vtec inside ROVER 400
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 8:01 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα, Αμπελόκηποι
- Επικοινωνία:
vtec inside ROVER 400
Καλησπέρα σε όλους!
Αν και χρόνια εγγεγραμμένος στο site, λόγω εργασίας μου στο εξωτερικό, δεν έχει τύχει να παρευρεθώ σε κάποια συνάντηση του club, ούτε και postάρω συχνά, οπότε μου ταιριάζει ο τίτλος του "Νέου Μέλους".
Καταρχάς θα ήθελα να συστηθώ... Το όνομά μου είναι Πάρις και είμαι κάτοχος ενός 416si του 1996, μόνο που κάτω από το καπώ του στροφάρει ένα Β16Α2
Το μοτέρ όπως έχω αναφέρει και σε άλλο post, φοράει τα εξής:
1. πρόγραμμα με κόφτη στις 8600
2. Φίλτρο στο κουτί Κ&Ν
3. βολάν τιτανίου Spoon Sports
4. Χταπόδι 4 σε 1 DC Sports (η υπόλοιπη εξάτμιση μεσαίο-τελικό είναι του Παπαδόπουλου).
5. VAFC controller Apexi
6. Ελαστικά 205/40-17" με ζάντες ΟΖ Polaris
7. Δισκόπλακες Brembo χαρακτές-τρυπητές (εμπρός)
8. Σωληνάκια φρένων Goodridge
9. ΚΟΝΙ αμορτισέρ, Eibach ελατήρια
10. Αντιστρεπτικές ράβδους (εμπρός-πίσω)
11. Μπάρες θόλων (εμπρός-πίσω)
12. Μπάρες ψαλιδιών (εμπρός-πίσω)
13. Σινεμπλόκ πολυουρεθάνης Superflex (παντού)
14. Τροχαλίες αλουμινίου (υδραυλικού τιμονιού και δυναμό)
15. Αεροτομή, σπόιλερ (πίσω) και sideskirts (πλαϊνά).
Σίγουρα είναι και κάποια άλλα που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή, θα τα θυμηθώ όμως σιγά σιγά.
Όπως προείπα λόγω δουλειάς βρίσκομαι στην Ελλάδα μόνο για κανά Σαββατοκύριακο το μήνα.
Θα ήθελα όμως να σας γνωρίσω και από κοντά για να σας λύσω και τις όποιες απορίες έχετε όλοι όσοι είστε στην πρίζα για τη συγκεκριμένη μετατροπή.
Συγγνώμη αν κούρασα,
Φιλικά,
Πάρις
Αν και χρόνια εγγεγραμμένος στο site, λόγω εργασίας μου στο εξωτερικό, δεν έχει τύχει να παρευρεθώ σε κάποια συνάντηση του club, ούτε και postάρω συχνά, οπότε μου ταιριάζει ο τίτλος του "Νέου Μέλους".
Καταρχάς θα ήθελα να συστηθώ... Το όνομά μου είναι Πάρις και είμαι κάτοχος ενός 416si του 1996, μόνο που κάτω από το καπώ του στροφάρει ένα Β16Α2
Το μοτέρ όπως έχω αναφέρει και σε άλλο post, φοράει τα εξής:
1. πρόγραμμα με κόφτη στις 8600
2. Φίλτρο στο κουτί Κ&Ν
3. βολάν τιτανίου Spoon Sports
4. Χταπόδι 4 σε 1 DC Sports (η υπόλοιπη εξάτμιση μεσαίο-τελικό είναι του Παπαδόπουλου).
5. VAFC controller Apexi
6. Ελαστικά 205/40-17" με ζάντες ΟΖ Polaris
7. Δισκόπλακες Brembo χαρακτές-τρυπητές (εμπρός)
8. Σωληνάκια φρένων Goodridge
9. ΚΟΝΙ αμορτισέρ, Eibach ελατήρια
10. Αντιστρεπτικές ράβδους (εμπρός-πίσω)
11. Μπάρες θόλων (εμπρός-πίσω)
12. Μπάρες ψαλιδιών (εμπρός-πίσω)
13. Σινεμπλόκ πολυουρεθάνης Superflex (παντού)
14. Τροχαλίες αλουμινίου (υδραυλικού τιμονιού και δυναμό)
15. Αεροτομή, σπόιλερ (πίσω) και sideskirts (πλαϊνά).
Σίγουρα είναι και κάποια άλλα που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή, θα τα θυμηθώ όμως σιγά σιγά.
Όπως προείπα λόγω δουλειάς βρίσκομαι στην Ελλάδα μόνο για κανά Σαββατοκύριακο το μήνα.
Θα ήθελα όμως να σας γνωρίσω και από κοντά για να σας λύσω και τις όποιες απορίες έχετε όλοι όσοι είστε στην πρίζα για τη συγκεκριμένη μετατροπή.
Συγγνώμη αν κούρασα,
Φιλικά,
Πάρις
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Το όνειρό μου...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Θα πέσεις απο το κρεβάτι.i-VTec έγραψε:Το όνειρό μου...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
και ξέρεις ποιο είναι το καλύτερο ε? το σασί αυτών των 400αριων έχει double wishbone layout και μπροστά όπως και τα civic της εποχής...
Όχι τα mcpherson struts που έβαλε μπροστά η rover στα 2ΧΧ και 4ΧΧ του 90..
Το θέμα δεν είναι το ίδιο το layout τόσο, αφού τα mcpherson struts είναι επισης μια καλη λυση αν σχεδιαστεί με οδηγοκετρικό χαρακτήρα και όχι μόνο για άνεση...
Τα πρόσφατα civic και integra πάλι σε αυτά έχουν επιστρέψει.
Το θέμα είναι ότι με το να βγάλει δική της σχεδίασης mcpherson struts η rover για τα 2χχ 4χχ του 90-95... τώρα δε βρίσκεις αφτερμαρκετ αμορτισέρ της προκοπής. Αν είχε κρατήσει το ίδιο layout με το JDM concerto και τα civic της εποχής τώρα θα υπήρχαν άπειρες επιλογές...
Να το χαίρεσαι το θηρίο σου
Όχι τα mcpherson struts που έβαλε μπροστά η rover στα 2ΧΧ και 4ΧΧ του 90..
Το θέμα δεν είναι το ίδιο το layout τόσο, αφού τα mcpherson struts είναι επισης μια καλη λυση αν σχεδιαστεί με οδηγοκετρικό χαρακτήρα και όχι μόνο για άνεση...
Τα πρόσφατα civic και integra πάλι σε αυτά έχουν επιστρέψει.
Το θέμα είναι ότι με το να βγάλει δική της σχεδίασης mcpherson struts η rover για τα 2χχ 4χχ του 90-95... τώρα δε βρίσκεις αφτερμαρκετ αμορτισέρ της προκοπής. Αν είχε κρατήσει το ίδιο layout με το JDM concerto και τα civic της εποχής τώρα θα υπήρχαν άπειρες επιλογές...
Να το χαίρεσαι το θηρίο σου
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K-mech την Δευ Σεπ 01, 2008 10:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Μη λες τέτοια και θα τα δεί ο Τάσος...Και θα βαράει το κεφάλι του...K-mech έγραψε:και ξέρεις ποιο είναι το καλύτερο ε? το σασί αυτών των 400αριων έχει double wishbone layout και μπροστά όπως και τα civic...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Ειναι... να μην το βαρας
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Να βάλεις και φωτογραφίες! Κούκλα ακούγεται και μηχανικά και αισθητικά.
Μια ερώτηση, οι μπάρες των ψαλιδιών που έχεις βάλει σου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα σε σχέση με το να βρίσκεις κάτω? Γιατί η Αθήνα δυστυχώς είναι για τα πανηγύρια όσο αφορά λακκούβες, σαμαράκια κλπ.
Μια ερώτηση, οι μπάρες των ψαλιδιών που έχεις βάλει σου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα σε σχέση με το να βρίσκεις κάτω? Γιατί η Αθήνα δυστυχώς είναι για τα πανηγύρια όσο αφορά λακκούβες, σαμαράκια κλπ.
Life is too short not to...
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Καταρχήν !!! Κατά δεύτερον συγχαρητήρια για την πολύ προσεγμένη (όπως ακούγεται) μετατροπή!!! Είμαστε κάμποσοι εδώ πέρα που ενδιαφερόμαστε για ένα τέτοιο μοτέρ κάτω απ το καπό του Rover μας...
Και τώρα για πες... άκουσα καλά????? Ισχύει όντως αυτό που λέει ο K mech???? Αυτό το μοντέλο έχει διπλά ψαλίδια μπροστά?????????????????????????????? Σίγουρααα????????????????? Αν όντως ισχύει πάντως γιατί προτίμησες τα koni από κάποια επώνυμη coilover ανάρτηση (π.χ. buddy club, tanabe, tein...)?????? Πάντως συνολικά έχεις προσέξει πολύ το στήσιμο του αυτοκινήτου και μπράβο γιατί οι περισσότεροι πιστεύουν ότι με μια μπάρα θόλων μπροστά τελείωσαν με το θέμα στήσιμο... Η μόνη μου ένσταση είναι οι τροχοί... 205 με 17αρες το πνίγεις το μοτέρ αλλά γούστα είναι αυτά...
Και κάτι τελευταίο... νομίζω ότι έχω δει το Rover σου σε κάτι παλιές φωτό σε άλλο γνωστό Hondα club που είμαι κι εγώ μέλος...ή κάνω λάθος???
Ααααα και περιμένω εναγωνίως να μας πεις αν όντως φοράς διπλά ψαλίδια εμπρός!!!!!!!!!!!!!
Και τώρα για πες... άκουσα καλά????? Ισχύει όντως αυτό που λέει ο K mech???? Αυτό το μοντέλο έχει διπλά ψαλίδια μπροστά?????????????????????????????? Σίγουρααα????????????????? Αν όντως ισχύει πάντως γιατί προτίμησες τα koni από κάποια επώνυμη coilover ανάρτηση (π.χ. buddy club, tanabe, tein...)?????? Πάντως συνολικά έχεις προσέξει πολύ το στήσιμο του αυτοκινήτου και μπράβο γιατί οι περισσότεροι πιστεύουν ότι με μια μπάρα θόλων μπροστά τελείωσαν με το θέμα στήσιμο... Η μόνη μου ένσταση είναι οι τροχοί... 205 με 17αρες το πνίγεις το μοτέρ αλλά γούστα είναι αυτά...
Και κάτι τελευταίο... νομίζω ότι έχω δει το Rover σου σε κάτι παλιές φωτό σε άλλο γνωστό Hondα club που είμαι κι εγώ μέλος...ή κάνω λάθος???
Ααααα και περιμένω εναγωνίως να μας πεις αν όντως φοράς διπλά ψαλίδια εμπρός!!!!!!!!!!!!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Πολύ ωραίος!!! Συνέχισε την καλή δουλειά!!!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: vtec inside ROVER 400
Είναι πράγματι…Tasos_7R έγραψε:Ισχύει όντως αυτό που λέει ο K mech???? Αυτό το μοντέλο έχει διπλά ψαλίδια μπροστά?????????????????????????????? Σίγουρααα?????????????????
Έχω λιώσει στο ψάξιμο το τελευταίο καιρό για τη φάση του Αρίστου στο θέμα της ανάρτησης των rover 200-400 εποχής 90-95 και πραγματικά τα πράγματα είναι απογοητευτικά.
Ελατήρια λίγο πολύ βρίσκεις. Αμορτισέρ (καλά) δε βρίσκεις… (οπότε αν θες κάτι ψαγμένο πας σε χειροποίητο)
Και αν θες να πας σε κάτι πιο ψαγμένο όπως coilovers το μονo που υπάρχει είναι κάτι set AVO τα οποία δεν έχουν αφήσει και τις καλύτερες εντυπώσεις στα διάφορα fora…
Ψάχνοντας όλο έπεφταν και κάτι αναφορές περί double wishbome και μπροστά… “μπα μουφες θα ειναι” έλεγα … παιζουν με το πονο μου κλπ
Ώσπου πέφτω σε κάπως πιο επίσημα review για νεότερα μοντέλα που είχαν έμμεσες αναφορές…
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... s_180.html" onclick="window.open(this.href);return false;
“Although the Rover 400 - as it was called then - was launched in early 1995, it was actually based on the Honda Civic five-door. And the Civic was, in turn, based on the 1991 Domani, a lacklustre Japanese-market saloon. Yet there is a benefit to using a Honda platform, however ancient. The double wishbone front suspension is still a sophisticated solution and well suited to an outright sporting car.”
ή πχ
http://www.mg-rover.org/roadtests/showrt.php?ArtID=46" onclick="window.open(this.href);return false;
Μιλώντας για το rover ZS 180 το οποίο μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τα 45 και τα 400 του 95+
και λέω ρε λες?
Μια φωτό με το engine bay από ένα τυπικό 2ΧΧ 4ΧΧ του 90-95 (tip βλέπουμε τους θόλους)
Και μία φωτό από 400αρι της εποχής 96+
Αυτές οι βίδες που έχω κυκλώσει όπως και όλη η μορφή του θόλου μου θύμιζαν κάτι…
Για να δούμε στα γρήγορα με ενα googleimage search, τους θόλους από ένα civic
Ναι αυτές οι βίδες που είχα κυκλώσει είναι αυτές που συγκρατούν τα mounts για το upper control arm.
Αυτό το Θεματάκι από το hondatech όπου αλλάζει ο τύπος τα UCA με ρυθμιζόμενα θα βοηθήσει να δείτε ακριβώς τι εννοώ.
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=2099640&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Έ και μετά βλέποντας και το engine bay του 400αριου του vtec inside
Δε θέλει και πολύ σκέψη
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες