aristos87 Rover 416Gsi
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
α, οκ είναι το νούμερο σε πρότυπες συνθήκες..μάλλον το διάβασα πολύ βιαστηκά στην αρχή..
πολύ χρήσιμο μου φαίνεται που κάναν αυτή την "εξομάλυνση" και σε τυποποιημένες συνθήκες..και απ'ότι φαίνεται τώρα είναι ιδανικά για κανά τζάμπα άλογο στο δυναμόμετρο ε..
για το Pdrag σου σχολιάσανε τίποτα? ή ρώτησες εσύ τίποτα? είναι φυσιολογική η τιμή του..? γιατί σε ποσοστό μιλάμε για απώλεια 27,58% το οποίο μου ακούγεται κάπως μεγάλο..
πολύ χρήσιμο μου φαίνεται που κάναν αυτή την "εξομάλυνση" και σε τυποποιημένες συνθήκες..και απ'ότι φαίνεται τώρα είναι ιδανικά για κανά τζάμπα άλογο στο δυναμόμετρο ε..
για το Pdrag σου σχολιάσανε τίποτα? ή ρώτησες εσύ τίποτα? είναι φυσιολογική η τιμή του..? γιατί σε ποσοστό μιλάμε για απώλεια 27,58% το οποίο μου ακούγεται κάπως μεγάλο..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
60 ευρώ για dyno....Δεν τα έδινα με τίποτα...Πανάκριβα είναι,τώρα θα μου πείς το dyno κάνει κάτι δεκάδες χιλιάδες ευρώ αλλά οκ,60 ευρώ????Και δεν πάω σε καμιά πίστα με τα μισά λεφτά????
Anyway,τουλάχιστον είναι αναλυτικό...Το διάγραμμά σου είναι λίγο...ανισσόροπο πάντως Αρίστο.Μήπως ήρθε η ώρα για πρόγραμμα?
Πάντως μας φτάνεις σιγά-σιγά εμάς τους GTiδες... Πρέπει να αρχίσω να το φτιάχνω μου φαίνεται...Όσο για τις απώλειες,είναι ψιλομεγάλες όντως.Μπροστοκούνα με το μοτέρ εγκάρσια γύρω στο 15-20% πρέπει να 'χει...
Anyway,τουλάχιστον είναι αναλυτικό...Το διάγραμμά σου είναι λίγο...ανισσόροπο πάντως Αρίστο.Μήπως ήρθε η ώρα για πρόγραμμα?
Πάντως μας φτάνεις σιγά-σιγά εμάς τους GTiδες... Πρέπει να αρχίσω να το φτιάχνω μου φαίνεται...Όσο για τις απώλειες,είναι ψιλομεγάλες όντως.Μπροστοκούνα με το μοτέρ εγκάρσια γύρω στο 15-20% πρέπει να 'χει...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
και εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου..ότι θα πρεπε να είναι κάπου το 15%.. τι να πω..κρίμα που δεν είχαμε περισσότερα στοιχεία από το Power Techniques για να μπορούμε να συγκρίνουμε..
πιστεύω καλά έκανες και το πήγες χρειάζεται που και που..αν και καλύτερα θα ήταν να το είχες κάνει και μία χωρίς εξάτμιση φίλτρο κλπ να βλέπαμε αν όντως υπάρχει διαφορά..
πιστεύω καλά έκανες και το πήγες χρειάζεται που και που..αν και καλύτερα θα ήταν να το είχες κάνει και μία χωρίς εξάτμιση φίλτρο κλπ να βλέπαμε αν όντως υπάρχει διαφορά..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
60ε για ένα dyno δεν είναι πολλά ειδικά αν σου παρέχει τόσες πληροφορίες και φυσικά εξαρτάται και από το dyno… δεν υπάρχουν και πολλά που μετράνε τις απώλειες επιτόπου συνήθως υπολογίζονται στο περίπου και αυτός είναι ένας μεγάλος παράγοντας στην ακρίβεια της μέτρησης.
Μάλλον καλομάθατε που σας την έκαναν δωρεάν στο power
Επίσης την καμπύλη κάθε άλλο παρά ανισσόροπη θα την χαρακτήριζα… για εξήγα και σε εμάς i-VTec τι το παράξενο ειδές στην καμπύλη?
Μετά από συζήτηση με τον aristos87 ξεκαθαρίστηκε ότι ο λόγος που έγινε η δυναμομέτρηση ήταν στο να βγουν κάποια συμπεράσματα για την λειτουργία του μοτέρ και στο να αποφασιστεί αν και με ποιο προσανατολισμό θα προγραμματίσει κάποια φάση
Όσο για τις απώλειες κι εμένα μου φαίνονται πολύ υψηλές όχι μονό ως ποσοστό της συνολικής δύναμης που είναι πολύ μεγάλο αλλά και ως απόλυτο νούμερο.. 33ps…
Μάλλον καλομάθατε που σας την έκαναν δωρεάν στο power
Επίσης την καμπύλη κάθε άλλο παρά ανισσόροπη θα την χαρακτήριζα… για εξήγα και σε εμάς i-VTec τι το παράξενο ειδές στην καμπύλη?
Μετά από συζήτηση με τον aristos87 ξεκαθαρίστηκε ότι ο λόγος που έγινε η δυναμομέτρηση ήταν στο να βγουν κάποια συμπεράσματα για την λειτουργία του μοτέρ και στο να αποφασιστεί αν και με ποιο προσανατολισμό θα προγραμματίσει κάποια φάση
Όσο για τις απώλειες κι εμένα μου φαίνονται πολύ υψηλές όχι μονό ως ποσοστό της συνολικής δύναμης που είναι πολύ μεγάλο αλλά και ως απόλυτο νούμερο.. 33ps…
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
60 ευρώ είναι πολλά και ώς απόλυτο νούμερο και σε σύγκριση με τιμές που είχα δεί πρίν μερικούς μήνες (50 ευρώ).Το θέμα όμως δεν είναι αυτό,σκέψου να κάνεις dyno run μετά από κάθε upgrade των 200 ευρώ ας πούμε.Με 3 dynos παίρνεις εξάτμιση και φίλτρο.Anyway...
Χμ,βασικά παρεξήγηση,είδα την καμπύλη ροπής και την πέρασα για της ιπποδύναμης. Και πάλι όμως βλέπω κοιλιά 3500-4500,που ίσως να οφείλεται στην εξάτμιση και την χοάνη...Έλλειψη καυσίμου?Λίγο αβάνς?Γι'αυτό αναφέρθηκα στο πρόγραμμα...
Ελπίζω κάποια μέρα να έχουν αρκετά μαγαζιά dyno και να σε ανεβάζουν δωρεάν με την αγορά μιας π.χ. εξάτμισης...Δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τα σκάμε στους λίγους που έχουν dyno κάθε τόσο...
Χμ,βασικά παρεξήγηση,είδα την καμπύλη ροπής και την πέρασα για της ιπποδύναμης. Και πάλι όμως βλέπω κοιλιά 3500-4500,που ίσως να οφείλεται στην εξάτμιση και την χοάνη...Έλλειψη καυσίμου?Λίγο αβάνς?Γι'αυτό αναφέρθηκα στο πρόγραμμα...
Ελπίζω κάποια μέρα να έχουν αρκετά μαγαζιά dyno και να σε ανεβάζουν δωρεάν με την αγορά μιας π.χ. εξάτμισης...Δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τα σκάμε στους λίγους που έχουν dyno κάθε τόσο...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Ναι την κοιλιά την είδα αλλά για να σου πω την αλήθεια περίμενα να δει και χειροτέρα… Κυρίως από ταλαιπωρημένα ηλεκτρικά περίμεναν να δω πολλές κατσαρίδες…
Ναι με έναν αναπρογραμματίσμο ίσως εκείνη η (παρ όλα αυτά όχι τόσο έντονη) κοιλιά να έστρωνε λίγο (με τους χάρτες καυσίμου πρέπει να παίζει… αν ήταν advance θα συνέχισε να πεύτει η ροπή μετά την κοιλιά που βλέπουμε τώρα.)
Και ουσιαστικά γι αυτό έγινε η μέτρηση για να δει ο Αριστος κατά ποσό θα άξιζε ο αναπρογραμματισμος.. που πλησιάζει την 300αρα χωρίς τις δυναμομετρησεις…
Καλά δε πρόκειται μετά από κάθε αλλαγή να περνάς από δυναμόμετρο .. κανείς δε το κάνει αυτό,.. και φυσικά δε συμφέρει…
Και τώρα είναι το ερώτημα.. συμφέρει η 300αρα για να στρώσεις εκείνο το 1kgm ροπής στις 3200-4400? Μετά από συζήτηση με τον τύπο που θα έφτιαχνε το πρόγραμμα έχει επισημανθεί ότι έτσι κι αλλιώς δε πρόκειται να πάρει πολύ πάνω της η καμπύλη… άντε 9ps στο max
Πάντως το πρόβλημα είναι ότι ακόμα τα δυναμόμετρα στην Ελλάδα είναι λίγα και ακόμα λιγότερα είναι αξιόπιστα…
Ναι με έναν αναπρογραμματίσμο ίσως εκείνη η (παρ όλα αυτά όχι τόσο έντονη) κοιλιά να έστρωνε λίγο (με τους χάρτες καυσίμου πρέπει να παίζει… αν ήταν advance θα συνέχισε να πεύτει η ροπή μετά την κοιλιά που βλέπουμε τώρα.)
Και ουσιαστικά γι αυτό έγινε η μέτρηση για να δει ο Αριστος κατά ποσό θα άξιζε ο αναπρογραμματισμος.. που πλησιάζει την 300αρα χωρίς τις δυναμομετρησεις…
Καλά δε πρόκειται μετά από κάθε αλλαγή να περνάς από δυναμόμετρο .. κανείς δε το κάνει αυτό,.. και φυσικά δε συμφέρει…
Και τώρα είναι το ερώτημα.. συμφέρει η 300αρα για να στρώσεις εκείνο το 1kgm ροπής στις 3200-4400? Μετά από συζήτηση με τον τύπο που θα έφτιαχνε το πρόγραμμα έχει επισημανθεί ότι έτσι κι αλλιώς δε πρόκειται να πάρει πολύ πάνω της η καμπύλη… άντε 9ps στο max
Πάντως το πρόβλημα είναι ότι ακόμα τα δυναμόμετρα στην Ελλάδα είναι λίγα και ακόμα λιγότερα είναι αξιόπιστα…
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
I C...Αν είναι 300 τα ευρώ,πιστεύω ότι πρέπει να τα δώσει,δεν είναι ιδιαίτερα πολλά για αναπρογραμματισμό...Αρκεί να βγεί οκ και να μην τρέχει για ECU έτσι? Δεν είναι μόνο η κοιλιά που θα στρώσει,ίσως να καταφέρει να κρατήσει λίγο παραπάνω ισχύ στις ψηλές...Anyway,ίδωμεν.Αρίστο,πότε θα τα στήσουμε,ψήθηκα τώρα! Μπαίνε και κάνα MSN ρε!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:29 am
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ζωγράφου
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες