Σελίδα 1 από 10

π@π@ρια βελτιωσεις στον 1.4 κ τα ρεστα σας...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 08, 2007 7:26 pm
από thanos_s
εχθες αφου πλεον στρωθηκε ειπα να ανοιξω...ανοιξα με swift 1.3... αρπαξα κολωνα δεη...3 φορες ανοιξαμε..Π@Π@ΡΙΑ...πηγα σπιτι...χρονισα παλι εκκεντροφορους κ εβγαλα την προπορεια....ανοιξαμε...2 κολωνες...επειδη λοιπον ειναι ταφος τα μοτερ αυτα..την αλλη εβδομαδα το βγαζω κ βαζω το vvc..ελπιζω μεχρι τοτε να εχω βρει εγκεφαλο-πλεξουδα...

..

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 08, 2007 7:27 pm
από thanos_s
παει ενα κλικ καλυτερα μεχρι τις 5000 κ μετα μπορει κ να εχει χασει..η συμπιεση ειναι φουλ,βενζινες οκ..ΤΕΛΟΣ...ασ το παρει καμια γιαγια αυτο το μοτερ..

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 08, 2007 9:51 pm
από Grover
Αφού του έχει πιει το αίμα τι να κάνει και αυτό το κακόμοιρο! Το έχεις καταπονήσει όσο δεν πάει άλλο, έχει ανοιχτεί πόσες φορές, προφανώς ούτε ένα στρώσιμο της προκοπής δεν θα είδε το αμάξι άμα μου λες ότι από τώρα άρχισες τα κοντριλίκια, εντάξει δεν θα πηγαίνει σαν καινούργιο. Δεν μπορείς να λες μπ@υρδέλα Rover 1.4 επειδή σε πέρασε 1.3 swift που έχει τα μισά κιλά από σένα και πιο κοντό σασμάν (υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας), μην τα ισοπεδώνουμε όλα!
Πάρε όποιο σωστό 1.4 k-series θέλεις από δω μέσα να δεις τι παπάδες κάνει.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 08, 2007 10:36 pm
από i-VTec
Πιστεύω ότι δεν έχει γίνει σωστή ρύθμιση...Γιατί και στρωμένο να μην είναι σωστά,πάλι δεν δικαιολογείται τέτοια απόδοση...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 08, 2007 11:57 pm
από nikolas
Και εγώ θα συμφωνήσω με τον Grover, ότι μάλλον η απόδοση του μοτέρ σου δεν είναι ενδεικτική από 1.4 kseries μοτέρ ...

Re: ..

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 09, 2007 1:07 am
από kostas200vi
thanos_s έγραψε:παει ενα κλικ καλυτερα μεχρι τις 5000 κ μετα μπορει κ να εχει χασει..η συμπιεση ειναι φουλ,βενζινες οκ..ΤΕΛΟΣ...ασ το παρει καμια γιαγια αυτο το μοτερ..
Θανο τι μπουζι του φορας τωρα ?

...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 09, 2007 3:18 am
από thanos_s
μπουζι?? χμμ denso με τον κωδικο που δινει η ροβερ...παλι κατι εγινε...ειμαι σε ενα φιλικο σπιτι τωρα κ οταν ηρθα σπινιαρισε σε μια ανηφορα κ τωρα δεν παιρνει την οπισθεν...τι να πω..δεν ξερω τι εχει γινει..θα δειξει οταν φυγω...οσο για το μοτερ 2 φορες εχει λυθει.. μια για φλατζα στα 8.000 χλμ κ μια τωρα..κ εννοουσα σταπροηγουμενα ποστ οτι αν αυτα τα λευτα τα ειχα βαλει σε ενα ιταλικο μοτερ (ειχα ουνο με μετατροπη lancia delta hf) τοτε θα μετραγα 20-30 hp..τεσπα..αλλα μοτερ...αλλη τεχνολογια...το θεμα ειναι τωρα τι γινεται...

..

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 09, 2007 3:21 am
από thanos_s
το μαζεψα οσο γινεται με την ρυθμιση..απλα δεν παει οσο περιμενα...την τεταρτη στη συναντηση θα ανοιξουμε με κανα 1.4-1.6 να δουμε..ο μηχανικος λεει οτι θα στρωσει....

...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 09, 2007 6:11 am
από thanos_s
λοιοποοοοοοοοον...το αμαξι εκοψε βαση κινητηρα απο την βροχη!αστειο??????.και ομως.. ημουν με τους γονεις μου κ πηγαμε στο σπιτι ενος που γιορταζε κ σε μια ανηφορα την ωρα που παρκαρα ξεκινησα κ εκανε λιγο σπινιαρισμα ξερετε αυτο που κοπαναει τη μουρη του κατω..κ μολις σταματησε τελος..ειδα κ επαθα να το φερω απο εκει...τι σας λεει αυτο? η βαση αυτη δεν λυθηκε ποτε απο το συνεργειο...οποτε <<ετυχε>>..εχει κοψει την κατω,αυτη που ειναι διπλα απο την εξατμιση..ωραια... 8) ..

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 09, 2007 7:33 am
από kostas200vi
Μαλλον η βάση είχε ζοριστεί από άλλα "ανοίγματα" από 1τη και ήταν η ώρα της.Τωρα στο θέμα μοτέρ : στις 5000 και μετά έχεις την αίσθηση ότι το μοτέρ κρεμάει ?