνία:

Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβαστο

Δημοσίευση από ANTKX »

Είναι ένα αμάξι που λατρεύω αλλά τα προβληματάκια του ώρες ώρες δεν τα χωράει ο νου σας .

1) πριν από μερικές μέρες παρατήρησα τα στοπ του συνέχεια αναμμένα .. διαπίστωσα ότι το πλαστικάκι που υπάρχει στο πενταλ του φρένου και απομονώνει το κύκλωμα όταν δεν είναι πατημένο το φρένο σκόρπισε

2) την ίδια μέρα προχωρούσα στη Σόλωνος και στο φανάρι σβήνει. πρόσεξα ότι η πρώτη ένδειξη που άναψε πριν ακινητοποιηθεί ήταν η μπαταρία .παρόλο που τα φώτα και τα αλάρμ ανάβανε, με κάνανε στην άκρη σπρώχνοντας κούνησα τον πόλο και πήρε μπροστά από τότε ενσωμάτωσα ένα καρφάκι στον πόλο για να σφίγγει καλύτερα ο πόλος και το καλώδιο.

3) Το καλοριφέρ όταν ήταν στην επιλογή τον ποδιών έβγαζε κρύο αέρα . διαπιστώθηκε ότι είχε τρυπήσει το "κύκλωμα" κάμπου στο ταμπλό .ακόμα συνεχίζει να το κάνει σε μικρότερο βαθμό ,στο μέλλον θα αναζητήσω αν έχουν κάνει κάποια "πατάτα" με το aircodition το οποίο όταν το πήρα πριν δυο χρόνια δούλευε (όχι τα προβλεπόμενα) αλλά τώρα δεν δουλεύει καθόλου

4) Άλλαξα μπλοκ μηχανής το οποίο αποδείχτηκε ότι είχε κρακ αφού μου ξαναανέβασε θερμοκράσια και έγιναν τα λάδια σούπα και η καινούργια φλάντζα σκουπίδι. Έβαλα εποξική κόλλα και τώρα δουλεύει μια χαρά

5)Συγγενικό μου πρόσωπο που έχει το ίδιο μοντέλο έψαχνε να βρει δυο παράθυρά του τα οποία ξεκόλλησαν από τους οδηγούς .Έβγαλε παράθυρα από όχημα για ανταλλακτικά και τα έβαλε στο δικό του

6)Το ίδιο πρόσωπο ενώ από το 90 είχε αλλάξει δύο αντλίες βενζίνης, όταν είχε ζεστή το κοπανούσε σε διάφορα σημεία και έπαιρνε μπροστά. μετά από ψάξιμο έμαθε ότι στο ταμπλό πίσω από το τασάκι υπάρχει το ρελέ της αντλίας βενζίνης .το άλλαξε και δεν παρουσιάστηκε ξανά

7) Σε βροχή μπάζουν και τα δυο αυτοκίνητα νερά .το ένα μπάζει και στο πορτπαγκαζ. προφανώς στην ηλιοροφή θέλουν καθάρισμα τα σωληνάκια που αποβάλουν το νερό της βροχής .

Αυτά για την ώρα προσμένω τις δικές σας εμπειρίες και λύσεις που δώσατε για τα ροβεράκια σας.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβασ

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Τι να σου πω φίλε μου, μάλλον είσαι λίγο άτυχος με το αυτοκίνητο, γιατί γενικά είναι πολύ αξιόπιστο και δεν βγάζει προβλήματα, πέραν φυσικών φθορών που είναι λογικές για την ηλικία του. Είχα ακριβώς το ίδιο μοντέλο και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος. Το ίδιο ευχαριστημένοι είναι και άλλοι κάτοχοι που ξέρω εντός και εκτός του club.

Γενικά στα προβλήματα που αναφέρεις:
ANTKX έγραψε:Είναι ένα αμάξι που λατρεύω αλλά τα προβληματάκια του ώρες ώρες δεν τα χωράει ο νου σας .

1) πριν από μερικές μέρες παρατήρησα τα στοπ του συνέχεια αναμμένα .. διαπίστωσα ότι το πλαστικάκι που υπάρχει στο πενταλ του φρένου και απομονώνει το κύκλωμα όταν δεν είναι πατημένο το φρένο σκόρπισε
Θεωρώ ότι είναι κάτι σπάνιο να συμβεί, αλλά συμβαίνει (η ατυχία που λέγαμε).
2) την ίδια μέρα προχωρούσα στη Σόλωνος και στο φανάρι σβήνει. πρόσεξα ότι η πρώτη ένδειξη που άναψε πριν ακινητοποιηθεί ήταν η μπαταρία .παρόλο που τα φώτα και τα αλάρμ ανάβανε, με κάνανε στην άκρη σπρώχνοντας κούνησα τον πόλο και πήρε μπροστά από τότε ενσωμάτωσα ένα καρφάκι στον πόλο για να σφίγγει καλύτερα ο πόλος και το καλώδιο.
Αυτό με τον πόλο της μπαταρίας συμβαίνει σε πολλά αμάξια. Και στα 2 crx που είχα/έχω στους πόλους είχα βάλει προσθήκες από αλουμινόχαρτο για να σφίγγουν σωστά και να μην "παίζουν". Δεν ξέρω, ίσως φταίει ότι οι πόλοι είναι πιο μικροί απ' ότι θα πρεπε?? :despair: Πάντως σίγουρα δεν είναι πρόβλημα του αυτοκινήτου.
3) Το καλοριφέρ όταν ήταν στην επιλογή τον ποδιών έβγαζε κρύο αέρα . διαπιστώθηκε ότι είχε τρυπήσει το "κύκλωμα" κάμπου στο ταμπλό .ακόμα συνεχίζει να το κάνει σε μικρότερο βαθμό ,στο μέλλον θα αναζητήσω αν έχουν κάνει κάποια "πατάτα" με το aircodition το οποίο όταν το πήρα πριν δυο χρόνια δούλευε (όχι τα προβλεπόμενα) αλλά τώρα δεν δουλεύει καθόλου
Φυσική φθορά δυστυχώς. Πόσο μάλλον δε αν δεν συντηρούσες το σύστημα ψύξης όλα αυτά τα χρόνια που έχεις το αυτοκίνητο.
4) Άλλαξα μπλοκ μηχανής το οποίο αποδείχτηκε ότι είχε κρακ αφού μου ξαναανέβασε θερμοκράσια και έγιναν τα λάδια σούπα και η καινούργια φλάντζα σκουπίδι. Έβαλα εποξική κόλλα και τώρα δουλεύει μια χαρά
Επίσης, δύσκολο να συμβεί. Συγκεκριμένα είχα πάρει το δικό μου 416 με καμμένη φλάντζα κι επειδή δεν είχα λεφτά να το φτιάξω το κυκλοφορούσα 2 μήνες έτσι. Τι θερμοκρασίες είχε σηκώσει δε λέγεται, τι κολάρα μου σκαγε, τι το ψυγείο μου άνοιξε... το μπλόκ δεν είχε πάθει τίποτα (τουλάχιστον έτσι φαινότανε). Παρεπιπτόντως έχω ακόμα αυτόν τον κινητήρα σπίτι μου και κάθεται. Αν τον θες στον χαρίζω. Πάρτον, λύστον, έλεγξέ τον και αν είναι οκ πάρε το μπλοκ και βάλτο στο δικό σου.
5)Συγγενικό μου πρόσωπο που έχει το ίδιο μοντέλο έψαχνε να βρει δυο παράθυρά του τα οποία ξεκόλλησαν από τους οδηγούς .Έβγαλε παράθυρα από όχημα για ανταλλακτικά και τα έβαλε στο δικό του
Φυσικη φθορά, επίσης.
6)Το ίδιο πρόσωπο ενώ από το 90 είχε αλλάξει δύο αντλίες βενζίνης, όταν είχε ζεστή το κοπανούσε σε διάφορα σημεία και έπαιρνε μπροστά. μετά από ψάξιμο έμαθε ότι στο ταμπλό πίσω από το τασάκι υπάρχει το ρελέ της αντλίας βενζίνης .το άλλαξε και δεν παρουσιάστηκε ξανά
Αυτό είναι κλασσικό πρόβλημα των Honda της εποχής (μη ξεχνάς ότι το αγγλάκι σου έχει ιαπωνικές ρίζες). Κι εγώ το έμαθα με τον δύσκολο τρόπο, δλδ άλλαξα πρώτα αντλία.
7) Σε βροχή μπάζουν και τα δυο αυτοκίνητα νερά .το ένα μπάζει και στο πορτπαγκαζ. προφανώς στην ηλιοροφή θέλουν καθάρισμα τα σωληνάκια που αποβάλουν το νερό της βροχής .
Κι εμένα έμπαζε νερά από το πορτπαγκάζ. Τι να κάνουμε, λάστιχα είναι, φθείρονται. Σε όλα τα αυτοκίνητα συμβαίνει κάποια στιγμή.
Αυτά για την ώρα προσμένω τις δικές σας εμπειρίες και λύσεις που δώσατε για τα ροβεράκια σας.
Αυτά. :welc:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
Επικοινωνία:

Re: Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβασ

Δημοσίευση από ANTKX »

Φίλε Τάσο και εγώ τα θεωρώ πολύ αξιόπιστα αυτοκίνητα ,το συγγενικό πρόσωπο που αναφέρω είναι ο πατέρας μου.
Έτσι αποφάσισα να πάρω το δικό μου για ανταλλακτικά ,έχοντας ως στόχο να μεταφέρω το αυτόματο κιβώτιο από το δικό μου στου πατέρα μου (λόγω αναπηρίας μου επιβάλλεται νομικά ως απαραίτητη προϋπόθεση το αυτόματο κιβώτιο στην οδήγηση για αυτό χρειαζόταν απαραίτητα η μανούβρα της μετατροπής) . Ο μηχανικάρας του πατέρα μου τον έπεισε να μη κάνει τη μετατροπή γιατί και το δικό μου ισχυρίστηκε ότι ήταν σε καλή κατάσταση και ήταν κρίμα να το "σκοτώσει" .Ο μηχανικάρας ισχυρίστηκε ότι έκανε τα απαραίτητα για να το φέρει σε αξιόπιστη κατάσταση. Έκανε ρεκτιφιέ στο καπάκι και στο πρώτο ταξίδι άρχισε να βγάζει καπνό από την εξάτμιση .είπε ότι έφταιγε το καπάκι που είχε κενό και ότι με εποξική κόλα και ρεκτιφιέ θα το έφερνε στα ίσα .το φοβηθήκαμε αυτό ως λύση και βρήκαμε ολόκληρη μηχανή 200,00 ευρώ(αυτή με το κρακ στο μπλοκ που δεν είχαμε προσέξει) του δώσαμε το καπάκι χρέωσε ρεκτιφιέ (που αποδεδειγμένα πλέον δεν έκανε) αλλά μετά από λίγα χιλιόμετρα ανέβασε θερμοκρασία στο τέρμα !!! Από εκεί και πέρα το αμάξι το ανέλαβε ο αδερφός μου ο οποίος διαπίστωσε 3/10 απόκλιση στο πρώτο μπλοκ που υποτίθεται ο μηχανικάρας εφάρμοσε τα δυο ρεκτιφιαρισμένα καπάκια .Επίσης διαπίστωσε κρακ στην εξαγωγή καυσαερίων κάτι που ένας σωστός μηχανικός το βλέπει όταν ανοίγει το καπάκι δύο φόρες.Με όλα αυτά θέλω να δείξω ότι όσο αξιόπιστο και αν είναι ένα αμάξι άμα πέσει σε λάθος χέρια καταντάει φόλα και αυτό το έζησα στο πετσί μου και σε ζημίες στο δρόμο και σε κόστος.Όσο για τον κινητήρα που λες με μεγάλη μου χαρά τον θέλω αφού δεν πρόκειται να το αφήσω ως αμάξι .
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβασ

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Αστο, μη το ψάχνεις με τους μηχανικούς. Γεμίσαμε απατεώνες, λαμόγια και πουστράκια. Για σωστό συνεργείο μπορείς να συμβουλεύεσαι το club, κι αυτό αφού πρώτα λες εδώ το πρόβλημά σου και δε βρίσκουμε κάποια λύση. ;)

Το μοτέρ όποτε θες έρχεσαι και το πέρνεις. Το 'χω κάτι χρόνια εδώ, με σκοπό κάποια στιγμή να το επισκεύαζα, αλλά τελικά μόνο χώρο μου πιάνει. Καλύτερα να το πάρει κάποιος που το χρειάζεται.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβασ

Δημοσίευση από takinennn »

Το πορτ παγκαζ βαζει νερα απο δυο κλαπετα που υπαρχουν για την κυκλοφορια αερα της καμπινας. Τα κλαπετα αυτα ειναι στον πισω προφυλακτηρα απο τις πλαινες πλευρες τους. Αυτα ή δεν κανουν καλη στεγανοποιηση ή σχιστηκαν ή κατασρταφηκαν απο καποια μικροσυγκρουση.
Ολα τα υπολοιπα "προβληματα" ειναι τυχαια ή φισιολογικη φθορα εκτος απο τα τζαμια που ξεκολαν οι βασεις στα 10 χρονια καθως επισης και το υδραργυρικο ρελε ασφλειας πισω απο το σταχτοδοχειο που κοβει την βενζινη.

Ειναι πολυ αξιοπιστο αμαξι καθε μερα στεναχωριεμαι που το εδωσα. Αλλα δεν μπορω να εχω 1600 κ.εκ. για καθημερινο αμαξι.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβασ

Δημοσίευση από i-VTec »

Αυτό το ρελέ έχει χαλάσει σε όλα τα παλιά χόντα που ξέρω...μόνο σε μένα δεν έχει χαλάσει ποτέ σε κανένα απ'τα 2 gti.

Όπως και οι αεραγωγοί πίσω στον προφυλακτήρα είναι μια χαρά. Βασικά το αμάξι δεν έβαζε ποτέ νερά, εκτός από μια περίοδο που τα έβαζε απτο παρμπριζ και δε το είχα πάρει χαμπάρι.
Εικόνα
ANTKX
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Τρί Ιουν 12, 2012 11:51 am
Επικοινωνία:

Re: Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβασ

Δημοσίευση από ANTKX »

Ένας αξιόπιστος τρόπος να διαπιστώσει κανείς αν έχει πρόβλημα το ρελέ της αντλίας και δεν παίρνει μπροστά είναι να κουνήσει τη πλεξούδα του ρελέ ή να κοπανήσει ελαφρά τη κονσόλα σε σημείο που βρίσκεται δίπλα σε αυτό.
Rover 216-416 GSI(200-400XW, R8) 89-95 για πάντα !!!
mousas
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 05, 2013 6:08 pm
Επικοινωνία:

Re: Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβασ

Δημοσίευση από mousas »

kalhspera sas telika uparxei akoma to moter ?? pou diavasa pio panw ?? :)
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβασ

Δημοσίευση από Tasos_7R »

mousas έγραψε:kalhspera sas telika uparxei akoma to moter ?? pou diavasa pio panw ?? :)
Καταρχήν καλωσήρθες στο Mg-Rover Club. :welc: Αν λες για το δικό μου μοτέρ, ναι υπάρχει, αλλά το χω τάξει στον Αντρέα, όπως βλέπεις παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς δεν κάνει για το δικό σου αμάξι.

Καλό θα ήταν, επίσης, να μας πεις δυο λόγια για σένα στην αντίστοιχη ενότητα: viewforum.php?f=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Rover 416 GSI 90-94 & Προβλήματα που σε στέλνουν αδιάβασ

Δημοσίευση από panagiotis x. »

Είμαι κι εγώ κάτοχος ίδιου αμαξιού και το θεωρώ πολύ αξιόπιστο, όπως γράψατε κι εσείς! Σπάνια να σου βγάλει κάποιο πρόβλημα,ειδικά μηχανικό...

Τώρα όσον αφορά με τα προβλήμα που αναφέρθηκαν , αυτό με το πλαστικό κομμάτι στο πεντάλ του φρένου και τον πόλο της μπαταρίας δε μου έχουν συμβεί ποτέ. Όσο για ρωγμή στο block, δεν τίθεται θέμα! Το μοτέρ είναι διαμάντι και αντέχει πολλά σκισίματα! Ούτε με το καλοριφέρ αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα (τουλάχιστον ακόμα) ίσως γιατί το δικό μου δεν έχει a/c.

Τα μικρο-προβληματάκια που μου έχουν παρουσιαστεί είναι:

α) το κλασσικό πλέον με το χαζο ρελέ της βενζίνης που το 'χω κι εγώ για αλλαγή. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι μου το παρουσιάζει (συνήθως,όχι πάντα) , οπότε παίζει ρόλο και η θερμοκρασία μάλλον. Πάντως όταν μου είχε παρουσιαστεί πριν από καιρό και είχα πάει στο συνεργείο, μου είχε καθαρίσει τη φίσα που κουμπώνει(κάτι τέτοιο) και σταμάτησε να το κάνει για αρκετό διάστημα

β) με το αριστερό παράθυρο και το τζάμι που ξεκόλλησε από τον οδηγό. Φυσική φθορά όπως αναφέρθηκε αλλά με παίδεψε αρκετά ώσπου να το φτιάξω...

γ) είχα κι εγώ κάποια υγρασία στη μοκέτα του πορτ παγκάζ αλλά οφειλόταν στο ότι ήταν βουλωμένη η τρυπούλα της ηλιοροφής που φεύγουν τα νερά + ότι δεν ήταν καλά σφιγμένες οι βίδες των φαναριών, οπότε έπαιρνε κι από 'κει υγρασία.
Αυτό για τα κλαπέτα που υπάρχουν στον πίσω προφυλακτήρα ομολογώ πως δεν το ήξερα! Θα το 'χω κατά νου από δω και πέρα :up:

δ) ένα ακόμα προβληματάκι που έχω αντιμετωπίσει είναι με την πλακέτα του ντιστριμπιτέρ που μπορεί να καεί και να σ'αφήσει στη μέση του δρόμου, αν και γενικά σου δείχνει κάποια συμπτώματα πιο μπροστά για να ψιλιαστείς ότι είναι στα τελευταία της... Συμβαίνει αραιά και που, μπορεί και καθόλου (αν δεν είναι γνήσια ίσως να συμβεί πιο σύντομα). Πρόβλημα φυσιολογικής φθοράς στην πορεία του χρόνου, απλά το αναφέρω γιατί μου 'χει τύχει.

Αυτά παίδες! :)
Rover 416GSi '92
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προβλήματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες