Κομπρέσσορας σε 1.4 μηχανή
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Κομπρέσσορας σε 1.4 μηχανή
Έχει ψάξει κανείς για το παραπάνω εγχείρημα?Λέτε να είναι εφικτό?Τι άλλο θα χρειαζόταν για να δουλέψει?
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1217
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 23, 2005 1:21 pm
- Τοποθεσία: Δραπετσώνα
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Ατμοσφαιρικά πως μπορείς να φτάσεις αυτά τα άλογα??Βάζοντας τον V6 που αποδίδει 180 άλογα και κάνοντας κι ένα πρώτο στάδιο(Φίλτρο-Εξάτμιση-Πρόγραμμα)???Αυτό θέλει πάρα πολλά λεφτά και γενικά εγώ δε θα μπορούσα να πληρώνω βενζίνες για ένα πολύ δυνατό ατμοσφαιρικό κινητήραcrAss έγραψε:Χμμμ...
Καλή η υπερσυμπίεση, αλλά γιατί να μας απασχολεί εμάς με τον K-series όταν έχουμε τόσες ατμοσφαιρικες βελτιώσεις έτοιμες που με 6-7000 ευρώ φτάνουμε τα 200 άλογα αξιόπιστα...
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Ας πάρουμε για βάση τον 1.8 VVC με τα 156 άλογα στο οποίο μπορεί να ανέβει και ο 1.4 αν αλλαχθούν τα εντόθια και μπει και η κεφαλή του.
Με αυτό το κιτ ανεβαίνουμε στα 180.
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/ProductDe ... ductID=687
και είμαστε ακόμη πιο τυχεροί γιατί υπάρχει και τετραπετάλουδο έτοιμο για τον Κ-series
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/ProductDe ... ductID=623
Νομίζω πως από τα 180 άλογα, αν βάλουμε τετραπετάλουδο θα παίζουμε κοντά στα 200 άλογα.
Εδώ η ptp δίνει κινητήρες με εγγύηση πάνω από 220 άλογα στα 1.8 και έχει και έναν με υπερκυβισμό στα 2 λίτρα με πάνω από 235 άλογα.
Ακόμα και να μην χρησιμοποιήσουμε τον VVC και βάλουμε τετραπετάλουδο στη μετατροπή των 140 ίππων, μαζί με τα υπόλοιπα παρελκόμενα θα είμαστε κοντα στα 180 άλογα πιστεύω...
Με αυτό το κιτ ανεβαίνουμε στα 180.
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/ProductDe ... ductID=687
και είμαστε ακόμη πιο τυχεροί γιατί υπάρχει και τετραπετάλουδο έτοιμο για τον Κ-series
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/ProductDe ... ductID=623
Νομίζω πως από τα 180 άλογα, αν βάλουμε τετραπετάλουδο θα παίζουμε κοντά στα 200 άλογα.
Εδώ η ptp δίνει κινητήρες με εγγύηση πάνω από 220 άλογα στα 1.8 και έχει και έναν με υπερκυβισμό στα 2 λίτρα με πάνω από 235 άλογα.
Ακόμα και να μην χρησιμοποιήσουμε τον VVC και βάλουμε τετραπετάλουδο στη μετατροπή των 140 ίππων, μαζί με τα υπόλοιπα παρελκόμενα θα είμαστε κοντα στα 180 άλογα πιστεύω...
Life is too short not to...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες