H είσοδος της λαδιερας συνδέεται με το σημείο απ όπου βγαίνουν οι αναθυμιάσεις του κινητήρα (συνήθως εκεί που βρίσκεται η PCV valve, από τη πλευρά του μοτέρ) και η έξοδος της λαδιερας συνδέεται πάνω στην εισαγωγή, εκεί που κανονικά θα συνδεόταν κατ ευθείαν οι αναθυμιάσεις του κινητήρα μέσω της PCV valve.
Πιθανότατα θα χρειαστεί να διατηρήσεις την PCV valve σε αυτή την περίπτωση, μιας και συνδέεται στη πολλαπλή εισαγωγής που βρίσκεται διαρκώς σε υποπίεση. Η PCV valve κλείνει όταν βρίσκεσαι σε χαμηλές στροφές και κυρίως στο ρελαντί για να μην υπάρχει αισθητό «vaccum leak» από τον στροφαλοθάλαμο του κινητήρα σε συνθήκες που αυτό θα γίνεται αισθητό. (ρελαντί, πολύ χαμηλά φορτία)
Πολλοί συνδέουν τη μία πλευρά της λαδιέρας στην έξοδο των αναθυμιάσεων του κινητήρα και απ την άλλη βάζουν απλά ένα φιλαράκι. Κατόπιν απλά φράζουν οτιδήποτε περισεύει στη πλευρά υποπίεσης της εισαγωγής. Εγώ προτιμώ πάντως τη πρώτη σύνδεση που ανάφερα.
btw δε θελω να σε χαλάσω αλλά η καταναλωση λαδιού που αναφερεις ειναι υπερβολική
(Υπερβολική για την όχι και τόσο μεγάλη πίεση που ασκείς στο μοτέρ, αν και δεν γράφεις ανά ποσά χιλιόμετρα είναι η κατανάλωση που αναφέρεις)
Αν είναι τσιμουχάκια βαλβίδων, τότε μικρό το κακό... Αλλά αν είναι από δαχτυλίδια κυλίνδρων, τότε κλαύτα Χαράλαμπε. Μόνο ρεκτιφιέ και rebuild σε σώζει, και δεν ξέρω ούτε καν αν αξίζει το κόπο αν δεν έχεις σχέδια για το μοτερ σου στο μέλλον.
[edit] Για να σιγουρευτώ ότι δε λέω κάτι που δεν ισχύει για τους K series σχετικά με το κύκλωμα αναθυμιάσεων, έλεγξα το rave manual και είδα αυτό.