0-100 με χρονομετρο χεριου!

General board
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από saikoe39 »

Tasos_7R έγραψε:
saikoe39 έγραψε:
Tasos_7R έγραψε:Το Golf GTi κάνει 0-100 σε 7,17 sec, 0-160 σε 17,49 sec και 0-200 σε 34,4 sec. Αυτές τις τιμές είχανε μετρήσει στο Power,με VBox φυσικά, και κρύο καιρό (είχε βγάλει 216 PS). Μαμά δε κάνει με τίποτα 15 sec για τα 160!!! Στο ίδιο περιοδικό έχουν μετρήσει άλλα δυο GTi ένα της Boulekos με 259 PS που έκανε 0-160 σε 14,72 και ένα άλλο της Unitronic με 268 PS που έκανε 14,56!!! Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής... Στο φανάρι χάνει από μαμά Type R με 19 κιλά ατμοσφαιρικής ροπής!!! Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!


Ναι αυτό είναι αλήθεια... έχω μια ευφράδεια λόγου!!! :-D
Αλλα ξεχνας...το βαρος τους.......ξεχνας οτι ειναι Gti και οχι ραλλυε....
Δε ξεχνάω τίποτα... το βάρος τους είναι πρόβλημα της VW όχι δικό μου... ας το έκαναν ελαφρύτερο αν ήταν μάγκες... κι αυτό μέσα στο "παιχνίδι" είναι... μια πρόκληση για τους μηχανικούς και σχεδιαστές.
δεν ειναι θεμα μαγκιας....ειναι θεμα ποιοτητας κατασκευης,,,,ο γερμανος δεν θα παρει τσιγκο να κανει γκαπ γκουπ στην λακουβα..και να ακουει μεσα τον δρομο....θελει δερμα....ηλιοροφη και μαλακο ταμπλο....ναβι....γουφερ και δωστου....και πιστεψε με για αυτα που εχει...πουπουλο ειναι.....το type R και τσιγκος ειναι σωβρακο...και δεν ειναι ουτε 100 κιλα κατω....και στο πουλανε και καλα....σαν πολεμικη μηχανη επειδει μεσα σε πιανει ο κωλος σου απο τα σκληρα καθισματα κλπ...κλασικες ιαπωνικες τεχνικες...
Και τελος ξεχνας το show που κανει στα type R και σε οτι αλλο παει να πατησει μαζι του απο ρολαριστα..........!!!!!!!!!!!!!
Ε αν ήταν πίσω από μαμά Type R ΚΑΙ από ρολαριστές ε τότε... μπλε και στη θάλασσα!!! Το ότι πίνει τσάι από στάση και μάλιστα μετά τα 140 έχει ΤΣΟΝΤΑ από ένα αμάξι στα ίδια άλογα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ είναι λίγο???? Και δεν έχουν και τόσο τρελή διαφορά στα κιλά... 60 κιλά αλλά είπαμε πρόβλημα τους και μαγκιά σε όποιον κατασκευαστή μπορεί να φτιάξει ένα ελαφρύ αμάξι σήμερα!!!

Α...τωρα σου κανει υπερβολικο να μην εχει τσοντα μετα τα 140 χλμ...????
Ακριβως το ιδιο υσχιει και για το Gtι.....χεστηκε για τη διαφορα τους ενος φτερου(τοσο ειναι μερχι τα 140 απο σταση...)αφου απο ολα τα αλλα τα πατηματα ειμαι μπροστα.....μια φαγουρα....τεραστια....!!!!!

Εχετε μπερδεψει πολλα....

Υπαρχει τεραστια διαφορα για το πως παει εναι Golf Gtι που εχει all round χαραχτηρα....και ενα Β16Α που τουν εχουν πεταξει τα ματια εξω για να παει ετσι...!!!!!!!!
Το παράδειγμα για το B16 το έφερα απλά για να στηρίξω τον ισχυρισμό μου ότι οι χρόνοι του GTi δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο τηρουμένων των αναλογιών... Και δε μιλάω για κανά τρελά φτιαγμένο Β16... Φ.Π.Ε και έκκεντρα πρώτου σταδίου!!! Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι το GTi θα έπρεπε να είναι γυμνό χωρίς ανέσεις λες και θα κατέβεις για dragster... Λες πολύ σωστά ότι έχει all around χαρακτήρα... συμφωνώ... Το Type R (EP3) δεν έχει???

Τωρα χοντακιας εισαι...και κραζεις μονος σου το ΕΡ 3...τι θες να πω...το οχημα δεν ειναι all round ειναι πολυ soft και το ξερεις.....και δεν ειναι αποψη μου...στο ειδηκο τυπο το εχουν πεταξει απο εξω απο την κατηγορια αυτη..δεν το παιζουν...!!!!!!
Αναλογισου βαρος του GOLF και του civic η οποιο αλλο οχημα σε αυτην την κατηγορια και θα δεις τελικα αν το 7αρι ειναι λιγο για 200 αλογα.......!!!!!!
Για το βάρος τα ξανάπα...



Και ρε τασο...πως γινεται να λες αυτο..............Και δε λέω ότι οι χρόνοι αυτοί (του μαμά) είναι άσχημοι σαν χρόνοι γενικά... ίσα ίσα είναι πολύ καλοί... αλλά ΔΕΝ είναι αντιπροσωπευτικοί ενός δίλιτρου τουρμπάτου με πάνω από 200 PS και αρκετά κιλά ροπής

Ειναι αντιπροσωπευτικοι οι χρονοι του στις ρεπριζ...και οχι απλα ειναι...αλλα βγαζουν ματια!!!!!
Αλλου εστιαζει την αποδοση του καθε οχημα....
Αν το type R την εστιαζει μερχι τα 140 χλμ...πολυ ωραια κερδισε...αλλα μετα βλεπει σαν θεατης...

Με λιγα λογια λες καλο ειναι...αλλα ειναι ταφιδι....!!!!!
Τι δεν κατάλαβες από αυτό που λέω??? Από κάθε μοτέρ έχεις και συγκεκριμένες απαιτήσεις... Εννοείται πως αν ένα rover 1,8 ατμόσφαιρα φτάσει να κάνει 0-160 σε 17 θα το θεοποιήσουμε αλλά αν τον ίδιο χρόνο τον κάνει και μια 360 modena ε τι θα πεις??? Δε θα πεις ότι δε πάει βήμα???

Ειναι modena....και αυτο την κανει ξεχωριστη....προσωπικα δεν κρινω τα οχηματα μονο απο τα γκαζια...αλλα και απο αυτα........
και αυτο....Ακόμα και τα ψηλά 14αρια που κάνουν τα δύο βελτιωμένα GTi που ανέφερα πιο πάνω είναι χρόνοι που κάνουν εκκεντροφοράτα Β16Α!!!]

Ναι μονο που το Β16α για να κανει ψηλα 14αρια...σημαινει ενα μοτερ που ο σκοπος του ειναι μονο αυτος.....ειναι σωβρακο.....και καρκινιαρικο...γοραει σλικσ και εχει αλλη κλιμακωση....!!!!!
Ξαναλέω ότι το παράδειγμα αυτό το έφερα σαν ένα σημείο αναφοράς για τους χρόνους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και όχι να συγκρίνω ανόμοια πράγματα. Και αν τα 14αρια γίνονται από καρκινιάρικα σώβρακα civicάκια υπάρχουν και αντίστοιχα civics (1,6lt) με όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις μέχρι και aircondition που κάνουν ψηλά 17άρια με δεύτερο στάδιο πολύ αξιόπιστα και χωρίς υπερβολικές λύσεις στη βελτίωσή τους... ΚΑΙ ΠΑΛΙ δε τα συγκρίνω... απλά το αναφέρω για να μη μπερδευόμαστε...

Ειναι σαν συγκρινεις ενα μαμα 1.8(ακομα και vvc)...με το 1.8 του Θανου...που το εχει κανει προεκταση της π@@τσας του.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν γινει ενα μετρημα με v-box οποιος απο τους απο πανω κανει χρονο κατω απο 8.8 sec εκτος του θανου.......εχει ενα 100αρικο απο εμενα......!!!!!!!!!!!!
Και στην τελική αυτό που είπα είναι ότι οι χρόνοι από στάση του GTi δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο!!

Ούτε είπα γιατί δε το κάνανε rallye, ούτε ότι δεν είναι καλό αμάξι... Είναι all around αμάξι αλλά κανείς δε το παίρνει μόνο για ταξιδάκια και γρήγορες βόλτες...Απ' τη στιγμή λοιπόν που οι κάτοχοι των GTi θέλουν να είναι γρήγοροι και στο φανάρι ε θα ακουστούν και αντίστοιχα σχόλια!!
Και αν το πάρουμε ανάποδα το θέμα όπως σε κάποια σημεία δε μπορεί να συγκριθεί το Golf με το Civic έτσι σε κάποια άλλα συμβαίνει το ανάποδο... Είναι θέμα γούστου και νοοτροπίας τελικά...
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Mια που λέτε για 0-100, πήγα σήμερα μια βολτούλα με το παλιό rallye μου με το οποίο είχα μετρήσει 6.3.

Δείτε και πως πάει 1η-2α...
http://www.youtube.com/watch?v=qebEI2uhljw" onclick="window.open(this.href);return false;
MG TF turbo...
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

saikoe39 έγραψε: Τασο η αυτοκινηση δεν ειναι μοναχα η κοντρα...και σορρυ...αλλα οσοι τα περνουν δεν τα περνουν για να κανουν κοντρα στο φαναρι...απλα τα περνουν και για αυτο...!!!!!
Και σου απαντω ξανα....ναι οι τυπαδες με τα Gti μπορουν χαλαρα να παιξουν στο φαναρι...γιατι το 7.5-7.4 μπορουν να το βλεπουν ξανα και ξανα...χωρις μεγαλη προσπαθεια...
Σαλτα καβαλα ενα civic και χασε μια αλλαγη...και βγες εκτος vtec....να δω μετα τι θα κανεις...
Αν δεν εχεις χερια....ουτε απο σταση μπορεις να το πας...ουτε και ρεπριζ....
Και μην ξεχνας οτι το οχημα δεν εχει φτιαχτει για αυτο το σκοπο...δες ανοιγματα type R με Gti απο ρολαριστα....να δεις τι σημαινει.....σχεδιασμος για all round καταστασεις....
Εσυ θεωρεις οτι πιο πολλα ανοιγματα θα κανει απο σταση...???η απο ρεπριζ ειτε για να κανει μια κοντρα...σε εναν αυτοκινητοδρομο....η για μια προσπεραση....!!!!!

Και αν το παμε απο πλευρας tunning.....τοτε χανεται η μπαλα.....και τον πουλο τα vteckia και ολα..300+ ps με set up S3..κλπ....και μετα κλαψε χαραλαμπε......κυνηγανε Ε46αρια Μ3 απο ρολαριστα στα χαλαρα.....και αν ειναι λιγο βηματα οι οδηγοι των Μ3 ανετα ειναι και μπροστα τους.......


Γαματα οχηματα τα Japania...αλλα για κακη τους τυχη η βελτιωση τους μετα απο ενα σημειο ειναι παλουκι ορθιο..και αυτο ισχυειε για ολα τα πουσαρισμενα ατμοσφαιρικα μοτερ....!!!!!!
Κώστα μου, εγώ δεν έκρινα το GTi γενικά ή είπα ότι αφού δεν είναι κοντράμαξο είναι για πέταμα... Και φυσικά η αυτοκίνηση είναι πολλά παραπάνω από κόντρες στα φανάρια... Αλλά δες λίγο το θέμα μας... μιλάει για χρόνους 0-100 και επειδή κάπου αναφέρθηκε το GTi σαν σημείο αναφοράς εγώ είπα απλά ότι 0-100 και γενικά από στάση δεν έχει αξιοσημείωτους χρόνους (κατά τη ταπεινή μου πάντα γνώμη και τηρουμένων των αναλογιών).

Και όσον αφορά τη σύγκριση με το civic, εσύ θεωρείς μειονέκτημα τα +60kg του Golf, το γεγονός ότι το ένα είναι turbo και το άλλο ατμόσφαιρα δεν νομίζεις ότι είναι πολύ σημαντικότερο μειονέκτημα του civic??? Η Honda τόσα χρόνια κοιτάζει στα ίσα τον turbaτο ανταγωνισμό βγάζοντας ατμοσφαιρικά state of the art μοτέρ!!! Αυτό για να το κάνεις χρειάζεσαι τρομερή τεχνολογία (αιχμής θα έλεγα) αν αναλογιστείς ότι παράλληλα με την πολύ υψηλή ειδική ισχύ ζητούμενα είναι και η αξιοπιστία, η χαμηλή κατανάλωση και το λογικό κόστος κατασκευής!!! Είτε θες να το δεις είτε όχι, αυτό είναι άθλος!!! Πλάκα κάνει στους γερμανούς η Honda!!! :P Έχεις σκεφτεί να αποφάσιζε να βγάλει turbo μοτέρ??? Απλά κάτι GTi, S3 κτλ δε θα υπήρχαν πουθενά!!!!!!!! Οι ιάπωνες είναι μπροστά, τέρμα!!!

Αν θες να συγκρίνεις τα Golf και τα S3, συγκρινέ τα με αντίστοιχα ιαπωνικά δίλιτρα turbo όπως τα Evo και τα Suba... Το χάος.. όχι μόνο σε δύναμη και επιδόσεις αλλά παντού... και σε στρίψιμο και σε όλα... Δες την τετρακίνηση του S3 για παράδειγμα... τι να πει μπροστά σ' ένα Evo???

Και επίσης τι συγκρίνεις το tuning ενός turbo με ένα n/a...? Η τουρμπίνα είναι η εύκολη λύση!! Άλλη καύλα όμως τα 150Ps στο λίτρο, ατμόσφαιρα και με μοτέρ που ουρλιάζει μέχρι τις 9000+rpm!!! Όσοι επιλέγουν Honda επιλέγουν συνειδητά... αν ήθελαν turbo θα έπαιρναν... Και αν το GTi πάει 300 (αλήθεια με τι κόστος???) εύκολα ( :roll: ???) όπως λες σου λέω απλά ότι ο K20 με 0,4bar πάει 280 και πες μου μετά πως ανοίγει με το GTi των 300Ps είτε από στάση είτε από ρολαριστά...

Και για να μη με λες κολλημένο Hondaκια σου λέω απλά πως ακόμα και σε σχέση με τους άλλους ανταγωνιστές του (astra opc, megane rs, focus st) το Golf είναι το πιο αργό!!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από kostas200vi »

ΠαλιοHONDAKIA :-D .....θα συμφωνήσω μαζι σου
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

!!!!!!!!!!!!!!!Αυτό τώρα το είδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock:
saikoe39 έγραψε:δεν ειναι θεμα μαγκιας....ειναι θεμα ποιοτητας κατασκευης,,,,ο γερμανος δεν θα παρει τσιγκο να κανει γκαπ γκουπ στην λακουβα..και να ακουει μεσα τον δρομο....θελει δερμα....ηλιοροφη και μαλακο ταμπλο....ναβι....γουφερ και δωστου....και πιστεψε με για αυτα που εχει...πουπουλο ειναι.....το type R και τσιγκος ειναι σωβρακο...και δεν ειναι ουτε 100 κιλα κατω....και στο πουλανε και καλα....σαν πολεμικη μηχανη επειδει μεσα σε πιανει ο κωλος σου απο τα σκληρα καθισματα κλπ...κλασικες ιαπωνικες τεχνικες...

Αυτό το παραμύθι με την ποιότητα κατασκευής έχει καταντήσει κωμωδία και κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει!!! Ρε Κώστα πες μου ειλικρινά κι εσύ και όποιος άλλος θέλει, έχεις κάποια στοιχεία που να στηρίζονται μηχανολογικά ότι οι ιάπωνες χρησιμοποιούν μέταλλα της πλάκας σε σχέση με τους γερμανούς που έχουν "καλές" λαμαρίνες??? Κάποια μεταλλειολογική ανάλυση ρε παιδί μου να τη δω κι εγώ ο κολλημένος... Όταν πέφτεις σε λακούβα με το Golf και δεν ακούς ΓΚΟΥΠ αυτό λέγεται ηχομόνωση και όχι ποιότητα μετάλλου. Η ποιότητα φαίνεται στο πέρασμα του χρόνου φίλε μου και αν κρίνουμε απ τη δεκαετία του '90 τότε που πάλι τα γερμανικά "πούλαγαν" ποιότητα (θυμάμαι κάτι παππούδες που κοπάναγαν περήφανα τη λαμαρίνα και έκριναν με σιγουριά από τον ήχο πόσο γερό αμάξι αγόρασαν), ενώ τα ιαπωνικά ήταν οι φτωχοί συγγενείς... καλα μοτεράκια μωρέ αλλά από λαμαρίνα ψεύτικα... ο πονηρός ιάπωνας που ήθελε να μειώσει το κόστος και τσιγγουνευόταν....
Μπες σε ένα Golf του '92 να δεις πως τρίζει ολόκληρο!!! Έχει ένας φίλος μου και όποτε μπαίνω μέσα παθαίνω πολιτισμικό σοκ... Και μπες και στο Rover μου ή σ' ένα civic του '92 να δεις τι θα πει ποιότητα... πως έχει αντέξει στο χρόνο!! Ακόμα και Mercendes εκείνης της χρονολογίας τα βλέπεις και είναι χρέπια... το ταμπλό αν δεν έχει σκάσει απ' τον ήλιο θα είναι σε άθλια κατάσταση... το φτηνιάρικο το civicακι τελικά είχε ποιότητα ρε παιδί μου.. είδες??? Να μη μιλίσω για σκουριές...
Όσο για τα navi, τα trip computers και λοιπες μαλακίες μακριά από τα καθαρόαιμα!!! Αυτό που σου παρουσιάζουν σαν πολεμική μηχανή μη το κρίνεις απ' τα σκληρά καθίσματα, δες το στην πίστα αλλά..... από την πίσω μεριά μόνο αν οδηγάς GTi...
Και τέλος όσον αφορά την ποιότητα των μετάλλων πες μου εσύ ένα αμάξι 20ετίας που δεν έχει κάνει ρεκτιφιέ και δεν έχει ψοφίσει το μοτέρ του... φέρτο να το δυναμομετρήσουμε... και μετά βάλε, όχι Β16, ένα ταπεινό D16 με πάνω από 200000χλμ και δες αν έχει χάσει ιπποδύναμη...

Να μιλαμε με επιχειρήματα!!!
saikoe39 έγραψε:Α...τωρα σου κανει υπερβολικο να μην εχει τσοντα μετα τα 140 χλμ...???
Μάλλον δε διαβάζεις καλά αυτά που γράφω... το civic μετά τα 140 ανοίγει κι άλλο τη διαφορά!!! Μέχρι τα 200 το φτερό που λες (αν είναι τόσο) έχει γίνει καρότσεεεες!!!!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
fotis power
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
Τοποθεσία: peristeri
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από fotis power »

το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν προκειται να βγαλουμε ακρη...τα αυτοκινητα διαφερουν σε τυπους και κατηγοριες για να μπορουμε να παιρνουμε αυτο που μας ταιριαζει...αλλος κ@βλ@νει ακουγοντας το μοτερ να βαρα 9ιαρες και αλλος το τρελο τουρμπισμα....αλλος ειναι της ευρωπης και αλλος της ιαπωνιας....παντως εγω αν επαιρνα αυτοκινητο των 30 χιλιαδων ενα cupraki ηταν κομπλε....καλο το ταπερ αλλα αυτη η δυσκολη βελτιωσιμοτητα του με χαλαει....δεν ειναι αναγκη να κονταροχτυπιομαστε ενα ειναι το αμαξι MG_ROVER τελος............ :up: :beer:
Εικόνα turbo only in photoshop
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από saikoe39 »

Τασο...εχω τρεια οχηματα...ενα του 92,,,ενα του 83 και ενα του 88.....
Ολα bmw..χωρις rebuilt...με πανω απο 250.000 χλμ το καθενα......!!!
Του 83 528 alpina.....και του 88 325 Ε30......δυναμομετριση και τα δυο.....στα αλογα τους και το 25αρι να ειναι και 10 αλογα πιο πανω.....Ειπες κατι.......???????



Οταν λεω ποιοτητα...δεν λεω λαμαρινα............λεω πλαστικα....συναρμολογιση....ηχομονωση....και δεν μιλαω για μοτερ.....!!!!!!!
Μην αρχισω να λεω.....μας εδωσαν leasing το type S,,,και μεσα τα πλαστικα του και ποιοτητα τους ειναι απλα για φαπες.....το swift μου ειναι κλασεις πιο πανω.....!!!!!!


Εχω δει πατηματα και πατηματα με Τype R kai Gti....ποτε δεν ηδα type R να ειναι μπροστα πανω απο μισο φτερο και αυτο μεχρι τα κουμπωματα τριτης......!!!!!
Εχω μαμα Gti.....βρες μου ενα μαμα type R...και ανοιγω......

Bεβαια αν μου πεις πατηματα με κουλους κυριλεδες οκ..παω πασο.........


Μην μου λες για ιαπωνες και τεχνολογιες..........Αστο,,,,
Πες μου γιατι παντα οι γερμανοι βγαζουν πρωτοι μοντελο και οι ιαπωνες απαντουν μετα απο κανα χρονο.....????????????????????????????????????


Και περιμενε να δουμε η χοντα θα βγαλει τουρπομοτερ...και ειναι σιγουρο...εδω εβγαλε η bmw μετα απο 45 χρονια...να δουμε τι σκατα θα κανει.....μολις σου κοτσαρει τον αμεσω ψεκασμο...να δω τι θα λετε μετα.....ιαπωνικη μοντιφα,,,με διαφορετικη ονομασια.....οπως παντα.......

Στο θεμα ατμαισφαιρας μεχρι πριν κανα χρονο εκανα τουμπες....αλλα τελικα καθ οχημα θελει το δικο του μοτερ,,,,,σκεψου το Gti με μοτερ απο απο typer R...και το type R με μοτερ απο Gti.......????ασχημο ετσι.....

Η χοντα....εχει ιστορια...ειχε μοτερ....και εχει να βγαλει μοτερ απο το 2000 νομιζω...
Τι σκατα κανει τοσο καιρο.....??????????????????????????????????????????????????????????
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

saikoe39 έγραψε:Τασο...εχω τρεια οχηματα...ενα του 92,,,ενα του 83 και ενα του 88.....
Ολα bmw..χωρις rebuilt...με πανω απο 250.000 χλμ το καθενα......!!!
Του 83 528 alpina.....και του 88 325 Ε30......δυναμομετριση και τα δυο.....στα αλογα τους και το 25αρι να ειναι και 10 αλογα πιο πανω.....Ειπες κατι.......???????
Ωραία κι επειδή εσύ έχεις 3 BMW που έχουν διατηρηθεί τα μοτέρ τους τι σημαίνει αυτό??? Ότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία τα γερμανικά έχουν μοτέρ που αντέχουν??? Κώστα άσε το "εγώ" και κοίτα το "εμείς". Τα συμπεράσματα βγαίνουν απ' το σύνολο!!!

Οταν λεω ποιοτητα...δεν λεω λαμαρινα............λεω πλαστικα....συναρμολογιση....ηχομονωση....και δεν μιλαω για μοτερ.....!!!!!!!
Μην αρχισω να λεω.....μας εδωσαν leasing το type S,,,και μεσα τα πλαστικα του και ποιοτητα τους ειναι απλα για φαπες.....το swift μου ειναι κλασεις πιο πανω.....!!!!!!
Αν διάβασεις το προηγούμενο ποστ μου θα δεις ότι έχω απαντήσει ακόμα και για πλαστικά και για συναρμολόγηση!!! Να στο ξαναπώ??? Έλα να δεις το Golf που σου λέω ή το Vectra πάλι ίδιας χρονολογίας ενός αλλου παιδιού να δεις πως είναι μέσα....
Έχω μπει και στο Type S και στο Swift και επέτρεψε μου να διαφωνήσω μαζί σου!!! ΚΑΘΕΤΑ!!!


Εχω δει πατηματα και πατηματα με Τype R kai Gti....ποτε δεν ηδα type R να ειναι μπροστα πανω απο μισο φτερο και αυτο μεχρι τα κουμπωματα τριτης......!!!!!
Εχω μαμα Gti.....βρες μου ενα μαμα type R...και ανοιγω......

Bεβαια αν μου πεις πατηματα με κουλους κυριλεδες οκ..παω πασο.........
Golf GTi: 0-100-->7,17 0-160-->17,49 0-200-->34,4
Αυτές είναι τιμές μετρημένες με VBox οκ???

Civic Type R (EP3): 0-100-->6,8 0-160-->16,0 0-200-->28,4
Δυστυχώς δεν έχω κάποιες τιμές από "μαμά" τάπερ με VBox και έτσι πήρα αυτές από το site http://www.fastestlaps.com/car458b104d31b6e.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Στο ίδιο site το Golf θέλει 33,8 sec για τα 200!!! Και στην τελική πόσο αισιόδοξο να είναι το 28,4 του civic?? Μιλάμε για 6 sec διαφορά!!!


Μην μου λες για ιαπωνες και τεχνολογιες..........Αστο,,,,
Τι να σου πω... δε θα πω τίποτε άλλο... Δε θες να καταλάβεις...

Πες μου γιατι παντα οι γερμανοι βγαζουν πρωτοι μοντελο και οι ιαπωνες απαντουν μετα απο κανα χρονο.....????????????????????????????????????
Ναι έχεις δίκιο... περιμένουν να δουν τι θα βγάλουν οι Γερμανοί και μετά να τους αντιγράψουν... ΕΛΕΟΣ!!!!!

Και περιμενε να δουμε η χοντα θα βγαλει τουρπομοτερ...και ειναι σιγουρο...εδω εβγαλε η bmw μετα απο 45 χρονια...να δουμε τι σκατα θα κανει.....μολις σου κοτσαρει τον αμεσω ψεκασμο...να δω τι θα λετε μετα.....ιαπωνικη μοντιφα,,,με διαφορετικη ονομασια.....οπως παντα.......
Οκ θα το δούμε αν θα βγάλει τούρμπο ή όχι και τι θα κάνει... Μη βγάλει κανά vtec με 150Ps/lt μαμά μόνο και μετά ψάχνεστε για άλλα 10-15 χρόνια πάλι... Τότε το GTi θα βγαίνει τρίλιτρο Bi-τούρμπο!!!

Στο θεμα ατμαισφαιρας μεχρι πριν κανα χρονο εκανα τουμπες....αλλα τελικα καθ οχημα θελει το δικο του μοτερ,,,,,σκεψου το Gti με μοτερ απο απο typer R...και το type R με μοτερ απο Gti.......????ασχημο ετσι.....
Εφιάλτης!!!

Η χοντα....εχει ιστορια...ειχε μοτερ....και εχει να βγαλει μοτερ απο το 2000 νομιζω...
Τι σκατα κανει τοσο καιρο.....??????????????????????????????????????????????????????????
Παίζουν το πουλί τους... Όταν δεις τα vtec τρίτης γενιάς θα καταλάβεις τι κάνει τόσο καιρό... Αλήθεια μήπως θεωρείς τον K20 ξεπερασμένο??? Ούτε τον Β16 δεν έχετε ξεπεράζει που είναι από το '89!!!
Τέλος θέλω να πω ότι δεν κονταροχτυπιόμαστε που λέει ο rover414turbo, οικογένεια είμαστε και συζητάμε (όπως έλεγε και η ξινή η αδερφή του φαρμακοποιού στο ρετιρέ :P :P :P :P :P :P )!!! Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είμαστε :off: :-D
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Άβαταρ μέλους
fotis power
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
Τοποθεσία: peristeri
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από fotis power »

Tasos_7R έγραψε:Τέλος θέλω να πω ότι δεν κονταροχτυπιόμαστε που λέει ο rover414turbo, οικογένεια είμαστε και συζητάμε (όπως έλεγε και η ξινή η αδερφή του φαρμακοποιού στο ρετιρέ )!!! Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είμαστε
:-D :-D :-D ναι μωρε τροπος του λεγειν......παντως ειμαστε :off: να ανοιξουμε ενα τοπικ ταπερ VS GTI :-D :-D
Εικόνα turbo only in photoshop
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: 0-100 με χρονομετρο χεριου!

Δημοσίευση από Tasos_7R »

rover 414turbo έγραψε: :-D :-D :-D ναι μωρε τροπος του λεγειν......παντως ειμαστε :off: να ανοιξουμε ενα τοπικ ταπερ VS GTI :-D :-D
Αν ανοιχτεί τέτοιο τόπικ θα γράφουμε για κανά 6μηνο εγώ κι ο saiko.... quote στο quote και δωσ' του!!!! :P :P :P Θα το ονομάσουμε saikoτασιάδα!!!! :P :P :P
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες