Εκκεντρα,Ελατηρια,Γραναζια.....

Questions
Απάντηση
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Εκκεντρα,Ελατηρια,Γραναζια.....

Δημοσίευση από R414 »

+1000 :up:
ετσι νοιω8ω και εγω και οι περισσοτεροι πιστευω
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Εκκεντρα,Ελατηρια,Γραναζια.....

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

.. :-D αφου το συζητάμε...... Διάβαζα Προσφατα οτι ο Καταραμενος εχει το ποιο δυνατο EVO κάπου στα 1400.
Για να φτάσει να το κάνει να δουλευει με μεθανόλη καταφερνοντας ιπποδυναμη με χαμηλη πίεση υπερπλήρωσης και όλα αυτα αψηφώντας τον επίσημο βελτιωτη των Εvo απο
την αρχή με την σιγουριά του και τα κατάφερε επενδυοντας φυσικα αρκετο χρόνο και χρήμα.
Respect πάντως και συχαρητήρια αφου μας εκανε περήφανους ως Ελληνες και για την βελτίωση :up:

Ας πάρει φωτια το Φορουμ χαχαχαχαχαχαχαχα..................


Εικόνα


Πηγή : http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=99

Mitsubishi Evolution VIII Dragster 1400Ps
ΟΝ ΤΗΕ TOP OF THE WORLD

Οσα ξέρατε ως τώρα για την βελτίωση των Mitsubishi EVO ξεχάσετε τα! Ο Καταραμένος παίρνει το όπλο του, οπλίζει και εξολοθρεύει κάθε ίχνος αμφισβήτησης με σφαίρες μεθανόλης. Κυρίες και κύριοι, το δυνατότερο Mitsubishi ΕVO του πλανήτη είναι ελληνικό και με 1.400Ps κάνει την παγκόσμια σκηνή της βελτίωσης να... παραμιλάει!
Πιπέρας Μάνος

Οσα ξέρατε ως τώρα για την βελτίωση των Mitsubishi EVO ξεχάσετε τα! Ο Καταραμένος παίρνει το όπλο του, οπλίζει και εξολοθρεύει κάθε ίχνος αμφισβήτησης με σφαίρες μεθανόλης. Κυρίες και κύριοι, το δυνατότερο Mitsubishi ΕVO του πλανήτη είναι ελληνικό και με 1.400Ps κάνει την παγκόσμια σκηνή της βελτίωσης να... παραμιλάει!

Τέρμα τα αστεία!

O Δημήτρης Παπαδόπουλος δεν έχει κερδίσει άδικα τον τίτλο του θρύλου στα illegal νυχτερινά στέκια. Πάντα μαχητής, πάντα πρωτοπόρος, βρισκόταν ένα βήμα μπροστά από όλους τους αντιπάλους του και πάντα έβγαινε νικητής. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη, παύει να είναι σύμπτωση λέει το ρητό, που στην περίπτωσή μας ταιριάζει απόλυτα. Το πώς και το γιατί θα το καταλάβετε στην πορεία. Επίσης, ο Δημήτρης, ήταν από τους λίγους που αμφισβήτησε ανοιχτά την παντοκρατορία της AMS σε ό,τι αφορά την βελτίωση των Mitsubishi EVO και για τα πιστεύω του αυτά κατακρίθηκε από πολλούς και πολύ. Από ό,τι όμως αποδείχθηκε, ο Καταραμένος όχι μόνο ήξερε τι έλεγε αλλά είχε σχεδιάσει την αντεπίθεσή του στην "εντέλεια"! Για να κάνει, λοιπόν, τα σαγόνια να πέφτουν σαν domino δεν έβαλε ως στόχο μόνο την ιπποδύναμη, ως απόλυτο νούμερο. Σκοπός του ήταν η κατασκευή ενός ολοκληρωτικά βελτιωμένου αγωνιστικού αυτοκινήτου dragster που θα έκανε την παγκόσμια σκηνή της βελτίωσης να παραμιλάει και να το δείχνει με σεβασμό. Πώς? Ο 4G63 άλλαξε τις προτιμήσεις του και αντί για βενζινούλα, το γύρισε πλέον στη μεθανόλη. Ο βαθύτερος λόγος? Μπορείς να αποδώσεις τα ίδια άλογα σε αρκετά χαμηλότερη πίεση υπερπλήρωσης. Φυσικά, το να υποστηρίζεις κάτι τέτοιο είναι αρκετά εύκολο, μόλις δεκαπέντε λέξεις, όμως η λειτουργική και αξιόπιστη υλοποίησή του είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο, αρκετά δύσκολο και απαιτεί γνώσεις, χρόνο και φυσικά πολλά-πολλά ευρώ. Για ακόμη μια φορά, τα κατάφερε και το αποτέλεσμα να είναι το λιγότερο εντυπωσιακό.

Αλλάζοντας συνήθειες

Οπως προείπαμε, το να κάνεις έναν κινητήρα τέτοιας απόδοσης να αλλάξει τις συνήθειές του όσον αφορά το καύσιμό του δεν είναι κάποιο παιχνίδι που παίζεις στον ελεύθερό σου χρόνο. Κάποιες κινήσεις είναι πραγματικά must για να μην τα πάρετε όλα στο χέρι ήδη από το μιζάρισμα. Το συγκεκριμένο project είναι σπάνιο εγχείρημα για τα ελληνικά δεδομένα οπότε ας τα πάρουμε όλα από την αρχή. Και όσοι νομίζετε ότι μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο του Power 106 με μικρές μόνο διαφορές, έχετε πέσει πάνω 400Ps... έξω. Τα πάντα αρχίζουν με μια σωστή βάση. Και όταν έχεις ως βάση τον 4G63, τον αλλάζεις? Ποτέ, απλά τον ανοίγεις και πετάς ό,τι βρεις μπροστά σου. Είπαμε, η μεθανόλη είναι εντελώς άλλης φιλοσοφίας. Τίποτα "βενζινάτο" δεν ζει σε αυτόν τον τόπο. Πάμε να δούμε τις αλλαγές στις οποίες προχώρησαν οι άνθρωποι της DP Motorsport σε συνεργασία με τους Extreme Tuners για να πετύχουν μια άψογη συνεργασία με το νέο και ιδιαίτερο καύσιμο. Η αρχή έγινε με τα κινούμενα μέρη. Τα νέα πιστόνια είναι ειδική παραγγελία στην Supertech με διάμετρο 85,5mm, κατασκευασμένα από υλικό AL25, ικανά να αντέξουν μέχρι και360 οC. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα σε ισοθερμική κόπωση μέχρι 6,1kgf/mm2 ενώ η τάνυση φτάνει έως τα 12,5kgf/mm2 στην δεδομένη θερμοκρασία. Σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι μπορούν να φτάσουν μέχρι τα 32m/sec γραμμικής ταχύτητας. Η ποδιά τους μίκρυνε, έχει διαφορετική σχεδίαση στην δομή και την ενίσχυση του πίρου και πλέον μπορεί να αντέξει μέχρι 8 τόνους πίεσης ή 6bar στο εμβαδόν των 85,5mm. O πίρος είναι πλέον από chrome molly 4340 forged και τα ελατήρια ειδικά μελετημένα για χρήση με μεθανολούχα καύσιμα. Επίσης είναι κατασκευασμένα με ειδική επίστρωση από χρωμομολυβδένιο με ειδική θερμική κατεργασία ώστε να αντέχουν τις θερμοκρασίες και τις απότομες συστολές - διαστολές που αναπτύσσονται στον θάλαμο καύσης ενώ παράλληλα αυξάνουν την συμπίεση στο 11,5:1. Για τον τομέα των μπιελών η Arrow ανέλαβε να πραγματοποιήσει τις επιθυμίες των Extreme-Tuners και της Dp Motorsport. Η νέα τετράδα διωστήρων είναι κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής ποιότητας και έχουν σχεδιαστεί να αντέχουν σε ιπποδύναμη 2.000Ps -δηλαδή 500Ps ανά κύλινδρο! Η λύση του απλού ζυγίσματος του στροφάλου, δεν λέει κάτι στην δική μας περίπτωση. Για τον λόγο αυτό η άνθρωποι της DP Motorsport μελέτησαν και κατασκεύασαν έναν νέο στρόφαλο από Chromoly 4340. Εκτός όμως από την αυξημένη αντοχή και τη διαδρομή των 94mm (με τα 85,5mm πιστόνια έχουμε 2.157cc χωρητικότητας) φρόντισαν και για το τέλειο ζύγισμά του έτσι ώστε ο 4G63 να έχει τις 9.000rpm για... ρουτίνα. Ρίξαμε τα θεμέλια, πάμε για τον πρώτο όροφο. Και στον τομέα της κυλινδροκεφαλής έχουμε τις standards κινήσεις. Η ροϊκή εξέλιξη στην οποία επέβαλαν την κυλινδροκεφαλή οι Εxtreme-tuners, έπειτα από αρκετές δοκιμές και μετρήσεις, είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα καθώς κατάφεραν να την φτάσουν σε τέτοια ποσά ροΐκότητας, ικανή να διαχειριστεί μέχρι και 1.840Ps. Παιδιά των Extreme-tuners είναι και οι εκκεντροφόροι, καθώς η DP Motorsport τους εμπιστεύτηκε την μελέτη αλλά και την υλοποίησή τους. Είναι φτιαγμένοι να αποδίδουν από τα 2,2bar πίεσης και πάνω, σύμφωνα πάντα με την συγκεκριμένη ροή του καπακιού σε εισαγωγή και εξαγωγή. Μελετημένοι, λοιπόν, να δουλεύουν κυρίως για μεθανόλη, έχουν διαφορετικό overlap και βύθισμα από αντίστοιχους του εμπορίου για αντίστοιχες turbo εφαρμογές. Δυστυχώς, όσο και αν προσπαθήσαμε δεν καταφέραμε να εκμαιεύσουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους άρχοντες των βαλβίδων καθώς αποτελούν ένα από τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας του εν λόγω κινητήρα. Με σιγουριά μπορώ να σας πω ότι τα ρυθμιζόμενα γρανάζια τους προέρχονται από την HKS και ο ενισχυμένος ιμάντα που τα κινεί, από την GReddy. Οσον αφορά τα υπόλοιπα μέρη της κυλινδροκεφαλής, πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η Supertech. Βαλβίδες από Inconel για χρήση μεθανόλης ικανές να αντεπεξέλθουν στις απότομες συστολές-διαστολές της καύσης της, ελατήρια βαλβίδων, οδηγοί από manganese bronze και έδρες από βηρύλλιο όπως της Formula 1 είναι δικά της δημιουργήματα. Για ακόμη μια φορά οι βίδες της ARP ήταν αυτές που προτιμήθηκαν ώστε να επιτευχθεί η σύζευξη του μπλοκ με την κεφαλή. Εκεί ανάμεσα υπάρχει και μια χειροποίητη μεταλλική φλάντζα από την DP Motorsport που σε συνεργασία με τα πιστόνια ανεβάζει τη συμπίεση στο 11,92:1. Το νούμερο είναι πραγματικά εντυπωσιακό για τέτοιου είδους κινητήρα, είναι όμως 100% αληθινό.

Το περίφημο "Ροζουλί"...

Αυτό είναι το υποκοριστικό όνομα που έχει δώσει ο Δημήτρης στην τουρμπίνα του. Είναι πραγματικά θηριώδης και δεν γίνεται να σας ξεφύγει. Η τουρμπίνα αποτελεί άλλη μια ειδική παραγγελία των Extreme-tuners, αυτή τη φορά στην Innovative. Εχει διάμετρο φτερωτής εισαγωγής 87mm και παροχής 168lbms/min, το οποίο μεταφράζεται περίπου στα 1.810Ps με ωφέλιμη πίεση 5,2bar. Ο άξονάς της είναι κατασκευασμένος από inconel ενώ η φτερωτή εξαγωγής είναι straight cut για πολύ μικρό backpressure που πλησιάζει το 1:1 σε πιέσεις μέχρι και 4,8bar. Χαρακτηριστικό του flow που παρουσιάζει ο άξονάς της είναι ότι υπερέχει κατά 45% από ό,τι άλλο μπορείτε να βρείτε στην αγορά. Κλείνοντας τα περί άξονα, να σας πω ότι εδράζεται σε κεραμικά ρουλεμάν που στο πίσω μέρος του είναι διπλά για μεγαλύτερη αντοχή σε μεγάλο αριθμό περιστροφής ή σε αυξημένη πίεση. Αυτή, όπως καταλάβατε, είναι και η κύρια υπεύθυνη της δύναμης. Δεν παίζει όμως μόνη της...



Περιφερειακών συνέχεια

Με τον συμπιεσμένο αέρα να έχει ανεβάσει αρκετά την θερμοκρασία του, το front mount intercooler της GReddy, δουλεύει υπερωρίες. Φυσικά τα καταφέρνει μια χαρά καθώς προέρχεται από την λίστα των προϊόντων για Nissan Skyline και μπορεί να διαχειριστεί μέχρι 1.400Ps. Δια μέσου των αλουμινένιων σωληνώσεων κατασκευής DP Motorsport ο αέρας φτάνει στη μεγάλη πεταλούδα των 90mm. Οι επιλογές είναι δυο. Είτε μπαίνει μέσα στο plenum "μοσχάρι" της σειράς HKS Kansai είτε τρώει πόρτα και εκτονώνεται από τις σκάστρες 50mm της Tial. Δεν είναι ούτε μία, ούτε δυο, αλλά τρεις και εδράζονται ακριβώς μετά την τουρμπίνα και πριν από το intercooler. Ενδειξη προσοχής στη λεπτομέρεια για τον χώρο του μηχανοστασίου αποτελεί το γεγονός ότι όλες οι σωληνώσεις, έχουν πλέον σωληνάκια υψηλής πίεσης από τη μετρ του είδους, Goodridge. Τάξη και ασφάλεια λοιπόν!

Οικονομικό!

Μπα, δεν θα το λέγαμε. Αν θέλετε οικονομία, στα Dia! Εδώ έχουμε απαιτήσεις. Η τροφοδοσία του κινητήρα με μεθανόλη ξεκινάει από το χώρο του πορτ-μπαγκάζ. Εκεί βρίσκεται το αγωνιστικού τύπου ρεζερβουάρ και δυο δίδυμες τρόμπες Μagnafuel Prostar 750 με παροχή -κρατηθείτε- 750lt/min έκαστη ή παροχή για 2.500Ps! Από εκεί, μέσα από ειδικές, αεροπορικού τύπου σωληνώσεις που δεν έχουν πρόβλημα από την καυστική μεθανόλη Μ5, αυτή που χρησιμοποιεί το EVO, καταλήγουν στα δυο fuel rails. Εδώ κρύβεται άλλο ένα μυστικό του απίθανου αυτού αυτοκινήτου. Στην πρώτη μπεκιέρα θα βρείτε τέσσερα μπεκ παροχής 1.680cc/min ενώ στην δεύτερη μια τετράδα παροχής 6.800cc το ένα! Μέχρι τις 4.000rpm που το μοτέρ και κυρίως το "ροζουλί" κοιμούνται, δουλεύουν τα μικρά 1680άρια μπεκ. Από εκεί και πέρα, τα μικρά κόβουν την παροχή τους και δράση αναλαμβάνουν οι τέσσερις μάνικες των συνολικά 27.200cc/min! Καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό είναι να γίνει στον σωστό χρόνο η μετάβαση από την μια κατάσταση στην άλλη. Ούτε να πνιγεί αλλά ούτε να στεγνώσει γιατί δεν θα βρείτε καπάκι να θάψετε.

The brain...

Με την μεθανόλη να έχει γεμίσει τους θαλάμους καύσης η στιγμή του σπινθήρα της ανάφλεξης είναι επίσης ένα ακόμη νευραλγικό σημείο. Για την ανάφλεξη έχει επιλεχθεί ένα σύστημα με τέσσερις πολλαπλασιαστές από τον κατάλογο της MSD σχεδιασμένο για εφαρμογές μεθανολούχας καύσης. Η ενέργεια του σπινθήρα φτάνει τα 170mj/spark με 470 κυρίως volt και 43000 δευτερευόντων volts. Μαέστρος της υπόθεσης είναι ο εγκέφαλος E11v2 της Haltech. Πρόκειται για μια ειδική περίπτωση Ε11v2 καθώς είναι αναβαθμισμένος και ειδικά τροποποιημένος από τους Εxtreme-tuners σε συνεργασία με την haltech ώστε να έχει την δυνατότητα διαχείρισης των μεγάλων μπεκ (μανικών) μεθανόλης πολύ χαμηλής, όμως, ωμικής αντίστασης. Ειδικά διαμορφωμένο είναι και το software του εγκεφάλου ώστε να παρέχει μεγάλη ανάλυση και κατά συνέπεια λεπτομέρεια στην ρύθμιση, όπως επίσης να διορθώνει τα στοιχειομετρικά επίπεδα όλων των ειδών της μεθανόλης. Μεγάλο πλεονέκτημα του συγκεκριμένου project είναι ότι με το πάτημα ενός κουμπιού αλλάζει η χαρτογράφηση από μεθανόλη σε αγωνιστική βενζίνη. Μεγάλη συμμετοχή σε ό,τι έχει να κάνει με την ηλεκτρολογική εγκατάσταση όλων των παραπάνω έχει ο Γιάννης Πανόπουλος, ενώ τον προγραμματισμό έχει κάνει ο Σπύρος Πανόλπουλος, και οι δυο της Extreme-Tuners. Εχοντας πετύχει μια πλήρως αποτελεσματική καύση, τα καυσαέρια, αφού περάσουν από το κομψοτέχνημα χταπόδι της NS Racing, οδεύουν προς το περιβάλλον μέσω μιας 100άρας σωλήνας, η οποία εξέρχεται ακριβώς πίσω από το εμπρός δεξί φανάρι. Σύντομα πράγματα. Πάντως αν κοιτάξετε για καυσαέρια δεν θα δείτε κάτι, αντιθέτως το EVO θα σας φιλοδωρήσει με ατελείωτες τεράστιες φλόγες και δυνατούς κρότους ακόμη και στο ρελαντί!

Ολοκληρώνοντας το όνειρο

Αρχικά μιλήσαμε για ένα ολοκληρωτικά βελτιωμένο αγωνιστικό drag car. Ας το ολοκληρώσουμε. Η σκέψη να ξεκινήσεις ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο 1.400Ps με μπαλόνια, launch control και anti-lag με εργοστασιακή μετάδοση, μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να χαρακτηριστεί. Οι αναζητήσεις σ' αυτόν τον τομέα ήταν ατελείωτες, πολλές λύσεις δοκιμάστηκαν, υπερίσχυσαν όμως οι καλύτερες και μάλλον πιο ακριβές. Την τεράστια δύναμη αλλά κυρίως την φορτηγίσια ροπή διαβιβάζει στην υπόλοιπη μετάδοση με απόλυτη επιτυχία ένα βαρέων βαρών δίσκο πλατό της Tilton. Εκεί είναι που στις περισσότερες περιπτώσεις δυσκολεύουν λίγο τα πράγματα καθώς ακολουθεί το σασμάν. Η επιλογή της DP Motorsport είναι παράλληλα και εγγύηση. Το Dog box κιβώτιο της PPG drag spec δεν χωράει αμφισβήτηση. Δίνει την δυνατότητα αλλαγής με το πόδι βυθισμένο στο πεντάλ του γκαζιού χωρίς κανένα φόβο. Για το τέλειο αποτέλεσμα, το PPG ανοίχτηκε και κατασκευάστηκαν νέες σχέσεις έτσι ώστε, η λειτουργία του κινητήρα να ταιριάξει γάντι με τις δυνατότητες του σασμάν. Εμπρός και πίσω τα διαφορικά είναι από την Cucsco και διαμοιράζουν μέσω των γαϊδουρινών Shepherd ημιαξονίων την δύναμη στους τέσσερις τροχούς. Για μειωμένες τριβές και ταλαντώσεις ο εργοστασιακός άξονας μετάδοσης αντικαταστάθηκε από έναν 100% carbon της Torqline. Για ένα καλό πάτημα στην εκκίνηση, τοποθετήθηκε το coilover kit της K-Sport. Οσον αφορά την πέδηση του αυτοκινήτου, πίσω από τις πανέμορφες dragsterάδικες ζάντες της Weld Racing βρίσκεται το set φρένων της χωμάτινης έκδοσης του EVO VIII, με 280mm αεριζόμενους δίσκους. Η σωστή μετατροπή του φαίνεται ακόμη και στο αγωνιστικό, πλήρως λειτουργικό εσωτερικό του. Σφιχτά καθίσματα τύπου bucket από την Sparco, quick release τιμόνι, roll cage, ταμπλό γεμάτο όργανα εποπτείας του κινητήρα αλλά και μηδενικό ίχνος μοκέτας ή επένδυσης συνθέτουν ένα από τα πιο πωρωτικά και σκληροπυρηνικά εσωτερικά που έχουμε δει live ever, ικανό να σε βάλει σε πολεμική ατμόσφαιρα και μόνο με την σκέψη. Φαντάσου να είσαι μέσα και σαν μελωδία να έχεις την αντλία βενζίνης και την πλαϊνή εξάτμιση... παράδεισος!



Στο παρασύνθημα

Το τελικό αποτέλεσμα που μας παρουσίασε η DP Motorsport είναι πραγματικά εξωπραγματικό για τα ελληνικά δεδομένα και περιποιημένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Μπορεί όμως να αποδώσει αυτά που υπόσχεται? Για την τελική ρύθμιση του κινητήρα αλλά και την δυναμομέτρησή του, όλο το team οδηγήθηκε στο δυναμόμετρο DynaPack της Malioras Sport Team, δυναμόμετρο που κατά καιρούς έχουν επισκεφθεί αρκετά από τα πιο δυνατά αυτοκίνητα της Ελλάδας. Και ποιος πιο ικανός να μιλήσει για τα επιτεύγματα του κατακόκκινου EVO, από τον προγραμματιστή του, Σπύρο Πανόπουλο? Οπως μας ανέφερε χαρακτηριστικά, τον Οκτώβριο του 2007 και με αγωνιστική βενζίνη VP import να ρέει στους κυλίνδρους απέδωσε το απίθανο νούμερο των 1.416Ps και με την πίεση υπερπλήρωσης να φτάνει τα 3,9bar πίεσης, τερματίζοντας το δυναμόμετρο. Σε δοκιμές στο δρόμο η πίεση άγγιξε ακόμη τα 4,75bar οπότε καταλαβαίνετε τι γίνεται.. Κλείνοντας το 2008 και με προσθήκη μεθανόλης πλέον, "έπεσε" στα 1.234Ps με σημαντική όμως λεπτομέρεια ότι η δύναμη αυτή αποδίδεται μόλις στα 2,6bar. Αυτό που είχαν σκοπό δηλαδή! Πολύ περισσότερα άλογα σε πολύ μικρότερη πίεση. Φαντάζεστε τι έχει να γίνει αν με μεθανόλη πια, σηκωθεί η πίεση στα 4,9bar?? Η ιπποδύναμη θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 1.400Ps και θα αγγίξει τα όρια της κυλινδροκεφαλής, εκεί ψηλά στα 1800 Ps! Και σε συνθήκες αγώνα το EVO δούλεψε υποδειγματικά. Με τον Δημήτρη Παπαδόπουλο να προσπαθεί να εγκλιματιστεί στο νέο σασμάν και τα νέα δεδομένα ο χρόνος του 9,333sec για το 400άρι που πέτυχε στην πρώτη του εμφάνιση, εντυπωσιάζει και αφήνει τις καλύτερες υποσχέσεις για την συνέχεια. Εδώ να σημειώσουμε ότι ο "χρόνος" έγινε στην πίστα dragster στο Τυμπάκι της Κρήτης και το setup που χρησιμοποιήθηκε ήταν το παραπάνω, με ιπποδύναμη περίπου 1.234Ps και πίεση μόλις 2,5bar. Δυστυχώς οι αυξημένες ανάγκες της προετοιμασίας ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου για τέτοιο αγώνα, σε συνδυασμό με τον περιορισμένο χρόνο που είχαν στην διάθεσή τους οι μηχανικοί της DP Motorsport για να ολοκληρώσουν τις εργασίες, δεν κατέστησαν δυνατή την δυναμομέτρησή του στο δικό μας δυναμόμετρο. Ο Δημήτρης όμως θα επιστρέψει σίγουρα σε κάποιο Dynofighters, για να καταρρίψει το δικό του προσωπικό ρεκόρ των 1.095, "παιδικών" πλέον, ίππων.

Κόσμημα 1400 καρατίων

Το Project car της DP Motorsport είναι ένα πραγματικό και ανόθευτο κόσμημα βελτίωσης. Ειλικρινά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα project cars που θαυμάζουμε κατά καιρούς σε διάφορες ανά τον κόσμο εκθέσεις. Αντιθέτως έχει πολλά να διδάξει αναδεικνύοντας ότι η ποιότητα της βελτίωσης που πλέον έχει να επιδείξει η χώρα μας μπορεί να κοιτάξει στα μάτια κάθε αντίπαλο. Το δύσκολο εγχείρημα της μετατροπής ενός κινητήρα από βενζίνη σε μεθανόλη στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και πλέον το παγκόσμιο ρεκόρ ιπποδύναμης σε απόλυτα νούμερα είναι σε ελληνικά χέρια. Πραγματικά τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Περιμένουμε με αγωνία την έναρξη του νέου πρωταθλήματος Dragster καθώς φαίνεται πως τα βλέμματα από όλες τις γωνιές του πλανήτη θα ρίχνουν κλεφτές ματιές στις μάχες χωρίς προηγούμενο που προμηνύονται στην κατηγορία ΑΤ2. Τα οχτάρια μοιάζουν πιο εφικτά από ποτέ!
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Εκκεντρα,Ελατηρια,Γραναζια.....

Δημοσίευση από kostas200vi »

Αυτά τα αμάξια είναι αλλού..... http://www.youtube.com/watch?v=7aMZMPFVvTM&NR=1
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης