Σελίδα 1 από 1

Υγραεριοκινητο rover

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 01, 2012 11:33 am
από antonis132
Σκεφτομαι να κανω μετατροπη το rover 200 1.4 σε υγραεριοκινητο, μιας και με τα τωρινα δεδομενα λιτρο βενζινης στο 1.82 και υγραεριου στο 0.87, δινω το μηνα 250Ε για καυσιμα,βασικες μεταφορες, πιστευω να το κανω αποσβεση στους 10 μηνες
Εχω το ροβερακι που δεν υπαρχει αγοραστικο κοινο που να ενδιαφερεται να αγορασει μεταχειρισμενο 12ετιας με αξια στα 1.000Ε,εχω ριξει υλικα πανω και κανω απροβληματιστα χιλιομετρα αν και η καλυτερη λυση θα ηταν η αντικατασταση με ενα smart πετρελαιο μιας και ειναι απο τα λιγα με 3.3λιτρα καταναλωση δεν πληρωνει τελη και μειωμενα ασφαλιστρα αλλα δεν παιζει απο χρημα για την αντικατασταση και να ειχα καποια λιγα χρηματα δεν θα τα εδινα σε αυτο το διαστημα για αγορα αυτοκινητου ειτε καινουριο ειτε μεταχειρισμενο
Βρηκα εναν εγκαταστατη που δουλευει με lovato και μεχρι στιγμης μου εχει κανει την καλυτερη τιμη στα 900Ε και το κτεο δικο μου,εχω και εναν ακομη που δουλευει με Prins ολλανδικο συστημα με ιαπωνικα μπεκ και περιμενω τιμη
Λοιπον το εψαξα λιγακι και αυτο ειναι συστημα 4ης γεννιας δηλαδη η δεξαμενη δεν εχει αντλια το καυσιμο πηγαινει με τιν πιεση αποθηκευσης στον πνευμονα οπου και αεριοποιειται και επειτα στα μπεκ(αεριου) οπου ψεκαζεται σε αερια μορφη. Ο εγκαταστατης μου επεμενε οτι για να εχω καλη αποδοση το υγραεριο θελει υψηλες θερμοκρασιες οποτε θα βαλουμε και ενα καινουριο θερμοστατη 88 για σιγουρια.Οι κινητηρες rover μπορουν να δουλεψουν με εναλλακτικο καυσιμο το υγραεριο η θα δημιουργησει αραγε περαιτερω ζημιες στον κινητηρα οπως καψιμο φλατζας-βαλβιδες
Εχει κανει καποιος τετοια μετατροπη, τι λετε;

Re: Υγραεριοκινητο rover

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 01, 2012 7:18 pm
από nikolas
Από τα πιο σημαντικά θέματα στην υγραεριοκίνηση είναι η εγκατάσταση..και δυστυχώς υπάρχουν πολλοί τυχάρπαστοι στην κατηγορία..οπότε θα σου έλεγα να μην αρκεστείς στη φθηνότερη επιλογή, αλλά να ψάξεις να βρεις και εντυπώσεις για τον συγκεκριμένο εγκαταστάτη που θα επιλέξεις..
Από εκεί και πέρα, το μόνο που απ'όσο ξέρω θέλει προσοχή με το υγραέριο, είναι ότι επειδή κάνει τελειότερη καύση, θέλει προσοχή το μείγμα..νομίζω μερικά "κιτ" προσθέτουν και λάδι στην καύση για λίπανση του θαλάμου καύσης, αλλά στο λέω με επιφύλαξη..

Re: Υγραεριοκινητο rover

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 02, 2012 12:40 am
από K-mech
Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορούν να δουλέψουν με αέριο. Τα μέρη που ταλαιπωρούνται από την έλλειψη λίπανσης είναι οι βαλβίδες. Ο κύλινδρος δε νιώθει τη διαφορά. Γενικά η όλη υπόθεση με το νέο καύσιμο θέλει προσοχή, όχι γιατί το υγραέριο έχει κάτι παράξενο... ίσα ίσα που αντιστέκεται περισσότερο στη κρουστική καύση σε σχέση με τη βενζίνη, αλλά γιατί μιλάμε πρακτικά για νέο χάρτη καύσιμου-ανάφλεξης, και αυτό είναι ευθύνη του μηχανικού. (Συνήθως χρησιμοποιούν έτοιμα πακέτα εγκεφάλων ανά κινητήρα γιατί ελάχιστοι έχουν τα μέσα για να κάνουν γρήγορα μια αξιόπιστη ρύθμιση (δυναμόμετρο φρένου-αναλυτής καυσαερίων και όχι απλά ένας λ στην εξάτμιση)
Αν η μετατροπή γίνει με πολύ βασικά μέσα, (απλά μια παράκαμψη των μπεκ βενζίνης με την ανάλογη αναπροσαρμογή σε ποσότητα, και τέλος) να έχεις υπ όψη σου ότι ο κινητήρας θα χάνει λίγη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών όσο δουλεύει με αέριο. Ενώ με ένα σύστημα που μπορεί να παρέμβει και σε ρυθμίσεις ανάφλεξης μπορείς να έχεις μετά από κατάλληλη ρύθμιση ως και αύξηση της ισχύος με το αέριο.

Βεβαία δεν έχω ιδέα αν βγαίνει κάποιο περιποιημένο σύστημα διαχείρισης αεριού για την MEMS διαχείριση των Rover... όποτε όλα τα παραπάνω είναι πολύ γενικά και αόριστα.

Με ανησυχεί κάπως η τοποθέτηση θερμοστάτη που ανοίγει σε υψηλότερη θερμοκρασία... Ίσως μετά απ αυτό, το θερμικό σοκ που δέχεται η φλάντζα κεφαλής να είναι μεγαλύτερο τη πρώτη φορά που ανοίγει ο θερμοστάτης και κρύο νερό μπουκάρει στη καυτή κεφαλή.

Re: Υγραεριοκινητο rover

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 02, 2012 10:15 am
από antonis132
K-mech έγραψε:Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορούν να δουλέψουν με αέριο. Τα μέρη που ταλαιπωρούνται από την έλλειψη λίπανσης είναι οι βαλβίδες. Ο κύλινδρος δε νιώθει τη διαφορά. Γενικά η όλη υπόθεση με το νέο καύσιμο θέλει προσοχή, όχι γιατί το υγραέριο έχει κάτι παράξενο... ίσα ίσα που αντιστέκεται περισσότερο στη κρουστική καύση σε σχέση με τη βενζίνη, αλλά γιατί μιλάμε πρακτικά για νέο χάρτη καύσιμου-ανάφλεξης, και αυτό είναι ευθύνη του μηχανικού. (Συνήθως χρησιμοποιούν έτοιμα πακέτα εγκεφάλων ανά κινητήρα γιατί ελάχιστοι έχουν τα μέσα για να κάνουν γρήγορα μια αξιόπιστη ρύθμιση (δυναμόμετρο φρένου-αναλυτής καυσαερίων και όχι απλά ένας λ στην εξάτμιση)
Αν η μετατροπή γίνει με πολύ βασικά μέσα, (απλά μια παράκαμψη των μπεκ βενζίνης με την ανάλογη αναπροσαρμογή σε ποσότητα, και τέλος) να έχεις υπ όψη σου ότι ο κινητήρας θα χάνει λίγη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών όσο δουλεύει με αέριο. Ενώ με ένα σύστημα που μπορεί να παρέμβει και σε ρυθμίσεις ανάφλεξης μπορείς να έχεις μετά από κατάλληλη ρύθμιση ως και αύξηση της ισχύος με το αέριο.

Βεβαία δεν έχω ιδέα αν βγαίνει κάποιο περιποιημένο σύστημα διαχείρισης αεριού για την MEMS διαχείριση των Rover... όποτε όλα τα παραπάνω είναι πολύ γενικά και αόριστα.

Με ανησυχεί κάπως η τοποθέτηση θερμοστάτη που ανοίγει σε υψηλότερη θερμοκρασία... Ίσως μετά απ αυτό, το θερμικό σοκ που δέχεται η φλάντζα κεφαλής να είναι μεγαλύτερο τη πρώτη φορά που ανοίγει ο θερμοστάτης και κρύο νερό μπουκάρει στη καυτή κεφαλή.
οπως το περιγραφεις μεχρι τωρα σε 2 που ρωτησα η μετατροπη θα γινει με βασικα μεσα,τοποθετηση πανω τα πραγματα παρακαμψη των μπεκ βενζινης ,τον ρωταω αφου θα μπει παραλληλος εγκεφαλος δεν θα πρεπει να περνει πληροφοριες απο τον λ για το μειγμα, μου λεει οχι δεν χρειαζεται αυτος ο εγκεφαλος θα ειναι παραλληλος με τον δικο σου και τον συνδεουμε να περνει σημα απο τον πολλαπλασιαστη :eek:,επειτα μου ειπαν και οι 2 οτι το μειγμα θα ρυθμιστει στοιχειομετρικα στο ρελαντι και στις 2.500στρ και τελος ,βασικα στην πολη που μενω αυτος ειναι που κανει το 70% των μετατροπων και μετα ανοιχτηκαν και μερικες αντιπροσωπειες που μιλησα τηλεφωνικα για προσφορα και θα παω και απο κοντα,απλως μπηκα να ενημερωθω και για περισσοτερα πραγματα να ξερω τι να τους ρωτησω επειδη απο οτι καταλαβα η διαφορα θα παιξει στο ποσο καλα εχει το αντικειμενο ο εγκαταστατης και οχι τοσο στο συστημα
για ρεζερβουαρ σκεφτομαι ακομη ποιο θα επιλεξω δεν με πειραζει που θα μπει μικροτερο 38λιτρα αλλα οτι δεν θα εχω ρεζερβα με στεναχωρει
Για το θερμοστατη υπαρχει σε 82 και 88, αλλα αυτος που εχω μεσα ο εργοστασιακος ειναι 88, θα τον αλλαξουμε μια που θα βγει η πολλαπλη για να την τρυπησουν αλλα και για την υποψια οτι τον χειμωνα δεν ειχα καλη θερμανση παρολο που καθαριστηκαν τα σωληνακια του καλοριφερ και ο δεικτης δειχνει μεση

Re: Υγραεριοκινητο rover

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 02, 2012 5:13 pm
από K-mech
Τη ρύθμιση του μείγματος θα συνεχίσει να τη κάνει ο εργοστασιακός εγκέφαλος σου. Απλά αντί για τα μπεκ βενζίνης, θα οδηγεί τα μπεκ υγραερίου στα όποια θα προσθέτει ένα στάνταρ offset στο duty cycle ο παράλληλος "εγκέφαλος". Δεν είναι και τόσο λάθος σα λογική. Αρκεί η αρχική ρύθμιση να γίνει σωστά. Βεβαία η χασούρα ισχύος, λόγω χρονισμού ανάφλεξης που θα συνεχίζει να είναι για τη βενζίνη, θα υπάρχει. Αλλά απ τη στιγμή που ο εργοστασιακός εγκέφαλος δε μπορεί να έχει δυο προγράμματα μέσα και να τα αλλάζει ανάλογα με το καύσιμο, και επειδή προφανώς δε μπορείς να αποκλείσεις το ενδεχόμενο να δουλέψεις και με βενζίνη κάποια στιγμή, είσαι αναγκασμένος να δουλέψεις με τις χαμηλότερες τιμές adnavce που χρειάζεται η βενζίνη. (Προφανώς ανεβαίνει πολύ το κόστος ενός συστήματος με εναν ικανό εγκέφαλο που αλλάζει όλες τις παραμέτρους σε λειτουργία με υγραέριο)
Το υγραέριο επειδή είναι υψηλών οκτανίων, καίγεται άνετα σε σχετικά φτωχά μείγματα χωρίς παρατράγουδα (πειρακια), καθώς είναι πιο βραδύκαυστο (θέλει περισσότερο ignition advance απ ότι η βενζίνη). Με αυτό το τρόπο όμως (φτωχό μείγμα και λίγο advance) έχεις πολύ αυξημένη θερμοκρασία καυσαερίων και εύκολα οι αισθητήρες λ παραδίδουν πνεύμα.
Γι αυτό γενικά θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Επειδή μπορεί να δουλεύει μια χαρά το μοτέρ με φτωχό μείγμα και πολύ υψηλές θερμοκρασίες καυσαερίων, ενώ με τη βενζίνη αντιλαμβάνεσαι ευκολότερα το πρόβλημα (ρεταρίσματα ή πειράκια στο φορτίο).
Βεβαία σε ένα σχετικά παλιό μοτέρ που δεν έχει "500ους" λ και καταλύτες, αλλά έναν και μάλιστα αρκετά μακριά απ τους άυλους εξαγωγής της κεφαλής, δε νομίζω ο λ έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα.

Για το θερμοστάτη δεν μπορώ να πω κάτι. Αν το εμπιστεύεσαι εσύ το θέμα της φλάντζας εγώ πάω πάσο (ο κίνδυνος φλατζαρισματος είναι ανεξάρτητος απ την επιλογή καυσίμου)

Re: Υγραεριοκινητο rover

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 25, 2016 2:14 pm
από nick 75 rover
εχει τοποθετήσει κανεις σε 75 1.8? υπάρχει εμπειρία? αν εχει ακουσει κανεις...

Re: Υγραεριοκινητο rover

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 25, 2016 8:57 pm
από R414
nick 75 rover έγραψε:εχει τοποθετήσει κανεις σε 75 1.8? υπάρχει εμπειρία? αν εχει ακουσει κανεις...

Γενικως δεν ειναι μοτερ που μπορουν να δεχτουν επεμβασεις και ειδικα σε οτι αφορα σε θερμοκρασιες κλπ εγω δεν το βαζα με τπτ..εργοστασιακα που ειναι παθαινουν θερμικα σοκ οχι με γκαζι κι ολας..