Γι'αυτό το δεν έγινε και κάτι, έχω πολλές επιφυλάξεις..ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου Kseries 1.8 που όλο το λάδι είχε γίνει ζελέ και είχε κατακαθίσει στο κάρτερ και βουλώσει ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε..Αν δεν το δει κάποιος, ειλικρινά ότι και να περιγράψω θα του φανεί απίστευτο. Ακόμα δεν έχω μάθει εκείνος ο φωστήρας μηχανικός που το είχε φτιάξει τι λάδι είχε βάλει μέσα και έγινε ζελέ/πουρές όπως θέλετε φανταστείτε το.kostas200vi έγραψε:Δεν κάνει αλλά εάν δεν εχεις άλλη λυση δεν εγινε και κάτι.panagiotis x. έγραψε:Κορυφαίο
Υ.Γ. Τα φουλ συνθετικά λυπαντικά ''δεν κάνει'' να τα ανακατεύεις με ορυκτέλαια πάντως απ'όσο ξέρω (πχ σε περίπτωση που χρειαστεί να προσθέσεις λάδι). Διορθώστε με αν κάνω λάθος
Tutorial safe repair Rover K series engine
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Εννοούσα λάδια συνθετικά διαφορετικού ιξώδες.....τώρα είδα το "ορυκτέλαια"nikolas έγραψε:Γι'αυτό το δεν έγινε και κάτι, έχω πολλές επιφυλάξεις..ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου Kseries 1.8 που όλο το λάδι είχε γίνει ζελέ και είχε κατακαθίσει στο κάρτερ και βουλώσει ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε..Αν δεν το δει κάποιος, ειλικρινά ότι και να περιγράψω θα του φανεί απίστευτο. Ακόμα δεν έχω μάθει εκείνος ο φωστήρας μηχανικός που το είχε φτιάξει τι λάδι είχε βάλει μέσα και έγινε ζελέ/πουρές όπως θέλετε φανταστείτε το.kostas200vi έγραψε:Δεν κάνει αλλά εάν δεν εχεις άλλη λυση δεν εγινε και κάτι.panagiotis x. έγραψε:Κορυφαίο
Υ.Γ. Τα φουλ συνθετικά λυπαντικά ''δεν κάνει'' να τα ανακατεύεις με ορυκτέλαια πάντως απ'όσο ξέρω (πχ σε περίπτωση που χρειαστεί να προσθέσεις λάδι). Διορθώστε με αν κάνω λάθος
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση!
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα
Με τις υγειες σας
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση!
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα
Με τις υγειες σας
.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση!
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα
Με τις υγειες σας
νομιζω οτι εχει δικιο ο θανος ......
παρε μ ενα τηλ γιατι παω πολυκαστρο το σκ και θα κανω λαδια-φιλτρο την παρασκευη και θελω τα φωτα σου ....
επιδι με τα λαδια δν το εχω ....
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
nikolas έγραψε:Γι'αυτό το δεν έγινε και κάτι, έχω πολλές επιφυλάξεις..ανοίχτηκε μπροστά στα μάτια μου Kseries 1.8 που όλο το λάδι είχε γίνει ζελέ και είχε κατακαθίσει στο κάρτερ και βουλώσει ό,τι υπήρχε και δεν υπήρχε..Αν δεν το δει κάποιος, ειλικρινά ότι και να περιγράψω θα του φανεί απίστευτο. Ακόμα δεν έχω μάθει εκείνος ο φωστήρας μηχανικός που το είχε φτιάξει τι λάδι είχε βάλει μέσα και έγινε ζελέ/πουρές όπως θέλετε φανταστείτε το.kostas200vi έγραψε:Δεν κάνει αλλά εάν δεν εχεις άλλη λυση δεν εγινε και κάτι.panagiotis x. έγραψε:Κορυφαίο
Υ.Γ. Τα φουλ συνθετικά λυπαντικά ''δεν κάνει'' να τα ανακατεύεις με ορυκτέλαια πάντως απ'όσο ξέρω (πχ σε περίπτωση που χρειαστεί να προσθέσεις λάδι). Διορθώστε με αν κάνω λάθος
το εχω δει ετσι ειχαν γινει στο Bmw οταν το ειχα προτο παρει ... ελυσα τιν ταπα απο κατω και δεν ετρεξε σταγονα .....
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Εγώ το έλυσα δεν έχει ανοχές και είναι πεντακάθαρο.... καθρέφτης.thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση!
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα
Με τις υγειες σας
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
εσυ μονο για να μην μεινει απο μπαταρια το βαζεις μπροσταkostas200vi έγραψε:Εγώ το έλυσα δεν έχει ανοχές και είναι πεντακάθαρο.... καθρέφτης.thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση!
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα
Με τις υγειες σας
.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
αχαχαχαχαχαχα
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Τετ Απρ 12, 2006 11:04 am
- Τοποθεσία: γαλάζια ακτή - λαγονήσι
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
thanos_s έγραψε:εσυ μονο για να μην μεινει απο μπαταρια το βαζεις μπροσταkostas200vi έγραψε:Εγώ το έλυσα δεν έχει ανοχές και είναι πεντακάθαρο.... καθρέφτης.thanos_s έγραψε:Μπραβο παιδια μου!! να βαζετε το πιο ακριβο συνθετικο λαδι που βρισκετε στο εμποριο (και απο αγωνιστικα ακομα καλυτερα!)
Και να κανετε καθημερινες μικρες διαδρομες και γενικα καθημερινη χρηση!
Μετα απο λιγο καιρο λυστε μοτερ να δειτε τι ωραια προστασια παρεχει το φουλ συνθετικο (ειδικα το 300v) σε καθημερινη χρηση, χωρις κανενα προσθετο για προστασια απο την υγρασια, προσθετο για ψυχρη εκκινηση, και αλλα πολλα καλα
Με τις υγειες σας
xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa xa !!!!!! θεος ..... χα χα χα χαχ αχ χαχαχαχαχ
κωστα τι σου λεει ρε ο μικρος ??? χα χα χα χα χα χα χα χα χα .....
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Tutorial safe repair Rover K series engine
Ενα λαδι αγωνιστικων προδιαγραφων ειναι κατασκευασμενο να λειτουργει και να λιπαινει
σε συν8ηκες αγωνα με το γκαζι τερμα παντου.Δεν νομιζω οτι προστατευει περισσοτερο
το μοτερ σε ρυ8μους βολτας απ οσο ενα αρκετα καλο οχι αγωνιστικης χρησης λαδι..
Αλλωστε ποιος ο λογος χρησης του αν οχι αγωνας?Υπερβολη νομιζω
Επισης υπερβολη κατα τη γνωμη αλλαγη λαδιων 2500κμ που ανεφερ8ηκε παραπανω.
Ειναι ελαχιστα με τις σημερινες προδιαγραφες που δινουν οι σημερινοι κατασκευαστες για αλλαγη λαδιων.
Εγω αλλαζω κα8ε 5000 συνη8ως κυριως για ψυχολογικους λογους(τριχες δλδ) ενω μπορω να τα κρατησω ανετα μεχρι
7500+..Μην τρελενεσθε μερικοι τα μοτερ δεν ειναι απο ζαχαρη αντεχουν πιο πολλα απ οσο νομιζουμε.
Βεβαια ο κα8ενας πραττει αναλογα με τις ορεξεις του και τους φοβους του
σε συν8ηκες αγωνα με το γκαζι τερμα παντου.Δεν νομιζω οτι προστατευει περισσοτερο
το μοτερ σε ρυ8μους βολτας απ οσο ενα αρκετα καλο οχι αγωνιστικης χρησης λαδι..
Αλλωστε ποιος ο λογος χρησης του αν οχι αγωνας?Υπερβολη νομιζω
Επισης υπερβολη κατα τη γνωμη αλλαγη λαδιων 2500κμ που ανεφερ8ηκε παραπανω.
Ειναι ελαχιστα με τις σημερινες προδιαγραφες που δινουν οι σημερινοι κατασκευαστες για αλλαγη λαδιων.
Εγω αλλαζω κα8ε 5000 συνη8ως κυριως για ψυχολογικους λογους(τριχες δλδ) ενω μπορω να τα κρατησω ανετα μεχρι
7500+..Μην τρελενεσθε μερικοι τα μοτερ δεν ειναι απο ζαχαρη αντεχουν πιο πολλα απ οσο νομιζουμε.
Βεβαια ο κα8ενας πραττει αναλογα με τις ορεξεις του και τους φοβους του
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης