Τι 1ες ρολλ και μαλακίες .....0-400 πόσο κάνεις για να έχουμε άποψηi-VTec έγραψε:Δεν έχω μετρήσει...
Θες να σου πω τι ράβω 1ες ρολλ?
416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Αν έχω καλά λάστιχα μπροστά ΘΕΩΡΩ ότι μπορώ να κάνω λίγο κάτω από 15.kostas200vi έγραψε:Τι 1ες ρολλ και μαλακίες .....0-400 πόσο κάνεις για να έχουμε άποψηi-VTec έγραψε:Δεν έχω μετρήσει...
Θες να σου πω τι ράβω 1ες ρολλ?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Για αυτό κάνεις πατήματα, δεν καίει τίποτα το βήμα.....i-VTec έγραψε:Αν έχω καλά λάστιχα μπροστά ΘΕΩΡΩ ότι μπορώ να κάνω λίγο κάτω από 15.kostas200vi έγραψε:Τι 1ες ρολλ και μαλακίες .....0-400 πόσο κάνεις για να έχουμε άποψηi-VTec έγραψε:Δεν έχω μετρήσει...
Θες να σου πω τι ράβω 1ες ρολλ?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Νέο dyno με χταπόδι 4-2-1 χειροποίητο:
Αν μπορέσω να στρώσω λίγο την ροπή 8000-8500, θα είμαι 100% ευχαριστημένος για πρώτο στάδιο.
Αν μπορέσω να στρώσω λίγο την ροπή 8000-8500, θα είμαι 100% ευχαριστημένος για πρώτο στάδιο.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Πολύ καλά νούμερα..!!! πότε θα τα στήσουμε??
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Πάμε...αλλά θα έχω μια σχέση πάνω
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
χαχα, γίνεται να έχεις δύο, για να μην έχω άγχος?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Αύριο πάω για 60άρα εξάτμιση cat-back χωρίς μεσαίο...αυτή τη στιγμή είμαι με 54άρα με μεσαίο-τελικό αλλά την έχω αρκετό καιρό και τα καζάνια την έχουν ακούσει κάμποσο...ειδικά το μεσαίο. Θα ενημερώσω για εντυπώσεις.
Μέχρι τότε, παρήγγειλα δίσκους/τακάκια Brembro για μπροστά, μαζί με Ferodo DOT 4 υγρό.
Για όσους ενδιαφέρονται (αν και το βρίσκεις πανεύκολα μέσα από τον κατάλογο της Brembo), τα part numbers για τα 216/416 90-95 είναι 09.5457.10 για τους δίσκους (262 x 22 mm, αεριζόμενοι) και P28020 για τα τακάκια. Τιμές 40 ευρώ τα τακάκια και 98 ευρώ οι δύο εμπρός δίσκοι, λίγο ακριβότερα απ'ότι τους έβρισκα στο ebay. Θα μεταφέρω εντυπώσεις και από αυτά. Στα πλάνα είναι και η αλλαγή του master cylinder/servo με το μεγαλύτερο από integra R, αλλά όχι ακόμα. Αν η σπογγώδης αίσθηση συνεχιστεί, θα το βάλω κι αυτό, μαζί με σωληνάκια αεροπορικού.
Θα ακολουθήσει γενικό σέρβις (αντλίες νερού/λαδιού/βενζίνης, ιμάντας/τεντωτήρας) και θα μπούν έκκεντρα από VTi 160άρι (ίσως είναι ελάχιστα καλύτερα απ'τα δικά μου), θα ρυθμίσω βαλβίδες, θα αλλάξω και τα LMAs πού κάνουν τρελό κροτάλισμα, επίσης παρήγγειλα και τις δύο φλάτζες του vtec solenoid (40 ευρώ και οι 2 παρακαλώ, Σαρακάκη &^$@$%^# ) και μετά πάμε για αισθητικό συμμάζεμα και πρόγραμμα. Ίσως και μια τετράδα λάστιχα σύντομα. Με αυτά ελπίζω το αμάξι να πάρει αρκετά ακόμα στο δρόμο και να δείξει dyno 175+.
Μέχρι τότε, παρήγγειλα δίσκους/τακάκια Brembro για μπροστά, μαζί με Ferodo DOT 4 υγρό.
Για όσους ενδιαφέρονται (αν και το βρίσκεις πανεύκολα μέσα από τον κατάλογο της Brembo), τα part numbers για τα 216/416 90-95 είναι 09.5457.10 για τους δίσκους (262 x 22 mm, αεριζόμενοι) και P28020 για τα τακάκια. Τιμές 40 ευρώ τα τακάκια και 98 ευρώ οι δύο εμπρός δίσκοι, λίγο ακριβότερα απ'ότι τους έβρισκα στο ebay. Θα μεταφέρω εντυπώσεις και από αυτά. Στα πλάνα είναι και η αλλαγή του master cylinder/servo με το μεγαλύτερο από integra R, αλλά όχι ακόμα. Αν η σπογγώδης αίσθηση συνεχιστεί, θα το βάλω κι αυτό, μαζί με σωληνάκια αεροπορικού.
Θα ακολουθήσει γενικό σέρβις (αντλίες νερού/λαδιού/βενζίνης, ιμάντας/τεντωτήρας) και θα μπούν έκκεντρα από VTi 160άρι (ίσως είναι ελάχιστα καλύτερα απ'τα δικά μου), θα ρυθμίσω βαλβίδες, θα αλλάξω και τα LMAs πού κάνουν τρελό κροτάλισμα, επίσης παρήγγειλα και τις δύο φλάτζες του vtec solenoid (40 ευρώ και οι 2 παρακαλώ, Σαρακάκη &^$@$%^# ) και μετά πάμε για αισθητικό συμμάζεμα και πρόγραμμα. Ίσως και μια τετράδα λάστιχα σύντομα. Με αυτά ελπίζω το αμάξι να πάρει αρκετά ακόμα στο δρόμο και να δείξει dyno 175+.
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 11:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Ωραία πράγματα!!
Καλή τιμή θεωρώ πως βρήκες τους δίσκους και τα τακάκια δεδομένου ότι είναι και καλής ποιότητας (brembo). Είχα την εντύπωση βέβαια πως η brembo έβγαζε μόνο δίσκους και όχι τακάκια, γιατί πάντα έβλεπα να συνδυάζονται οι δίσκοι της με ferodo τακάκια.
Σχετικά με την εξάτμιση θέλω να δω αν χάσεις τίποτα στις μεσαίες χωρίς το μεσαίο, αν και δε νομίζω.
Καλή τιμή θεωρώ πως βρήκες τους δίσκους και τα τακάκια δεδομένου ότι είναι και καλής ποιότητας (brembo). Είχα την εντύπωση βέβαια πως η brembo έβγαζε μόνο δίσκους και όχι τακάκια, γιατί πάντα έβλεπα να συνδυάζονται οι δίσκοι της με ferodo τακάκια.
Σχετικά με την εξάτμιση θέλω να δω αν χάσεις τίποτα στις μεσαίες χωρίς το μεσαίο, αν και δε νομίζω.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 416 GTi (a.k.a. the TSi killer:P)
Αύριο βάζω τα φρένα τελικά, σήμερα μπήκε η εξάτμιση.Χωρίς μεσαίο σίγουρα κάνει λίγο περισσότερο θόρυβο και ακούγεται λίγο πιό "κούφιο". Σε αίσθηση ίσως έχασε λίγο μέχρι τις 4.000 και αντίστοιχα έχει πάρει λίγο μετά τις 4.500, αλλά δε μπορώ να είμαι σίγουρος αν δε κάνω κάνα πάτημα πρώτα. Δανελάτος φυσικά, εγγύηση. Σημαντικό το ότι η έξοδος του καταλύτη ήταν ξεχασμένο 46άρι (εσωτερικά) πλακάκι και το πέταξα για να μπεί 60άρι (εξωτερικά) πλακάκι, σίγουρα δεν έβλαψε.
Στις αγγελίες πουλάω την παλιά μου εξάτμιση για όποιον ενδιαφέρεται, ρίχτε μια ματιά.
Στις αγγελίες πουλάω την παλιά μου εξάτμιση για όποιον ενδιαφέρεται, ρίχτε μια ματιά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες