416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
να θυμίσω παιδιά ότι το forum πλέον είναι ανοικτό για ανάγνωση προς όλους, οπότε να το έχετε σε μια άκρη του μυαλού σας όταν αυτά που θέλετε να κάνετε ξεφεύγουν από τα όρια της νομιμότητας..προφανώς και δεν μπορεί να κατηγορηθεί κανείς για το τι θα ήθελε να κάνει απλά να προσέχετε παραπάνω όταν όντως δηλώνετε ότι το κάνατε..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Σωστά..... Νικόλα καθάρισε μερικά post δικά μου.nikolas έγραψε: να θυμίσω παιδιά ότι το forum πλέον είναι ανοικτό για ανάγνωση προς όλους, οπότε να το έχετε σε μια άκρη του μυαλού σας όταν αυτά που θέλετε να κάνετε ξεφεύγουν από τα όρια της νομιμότητας..προφανώς και δεν μπορεί να κατηγορηθεί κανείς για το τι θα ήθελε να κάνει απλά να προσέχετε παραπάνω όταν όντως δηλώνετε ότι το κάνατε..
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 891
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 11:32 pm
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Τι γελάτε εγώ δεν εχω κάνει τίποτα δεν ξέρω τίποτα, τι είναι KTEO ?R414 έγραψε:
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
saikoe39 έγραψε:Tωρα καταλαβες οτι εχεις σταβωσει το ακρο πισω..???χαχαχαχ τί λε ρεεε
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Βάρος 416 GTi με:
15άρες από 220 coupe (195/50/15)
B16A1 μοτέρ/σασμάν
Δερμάτινο σαλόνι
Ηλιοροφή
ΧΩΡΙΣ ψυγείο a/c, κομπρέσσορα a/c και σωληνώσεις φρέον
ΧΩΡΙΣ ABS
ΧΩΡΙΣ αντλία υδραυλικού τιμονιού
ΧΩΡΙΣ ρεζέρβα, γρύλο
Ανοιξείδωτη εξάτμιση από δίχαλο και πίσω με μεσαίο/τελικό.
6-7 λίτρα βενζίνης
Από παλαιότερο ζύγισμά μου με το D16 προκύπτει ότι η διαφορά B16-D16 σαν σύνολα μοτέρ/σασμάν και μόνο, πρέπει να είναι κοντά στα 20 κιλά...
Επίσης προκύπτει ότι τα 1.145 πού το δίνει η Rover είναι ρεαλιστικό βάρος για πλήρες εξοπλισμένο GTi (και ABS και A/C) με D16, με τη ρεζέρβα του κ.λπ. και ΜΙΣΟ ρεζερβουάρ περίπου.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Βρήκες πλάστιγγα για τη μέτρηση? λίγο ακόμα και θα φτάσεις τα saxoralla σε βάρος
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Υπάρχει πλάστιγγα, είναι Δεκελείας 143 στις Αχαρνές (Shell), με 3 ευρώ σου δίνει το χαρτάκι και φεύγεις...2 λεπτά υπόθεση.
Αν την ήξερα παλιότερα θα πήγαινα συνέχεια...
Αν την ήξερα παλιότερα θα πήγαινα συνέχεια...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Για πες τώρα 0-400 πόσα δεύτερα...... και με πόσα χλμ έξοδο.....i-VTec έγραψε:
Βάρος 416 GTi με:
15άρες από 220 coupe (195/50/15)
B16A1 μοτέρ/σασμάν
Δερμάτινο σαλόνι
Ηλιοροφή
ΧΩΡΙΣ ψυγείο a/c, κομπρέσσορα a/c και σωληνώσεις φρέον
ΧΩΡΙΣ ABS
ΧΩΡΙΣ αντλία υδραυλικού τιμονιού
ΧΩΡΙΣ ρεζέρβα, γρύλο
Ανοιξείδωτη εξάτμιση από δίχαλο και πίσω με μεσαίο/τελικό.
6-7 λίτρα βενζίνης
Από παλαιότερο ζύγισμά μου με το D16 προκύπτει ότι η διαφορά B16-D16 σαν σύνολα μοτέρ/σασμάν και μόνο, πρέπει να είναι κοντά στα 20 κιλά...
Επίσης προκύπτει ότι τα 1.145 πού το δίνει η Rover είναι ρεαλιστικό βάρος για πλήρες εξοπλισμένο GTi (και ABS και A/C) με D16, με τη ρεζέρβα του κ.λπ. και ΜΙΣΟ ρεζερβουάρ περίπου.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Δεν έχω μετρήσει...
Θες να σου πω τι ράβω 1ες ρολλ?
Θες να σου πω τι ράβω 1ες ρολλ?
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες