ΑΓΟΡΑ ROVER 214

General board
plits
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Μάιος 29, 2007 11:27 am
Επικοινωνία:

ΑΓΟΡΑ ROVER 214

Δημοσίευση από plits »

Παίδες Καλημέρα σας... Καταρχήν συγχαρητήρια για το club σας, βρήκα πολλά και ενδιαφέροντα posts.
Εδω και λίγο καιρό ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός ROVER 214 μοντ. 99.
Όμως είμαι ολίιιιιγον άσχετος με τα συγκεκριμμένα αυτοκίνητα αν και πάντα τα συμπαθούσα.
Το συγκεκριμμένο έχει λιγότερο απο 30.000 χλμ και είναι σε άριστη κατάσταση. Αν θα έιχατε λίγο χρόνο θα ήθελα κάποιες συμβουλές.
Αξίζει σαν αυτοκίνητο; Βγάζει ζημιές; απο service τι γίνεται ; ανταλακτικά βρίσκω εύκολα ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη φιλοξενία σας...!
Tigraki...!!!
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 2593
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tigraki...!!! »

Καλοσήλθες στην παρέα μας φίλε.
Ανταλακτικά θα βρεις άνετα χωρίς πρόβλημα.
Για τα προβλήματα τώρα είναι ανάλογα τι χρήση έχει κάνει αυτός που έχει το αυτοκίνητο. Απλά να ξέρεις ότι μετά τις 70000 αν το σκίζεις θα χρειαστεί να αλάξεις κάποια στιγμή την φλάτζα. (επαναλαμβάνω ίσως)
Από εκεί και πέρα το αυτοκίνητο αν το αποφασίσεις και το πάρεις θα τα ευχαριστηθείς.
Εικόνα
plits
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Μάιος 29, 2007 11:27 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από plits »

Απλά έχω πολύ άσχημες εμπειρίες απο το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα (alfa 145)....
Δεν ξέρω απο αξιοπιστία τι λέει το ROVER (αντλίες, ψυγεία...)
Γενικά θα ήθελα να γνωρίζω τι απαιτήσεις έχουν αυτά τα αυτοκίνητα....
Αν μου λες για μια φλάντζα μόνο στα 70.000 χλμ είναι καλά...!
Το παιδί που το δίνει το πρόσεχε πάρα πολύ ακόμα όμως δεν έκανε το μεγάλο SERVICE των 30.000 χλμ το οποίο ούτε και γνωρίζω τι θέλει...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »