ΑΓΟΡΑ ROVER 214

General board
plits
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Μάιος 29, 2007 11:27 am
Επικοινωνία:

ΑΓΟΡΑ ROVER 214

Δημοσίευση από plits »

Παίδες Καλημέρα σας... Καταρχήν συγχαρητήρια για το club σας, βρήκα πολλά και ενδιαφέροντα posts.
Εδω και λίγο καιρό ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός ROVER 214 μοντ. 99.
Όμως είμαι ολίιιιιγον άσχετος με τα συγκεκριμμένα αυτοκίνητα αν και πάντα τα συμπαθούσα.
Το συγκεκριμμένο έχει λιγότερο απο 30.000 χλμ και είναι σε άριστη κατάσταση. Αν θα έιχατε λίγο χρόνο θα ήθελα κάποιες συμβουλές.
Αξίζει σαν αυτοκίνητο; Βγάζει ζημιές; απο service τι γίνεται ; ανταλακτικά βρίσκω εύκολα ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη φιλοξενία σας...!
Tigraki...!!!
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 2593
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tigraki...!!! »

Καλοσήλθες στην παρέα μας φίλε.
Ανταλακτικά θα βρεις άνετα χωρίς πρόβλημα.
Για τα προβλήματα τώρα είναι ανάλογα τι χρήση έχει κάνει αυτός που έχει το αυτοκίνητο. Απλά να ξέρεις ότι μετά τις 70000 αν το σκίζεις θα χρειαστεί να αλάξεις κάποια στιγμή την φλάτζα. (επαναλαμβάνω ίσως)
Από εκεί και πέρα το αυτοκίνητο αν το αποφασίσεις και το πάρεις θα τα ευχαριστηθείς.
Εικόνα
plits
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Μάιος 29, 2007 11:27 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από plits »

Απλά έχω πολύ άσχημες εμπειρίες απο το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα (alfa 145)....
Δεν ξέρω απο αξιοπιστία τι λέει το ROVER (αντλίες, ψυγεία...)
Γενικά θα ήθελα να γνωρίζω τι απαιτήσεις έχουν αυτά τα αυτοκίνητα....
Αν μου λες για μια φλάντζα μόνο στα 70.000 χλμ είναι καλά...!
Το παιδί που το δίνει το πρόσεχε πάρα πολύ ακόμα όμως δεν έκανε το μεγάλο SERVICE των 30.000 χλμ το οποίο ούτε και γνωρίζω τι θέλει...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερα μεγάλο service στα 30.000km.. Στα 50.000 είναι που αλλάζουν ιμάντες (ή και στα 60.000 αλλά καλύτερα για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο στα 50.000). Τρόμπα βενζίνης, φρένων, νερού, δεν έχουν απ'όσο ξέρω κάποια ιδιαίτερη ευαισθησία μεγαλύτερη από άλλα αυτοκίνητα..
Το μόνο θέμα που θα πρεπε πραγματικά να σε απασχολεί είναι αυτό της φλάντζας, για το οποίο δε μπορεί να σου πει κανένας με σιγουριά πότε θα στην βγάλει και αν θα στην βγάλει..Βέβαια τα πράγματα είναι καλύτερα από το παρελθόν, έχουν βγεί καλύτερης ποιότητας ανταλλακτικά για επισκευή/αντικατάσταση φλάντζας κεφαλής. Και αν είσαι σχολαστικός στη συντήρηση του, ακόμα και φλάντζα να σου βγάλει, μπορεί να την περάσεις σχετικά ανώδυνα.
Τα χιλιόμετρα είναι όντως 30.000? μου ακούγονται λίγα για τέτοιας περιόδου αυτοκίνητο, αλλά αν είναι όντως τόσα ακούγεται πολύ καλή περίπτωση
plits
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Μάιος 29, 2007 11:27 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από plits »

Δηλαδή είναι ευπαθή σε φλάντζα κεφαλής απ' οτι κατάλαβα από επιδόσεις και κατανάλωση τι λέι;
Πράγματι είναι καλή περίπτωση αλλα αυτό που με προβληματίζει είναι η αξιοπιστία δεν το προορίζω για σκληρή χρήση αλλα λόγω δουλείας είμαι ολη μέρα στους δρόμους
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Το 1400 16v έχει 103 άλογα κατανάλωση γύρω στα 10l/100km ;)
plits
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Μάιος 29, 2007 11:27 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από plits »

Ακούγεται ενδιαφέρον να δεις που θα γίνω fun ! :-D
silverstyler(spyroshio)
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 2:35 pm
Τοποθεσία: Kερατσιναρα for ever
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από silverstyler(spyroshio) »

10 l/100 αν το πατας το γκαζι αλλιως πιστευω λιγοτερο,απο ζημιες στο λεω επειδη το ειχα αν οντως εχει σωστη συντηρηση και νορμαλ χρηση τοτε δεν θα εχεις προβληματα λογικα,εγω δηλαδη να καταλαβεις το πηρα με 70000 χλμ κα το μονο προβλημα που ειχε παρουσιασει ηταν η τρομπα νερου που εγραφε το βιβλαρακι σερβις,μετα σε εμαν εβγαλε φλατζα στα 89000(σε αλλους και λιγοτερα και αλλους περισσοτερα)πολλαπλασιαστη στα 97000 αρχισε να κανει διακοπες με την υγρασια οταν εβρεχε και στα 100000 αλλαξα δισκο πλατω προληπτικα γιατι ειχε προβλημα ενα σιδερακι απο το σασμαν και αφου κατεβασαμε σασμαν ειπα να αλλαξω και δισκο.Μου παρουσιασε και ενα κομμενο καλωδιακι στην πορτα του πορτ μπαγκαζ με αποτελεσμα να το αλλαξω μονος μου γιατι εμεναν τα στοπ αναμενα συνεχεια.Σε γενικες γραμμες τιποτα για αυτοκινητο με 100000 χλμ και το παιδι που το πηρε τωρα μαλλον το σκιζει απο οτι καταλαβα και εχει φτασει 130000 χωρις να του εχει βγαλει ζημια απλα αλλαζει τα αναλωσιμα στην ωρα τους
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
machos_si
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1242
Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2006 10:39 pm
Τοποθεσία: κερατσινι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από machos_si »

εγω πηρα το αμαξι στα 55000 κ αλλαξα δισκο στα 70000 (το ειχε κ γυναικα πριν) στα 80000 αλλαξα το ραουλο κ το καπακι του διανομεα(φυσιολογικη φθορα μετα απο 11 χρονια) τωρα εχω 90000 κ δεν εχει παθει τιποτα..α φλατζα δεν εχω καψει ακομα.. κ καθε αλλο παρα νορμαλ το παω..... :roll:
http://www.aquazone.gr/forums/index.php ... 18029&st=0" onclick="window.open(this.href);return false;
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Πολύ μου ακούγεται το 10 lt/100 Km...Τόσο βγάζω εγώ...
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες