MG-ROVER NEWS

Νέα της MG-Rover Group
Tigraki...!!!
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 2593
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 6:32 pm
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος, Αθήνα. Athens
Επικοινωνία:

MG-ROVER NEWS

Δημοσίευση από Tigraki...!!! »

Η σειρά Κ γιορτάζει μία επιτυχημένη αγωνιστική ΠΕΡΙΟΔΟ


Ο κινητήρας Σειράς K καταφέρνει να κινεί με την ίδια άνεση αγωνιστικά αυτοκίνητα που κερδίζουν την κλάση τους στην Ουαλία, αλλά και να συναρπάζει τους θιασώτες των Caterham στο Brands Hatch χάρη στην υψηλή ιπποδύναμη, την ελαφριά κατασκευή του – ολόκληρος από αλουμίνιο - και τη μοναδική του αξιοπιστία.

Σήμερα, η Powertrain Ltd γιόρτασε τις επιτυχίες της για το 2003 μαζί με οδηγούς των πρωταθλημάτων αγώνων, από όλες τις κατηγορίες των μηχανοκίνητων σπορ.

Βρετανικό Πρωτάθλημα Ράλι Tarmacadam

Μετά από τους 7 σκληρούς γύρους του δημοφιλούς αυτού πρωταθλήματος, το Group N1 MGZR105 του Tim Seipel αναδείχθηκε πρωταθλητής στην κατηγορία του για το 2003. Ο κινητήρας σειράς K 1.4, χωρίς μετατροπές στην κατηγορία αυτή, έδωσε στον Tim τις αναγκαίες επιδόσεις ώστε να υπερισχύσει των αντιπάλων του, αλλά και την απαιτούμενη αξιοπιστία για να κερδίσει ένα πρωτάθλημα ράλι.

“Το MGZR με τον κινητήρα K1.4 αποδείχθηκε το πλέον ανταγωνιστικό πακέτο στην κατηγορία του, επιτρέποντάς μας να γράψουμε αρκετούς γρήγορους χρόνους διαδρομών σε όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου. Η αξιο­πιστία του συνέβαλε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος” σχολίασε ο Tim.

MG XPower Clubmans

Το καθιερωμένο εδώ και καιρό πρωτάθλημα Clubmans ξεκίνησε να χρησιμοποιεί κινητήρες σειράς K το 1995. Χρησιμοποιώντας τον K Series με κυβισμό 1.6 λίτρων και ιπποδύναμη 125 Hp, οι οδηγοί του Clubmans απόλαυσαν πολλές αγωνιστικές περιόδους χωρίς προβλήματα - και μάλιστα κάποιοι κινητήρες έχουν καταφέρει να ολοκληρώσει 7 περιόδους χωρίς να χρειάζονται γενική ανακατασκευή.

Ο Πρωταθλητής 2003, Matthew Slinn δήλωσε: “Έχοντας οδηγήσει ένα αγωνιστικό Mallock με κινητήρα K1.6 για περισσότερα από 5 χρόνια, δηλώνω εντυπωσιασμένος από την αξιοπιστία και την απόδοση του κινητήρα. Απόδειξη είναι οι δύο νίκες μου και οι αναρίθμητοι ταχύτεροι γύροι.”

Αυτή την περίοδο, το αγωνιστικό μονοθέσιο έτρεξε στη Γαλλία, όπου οι τοπικές θερμοκρασίες ξεπερνούσαν τους 38º C.

“Η Mallock Sports εντυπωσιάστηκε ιδιαίτερα από την απόδοση και την αξιοπιστία του κινητήρα σειράς K. Ο Matthew είναι γνωστό ότι έχει βαρύ πόδι και πιέζει αλύπητα τους κινητήρες,” σχολίασε ο Richard Mallock, επικεφαλής της Mallock.

Mayflower MG Trophy
Το Πρωτάθλημα Mayflower MG Trophy απευθύνεται αποκλειστικά στα σημερινά μοντέλα της MG σε 3 κατηγορίες: 1) ειδικής κατασκευής αγωνιστικά MG ZR με ελαστικά σλικ, που φορούν τον κινητήρα K Series Motorsport της ίδιας της Powertrain Ltd με ιπποδύναμη 190 Hp, 2) κατηγορία MGTF για τα αυτοκίνητα του παλαιού Πρωτα­θλή­ματος MGF με ανανεωμένο αμάξωμα για να έχουν τη γραμμή του σημε­ρινού MGTF, που κινούνται από αγωνιστικό κινητήρα 2002 K Series 1.8, και 3) την κατηγορία MGF για μοντέλα δρόμου K Series 1.8 και VVC.

Για το 2003 οι συναγωνιζόμενοι πάλεψαν σώμα με σώμα, όπως θα περίμενε κανείς σε ένα ενιαίο. Ο Barry Benham ωστόσο, ήταν ο κυρίαρχος με 7 νίκες, διασφαλίζο­ντας την απόκτηση του πρωταθλήματος.

“Εκτός από τη νικηφόρα ολοκλήρωση του 11ου γύρου της περιόδου του Mayflower MG Trophy, έτρεξα με το αυτοκίνητό μου και στις 9 ώρες του Willhire τον Ιούνιο. Ο κινητήρας συνέχισε να αγωνίζεται ακατάλυτος, με το στροφόμετρο το περισσότερο διάστημα κοντά στα κόκκινα, χαρίζοντάς μου τη 2η θέση της κατηγορίας και την 5η θέση της γενικής κατάταξης,” δήλωσε ο Barry.

Powertrain Caterham R400 Challenge
Το R400 Challenge είναι η κορωνίδα των πολυδιάστατων όσο και συναρπαστικών αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Caterham στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Κάτω από το καπό του R400 bonnet o ατμοσφαιρικός κινητήρας Σειράς K 1.8 λίτρων αναπτύσσει 200 Ηp στις 7900 σ.α.λ., που μεταδίδονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Με ελάχιστο βάρος, μόλις 500 κιλά, λιγότερο από το μισό βάρος ενός καινούργιου Mini, δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς γιατί το R400 πετάει.

Φέτος, οι πιλότοι των R400 κατέπληξαν το βρετανικό φίλαθλο κοινό σ' όλη τη διάρκεια της περιόδου, με τον τίτλο να κρίνεται στο νήμα. Τελικά ο Dan Stilp απέκτησε την υπεροχή έναντι του πλησιέστερου αντιπάλου του Dillon Battistini, κατακτώντας το πρωτάθλημα στο Brands Hatch τον προηγούμενο μήνα, με την ομάδα του, την Tracsport να μετρά στην περίοδο αυτή 3 νίκες και ακόμα 6 τερματισμούς στο βάθρο.

“Ο κινητήρας Σειράς K Series είναι αλεξίσφαιρος. Στο Thruxton πήγαινα τέρμα γκάζι με 5η και πήγαινα να βάλω 6η αλλά κατά λάθος επέλεξα την 4η , στέλνο­ντας τον κινητήρα στο "κόκκινο", κι όμως τερμάτισα χωρίς ο κινητήρας να κάνει 'τσικ'! Την περασμένη σεζόν ο Barry Horne κέρδισε τόσο το βρετανικό όσο και τον ευρωπαϊκό τίτλο με ένα και μοναδικό κινητήρα Σειράς K.”

Στο πρωτάθλημα Roadsport της Caterham, ορδές ολόκληρες οδηγών πάλεψαν για τον τίτλο και για το δικαίωμα να αγωνίζονται στο πρωτάθλημα R400 για το 2004.

Χρησιμοποιώντας κινητήρες Σειράς K 1.6, ρυθμισμένους να βγάζουν 138 Hp, το πρωτάθλημα αυτό προσφέρει συγκινήσεις και εμπειρίες σε επίδοξους οδηγούς R400, διατηρώντας παράλληλα το κόστος στο ελάχιστο δυνατό. Ο David Dyson αναδείχθηκε πρωταθλητής για το 2003 και για το πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς, το Roadsport του θα δώσει τη θέση του σε ένα R400.

Πέρα από το Ηνωμένο Βασίλειο, τα Caterhams συμμετέχουν σε πολλούς αγώνες σε όλη την Ευρώπη και πρόσφατα η Caterham Motorsport ανέδειξε τη δεύτερη πρωτα­θλήτριά της, την Melanie Cazzani, η οποία κέρδισε το γαλλικό πρωτάθλημα Caterham με μία νίκη της στον τελευταίο γύρο στο Dijon-Prenois. Πέρασε τη γραμμή του τερματισμού μόλις δύο εκατοστά του δευτερολέπτου εμπρός από τον άλλο ανταγωνιστή για τον τίτλο, τον Frederic Real, σε ένα ακόμα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Η επιτυχία της Melanie στο Coupe de France Caterham του 2003 έρχεται μόλις 12 μήνες μετά από την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Caterham Graduates από τη βρετανίδα Rachel Green.

Η Rachel Green σχεδιάζει να "προβιβαστεί" στην κορυφαία διοργάνωση της Cater­ham Motorsport για το 2004 – σκοπεύει να συμμετάσχει με το R400 στο Caterham Eurocup, με αγώνες στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ολλανδία και την Αγγλία.

Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αντοχής
Το 2003 ήταν μία χρονιά μεγάλων επιτυχιών για τους John Hammersley και Andrew Dunlop που έτρεξαν με MG ZR 160 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αντοχής, με τα χρώματα της Britcar Series.

Με κινητήρα έναν κανονικών προδιαγραφών 1.8 VVC Σειράς Κ, με ιπποδύναμη 160 Hp, το αυτοκίνητο κινήθηκε με απόλυτη αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα, σε συνδυασμό με την ταχύτητα - βασικά συστατικά της επιτυχίας στους αγώνες αντοχής.

Καθώς έχει απομείνει ένας αγώνας, οι John και Andrew έχουν ήδη κερδίσει το πρωτάθλημα στην κλάση τους, και έχουν τη δυνατότητα να κυνηγήσουν την πρώτη θέση της συνολικής κατάταξης του πρωταθλήματος, κερδίζοντας τις ισχυρότερες Mercedes, BMW και Honda.

Σχολιάζοντας τις μέχρι τώρα επιτυχίες τους: “Είμαστε αποφασισμένοι την επόμενη σεζόν να τρέξουμε με τον άσο στο καπό του αυτοκινήτου μας. Η αξιοπιστία του αυτοκινήτου μέχρι τώρα είναι απόδειξη της δύναμης των κινητήρων Σειράς K, ειδικά στο περιβάλ­λον των αγώνων αντοχής.”

WRC Wales Rally GB
Δεν υπάρχουν πιο σπουδαίοι και πιο σκληροί αγώνες από εκείνους του Παγκόσμιου Πρω­ταθλήματος Ράλι, γι' αυτό και η νίκη στην κατηγορία N3 των Gwyndaf Evans και Claire Mole με ένα K1.8 VVC MG ZR στο Ράλι Ουαλίας, στις αρχές του μήνα, ήταν στ' αλήθεια κάτι το ξεχωριστό.
Ο τερματισμός τους στην 1η θέση της κατηγορίας τους και την 27η θέση της γενικής κατάτα­ξης ήταν ένα καταπληκτικό επίτευγμα, δεδομένου ότι τα μισά αυτοκίνητα του αγώνα είναι κόστους της τάξης των 500.000 λιρών και πάνω. Εκεί που πολλοί εγκατέλειψαν λόγω των συνθηκών του αγώνα, λόγω μηχανικής βλάβης ή οδηγικού σφάλματος, τα ZR με τους κινη­τήρες σειράς Κ αγωνίστηκαν χωρίς προβλήματα μέχρι τον τερματισμό, ενώ ένα ίδιο αυτοκί­νητο με οδηγό τον Tony Jardine τερμάτισε δεύτερο στην κατηγορία του και 10 θέσεις πιο πίσω στη γενική κατάταξη.

“Το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουργιο, κατευθείαν από την έκθεση. Τοποθετήσαμε τα συστήματα ασφαλείας και στη συνέχεια ήρθαμε στην Ουαλία. Ο κινητήρας ποτέ δεν παρουσίασε το παραμικρό πρόβλημα καθόλη τη διάρκεια του ράλι, αν και κινήθηκε στα όρια του ξυραφιού στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα” σχολίασε ο Gwyndaf.

Βρετανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού
Ο δίλιτρος V6 Σειράς Κ της Powertrain Ltd έκανε μία αξιοσημείωτη εμφάνιση στο, ίσως, σκληρότερο πρωτάθλημα αγώνων στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Βρετανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού.

Κινώντας το ήδη έμπειρο στους αγώνες ZS της MG, η αγωνιστική έκδοση 270 Hp της ναυαρχίδας της Powertrain Ltd κατάφερε να κερδίσει σε 3 αγώνες και άλλες 8 φορές να ανέβει στο βάθρο, μέσα στο 2003.

Ο έμπειρος οδηγός στο BTCC και νικητής του 12ου γύρου στο Croft, ο Anthony Reid, ήταν κι αυτός παρών για να συμμετάσχει στους πανηγυρισμούς.
P@nt@man
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P@nt@man »

Tigraki έγραψε:Χρησιμοποιώντας τον K Series με κυβισμό 1.6 λίτρων και ιπποδύναμη 125 Hp, οι οδηγοί του Clubmans απόλαυσαν πολλές αγωνιστικές περιόδους χωρίς προβλήματα - και μάλιστα κάποιοι κινητήρες έχουν καταφέρει να ολοκληρώσει 7 περιόδους χωρίς να χρειάζονται γενική ανακατασκευή.
ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ???!!!!!
Εικόνα
Εικόνα
IN DRIFT, WE TRUST....!
BillyK
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 778
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:07 am
Τοποθεσία: Thessaloniki - Almyros Volou
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BillyK »

η MG-ROVER άρχισε να διανέμει καινούριο διαφημιστικό φυλλάδιο που μέσα έχει τις επιδόσεις των μοντέλων της σε σύγκριση με άλλα! πολύ ενδιαφέρον! ξέρατε ότι το TF160 είναι πιο γρήγορο απο το ΤΤ 1,8Τ???
Εικόνα Εικόνα
<<Ι SOLD MY SOUL FOR A NISSAN X-TRAIL>>
P@nt@man
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P@nt@man »

K APO € ΤΙ ΛΕΕΙ?ΤΟ TF EXEI KAMIA 35.000,TO TT ?ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΤΤ ΕΝΝΟΥΝ 150,180,225? ( ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ 150 ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΤΟ 180 )
Εικόνα
Εικόνα
IN DRIFT, WE TRUST....!
BillyK
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 778
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:07 am
Τοποθεσία: Thessaloniki - Almyros Volou
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BillyK »

το 180 εννοει! επίσης αναφέρει πως όλα τα R25 είναι γρηγορότερα από το GOLF 2,0 GTI και οτι το ZS180 επιταχύνει ως τα 60 μίλια και ξαναεπιβραδύνει στα 0 γρηγορότερα από κάποιο δεν θυμάμαι ποιο και ότι έχει 100-0 φρενάρισμα καλύτερο από BMW M3!!!!!!
Εικόνα Εικόνα
<<Ι SOLD MY SOUL FOR A NISSAN X-TRAIL>>
P@nt@man
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P@nt@man »

ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ.Η Μ3 ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΧΡΕΠΙ!!!1ΓΙ'ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ???ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΑΠΟ 316!!!!
ΑΣΧΕΤΟ:ΒΙLLY ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ ( FAZER ΕΙΝΑΙ? ) ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ?
Εικόνα
Εικόνα
IN DRIFT, WE TRUST....!
Fotis 416
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 661
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2005 9:27 pm
Τοποθεσία: Περιστερι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Fotis 416 »

P@nt@man έγραψε:ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ.Η Μ3 ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΧΡΕΠΙ!!!1ΓΙ'ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ???ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΑΠΟ 316!!!!
ΑΣΧΕΤΟ:ΒΙLLY ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ ( FAZER ΕΙΝΑΙ? ) ΣΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ?
χρεπι η M3? 8)
Rover rulezzz...
414 GSI του 94' (μετατροπη 416)
120hp
predator!!!
Εικόνα
BillyK
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 778
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:07 am
Τοποθεσία: Thessaloniki - Almyros Volou
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BillyK »

ΧΡΕΠΕΣΤΑΤΟ ΧΡΕΠΙ!!!! ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ Η Ε30!!!! (ΑΛΛΟ ΧΡΕΠΙ ΑΠΟ'ΚΕΙ)
ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ, ΝΤΡΟΠΗ; ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GOOD ENOUGH;););)

Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ (DIVERSION 600S) ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΑΘΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΟΝΝΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΜΠΑΜΠΑΣ:):):):):):) ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ, Π.Χ. ΣΗΚΩΣΕ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΡΟΔΑ... 8) 8) 8) :twisted:
Εικόνα Εικόνα
<<Ι SOLD MY SOUL FOR A NISSAN X-TRAIL>>
P@nt@man
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 650
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 15, 2005 3:34 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από P@nt@man »

BillyK έγραψε:ΣΗΚΩΣΕ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΡΟΔΑ... 8) 8) 8) :twisted:
Ή ΤΗΝ ΠΙΣΩ....
Εικόνα
Εικόνα
IN DRIFT, WE TRUST....!
Vangelis
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vangelis »

Κάτσε ρε Billy... Δηλαδή εγώ τα ρίχνω σε Golf 2.0 GTi ? Μήπως τα παραλέμε λίγο ; Να μου πείς το 1.6 το Golf... Κάτι γίνεται... (μια και το έχω δεί πως πάει στην εθνική με έναν φίλο..) Αλλά το 2.0 ??? Δεν νομίζω...
I am proud that i was driving a Rover.
Απάντηση

Επιστροφή στο “MG-Rover Group”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες