Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης
Οι θυρίδες που περνάει το νερό στην κεφαλή για να την ψύξει από το εργοστάσιο (καλούπι) είναι κλειστές :
Για να της ανοίξουμε δηλαδή να γίνει κάπως ετσι:
και να έχουμε καλύτερη ψύξη της κεφαλής και μείωση θερμοκρασίας χρειαζόμαστε ένα dremel :
Η διαδικασία :
Πριν :
Και μετά :
Για να της ανοίξουμε δηλαδή να γίνει κάπως ετσι:
και να έχουμε καλύτερη ψύξη της κεφαλής και μείωση θερμοκρασίας χρειαζόμαστε ένα dremel :
Η διαδικασία :
Πριν :
Και μετά :
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 20, 2008 6:01 pm
- Επικοινωνία:
Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης
αποτελεσμα? διαφορες απο πριν?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης
Δεν έχει μπει ακομα επανω, αλλά το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο, η πατέντα είναι by Dave Andrews.spar@ έγραψε:αποτελεσμα? διαφορες απο πριν?
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης
Λογικα απο την στιγμη που θα εχει καλυτερη ροη το ψυκτικο υγρο, θα εχει και καλυτερη ψυξη! κατι παρομοιο με την ροικη στην κεφαλη, το ιδιο κανουν καποιοι και στους αυλου της αντλιας λαδιου οπως εχω κανει και γω...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης
αχααα...τις ειδα τις φωτος αλλα ετσι πως βλεπω την φωτογραφια "πριν" και "μετα" αυτο που καταλαβαινω
ειναι οτι ανοιξαν οι τρυπες οι ήδη υπαρχουσες με την εργασια πιο πολυ..σωστα?
ή ηταν εντελώς κλειστες και τις ανοιγουμε?
Εψαξα στην σελιδα και το βρήκα..
Waterway modifications
K series heads as they leave the factory are not always finished to the degree intended, quite often the waterways are left quite badly fettled to the extent that the waterway area is a lot less the the original production design. Since the K series has a very low volume of coolant it is necessary, especially on the exhaust side of the head, to improve the water passageways by opening to the maximum extent as originally envisaged by the designers. The pictures below show a typical pair of exhaust waterways as the head left the factory and the same waterways as modified. These modifications can substantially improve the water throughput of the head and assist cooling. Both the inlet and exhaust waterways can benefit in this way.
Οποτε δλδ με αυτον τον τρόπο διορθωνεις την ροη αν ενδεχομένως το εργοστασιο δεν την εκανε όπως έπρεπε, εεε?
Μάαααλιστααα....Το θέμα ειναι αν αυξηθει η ροη του νερου,ανοίγοντας σίγουρα θα κανει ψύξη θα πρεπει και η φλάντζα κυλινδροκεφαλης να ειναι ενισχυμένη σε αυτο το σημείο που περνάει ? ή δεν πειράζει?
εντάξει για έιναι δοκιμάσμένη λυση ειναι σιγουρα θετικό και ο Dave Andrew σιγουρα εγκυρος σε αυτα που προτείνει
ειναι οτι ανοιξαν οι τρυπες οι ήδη υπαρχουσες με την εργασια πιο πολυ..σωστα?
ή ηταν εντελώς κλειστες και τις ανοιγουμε?
Εψαξα στην σελιδα και το βρήκα..
Waterway modifications
K series heads as they leave the factory are not always finished to the degree intended, quite often the waterways are left quite badly fettled to the extent that the waterway area is a lot less the the original production design. Since the K series has a very low volume of coolant it is necessary, especially on the exhaust side of the head, to improve the water passageways by opening to the maximum extent as originally envisaged by the designers. The pictures below show a typical pair of exhaust waterways as the head left the factory and the same waterways as modified. These modifications can substantially improve the water throughput of the head and assist cooling. Both the inlet and exhaust waterways can benefit in this way.
Οποτε δλδ με αυτον τον τρόπο διορθωνεις την ροη αν ενδεχομένως το εργοστασιο δεν την εκανε όπως έπρεπε, εεε?
Μάαααλιστααα....Το θέμα ειναι αν αυξηθει η ροη του νερου,ανοίγοντας σίγουρα θα κανει ψύξη θα πρεπει και η φλάντζα κυλινδροκεφαλης να ειναι ενισχυμένη σε αυτο το σημείο που περνάει ? ή δεν πειράζει?
εντάξει για έιναι δοκιμάσμένη λυση ειναι σιγουρα θετικό και ο Dave Andrew σιγουρα εγκυρος σε αυτα που προτείνει
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης
ετσι ακριβως, το εργοστασιο σε καποια σημεια οπως το συγκεκριμενο δεν βαζει καθολου χερι, ειναι οπως βγαινει απο το καλουπι, γιαυτο και ειναι ετσι οπως ειναι, οσο για την φλατζα δεν χρειαζεται κατι... καμια φορα αυτα τα στενεματα σε θυριδες και οχι μονο προκαλουν αρκετα προβληματα και λεω οχι μονο γιατι πριν καιρο συναντησα μια περιπτωση σε ενα hunday που ειχε ενα τετοιο στενεμα(ηταν σχεδον φραγμενο) στον ενα αυλο της πολλαπλης εξαγωγης με αποτελεσμα την μειωμενη αποδοση τον θορυβο και αλλα διαφορα και να φανταστειτε πως το αμαξι ηταν καινουργιο, χρειαστηκε να αλλαξει μεχρι και κινητηρα ωσπου να βρουν το προβλημα...Οποτε δλδ με αυτον τον τρόπο διορθωνεις την ροη αν ενδεχομένως το εργοστασιο δεν την εκανε όπως έπρεπε, εεε?
Μάαααλιστααα....Το θέμα ειναι αν αυξηθει η ροη του νερου,ανοίγοντας σίγουρα θα κανει ψύξη θα πρεπει και η φλάντζα κυλινδροκεφαλης να ειναι ενισχυμένη σε αυτο το σημείο που περνάει ? ή δεν πειράζει?
εντάξει για έιναι δοκιμάσμένη λυση ειναι σιγουρα θετικό και ο Dave Andrew σιγουρα εγκυρος σε αυτα που προτείνει
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης
σωπα ρε συ...τς τς τς
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 08, 2010 10:32 am
- Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Re: Θυριδωμα στα νερα της κεφαλης
όχι Μου έκανε απλώς πολύ εντύπωσηγιατι πριν καιρο συναντησα μια περιπτωση σε ενα hunday που ειχε ενα τετοιο στενεμα(ηταν σχεδον φραγμενο) στον ενα αυλο της πολλαπλης εξαγωγης με αποτελεσμα την μειωμενη αποδοση τον θορυβο και αλλα διαφορα και να φανταστειτε πως το αμαξι ηταν καινουργιο, χρειαστηκε να αλλαξει μεχρι και κινητηρα ωσπου να βρουν το προβλημα...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης