Σελίδα 4 από 7

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 27, 2013 4:46 pm
από R414
Εγω απο την αλλη θα προτεινα ενα ελευθερο ποιοτικο φιλτρο στο κουτι και τπτ αλλο..

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 27, 2013 6:00 pm
από nikolas
το ITG καινούριο κυμαίνεται από 350 (το αλουμινένιο) μέχρι 500 ευρώ (ανθρακονημάτινο)
έχοντας δοκιμάσει bmc (το μεγάλο) 2 φορές, δύο διαφορετικά φίλτρα στο φιλτροκούτι, φιλτροχοάνη simota και φυσικά το itg, θα τα κατέτασα σαν επιλογές ως προς αποτέλεσμα
α) itg
β) φίλτρο στο φιλτροκούτι
γ) bmc
δ) φιλτροχοάνη

ως προς την τιμή/αποδοση
α) φίλτρο στο φιλτροκούτι
β) itg
γ) φιλτροχοάνη
δ) bmc

στη φιλτροχάνη και στο bmc είχα δοκιμάσει διάφορες λύσεις για την εισαγωγή αέρα με γνώμονα και την "ασφάλεια" από νερό, ενώ το itg έχει δική του σκούπα ειδικά σχεδιασμένη

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 28, 2013 12:15 am
από R414
Δεν νομιζω να αξιζει τα λεφτα το itg αν δεν εχεις περαιτερω καλες βελτιωσεις στο μοτερ για να παντρεψεις μια καλη εισαγωγη..Οποτε ενα πιο ελευθερο φιλτρο απλα θα ηταν οτι πιο ευκολο,γρηγορο και καλο value 4 money απο το να δωσεις 350+ για κατι παραπανω..

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 28, 2013 10:19 am
από kostas200vi
Δεν νομίζω ότι αξίζει να δώσεις για ατμοσφαιρικό κινητήρα ούτε 50€ για ένα φίλτρο, που ουσιαστικά δεν θα σου δώσει ούτε ένα άλογο, εάν δεν εχεις μια ολοκληρωμένη βελτίωση και όταν λέμε ολοκληρωμένη, όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι με Φ.Π.Ε. άντε να πάρεις 5-6 άλογα στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 28, 2013 11:12 am
από marbin
σασ ευχαριστω παιδια αλλα αν ειναι οπωσ ειπε καποιοσ φιλοσ 5-6 αλογακια δεν ειναι και ασχημα για βελτιωση απο ενα μονο
φιλτρο και για 350 ευρω.εδω δινεισ 800 να φτιαξεισ εξατμιση σε ατμοσφαιρικο παντα για να παρεισ το πολυ 6-7 αλογακια
μονο και μονο για να δουλευει πιο σωστα.το 1.8 εχω με τα 120 αλλα με 52αρα πεταλουδα τη μεταλλικη εισαγωγη ροικη
στο καπακι και εκεντροφορουσ του τφ 135.χταποδι mg zr 160 εργοστασιακο και απο κει και περα χειροποιητη ωσ το τελικο.
εχω και ενα μεταλικο σωληνα που καταληγει σε φιλτροχοανη στη θεση του εργοστασιακου φιλτροκουτιου και αυτο θα
ηθελα να αλλαξω.βεβαια σκεφτομαι και τη λυση του φιλου να βαλω καποιο σωληνα να τραβαει απο μπροστα παγωμενο
αερα αλλα με ενδιαφερει το itg και απο αισθητικησ πλευρασ.ελπιζω να μην ειναι αυτη η παγιδα και πεφτεισ στη φακα.
αλλα αν ειναι οπωσ ειπα και πιο μπροστα να παρω εστω και 5-6 παραπανω νομιζω οτι ειναι οκ για ατμοσφαιρα.τι λετε?
σασ ευχαριστω ολουσ παντωσ.

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 28, 2013 11:38 am
από Tasos_7R
Εγώ θα άφηνα την φιλτροχοάνη ως έχει (εκτός κι αν είναι καμία φτηνιάρικη, που δεν έχει καλό φιλτράρισμα), και θα την τροφοδοτούσα με κρύο αέρα απ' τη μετώπη με έναν εύκαμπτο σπιράλ σωλήνα, όπως σου είπα και πιο πάνω. Κόστος για το σωλήνα 7-8 ευρώ. Η άλλη λύση είναι να επεκτείνεις το σωλήνα μέχρι το θόλο (αν είναι εφικτό στο αμάξι σου) και να τοποθετήσεις εκεί τη χοάνη, α λα cold-air στυλ. Κι εκεί βέβαια πρέπει από κάποιο άνοιγμα στο προφυλακτήρα να πέρνει κρύο αέρα. Προσοχή μόνο λίγο με τις βροχές θέλει, αν κι εμένα προσωπικά δεν είχε πάρει ποτέ νερό, ακόμα και σε πολύ έντονες πλυμμήρες. Και μάλιστα με αυτό το set up (μεταξύ τριών που δοκίμασα) αποδεδειγμένα στο δρόμο το αμάξι μου είχε κερδίσει. Και είχε μόνο τη χοάνη και ένα πιο ελεύθερο τελικό.
Τι παραπάνω να δώσει το ITG και πόσο αξίζει αυτό το παραπάνω τα 350 ευρώ?? Μια (ποιοτική) χοάνη είναι και αυτό, τοποθετημένη σε ένα καλαίσθητο φιτροκούτι που τροφοδοτείται με αέρα. Αν δεν έχεις φιλτροχοάνη της προκοπής πάρε μια της Apexi, που είναι κορυφαία και σε φιλτράρισμα και σε απόδοση. Κοστίζει βέβαια γύρω στα 120 ευρώ η γνήσια (προσοχή γιατί έχει γεμίσει ο κόσμος "μαϊμούδες").
Όλο το θέμα όπως καταλαβαίνεις σε μια εισαγωγή είναι να μπορεί να πέρνει απευθείας κρύο αέρα από το περιβάλλον, καθώς κινείται το αυτοκίνητο. Όσο πιο πολύ και όσο πιο κρύο αέρα πέρνει, τόσο πιο καλά θα αποδίδει. Αυτό είναι νόμος. Αν δεις κάποιες πανάκριβες εισαγωγές-σκούπες για αυτοκίνητα επιδόσεων (π.χ. δες την εισαγωγή της mugen ή της j's racing για το S2000) θα καταλάβεις ότι ακριβώς αυτό κάνουν, δημιουργώντας όμως επιπλέον το φαινόμενο του ramair, το οποίο χρησιμοποιούσαν χρόνια πριν οι superstreet μηχανές και που στην ουσία στα πολλά χιλιόμετρα δημιουργεί μια μικρή υπερπίεση στον άερα της εισαγωγής.

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 28, 2013 9:11 pm
από nikolas
θεωρώντας πως οι μεγάλες εταιρείες έχουν και κάποιο τμήμα r&d πέρα της όποιας πολιτικής διαφήμισης, πιστεύω πως κάποιες διαφορές δικαιολογούν τα 350 ευρώ όπως επίσης και τα +150 αν είναι ανθρακονημάτινο..από μόνο του πράγματι δε μπορεί να περιμένει κάποιος να κάνει θαύματα, αλλά συνδυασμένο και με άλλες βελτιώσεις σίγουρα θα έχει απτέλεσμα..

σίγουρα μην πας σε bmc, όπως έγραψα πήρα δύο φορές, και δεν έμεινα ενθουσιασμένος καμία από τις δύο..
αν θες θόρυβο με αμφίβολα κέρδη, πας σε χιλτροχοάνη
αν θες value for money λύση πας σε φίλτρο στο φιλτροκούτι..
αν θες εξαίρετη αισθητικά λύση και πολύ καλό "δέσιμο" με τους kseries απ'ότι λέγεται, πας σε itg..

όσα αναφέρω τα είχα δοκιμάσει και σε παραπλήσιο setup με το δικό σου (1.8non vvc εξάτμιση ροϊκή κλπ) και στη συνέχεια σε 1.8 vvc..

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 28, 2013 10:08 pm
από R414
marbin έγραψε:σασ ευχαριστω παιδια αλλα αν ειναι οπωσ ειπε καποιοσ φιλοσ 5-6 αλογακια δεν ειναι και ασχημα για βελτιωση απο ενα μονο
φιλτρο και για 350 ευρω.εδω δινεισ 800 να φτιαξεισ εξατμιση σε ατμοσφαιρικο παντα για να παρεισ το πολυ 6-7 αλογακια
μονο και μονο για να δουλευει πιο σωστα.το 1.8 εχω με τα 120 αλλα με 52αρα πεταλουδα τη μεταλλικη εισαγωγη ροικη
στο καπακι και εκεντροφορουσ του τφ 135.χταποδι mg zr 160 εργοστασιακο και απο κει και περα χειροποιητη ωσ το τελικο.
εχω και ενα μεταλικο σωληνα που καταληγει σε φιλτροχοανη στη θεση του εργοστασιακου φιλτροκουτιου και αυτο θα
ηθελα να αλλαξω.βεβαια σκεφτομαι και τη λυση του φιλου να βαλω καποιο σωληνα να τραβαει απο μπροστα παγωμενο
αερα αλλα με ενδιαφερει το itg και απο αισθητικησ πλευρασ.ελπιζω να μην ειναι αυτη η παγιδα και πεφτεισ στη φακα.
αλλα αν ειναι οπωσ ειπα και πιο μπροστα να παρω εστω και 5-6 παραπανω νομιζω οτι ειναι οκ για ατμοσφαιρα.τι λετε?
σασ ευχαριστω ολουσ παντωσ.
Bασει των παραπανω πρεπει να σαι +15-20 αλογα αν εχει κανει καλη δουλεια στην εξατμιση με καλο καταλυτη και σωστες διαμετρους στα καζανια.Εφ οσον εχεις κανει σχετικα μια καλη ολοκληρωμενη βελτιωση κολαει και το itg.
Κατι που δεν γνωριζω να ρωτησω καποιο πιο παλιο το χταποδι που λεει το παιδι οτι φοραει απο 160αρι αλλαζει απο το 120 ?
Γιατι ειχα την εντυπωση οτι μονο διχαλο αλλαζει?

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 28, 2013 11:10 pm
από nikolas
βασικά στο χταπόδι (με μια επιφύλαξη) νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι προς τα πίσω..με χταόδι από 200άρι χωρίς προκαταλύτη και με δίχαλο 4-2-1 ενώ του zr νομίζω είναι 4-1

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 29, 2013 12:02 am
από R414
Στο δικο μου 1800 ειναι με προκαταλυτη και αρκετα μπουκωμενο πιστευω για να κρατα ροπες χαμηλα με μικρη καταναλωση.
Το 1400 που ειχα ειχε μονοκοματο με διχαλο.Εχω την εντυπωση οτι στα 1800 αξιζει να βαλεις μονο το 4-1 της jan αλλα χαμηλα θα χασει σιγουρα..