rewas έγραψε:χαιρομαι να βλεπω γνωριμα προσωπα...Αντωνη δεν θα παρεις ποτε εγκριση...ειναι αλλος κωδικος μοτερ και δεν ειχε φορεθει ποτε σε Ν15 και ουτε ειχε δηλωθει ποτε...οποτε καλυτεα να την ξεχασεις αυτην την φαση με την γραφιωκρατια που υπαρχει.
Αλλος ενας λογος για να μην κανεις κατι τετοιο ειναι η ροπη και το βαρος του Κ11 σε αντιθεση με το Ν15.... αμα σκεφεσαι μονο το σημα παρε αλλο μοντελο ισως και μαρκα...
Ω φιλε μου, πως και σε βλεπω εδω περα εμπλεξες και εσυ με rover!!!
Eγω απο οτι βλεπεις εχω δωσει λυσεις στο αδυνατο σημειο του αλλα τα προβληματα τελειωμο δεν εχουν
Λοιπον το Δεκεμβριο θα παραδωσω τις πινακιδες του νισαν GA14DE και θα κρατησω το ροβερ επειδη
1.απο εξοπλισμο ειναι full extra
2.οταν μπαινω στη καμπινα χαιρεσαι να βλεπεις το ομορφο του εσωτερικο για 10ετιας αυτοκινητο
3.εχει αλλη δυναμη και ροπη σε σχεση με το νισαν και βοηθαει για 40.000χλμ που κανω σε ολη την Ελλαδα
4.απο το σημαντικοτερο στοιχειο ειναι οτι για 1000χλμ με το ροβερ χρειαζεται 90Ε περιπου καυσιμο ενω το νισαν 110Ε
5.εξαιρετικη μονωση που δεν αφηνει να περασει κανενας αεροδυναμικος θορυβος
6.εχει φθηνα ανταλλακτικα και ειναι ευκολο να το κανω συντηρηση ο ιδιος(λαδι,φιλτρα,μπουζι,βαλβολινες,τακακια,ρουλεμαν τροχου)
στα αρνητικα του:
1.ο κινητηρας παραγει υπερβολικο θορυβο στα ταξιδια, σε σχεση με το νισαν που δεν ακους τιποτα απο τον κινητηρα, παρα την εξαιρετικη του ηχομονωση(ακομη το πρωι με ανοιχτη την πορτα τα ωστηρια χτυπανε σαν σφυρια για το πρωτο λεπτο αν κλεισει η πορτα δεν ακουγεται τιποτα μεσα)
2.ο κινητηρας πλεον δεν καιει φλατζα αλλα εχει μικροδιαρροες απο αυτην(στην εξωτερικη πλευρα του κορμου) και ισως να κανω ακομη μια αποπειρα να την αλλαξω με μια MLS μιας και το λυσω μια και εξω το προβλημα και το κρατησω για αλλα 2-3χρονια-100.000χλμ(προς το παρον την εβγαλα με 'φτηνοδουλεια' αδειασα 2 λιτρα αντιψυκτικο απο τον κινητηρα και εριξα ενα σφραγιστικο ψυγειου νερου το Bisol 'κατευθειαν στην πηγη του κακου' και εκανε δουλεια 3βδομαδες περιπου δεν ηθελε συμπληρωμα αντιψυκτικου!)
3.το ρελαντι δεν χαλαρωνει στις 600στρ. οπως στα ιαπωνικα
Παντως θα γουσταρα το καταπληκτικο σασι του ροβερ με κινητηρες GA14DE,CG15DE(NISSAN) η D14,B14(ΗΟΝDA)
Το επομενο μου αυτοκινητο ισως το Chevrolet Spark 1.0 με καταναλωση 5l/100km και με την προνομιακη χρηματοδοτηση 48ατοκες δοσεις των 9.390Ε (ουτε ευρω παραπανω σε τοκους)
[Αλλιως αν η τιμη της βενζινης αγγιξει τα 2Ε/λιτρο θα παρω μια βαρκα και θα τραβαω κουπι οπως το πολεμικο πλοιο των VIKINGS οπως δειχνει και το σημα μας
]