Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
Θελω να ρωτησω το 1400 παιρνει 4.5 η 4.8 λιτρα?
και κατι ακομα η χωρητικοτητα ειναι ιδια για ολα τα κ μοτερ 1400/1600/1800?
θελω απαντηση 100% ειναι σημαντικο
και κατι ακομα η χωρητικοτητα ειναι ιδια για ολα τα κ μοτερ 1400/1600/1800?
θελω απαντηση 100% ειναι σημαντικο
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
Έχω την εντύπωση ότι και το κάρτερ αλουμινίου και το μεταλλικό είχαν την ίδια χωρητικότητα..και νομίζω πως είναι max 4.5 λίτρα..δεν είμαι σίγουρος όμως..
- JIMMAR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
- Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
Όταν ο κινητήρας είναι στεγνός παίρνει 4,8 λίτρα.
Από αλλαγή σε αλλαγή θέλει 4,5 λίτρα.
Από αλλαγή σε αλλαγή θέλει 4,5 λίτρα.
ROVER 414si
101 ps = wheel power
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
χεχεχε ακριβεια ο δικος σου,δικε μου εεετσι?!!!
- JIMMAR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
- Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
ALEX_MGF έγραψε:χεχεχε ακριβεια ο δικος σου,δικε μου εεετσι?!!!
ROVER 414si
101 ps = wheel power
- prilepa_mg
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 07, 2007 10:28 am
- Τοποθεσία: paleo faliro
- Επικοινωνία:
Re: Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
ean alazume ke filtro perni 4.3-4.5 max.horis to filtro perni 4 l akrivos.ke ta dio karter exoune tin idia xorikotitanikolas έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι και το κάρτερ αλουμινίου και το μεταλλικό είχαν την ίδια χωρητικότητα..και νομίζω πως είναι max 4.5 λίτρα..δεν είμαι σίγουρος όμως..
200 COUPE the best .the GTI is back on the road
- JIMMAR
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 5:12 pm
- Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
prilepa_mg έγραψε:ean alazume ke filtro perni 4.3-4.5 max.horis to filtro perni 4 l akrivos.ke ta dio karter exoune tin idia xorikotitanikolas έγραψε:Έχω την εντύπωση ότι και το κάρτερ αλουμινίου και το μεταλλικό είχαν την ίδια χωρητικότητα..και νομίζω πως είναι max 4.5 λίτρα..δεν είμαι σίγουρος όμως..
ROVER 414si
101 ps = wheel power
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
Ευχαριστω πολυ
Κατι αλλο που με προβληματιζει πολυ και σπαω τι κεφαλι μ..Αλλαξα λαδια 10w/40 synthetic
Επισης εβαλα και καινουρια μπουζι τα ngk που φοραγα παντα.Το θεμα μου ειναι οτι το αμαξι μου δινει την εντυπωση οτι εχει κοψει αρκετα απο χαμηλα
Μετα απο πολλες ωρες μελετης πανω στα λαδια ειδα οτι τα workshop manual rover προτεινουν 10w/40
προδιαγραφων SG-SG/CD και η Caterham προτεινει τα COMMA semi-synthetic 10w/40 για τα Κ-series.Oμως τα πιο πολλα λαδια που βρισκω ειναι SL/CF σ αυτες τις ρευστοτητες.Εχουν αντικαταστα8ει η απλα τα βαζουν γτ ειναι συμβατα?
Να παρα8εσω και καποια λαδια που εχω βρει για τα επομενα μου να μου πειτε γνωμες:
1.Comma Eurolite semi-syn 10w/40
2.Mobil semi-syn 10w/40
3.Castrol magnatec 10w/40
Επισης διαβασα απο τα λεγομενα του Dave οτι με 5w/40 δουλευει καλυτερα η σειρα Κ
(αναφερει το valvoline synpower 5w/40 fully-synthetic)
4.valvoline synpower 5w/40 fully-synthetic
5.Comma fully-syn 5w/40
6.Castrol magnatec 5w/40
Tελος βρηκα της Comma το fully-syn 5w/50 με προδιαγραφες Motorsport - Race Track, Road and Rally/Suitable for replacing: ACEA A3 B3 API SL CF, SAE 5W-40, 10W-40 and 15W-40's in Motorsport applications
Στο τελος αναφερει αυτο:Not suitable for wet clutch applications.
Ειναι κατι που αφορα ολους μας και περιμενω γνωμες και αποψεις
Κατι αλλο που με προβληματιζει πολυ και σπαω τι κεφαλι μ..Αλλαξα λαδια 10w/40 synthetic
Επισης εβαλα και καινουρια μπουζι τα ngk που φοραγα παντα.Το θεμα μου ειναι οτι το αμαξι μου δινει την εντυπωση οτι εχει κοψει αρκετα απο χαμηλα
Μετα απο πολλες ωρες μελετης πανω στα λαδια ειδα οτι τα workshop manual rover προτεινουν 10w/40
προδιαγραφων SG-SG/CD και η Caterham προτεινει τα COMMA semi-synthetic 10w/40 για τα Κ-series.Oμως τα πιο πολλα λαδια που βρισκω ειναι SL/CF σ αυτες τις ρευστοτητες.Εχουν αντικαταστα8ει η απλα τα βαζουν γτ ειναι συμβατα?
Να παρα8εσω και καποια λαδια που εχω βρει για τα επομενα μου να μου πειτε γνωμες:
1.Comma Eurolite semi-syn 10w/40
2.Mobil semi-syn 10w/40
3.Castrol magnatec 10w/40
Επισης διαβασα απο τα λεγομενα του Dave οτι με 5w/40 δουλευει καλυτερα η σειρα Κ
(αναφερει το valvoline synpower 5w/40 fully-synthetic)
4.valvoline synpower 5w/40 fully-synthetic
5.Comma fully-syn 5w/40
6.Castrol magnatec 5w/40
Tελος βρηκα της Comma το fully-syn 5w/50 με προδιαγραφες Motorsport - Race Track, Road and Rally/Suitable for replacing: ACEA A3 B3 API SL CF, SAE 5W-40, 10W-40 and 15W-40's in Motorsport applications
Στο τελος αναφερει αυτο:Not suitable for wet clutch applications.
Ειναι κατι που αφορα ολους μας και περιμενω γνωμες και αποψεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος R414 την Δευ Μαρ 07, 2011 4:47 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
Καλώς ή κακώς εμένα δε με είχε απασχολήσει ποτέ έως τώρα η συγκεκριμένη μάρκα λαδιών που θα χρησιμοποιούσα. Αρκούμουν/αρκούμαι σ'αυτά που επιλέγει το συνεργείο και χρησιμοποιεί και συγκεκριμένα είναι τα Repsol 10w/40 (νομίζω semi-synthetic).
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
Re: Χωρητικοτητα καρτερ Κ-series
Διορ8ωση αυτα που εβαλα ειναι semi-syn oxi fully
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες