Μια χαρά πατάνε, όλα είναι θέμα εγκεφάλου, πως θα σου φαινόταν εάν σε κάθε ταχύτητα δούλευε διαφορετική πίεση..... όπως το δικό μου πχi-VTec έγραψε:Με κλειστό μοτέρ πάω 280...και κάνω πλάκα σχεδόν σε ότι κυκλοφορεί μέχρι 350+ και είναι πιό βαρύ από μένα. Τώρα με πιστόνια/block guard και 1-2 άλλα πραματάκια παω μέχρι 600, μετά θέλω μπιέλες Κώστα είναι άχρηστες τέτοιες ιπποδυνάμεις στους δρόμους μας, μια καρότσα σαν τη δικιά μου μέχρι 300 άλογα με ΠΟΛΥ καλά λάστιχα και στήσιμο θα τα περάσει στο δρόμο, μετά δεν έχει νόημα. Δε θέλω αμάξι πού να πατάει μόνο η 4η και η 5η του κάτω.
416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Με τουρμπίνα γομάρι για τόσα άλογα, όσο πίεση και να κλείσεις, 1η-2α δε θα πατήσουν κάτω. Μιλάω για δρόμο πάντα και όχι πίστα με μπαλόνια, κόλλες κ.λπ.kostas200vi έγραψε:Μια χαρά πατάνε, όλα είναι θέμα εγκεφάλου, πως θα σου φαινόταν εάν σε κάθε ταχύτητα δούλευε διαφορετική πίεση..... όπως το δικό μου πχi-VTec έγραψε:Με κλειστό μοτέρ πάω 280...και κάνω πλάκα σχεδόν σε ότι κυκλοφορεί μέχρι 350+ και είναι πιό βαρύ από μένα. Τώρα με πιστόνια/block guard και 1-2 άλλα πραματάκια παω μέχρι 600, μετά θέλω μπιέλες Κώστα είναι άχρηστες τέτοιες ιπποδυνάμεις στους δρόμους μας, μια καρότσα σαν τη δικιά μου μέχρι 300 άλογα με ΠΟΛΥ καλά λάστιχα και στήσιμο θα τα περάσει στο δρόμο, μετά δεν έχει νόημα. Δε θέλω αμάξι πού να πατάει μόνο η 4η και η 5η του κάτω.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Ποιος τα λέει αυτά.........συγκεντρωθείτε διαβάζουν κι άλλοι το forum μην γράφεται
Εαν η τουρμπίνα είναι μεγάλη θέλει πολύ πίεση για να δουλέψει στο ωφέλιμο φάσμα απόδοσης της, η δικιά μου πχ στο 0,4 ίσα που γυρνάει.
Εαν η τουρμπίνα είναι μεγάλη θέλει πολύ πίεση για να δουλέψει στο ωφέλιμο φάσμα απόδοσης της, η δικιά μου πχ στο 0,4 ίσα που γυρνάει.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Τάσο, σε επιστρατεύω! Πρέπει να πλύνουμε engine bay
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Πολύ ωραίο έγινε!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες