kg empros
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2011 10:10 pm
- Επικοινωνία:
kg empros
Kalhspera se olous k kalh xronia,tha ithela thn boithia sas gia ena pragma pou skeftomai na kano sto mg tf tou 2004 1800.thelw na tou valo epiprostheto varos empros k tha ithela thn kalhterh lisi pou hparxei tha mporouse kapoios na mou apanthsei se auto?
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: kg empros
Καλώς ήρθες φίλε. Σε παρακαλώ γράφε με ελληνικά και μη γράφεις το ίδιο θέμα δυο φορές.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: kg empros
Τι ακριβώς θες να πετύχεις με το να βάλεις βάρος εμπρός?? Να αλλάξεις το ζύγισμα του αυτοκινήτου???
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: kg empros
Αν και δεν είμαι στο μυαλό του φίλου να ξέρω ακριβώς τι θέλει, απ'ότι έχω ακούσει, αρκετά παράπονα ιδιοκτητών TF ήταν ότι το βάρος μπροστά ήταν σχετικά μικρό με αποτέλεσμα να "σηκώνεται" η μούρη σε πολλά χιλιόμετρα δημιουργώντας κάποια αστάθεια..αυτό νομίζω δεν συνέβαινε στα F και έχει να κάνει ενδεχομένως με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του.Tasos_7R έγραψε:
Τι ακριβώς θες να πετύχεις με το να βάλεις βάρος εμπρός?? Να αλλάξεις το ζύγισμα του αυτοκινήτου???
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: kg empros
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό (όσοι έχουν TF μπορούν να μας πούνε), αλλά αν ισχύει νομίζω θα υπάρχουν καλύτερες λύσεις... κάποιο αεροδυναμικό βοήθημα... πιο "ψαγμένο" στήσιμο, κτλ... Δεν ήμουν ποτέ υπέρ της άυξησης του βάρους ενός αυτοκινήτου...nikolas έγραψε:Αν και δεν είμαι στο μυαλό του φίλου να ξέρω ακριβώς τι θέλει, απ'ότι έχω ακούσει, αρκετά παράπονα ιδιοκτητών TF ήταν ότι το βάρος μπροστά ήταν σχετικά μικρό με αποτέλεσμα να "σηκώνεται" η μούρη σε πολλά χιλιόμετρα δημιουργώντας κάποια αστάθεια..αυτό νομίζω δεν συνέβαινε στα F και έχει να κάνει ενδεχομένως με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του.Tasos_7R έγραψε:
Τι ακριβώς θες να πετύχεις με το να βάλεις βάρος εμπρός?? Να αλλάξεις το ζύγισμα του αυτοκινήτου???
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: kg empros
Με τα λεφτά που θα σου κοστίσει να βάλεις το βάρος εμπρός θα σου πρότεινα να πάρεις μια τετράδα μεταχειρισμένα λάστιχα και μια τετράδα τακάκια να μπεις πίστα και να μάθεις καλύτερα το δύστροπο μωρό σου ώστε να μπορείς να το κουμαντάρεις χωρίς να αλλάξεις εγκληματικά το ζύγισμα και την ισορροπία του με μαμά ισχύ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος crAss την Τετ Ιαν 12, 2011 11:29 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Life is too short not to...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: kg empros
Συνήθως αυτά χρησιμοποιούν, άλλα άντε τώρα να καταλήξεις πόσο επιπλέον βάρος να προσθέσεις και που..thanos_s έγραψε:Φυλλα μολυβδου ενδεχομενως?
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: kg empros
Συγνώμη για το «στεγνό» σχόλιο μου, αλλά δε μπορώ..
ΜΗ βάλεις επιπλέον άχρηστο βάρος πουθενά στο αυτοκίνητο.
Παίξε με τις πιέσεις των ελαστικών. (χαμηλότερες στο ελαφρύτερο άκρο)
Δες την ευθυγράμμιση σου και βάλε λίγη σύγκλιση μπροστά, στα όρια του κατασκευαστή, για να μειώσεις την ασάφεια της μούρης στα πολλά χιλιόμετρα.
Πέρνα καινούρια εργοστασιακά σινεμπλόκ ή έστω aftermarket πολυουρεθάνης που είναι σφιχτότερα και φτηνότερα.
Αν έχεις χαμηλωμένη-σκληρότερη ανάρτηση, ψήλωσε την λίγο με προσθήκες ή δε ξέρω γώ ποιον άλλο τρόπο έχεις (αν είναι coilover μπορείς να παίξεις λίγο με τη διαφορά ύψους μπρος πίσω)
Γενικά απέφυγε τα σκληρότερα αμορτισέρ μπροστά.
Αυτό που πετυχαίνεις με το βάρος, είναι να μαλακώνεις τα αμορτισέρ και τα ελατήρια σου… Το extra βάρος δε θα σου βελτιώσει τα όρια πρόσφυσης της μούρης γιατί πολύ απλά ότι σου δίνει σε κάθετης δύναμη, στο παίρνει και με το παραπάνω λόγω αυξημένης αδράνειας.
Επειδή το extra βάρος ουσιαστικά μαλακώνει την ανάρτηση, ο τροχός ακολουθεί καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου και αυτό σου δίνει μια πιο σίγουρη αίσθηση στο cruising.
Άλλο το "παίρνω κάτι που έχει ήδη πάνω του το αυτοκίνητο, με σκοπό να το πάω κάπου ευνοώντας τη ανατομή βάρους", και άλλο το να προσθέτω σαβούρα για τον ίδιο λόγο... Το δεύτερο είναι παρωχημένο σαν αντίληψη παππού που ξεκίνησε να οδηγεί το 60.
ΜΗ βάλεις επιπλέον άχρηστο βάρος πουθενά στο αυτοκίνητο.
Παίξε με τις πιέσεις των ελαστικών. (χαμηλότερες στο ελαφρύτερο άκρο)
Δες την ευθυγράμμιση σου και βάλε λίγη σύγκλιση μπροστά, στα όρια του κατασκευαστή, για να μειώσεις την ασάφεια της μούρης στα πολλά χιλιόμετρα.
Πέρνα καινούρια εργοστασιακά σινεμπλόκ ή έστω aftermarket πολυουρεθάνης που είναι σφιχτότερα και φτηνότερα.
Αν έχεις χαμηλωμένη-σκληρότερη ανάρτηση, ψήλωσε την λίγο με προσθήκες ή δε ξέρω γώ ποιον άλλο τρόπο έχεις (αν είναι coilover μπορείς να παίξεις λίγο με τη διαφορά ύψους μπρος πίσω)
Γενικά απέφυγε τα σκληρότερα αμορτισέρ μπροστά.
Αυτό που πετυχαίνεις με το βάρος, είναι να μαλακώνεις τα αμορτισέρ και τα ελατήρια σου… Το extra βάρος δε θα σου βελτιώσει τα όρια πρόσφυσης της μούρης γιατί πολύ απλά ότι σου δίνει σε κάθετης δύναμη, στο παίρνει και με το παραπάνω λόγω αυξημένης αδράνειας.
Επειδή το extra βάρος ουσιαστικά μαλακώνει την ανάρτηση, ο τροχός ακολουθεί καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου και αυτό σου δίνει μια πιο σίγουρη αίσθηση στο cruising.
Άλλο το "παίρνω κάτι που έχει ήδη πάνω του το αυτοκίνητο, με σκοπό να το πάω κάπου ευνοώντας τη ανατομή βάρους", και άλλο το να προσθέτω σαβούρα για τον ίδιο λόγο... Το δεύτερο είναι παρωχημένο σαν αντίληψη παππού που ξεκίνησε να οδηγεί το 60.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: kg empros
Κι εγώ πιστευω ότι καλύτερα να βαλεις ανάρτηση λάστιχά σινεμπλοκ και με ένα σωστό στήσιμο θα δεις διαφορά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες