MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

General board
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από nikolas »

Θέλω και εγώ..αλλά δε με βλέπω να έχω χρήμα για καιρό ακόμα..!!! Και με 8.71 που με πλήρωσε ο στρατός..μάλλον ούτε βενζίνη δε θα βάλω..
Gas fc
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από Gas fc »

nikolas έγραψε:Και με 8.71 που με πλήρωσε ο στρατός..
Πηρατε αυξηση εεεεεε;;;;;;;;;;
Εμεις παιρναμε 8,60 :flam: :flam: :flam: :flam: :flam:
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε:Θέλω και εγώ..αλλά δε με βλέπω να έχω χρήμα για καιρό ακόμα..!!! Και με 8.71 που με πλήρωσε ο στρατός..μάλλον ούτε βενζίνη δε θα βάλω..
Tυχερε.... εγώ έπαιρνα 450 δρχ :P
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Στρατός/λεφτά αστα να πάνε 750 ευρώ βάλε το μήνα πάνω κάτω επι 12 πόσα βγάινουν? :spao:
Οσο ποιο πολλές εξόδους έχεις χειρότερα είναι στην τελική :P :-D
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από nikolas »

Επειδή όμως βγαίνουμε :off: σχετικά με την μετατροπή στο MGF ας συνεχίσουμε το θέμα του στρατού εδώ viewtopic.php?f=24&t=3511" onclick="window.open(this.href);return false;
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 11:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Επιστροφή στο θέμα μας Ναι λέει μέσα το άρθρο οτι¨:

ο Chris κατάφερε το απίστευτο τοποθετήθηκε ο κινητήρας στο εσωτερικό χωρις να επηρρεαστεί ο χώρος αποσκευών. Ενισχύθηκε το subframe(υποπλαίσιο στα ελληνικά?) και τοποθετήθηκε ενα μικρότερο ρεζερβουαρ. Μιας και ο V6 παράγει ζέστη, εκανε μια πατέντα μεταφέροντας το φίλτρο λαδιου μπροστα (για να μπορει να αλλαχτει πιο εύκολα) καθως τοποθέτησε μπροστα επίσης ενα ψυγέιο λαδιού. Τοποθετήθηκε πίσω απο τον radiator. Ετσι φιλτραρισμένο και κρύο επιστρεφει το λάδι πίσω στην μηχανή. Τοποθετήθηκαν μεγαλύτεροι ανεμιστήρες ψύξης. Εγινε chip tuning και μετρήθηκαν 205bhp@5500rpm και 260Nm ροπής στις 4000rpm. Επιασε στο αυτοκινητόδρομο 145 μιλια την ώρα, σκέφτεται να του βάλει εξατάχυτο σαζμάν. Φοραει το κλασσικο PG1 μαμά. Ο Chris είναι περήφανος για το project του και πιστευει οτι κάτι που κατάφερε αυτός σε 8 μήνες μόνος του θα μπορουσε να το καταφέρει και η MG-Rover αν ήταν πιο θαραλλέα. Οδήγησε Boxter 2.7 και δεν του φάνηκε ναναι γρηγορότερη απο το MG του. Ο Chris όποτε πάει σε events έχουν όλοι ξετρελαθει να τον ρωτούν τι έκανε και πώς.



SPECIFICATION
ENGINE: Rover 2.5-litre KV6 unit, Siemens 2000 engine management system (remapped) with wiring modified to fit MGF harness. Sump modified to fit subframe, new engine mountings, front mounted oil cooler with remote oil filter, uprated radiator with twin cooling fans
TRANSMISSION: Standard MGF PG1 gearbox
and driveshafts
BODY: Front engine bay bulkhead cut away to clear front bank of cylinders. Access panel cut into rear bulkhead for access to rear bank of spark plugs
FUEL SYSTEM: Custom made alloy fuel tank manufactured to fit with modified bulkhead
SUSPENSION: Rear subframe modified to clear exhaust manifold and strengthened. Both front and rear subframes solid mounted to body. Lowered suspension knuckles, uprated dampers, poly bushes throughout and Hydragas units pressurised independently
BRAKES: AP Racing 304mm front discs and
calipers. Standard rear brakes and ABS
WHEELS/TYRES: Trophy 160 16in alloy
wheels with 195/45 ZR16 (front) and
215/40 ZR16 (rear) tyres‘


....ωραίος ο τύπος που το τόλμησε και είχε και τις γνώσεις να το κάνει ολοκληρωμένο ....καλα το φαντάζεστε να οδηγάς και να έχεις εναν εξακύλινδρο στην πλάτη σου ενώ κινείσαι 8)
Gas fc
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 9:29 pm
Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από Gas fc »

Παρτε το μοτερ που δινει το παιδι και καντε αυτο.
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;
DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από DimTf160+ »

πολυ καλη μετατροπη μ'ενα βασικο μειονεκτημα ομως:

The KV6 190ps engine weighs in at 150kg: the unit is approximately 40% heavier than the K4VVC. Worse, the weight distribution and centre of gravity: the impact upon handling could be dramatic thanks to the way that centre of gravity impacts upon weight shifts under braking and cornering...


που σημαινει οτι αλλαζεις ολοκληρωτικα την γεωμετρια του αυτοκινητου και ειδικα σε κεντρομηχανο τα πραγμτα σοβαρευουν αφου το θεμα ασφαλεια θελει ιδιαιτερη προσοχη.
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 11:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Otan kanoume metatropes panta prepei na proexei i asfaleia opos eipe o filtatos gt an einai na kanoume to amaksi 200-400 hp kalitero kai se mia stofi logo kakou kentrou varous na pame stou xantaki asta na pane
Εικόνα
DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 10:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: MGF 190 μετατροπή με εξακύλινδρο μοτέρ KV6!

Δημοσίευση από DimTf160+ »

PaNoSGR έγραψε:Otan kanoume metatropes panta prepei na proexei i asfaleia opos eipe o filtatos gt an einai na kanoume to amaksi 200-400 hp kalitero kai se mia stofi logo kakou kentrou varous na pame stou xantaki asta na pane

+1 :up:

γι αυτο θελει τρελη μελετη η ολη υποθεση πριν ξεκινησει καποιος να το επιχειρησει
εκτος αν ο αγγλος το εχει λυσει αυτο το προβλημα και υπαρχουν δοκιμασμενες οδηγιες
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Ahrefs [Bot] και 1 επισκέπτης