Αδεια διπλωμα πινακιδες.....

General board
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Αδεια διπλωμα πινακιδες.....

Δημοσίευση από i-VTec »

Και εκτός από τα λεγόμενα του Κώστα (vi) με τα οποία συμφωνώ...Perry,αν ο Κώστας (stickers) είχε δηλαδή μία Porsche που έκανε θόρυβο,θα ήταν πιό "άδικο" να τον γράψουν?Δε ήξερα ότι η αξιοκρατία βασίζεται στο πόσο φτηνό ή ακριβό αμάξι έχεις...Μαζί σου,ο θόρυβος μπορεί να γίνει ενοχλητικός πολλές φορές,όσοι μένουμε σε πόλεις ξέρουμε...Αλλά αφήνουνε άλλους κι άλλους στο δρόμο και πιάνουμε τα ατοπήματα,τα πταισματάκια...Μη μου πείς ότι δεν είναι εισπρακτική τακτική αυτή...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
rewas
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 10:19 pm
Τοποθεσία: τριπολη
Επικοινωνία:

Re: Αδεια διπλωμα πινακιδες.....

Δημοσίευση από rewas »

kostas200vi έγραψε:υπαρχει ρητη εντολη για ποσες κλήσεις θα κοψουν και το ειδος της παράβασης.
Πες τα ανθρωπε μου και λεγα οτι ειμαι μονος μου εδω μεσα.
Περρυ ειναι πολυ απλο το θεμα φιλε μου. Τον θορυθο τον κανονιζουμε εμεις βεβαια αλλα αυτο δεν δινει το δικαιωμα να σε γραφουν επειδη εχεις βαλει ενα καζανακι που κανει ενα-δυο τακ θορυβο παραπανω. Αν εγω δεν βαλω μια διακριτικη μπουκα και βαλω μια φιλτροχωανη δεν κανει θορυβο δλδ; η μιπως πρεπει να με γραψουν για χωανη; για τα μηχανακια... ειναι οντως ενοχλητικα αλλα το δικο μου αμαξι δεν εκανε τοσο θορυβο, πιστεψε με μια εργοστασιακη porshe κανει πολυ παραπανισιο θορυβο και ομως ειναι εργοστασιακη εξατμιση οποτε δεν την γραφουμε ε; Δικιο αυτο;
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Αδεια διπλωμα πινακιδες.....

Δημοσίευση από saikoe39 »

PERRY-MGTF έγραψε:Ε μην τρελαθουμε κιόλλας το να κανουμε θορυβο χωρις λογο δεν ειναι ιδιον πολιτισμενης κοινωνιας!
Το τι βαζουμε στα αυτοκινητα μας το ξερουμε οπως ξερουμε οτι ειναι και παρανομο κατι τετοιο.
Μακαρι να γραφανε και καθε καγκουρα με το παπι που νομιζει οτι ειναι στο χωριο του.
Oταν θα σε γραψουν μια φορα....για κανενα ιδιαιτερο λογο(απλο ελενχο)...και σου ριξουν τρελη καμπανα..και φυγεις χωρις πινακιδες και διπλωμα...επειδη ετσι του καυλωσε του μπατσου.....τοτε ελα και πες μου για κοινωνια κλπ.......!!!!
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Άβαταρ μέλους
stickers!!!
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Αδεια διπλωμα πινακιδες.....

Δημοσίευση από stickers!!! »

saikoe39 έγραψε:
Oταν θα σε γραψουν μια φορα....για κανενα ιδιαιτερο λογο(απλο ελενχο)...και σου ριξουν τρελη καμπανα..και φυγεις χωρις πινακιδες και διπλωμα...επειδη ετσι του καυλωσε του μπατσου.....τοτε ελα και πες μου για κοινωνια κλπ.......!!!!

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :up: :up: :up:
1.800 vvc 150hp παλια.....
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Αδεια διπλωμα πινακιδες.....

Δημοσίευση από crAss »

Τα πράγματα δυστυχώς η ευτυχώς δεν είναι άσπρο-μαύρο. Και για αυτό είναι και πολύ δύσκολο να βρεις άκρη. Και ο νόμος έχει κενά, και αυτοί που εφαρμόζουν τον νόμο άνθρωποι είναι και ανάλογα με τη διάθεσή τους εμφανίζουν λιγότερη ή περισσότερη αυστηρότητα.
Όμως και εμείς από την πλευρά μας πρέπει τουλάχιστον να γνωρίζουμε ποια ρίσκα παίρνουμε για κάθε τι που αλλάζουμε στο αυτοκίνητό μας. Για τις εξατμίσεις ο νόμος λέει ότι σε συγκεκριμένες στροφές σε συγκεκριμένη απόσταση από τον σιγαστήρα πρέπει ο θόρυβος να είναι μέχρι τόσα dB. Όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής, ακόμα και εξωτικά σπορ όπως αναφέρθηκαν πιο πάνω σε αυτό το τεστ βγάζουν λιγότερα dB και έτσι παίρνουν άδεια κυκλοφορίας στους δρόμους. Φυσικά αν σπάσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο μέχρι τον κόφτη το πιο πιθανό είναι να βγάλει πολλαπλάσια επίπεδα θορύβου, όμως στην τυποποιημένη δοκιμή είναι εντός ορίων.
Εμείς από την άλλη μπορεί να έχουμε ένα τελικό που συνολικά να κάνει λιγότερο θόρυβο, όμως και στις συνθήκες της δοκιμής να βγάζει περισσότερο από τα όρια. Τότε ο οποιοσδήποτε αστυνομικός πρέπει να μας γράψει, αρκεί να έχει το σωστό εξοπλισμό και να τον χρησιμοποιήσει σωστά για να πιστοποιήσει την παράβασή μας.
Και εδώ είναι το μεγάλο δίλημμα για εμάς όταν θέλουμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας. Αν πάρουμε κάτι από επώνυμο κατασκευαστή-βελτιωτή (και δεν μιλάω για τον Μπαρμπα-Κίτσος tuning) αλλά από μεγάλο βελτιωτικό οίκο του εξωτερικού με πιστοποιήσεις και έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο τότε το πιο πιθανό είναι να βγάλουμε κάποια άκρη, ακόμα και αν μας γράψουν, γιατί τα χαρτιά είναι χαρτιά. Και αν μας γράψουν πρέπει να κυνηγήσουμε το δίκαιο μας. Από την άλλη αν βάλουμε ένα group N τελικό από τον εξατμισά της γειτονιάς μας και μας γράψουν δεν πρέπει να ζητάμε και τα ρέστα, αφού καλά έκαναν και μας έγραψαν.
Όπως και με τους καταλύτες...χωρίς καταλύτη πρέπει να μας χτυπάνε στο κεφάλι ασύστολα με αυτά που βγάζουν οι κινητήρες μας και άδεια και δίπλωμα να μας παίρνουν.
Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω ο νέος ΚΟΚ μιλάει και για εργοστασιακά εξαρτήματα και μη. Για το εξωτερικό είναι δεδομένο ότι όλοι οι βελτιωτές σου δίνουν έγγραφα για να μην έχεις τέτοια προβλήματα (στη Γερμανία πρέπει μέχρι και αμορτισέρ ή ελατήρια να αλλάξεις να προσκομίσεις τέτοια έγγραφα και να το αναγράψεις πάνω στην άδεια κυκλοφορίας). Κάτι τέτοιο πάνε να περάσουν και εδώ. Μόνο που εδώ είμαστε Μπανανία και δεν έχουμε οργανισμούς πιστοποίησης για τέτοια πράγματα στην πράξη (στα χαρτιά τα έχουμε όλα) και στην ουσία είναι ένα μέσο πίεσης για να πιστοποιούν οι εταιρίες τα προϊόντα τους (πληρώνοντας φυσικά το κατάλληλο αντίτιμο).
Το δύσκολο πάντως είναι στις γκρίζες ζώνες του νόμου. Ναι έχω άλλη εξάτμιση, δεν είναι η μαμά, αλλά έχει έγκριση τύπου από αναγνωρισμένο οργανισμό εντός Ε.Ε. (πχ TUV). Ναι έχω μεμβράνες αλλά δεν είναι κατράμι μαύρο ή στον μπροστά ανεμοθώρακα (οπότε και ΠΡΕΠΕΙ να με γράψει) και έχω και έγκριση τύπου. Εδώ το όργανο (εισπρακτικό ή ελεγκτικό ανάλογα με τις εντολές του) κάνει ότι θέλει αλλά πάλι υπάρχει διαδικασία να τις νομιμοποιήσεις μέσω ΚΤΕΟ.
Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, δεν υπάρχει νόμιμο και παράνομο. Υπάρχει μόνο νομιμοφάνεια και αυτό το γνωρίζουμε ΟΛΟΙ μας από πριν και πρέπει να την έχουμε στο μυαλό μας όταν πρέπει να επιλέξουμε αν θα κάνουμε κάτι. Και πάλι βέβαια παίρνεις ρίσκο.
Πχ να μιλήσω για εμένα, ένας από τους λόγους που έβαλα εξάτμιση από την janspeed είναι γιατί ξέρω ότι έχει έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο. Επίσης όταν έβαλα μεμβράνες έβαλα τις πιο ανοικτόχρωμες και έχω και έγκριση τύπου. Όμως κλήση για τις μεμβράνες έχω φάει...ξέρω όμως τώρα και τον τρόπο να τις νομιμοποιήσω όταν περάσω ΚΤΕΟ.
Life is too short not to...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αδεια διπλωμα πινακιδες.....

Δημοσίευση από nikolas »

Υπάρχει και ένα άλλο θέμα..Αυτό της αναλογικότητας..!! Δεν μπορεί διαφορετικής βαρύτητας παραβάσεις να τιμωρούνται με την ίδια αυστηρότητα..Θεωρώ δηλαδή υπερβολικά αυστηρή την αφαίρεση όλων αυτών των εγγράφων χωρίς καν κατά την επιβεβαίωση της παράβασης να υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός που θα πιστοποιήσει την ορθότητα ή όχι των ισχυρισμών του οργάνου. Όπως πχ δεν νοείται να φάει κάποιος πρόστιμο για αλκοόλ χωρίς να υποβληθεί σε αλκοτέστ, ούτε νοείται να φάει κάοιος κλήση για υπερβολική ταχύτητα χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί αυτό από κάποιο ραντάρ..!!
Και μετά έχουμε και την εξάρτηση από τη διάθεση του οργάνου, γιατί η αυστηρότητα τους συχνά είναι συνάρτηση της προσωπικής τους διάθεσης και πεποίθησης για την ορθότητα των λεγομένων τους. Είναι γνωστό το ότι "οταν θέλει να σε γράψει, σίγουρα θα βρει κάτι για να σε γράψει" όπως επίσης είναι γνωστό ότι αν πχ στην περίπτωση του θορύβου ζητήσεις τον έλεγχο από ειδικό μηχάνημα θα βρει τον τρόπο να σε γράψει με ακόμα χειρότερες συνέπειες απλά και μόνο επειδή "του μπήκες στο μάτι".
Άβαταρ μέλους
rewas
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 18, 2007 10:19 pm
Τοποθεσία: τριπολη
Επικοινωνία:

Re: Αδεια διπλωμα πινακιδες.....

Δημοσίευση από rewas »

Νικολα με καλυψες πληρως και οπως ειπωθηκε και παραπανω......εχουν ορισμενο αριθμο κλησεων που πρεπει να κοψουν.
Οχι ρε παιδια να αφαιρουμε διπλωμα και πινακιδες για ενα λαμπακι πισω φρενων που ως γνωστον μπορει να σταματησει να λειτουργει σε μια λακουβα(οταν μιλαμε για lada samara)........ξεκινησε ο ανθρωπος απο την Αθηνα και λειτουργουσαν ολα και στην Κορινθο του πηραν το διπλωμα για το λαμπακι.....
Σταματησαν τον ιδιον ανθρωπο μετα απο 3εβδομαδες και δεν πηγαινε κανενας κοντα του οποτε ο ανθρωπος εβγαλε την ζωνη του, πηρε την χαρτουρα ανα χειρας και κατεβηκε, πλησιασε το περιπολικο και τους τα εδωσε. Το γελειο ειναι οτι τον εγραψαν ΓΙΑ ΖΩΝΗ αφου ελεξαν τα χαρτια του και τον βρηκαν νομιμοτατο παντου.....
Αυτα σκεφτομαι και μου μπαινουν ιδεες να βαλω κανα ροπαλο μεσα στο αμαξι μου. :flam: :flam:
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Αδεια διπλωμα πινακιδες.....

Δημοσίευση από kostas200vi »

rewas έγραψε: Αυτα σκεφτομαι και μου μπαινουν ιδεες να βαλω κανα ροπαλο μεσα στο αμαξι μου. :flam: :flam:
Τρώγεσαι να πας κανένα "αυτόφωρο".... αστο γιατι μετα δεν ξεμπερδεύεις με τιποτα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες