Lastixa se MG ZR 1.4

Questions
Άβαταρ μέλους
pamvou
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ Φεβ 12, 2010 12:52 pm
Επικοινωνία:

Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από pamvou »

Kalimera paidia!!!

Molis agorasa metaxeirismeno ena MG ZR tou 2004 (2002-2003 montelo) kai exw panw tou zantes rs gt 16". Ti lastixa na valw ??? (foraei 205/50/16) me endiaferei na min paei panw apo 500 euros / tetrada kai na min einai malaki i goma gia na kratisoun kairo.... etsi ki allios den to skizo to amaksi.

Euxaristo
Εικόνα
serenity
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 3:41 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Re: Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από serenity »

Αν θες λάστιχο με σκληρή γόμα, να μην καταλαβαίνει τίποτα από πεζοδρόμια κ.λ.π. τότε Bridgestone...!
Τώρα στο θέμα της τιμής στις διαστάσεις που θες, θα σε γελάσω...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από nikolas »

Εφόσον δεν το σκίζεις, εγώ θα πρότεινα μαλακή γόμα για να σου ζεσταίνεται εύκολα και να μην έχεις πρόβλημα..
serenity
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 3:41 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Re: Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από serenity »

nikolas έγραψε:Εφόσον δεν το σκίζεις, εγώ θα πρότεινα μαλακή γόμα για να σου ζεσταίνεται εύκολα και να μην έχεις πρόβλημα..
Ναι, αυτό με το ζέσταμα είναι ένα θέμα...
Άβαταρ μέλους
pamvou
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ Φεβ 12, 2010 12:52 pm
Επικοινωνία:

Re: Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από pamvou »

serenity έγραψε:
nikolas έγραψε:Εφόσον δεν το σκίζεις, εγώ θα πρότεινα μαλακή γόμα για να σου ζεσταίνεται εύκολα και να μην έχεις πρόβλημα..
Ναι, αυτό με το ζέσταμα είναι ένα θέμα...

kapoia sigkekrimeni protimisi??? exw vrei ta fulda carat exelero sta 390 euros (tetrada) kai mou fainontai kala...
Εικόνα
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από crAss »

Στη ζάντα αυτή όταν αγόρασα το αυτοκίνητο φόραγε Dunlop SP Sport 9000. Το λάστιχο ήταν κορυφή σε κράτημα, στεγνό και βρεγμένο. Όμως μετά τα 10.000 κμ άρχισε αισθητή πτώση στην απόδοση (χωρίς να έχει φαγωθεί το πέλμα) και μετά τα 20.000 κμ ήταν κάτω του μετρίου.
Μετά έβαλα Michelin Pilot Exalto PE 2. Αυτά όσο αφορά τις επιδόσεις ήταν χειρότερα από τα Dunlop. Μόνο στο φρενάρισμα ήταν καλύτερα. Από εκεί και πέρα το πλεονέκτημά τους ήταν η πολύ αργή πτώση στην απόδοση που προφανώς μπορούσες να τα κρατήσεις άνετα για 35.000 κμ
Σημαντικό είναι να πω πως κάνω κάπου 22.000 κμ το χρόνο, οπότε δεν περνάει πολύς χρόνος από τα λάστιχα για να κάνω τα χιλιόμετρα αυτά.
Στην τρίτη αλλαγή είχα καταλήξει ανάμεσα στα Bridgestone Potenza RE 050 και τα Kumho ECSTA KU31. Επειδή τα kumho τελικά δεν τα βρήκα σε καλή τιμή ήμουν έτοιμος να πάρω τα Bridgestone αλλά τελικά αγόρασα ζάντες 17 ιντσών και μου έκαναν δώρο κάτι κινέζικα λάστιχα (Kenda KR20 KAISER). Τα κινέζικα να πω την αλήθεια για τα πρώτα 15.000 ήταν πάρα πολύ καλά, ενώ αν λάβεις υπόψη την τιμή τους είχαν τρομερή απόδοση. Βέβαια μετά τα 15.000 κμ έχει αρχίσει η πτώση που είναι κατακόρυφη. Λόγω έλλειψης χρημάτων ελπίζω να περάσω το καλοκαίρι και βλέπουμε από του χρόνου το χειμώνα.
Πάντως να πω την αλήθεια τα michelin κοστίζουν χοντρικά 680 ευρώ, τα Kenda κοστίζουν 230 ευρώ. Ίσως είναι πιο ασφαλές και συνολικά σε απόδοση να αγοράσεις 3 τετράδες κινέζικα και να τα αλλάζεις κάθε 15000 κμ παρά να πάρεις michelin και να τα κρατήσεις 40-45.000 κμ.
Life is too short not to...
Άβαταρ μέλους
pamvou
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ Φεβ 12, 2010 12:52 pm
Επικοινωνία:

Re: Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από pamvou »

crAss έγραψε:Στη ζάντα αυτή όταν αγόρασα το αυτοκίνητο φόραγε Dunlop SP Sport 9000. Το λάστιχο ήταν κορυφή σε κράτημα, στεγνό και βρεγμένο. Όμως μετά τα 10.000 κμ άρχισε αισθητή πτώση στην απόδοση (χωρίς να έχει φαγωθεί το πέλμα) και μετά τα 20.000 κμ ήταν κάτω του μετρίου.
Μετά έβαλα Michelin Pilot Exalto PE 2. Αυτά όσο αφορά τις επιδόσεις ήταν χειρότερα από τα Dunlop. Μόνο στο φρενάρισμα ήταν καλύτερα. Από εκεί και πέρα το πλεονέκτημά τους ήταν η πολύ αργή πτώση στην απόδοση που προφανώς μπορούσες να τα κρατήσεις άνετα για 35.000 κμ
Σημαντικό είναι να πω πως κάνω κάπου 22.000 κμ το χρόνο, οπότε δεν περνάει πολύς χρόνος από τα λάστιχα για να κάνω τα χιλιόμετρα αυτά.
Στην τρίτη αλλαγή είχα καταλήξει ανάμεσα στα Bridgestone Potenza RE 050 και τα Kumho ECSTA KU31. Επειδή τα kumho τελικά δεν τα βρήκα σε καλή τιμή ήμουν έτοιμος να πάρω τα Bridgestone αλλά τελικά αγόρασα ζάντες 17 ιντσών και μου έκαναν δώρο κάτι κινέζικα λάστιχα (Kenda KR20 KAISER). Τα κινέζικα να πω την αλήθεια για τα πρώτα 15.000 ήταν πάρα πολύ καλά, ενώ αν λάβεις υπόψη την τιμή τους είχαν τρομερή απόδοση. Βέβαια μετά τα 15.000 κμ έχει αρχίσει η πτώση που είναι κατακόρυφη. Λόγω έλλειψης χρημάτων ελπίζω να περάσω το καλοκαίρι και βλέπουμε από του χρόνου το χειμώνα.
Πάντως να πω την αλήθεια τα michelin κοστίζουν χοντρικά 680 ευρώ, τα Kenda κοστίζουν 230 ευρώ. Ίσως είναι πιο ασφαλές και συνολικά σε απόδοση να αγοράσεις 3 τετράδες κινέζικα και να τα αλλάζεις κάθε 15000 κμ παρά να πάρεις michelin και να τα κρατήσεις 40-45.000 κμ.
Thanks a lot crAss gia tin simvouli sou itan poli xrisimi!!! to skeftomai polly!!!!
Εικόνα
Gas fc
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
Επικοινωνία:

Re: Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από Gas fc »

pamvou έγραψε:
crAss έγραψε:Στη ζάντα αυτή όταν αγόρασα το αυτοκίνητο φόραγε Dunlop SP Sport 9000. Το λάστιχο ήταν κορυφή σε κράτημα, στεγνό και βρεγμένο. Όμως μετά τα 10.000 κμ άρχισε αισθητή πτώση στην απόδοση (χωρίς να έχει φαγωθεί το πέλμα) και μετά τα 20.000 κμ ήταν κάτω του μετρίου.
Μετά έβαλα Michelin Pilot Exalto PE 2. Αυτά όσο αφορά τις επιδόσεις ήταν χειρότερα από τα Dunlop. Μόνο στο φρενάρισμα ήταν καλύτερα. Από εκεί και πέρα το πλεονέκτημά τους ήταν η πολύ αργή πτώση στην απόδοση που προφανώς μπορούσες να τα κρατήσεις άνετα για 35.000 κμ
Σημαντικό είναι να πω πως κάνω κάπου 22.000 κμ το χρόνο, οπότε δεν περνάει πολύς χρόνος από τα λάστιχα για να κάνω τα χιλιόμετρα αυτά.
Στην τρίτη αλλαγή είχα καταλήξει ανάμεσα στα Bridgestone Potenza RE 050 και τα Kumho ECSTA KU31. Επειδή τα kumho τελικά δεν τα βρήκα σε καλή τιμή ήμουν έτοιμος να πάρω τα Bridgestone αλλά τελικά αγόρασα ζάντες 17 ιντσών και μου έκαναν δώρο κάτι κινέζικα λάστιχα (Kenda KR20 KAISER). Τα κινέζικα να πω την αλήθεια για τα πρώτα 15.000 ήταν πάρα πολύ καλά, ενώ αν λάβεις υπόψη την τιμή τους είχαν τρομερή απόδοση. Βέβαια μετά τα 15.000 κμ έχει αρχίσει η πτώση που είναι κατακόρυφη. Λόγω έλλειψης χρημάτων ελπίζω να περάσω το καλοκαίρι και βλέπουμε από του χρόνου το χειμώνα.
Πάντως να πω την αλήθεια τα michelin κοστίζουν χοντρικά 680 ευρώ, τα Kenda κοστίζουν 230 ευρώ. Ίσως είναι πιο ασφαλές και συνολικά σε απόδοση να αγοράσεις 3 τετράδες κινέζικα και να τα αλλάζεις κάθε 15000 κμ παρά να πάρεις michelin και να τα κρατήσεις 40-45.000 κμ.
Thanks a lot crAss gia tin simvouli sou itan poli xrisimi!!! to skeftomai polly!!!!
οχι greeklish θα το πει κανεις;
Διαβασε τους κανονες.
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από nikolas »

Σωστά, γράφε με Ελληνικά σε παρακαλώ..
Μπορείς να κοιτάξεις για Dunlop Fast Response (λένε καλά λόγια-δεν έχω προσωπική πείρα) Michelin αν βγαίνουν τα Energy Saver σ'αυτή τη διάσταση είναι καλή επιλογή..με βάση τη χρήση που περιγράφεις..
carmanvti
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 31, 2009 11:13 am
Επικοινωνία:

Re: Lastixa se MG ZR 1.4

Δημοσίευση από carmanvti »

Πάντως μακριά από bridgestone είναι σκληρά λάστιχα, με μέτριο κράτημα διότι αργούν να ζεσταθούν και σε ένα χρόνο είναι για πέταμα διότι ξεραίνονται και ραγίζουν.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ερωτήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης